تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری لومکس

آبمیوه گیری یکی از لوازم خانگی پرکاربرد است که امروزه در هر خانه ای یافت می شود. شرکت های مختلفی در خارج و داخل به تولید این محصول مشغولند که یکی از برندهای ایرانی نام آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی به ویژه آبمیوه گیری، برند لومکس است. این برند دارای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش بسیاری در تمام نقاط ایران است که یکی از بهترین نمایندگی های این برند در تهران، مجموعه هوم خانه می باشد. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس در هوم خانه مفتخر است که خدمات تعمیرات آبمیوه گیری های تولید شده توسط برند لومکس را با بهترین کیفیت به مصرف کنندگان عزیز ارائه کند.

کاربران گرامی، با استفاده از شرکت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری لومکس می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس در تهران

بهتر است که در ابتدا با راه های ارتباطی نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس در هوم خانه آشنا شوید:

  1. روش اول استفاده از شماره تلفن های مرکز می باشد. در این روش ابتدا وارد سایت هوم خانه شوید. سپس با شماره تلفن نزدیک ترین شعبه هوم خانه به محل خود تماس بگیرید. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس منتظر هستند تا مشکلات شما را برطرف سازند.
  2. روش دوم استفاده از فرم درخواست تعمیرات می باشد. در این روش مانند روش قبلی نیز باید وارد سایت شوید ولی این دفعه به جای اینکه از شماره ها استفاده کنید، فرم درخواست تعمیرات را تکمیل کنید.
  3. پس از تکمیل فرم، تعمیرکار متخصص سریعا به محل مورد نظر شما اعزام می شود.
  4. پس از اتمام خدمات تعمیرات آبمیوه گیری لومکس، تعمیرکار به شما ضمانت نامه معتبر تقدیم خواهد نمود.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس در تهران

کاربران تهرانی می توانند از مزایای ویژه ای که نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس در هوم خانه برای آن ها به ارمغان می آورد، استفاده کنند و از ویژگی های متمایزی بهره مند شوند. یکی از مهمترین این ویژگی ها استفاده از قابلیت تعمیر آبمیوه گیری لومکس در محل است. کاربران تهرانی می توانند به صورت 24 ساعته با نمایندگی هوم خانه تماس گرفته و نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایند. همچنین در صورتی که ساکن تهران هستید، می توانید در 7 هفته حتی ایام تعطیل از خدمات نمایندگی هوم خانه استفاده کنید. شایان ذکر است که هوم خانه در تمامی نقاط تهران اعم از جنوب، شرق، غرب و شمال شعبه دارد.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری لومکس به چه صورت است؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید که خدمات پس از فروش شرکت لومکس بسیار قوی و کاربرپسند ارائه شده است. شما می توانید از خدمات پس از فروش شرکت لومکس تا دو سال بعد از خرید محصول خود استفاده کنید. در صورتی که مدت زمان استفاده از خدمات پس از فروش محصول شما تمام شده است و یا اینکه خدمات پس از فروش شرکت لومکس برای شما کیفیت ایده آل را ندارد، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس به عنوان جایگزینی برای خدمات پس از فروش شرکت لومکس استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس در محل و منزل

یکی از مزایای فوق العاده ای که نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس در اختیار کاربران خود قرار داده است، ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری لومکس در محل می باشد. در این حالت احتمال صدمه دیدن دستگاه شما به دلیل عدم جا به جایی آن کاهش می یابد. دومین و مهمترین مزیت این است که لازم نیست زمان زیادی را به بردن دستگاه آبمیوه گیری به محل نمایندگی اختصاص دهید و ترافیک خیابان های تهران را تحمل کنید. علاوه بر این موضوعات یعنی کاهش آسیب ها و کاهش زمان، از آنجایی که تمامی فرآیند تعمیرات آبمیوه گیری در منزل شما انجام می شود، خیالتان از بابت کیفیت تعمیرات آسوده خواهد شد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس در هوم خانه از شرایط اقتصادی عموم جامعه به خوبی باخبر است و از همین رو هزینه تعمیرات خود را به صورتی در نظر گرفته است که به مشتریان عزیز فشار اقتصادی وارد نشود. همچنین هزینه تعمیرات آبمیوه گیری لومکس در نمایندگی هوم خانه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده است.

البته به غیر از موضوع بالا، دلیل دیگری نیز وجود دارد که سبب کاهش هزینه تعمیرات در نمایندگی می شود. بر اساس قوانین هوم خانه، تعمیرکاران فقط زمانی اجازه دارند قطعات را تعویض کنند که دیگر راهی برای تعمیر آن ها باقی نمانده باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری لومکس

با استفاده از جدول زیر می توانید به راحتی هزینه تعمیر آبمیوه گیری لومکس را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری لومکس هزینه تعمیر آبمیوه گیری لومکس
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری لومکس 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری لومکس 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری لومکس 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری لومکس 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری لومکس 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری لومکس 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری لومکس

دقت داشته باشید که مشکلاتی که در بالا به بررسی آن ها پرداختیم، فقط بخش کوچکی از مشکلاتی هستند که برای آبمیوه گیری ها رخ می دهند. همچنین این مشکلات مختص محصولات ایرانی نیستند و برندهای خارجی نیز گاهی اوقات دچار این مشکلات می شوند. به همین منظور پیشنهاد می شود که در دوره های زمانی مختلف به نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس مراجعه کنید و آبمیوه گیری خود را مورد بررسی قرار دهید. به علاوه در صورت مشاهده هرگونه عیب و خرابی می توانید از تعمیرکارات هوم خانه کمک بخواهید و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری لومکس توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

در ادامه مشکلات متداول آبمیوه گیری لومکس را مورد بررسی قرار داده ایم و برای هرکدام نشانه هایی آورده ایم. دقت داشته باشید که تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس به صورت تخصصی این مشکلات را مورد بررسی قرار داده است. در نتیجه آشنایی با این موارد می تواند در عیب یابی آسان و سریع محصول به شما کمک کند.

دلیل داغ کردن موتور آبمیوه گیری لومکس از چیست؟

  • اگر مقدار میوه ای که در آبمیوه گیری قرار داده اید، بیش از اندازه استاندارد باشد، باعث می شود که موتور داغ کند.
  • محور شفت اصلی موتور را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید از جای خود خارج نشده باشد. در صورت خرابی از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس  بخواهید تا مشکل شما را برطرف کند.
  • در صورتی که از موتور بوی سوختگی به مشام می رسد و یا از آن دود بلند می شود، خبر از نیم سوز شدن موتور می دهد. در این صورت هرچه زودتر باید با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.
  • همچنین برای جلوگیری از داغ کردن موتور میوه های سفت مانند کیوی و یا آناناس را در آبمیوه گیری قرار ندهید.

چرا آبمیوه گیری به خوبی نمی‌ چرخد؟ برای تعمیرات آبمیوه گیری لومکس چه کنیم؟

این مشکل دلایل زیادی دارد، به همین خاطر پیشنهاد می شود برای عیب یابی آن به تعمیرکار معتبر مراجعه کنید. اما قبل از رسیدن تعمیرکار می توانید خودتان موارد زیر را بررسی نمایید:

  • اول از همه باید کلیدها و سیم های دستگاه را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید به آن ها برق می رسد.
  • همچنین پایانه های متصل به کلیدها نیز مورد بررسی قرار دهید.

در صورت عدم رفع مشکل دستگاه و ناتوانی در تعمیر آن می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس در محل تماس بگیرید.

برای رفع مشکل صدا ولرزش زیاد آبمیوه گیری لومکس چه اقداماتی لازم می باشد؟

  • ابتدا دو قطعه بلبرینگ و بویین را مورد بررسی قرار دهید و آن ها را گیریس کاری کنید. در صورتی که این 2 قطعه خراب شده باشند، باید تعویض شوند. پیشنهاد می شود که برای تعویض این قطعات از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس استفاده کنید.
  • بین بویین و تیغه را نیز مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید جسمی بین آن ها وجود ندارد.
  • برای از بین بردن لزرش خود تیغه را نیز مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی پیدا نکرده است. پیشنهاد می شود برای اطمینان بیشتر در تعمیرات از خدمات نمایندگی هوم خانه استفاده کنید.

از چه طریقی بوی بد و نامطبوع آبمیوه گیری لومکس را رفع کنیم؟

  • منظور از بوی نامطبوع بویی شبیه به سوختگی است که داغ کردن موتور یکی از نشانه های این مشکل می باشد.
  • نشتی آبمیوه ها دلیل بعدی است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.
  • دقت داشته باشید که مایعات نباید با بخش های الکتریکی دستگاه برخورد کنند تا موجب سوختن آن ها نشوند. به همین دلیل باید آبمیوه گیری خود را واشربندی کنید.
  • دلیل آخر جذب کردن رطوبت موتور می باشد. در این صورت موتور را خارج کنید و آن را خشک کنید.

از آنجایی که بیشتر این نشانه ها به قسمت های داخلی و حساس آبمیوه گیری مرتبط هستند، پیشنهاد می شود که از تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس بخواهید تا مشکل شما را حل کنند.

چرا آب میوه از دستگاه نشت می کند؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس در این باره

این مشکل به دلیل لرزش آبمیوه گیری و یا شکستگی درپوش و ظرف زیرین دستگاه رخ می دهد.

بهتر است که این مشکل را خودتان را حل کنید و نیازی به مراجعه به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس نیست. اما اگر خودتان خیلی از تعمیر آبمیوه گیری سر در نمی آورید، پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از مشکلات بزرگتر با هوم خانه ارتباط برقرار کنید.

تکنسین هوم خانه چه نظری در مورد مشکل روشن نشدن آبمیوه گیری لومکس دارد؟

یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای آبمیوه گیری ها رخ دهد، روشن نشدن آنهاست که دلایل مختص خود را دارد:

  • اورلود یا همان محافظ مدار الکتریکی قطعه ای است که خرابی آن باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.
  • در صورتی که یاتاقان ها خراب شده باشند، این قطعه نمی تواند از خود عملکرد درستی نشان دهد.
  • پروانه های خنک کننده آبمیوه گیری قطعه دیگری است که در صورت روشن نشدن دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرد.

برای حل مشکل روشن نشدن آبمیوه گیری پیشنهاد می شود به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس مراجعه کنید تا مشکل خود را برطرف کنید.

علت خاموش شدن آبمیوه گیری لومکس در حین کار ا چیست؟ چگونه برای تعمیرات آن اقدام کنیم؟

  • این مشکل نیز باز با قطعه اورلود ارتباط دارد و باید این قطعه مورد بررسی قرار بگیرد.
  • در صورتی که پروانه خنک کننده خراب شده باشد، باعث می شود اورلود آبمیوه گیری را خاموش کند.
  • اگر فشار زیادی به دستگاه وارد شود، دستگاه در حین کار خاموش می شود.
  • خرابی سوییچ محافظتی نیز در بروز این مشکل نقش دارد.
  • داغ شدن دستگاه دلیل دیگری است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.
  • به صورت کلی ایرادات برقی که برای آبمیوه گیری به وجود می آید، باعث رخ دادن این مشکل می شود.

پیشنهاد می کنیم که از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس استفاده کنید تا این مشکل را برطرف کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس  در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لومکس در هوم خانه بیش از نیم قرن است که در زمینه تعمیرات آبمیوه گیری لومکس فعالیت می کند و از همین رو مزایای ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد:

  • تمامی خدمات نمایندگی هوم خانه جهت رفاه حال مشتریان در محل به کاربران ارائه می شود.
  • بر اساس سیاست های نمایندگی، تعمیرکاران فقط زمانی اجازه دارند قطعات را تعویض کنند که دیگر راهی برای تعمیر آن ها وجود نداشته باشد.
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لومکس در هوم خانه دارای پرسنلی مجرب و کارآزموده است.
  • همچنین در صورتی که از خدمات نمایندگی ما استفاده کنید، می توانید از ضمانت نامه یک ساله تعمیرات هوم خانه استفاده کنید.

تعمیر آبمیوه گیری لومکس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری لومکس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری لومکس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری لومکس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری لومکس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست