تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اگر به سلامت خود و خانواده اهمیت می دهید آبمیوه های تازه را با آبمیوه گیری فیلیپس در خانه تهیه کنید. توان و سرعت بالا و اندازه دهانه مناسب از جمله ویژگی های این محصول می باشد. برخی از مدل های این محصول به گونه ای طراحی شده اند که با اضافه کردن و متصل کردن ظرف و قطعات دیگر به پایه می توانید کارایی آن را افزایش دهید. اگر احساس کردید آبمیوه گیری در تهیه آب میوه به خوبی عمل نمی کند با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس تماس گرفته و از کارشناسان این مجموعه درخواست خدمات کنید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی آبمیوه گیری فیلیپس نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در تهران
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در محل و منزل
  • هزینه تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری فیلیپس
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری فیلیپس
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در تهران

نحوه تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در تهران به شرح زیر است:

دریافت خدمات تعمیرات آبمیوه گیری در تهران بسیار ساده می باشد. نیازی نیست برای پیدا کردن یک متخصص در زمینه تعمیر آبمیوه گیری زمان و هزینه زیادی صرف کنید، کافیست با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس ارتباط برقرار کنید. کارشناس از طریق همین ارتباط شما را راهنمایی کرده تا آبمیوه گیری را از راه دور، خودتان تعمیر کنید. اما اگر ایراد پیش آمده بسیار وسیع می باشد، یک تعمیرکار حرفه ای به محل شما اعزام می شود. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات فیلیپس در زمان مقرر و با تجهیزات لازم در محل حضور پیدا می کند. او در ابتدا باید عیب دستگاه را به درستی تشخیص داده سپس وارد مرحله تعمیرات شود. اگر قطعه معیوب بر اثر فرسوده شدن کارایی خود را از دست داده باشد، تعمیرکار آن را با یک قطعه فابریک و اصل تعویض کرده و ضمانت یک ساله خدمات خود را به مشتری ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در محل و منزل

شلوغی این روز های خیابان تهران باعث شده تا کمتر کسی علاقه مند به بردن آبمیوه گیری خود به تعمیرگاه موجود در شهر باشد، به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در محل و منزل می باشد.

تعمیرکاران ماهر و مجرب در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس به منظور رفاه حال مشتریان و تعمیر آسان دستگاه ها، خدمات خود را در محل و منزل ارائه می دهند. به سه دلیل توصیه می کنیم تعمیر آبمیوه گیری خود را در محل انجام دهید، صرفه جویی در وقت و هزینه و اطمینان از کار تعمیرکار در جهت استفاده از قطعات فابریک به هنگام تعویض قطعه معیوب. از زمان تماس شما با نمایندگی فیلیپس تا دریافت خدمات، زمان کوتاهی سپری خواهد شد و این یعنی صرفه جویی در وقت. تعمیرکاران ما با حضور در محل و منزل تخصصی ترین تعمیرات را انجام می دهند، آنها با ابزار و لوازم کامل در محل حضور پیدا می کنند. یک تعمیرکار متعهد هرگز تعمیرات را به دلایل واهی ناقص رها  نکرده و آن را به روز دیگر موکول نمی کند.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

بحث مالی و هزینه های تعمیر ابیوه گیری فیلیپس و هر ابمیوه گیری دیگری یکی از اولین مسائلی است که همواره در هنگام تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس باید به آن توجه شود.

تمام تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس موظف هستند، به منظور کاهش هزینه های مشتری تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه ی معیوب را در اولویت کار خود قرار دهند. اگر تعمیرکار با توجه به تنوع مدل های آبمیوه گیری دانش خود را بالا ببرد، بدون شک می تواند تعمیرات آبمیوه گیری را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. البته برخی از تعمیرکاران نابلد بدون بررسی قطعه معیوب، همان ابتدا اقدام به تعویض قطعه می کنند. دقت داشته باشید ممکن است به دلیل گستردگی خرابی و یا فرسوده شدن قطعات، برخی از ایرادات در قطعات، دیگر قابل تعمیر نبوده و تعمیرکار باید قطعه معیوب را تعویض کند. البته استفاده از قطعات اورجینال باعث افزایش کارایی و طول عمر آبمیوه گیری نیز می‌ شود. هزینه های پرداختی در تمام زمینه های تعمیر و سرویس آبمیوه گیری در تعمیرگاه مجاز و مرکزی طبق نرخ اتحادیه می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس

با استفاده از مبالغ درج شده در جدول زیر می توانید به راحتی هزینه تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در محل را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس هزینه تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری فیلیپس 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری فیلیپس 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری فیلیپس 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری فیلیپس 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری فیلیپس 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری فیلیپس 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری فیلیپس

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری فیلیپس به شرح زیر است:

آنچه که در تعمیر آبمیوه گیری بسیار حائز اهمیت می باشد، نحوه عیب یابی است. تعمیرکاران ماهر نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس طی چندین مرحله بازبینی، عیب یابی آبمیوه گیری را در سطح کیفی بالایی انجام می دهند. عیب یابی اشتباه با افزایش چشم گیر هزینه ها همراه خواهد بود، چرا که با عیب یابی اشتباه، مسیر تعمیرات منحرف خواهد شد. بهره گیری از تکنسین های مجرب و استفاده از روش های جدید تعمیر در موفقیت های این نمایندگی بسیار موثر بوده اند. تعمیرکاران این مرکز با گذراندن دوره‌ های تخصصی، با انواع مدل ‌های آبمیوه گیری و عملکرد آن‌ها آشنا شده و پیشرفته ترین شیوه‌ های تعمیر را فرا گرفته اند. تعمیرکار باید با تکیه بر دانش و مهارت خود به مرحله ای از تجربه دست پیدا کند که بدون آزمون و خطا عیب یابی آبمیوه گیری را انجام دهد.

مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری فیلیپس

تمام محصولات لوازم خانگی پس از اینکه مراحل طراحی و ساخت را طی کردند، به دست مصرف کننده رسیده و مورد استفاده قرار می گیرند. بی توجهی، سهل انگاری و نداشتن اطلاعات کافی از نحوه استفاده و نگهداری این محصولات ممکن است مشکلاتی را در آنها به وجود آورد. آبمیوه گیری Philips یکی از این محصولات می باشد که به دلیل استفاده مکرر در معرض آسیب بیشتری قرار دارد. نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس تمام خدمات مربوط به این محصول را در محل و توسط تعمیرکاران خبره ارائه می دهد. در ادامه مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری فیلیپس را از زبان تعمیرکار نمایندگی مرور می کنیم.

آبمیوه گیری فیلیپس روشن نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

در این بخش از نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس قصد داریم تا به دنبال پاسخی برای این پرسش باشیم که علت روشن نشدن آبیوه گیری فیلیپس چیست.

  • بهترین روش اطمینان از وجود جریان برق در مدار استفاده از اهم متر می باشد.
  • اگر در مدار جریان برق وجود ندارد باید از یک برقکار کمک بخواهد.
  • با خراب شدن دوشاخه و سیم برق آبمیوه گیری جریان برق به دستگاه منتقل نمی شود، در صورت مشاهده خرابی باید تعویض شوند.
  • حالا نوبت به بررسی کلید خاموش و روشن آبمیوه گیری رسیده است.
  • ممکن است بر اثر بی احتیاطی و وارد کردن ضربه کلید و یا اجزای داخلی آن شکسته شده باشند.
  • در این صورت کلید باید تعویض شود.
  • با باز کردن بدنه آبمیوه گیری اگر قطع سیم ها را مشاهده کردید آنها را در جای خود مجددا متصل کنید.
  • برخی از آبمیوه گیری ها دارای اورلود هستند.
  • اورلود در سر راه برق اصلی مدار و از نوع نول می باشد.
  • کنتاکت های این قطعه حفاظتی در حالت عادی به یکدیگر متصل بوده و نول با عبور از آنها به موتور می رسد.
  • اگر به هر دلیلی این اتصال در شرایط عادی قطع باشد، آبمیوه گیری روشن نخواهد شد.
  • موتور برخی از آبمیوه گیری ها از نوع قطب چاکدار و یونیورسال با مدار سری هستند که  قطع ارتباط هر قطعه با سایر اجزاء می تواند عملکرد موتور را به طور کامل متوقف کند.
  • با بررسی تمام موارد، موتور آبمیوه گیری را نیز چک کنید، اگر موتور سوخته است آبمیوه گیری روشن نخواهد شد و موتور باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس تعویض شود.

مشکل حرکت نکردن موتور آبمیوه گیری فیلیپس از چیست؟ تعمیر ابمیوه گیری فیلیپس در هنگام بروز این مشکل

اگر موتور ابمیوه گیری فیلیپس کار نکند طبیعتا آبمیوه ای هم در کار نیست، به همین دلیل در این بخش از نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس قصد داریم تا به بررسی علل و راهکار های تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در این مواقع بپردازیم.

  • اگر آبمیوه گیری با موتور قطب چاکدار است این مشکل می تواند به دلیل نیم سوز بودن پیچک ها رخ داده باشد.
  • با بررسی سیم پیچ ها و تست اتصال بدنه می توانید از نیم سوز بودن موتور مطمئن شوید.
  • اگر آبمیوه گیری با موتور یونیورسال است ابتدا توانایی حرکت آرمیچر درون یاتاقان ها را بررسی کنید.
  • اگر آرمیچر نمی چرخد و یا چرخش آن به سختی صورت می گیرد، باید بوش ها را تعویض کنید.
  • علاوه بر این موضوع نیم سوز بودن آرمیچر و نیم سوز بودن بالشتک های قطب، از جمله مواردی هستند که می توانند این مشکل را به وجود آورند و اما اگر موتور آبمیوه گیری  از نوع آسنکرون است، توانایی حرکت روتور پس از بسته شدن کلید را بررسی کنید.

آبمیوه گیری فیلیپس در حین کار خاموش می شود، نظر تعمیرکار آبمیوه گیری فیلیپس در این باره چیست؟

در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس قصد داریم تا به علل خاموش شدن ناگهانی آبمیوه گیری فیلیپس و راهکار تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در این مواقع بپردازیم.

  • اورلود به واسطه دو عامل تحریک شده و مدار را قطع می کند.
  • عامل اول، افزایش جریان دریافتی موتور  به دلیل بروز عیب در یاتاقان ها و یا نیم سوز شدن موتور می باشد.
  • عامل دوم، افزایش دمای داخلی موتور به دلیل نیم سوز بودن موتور و یا هرز شدن پروانه خنک کننده می باشد.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس با بررسی تمام موارد و انتخاب یک روش تعمیر مناسب آبمیوه گیری را به درستی تعمیر خواهد کرد.

علت بوی نامطبوع آبمیوه گیری فیلیپس از چیست؟ برای تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در این مواقع چه باید کرد؟

در صورت بروز بوی نامطبوع در دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس استفاده کنید:

  • ممکن است موتور نیم سوز شده باشد.
  • داغ شدن زیاد دستگاه نیز عاملی بر این عیب است.
  • نشت آبمیوه به قسمت های فنی را نیز باید چک کنید.

دلیل لرزش آبمیوه گیری فیلیپس چیست؟ تعمیرکار چه نظری در این باره دارد؟

شکل گرفتن لرزش شدید در آبمیوه گیری فیلیپس یکی از مواردی است که مصرف کنندگان زیادی برای رفع آن به نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس مراجعه می کنند.

  • خارج شدن صافی از حالت نرمال را چک کنید.
  • عدم اتصال کامل گیره ها را بررسی کنید.
  • عدم تراز بودن آبمیوه گیری هم باید چک شود.

آبمیوه گیری فیلیپس نشت دارد، برای عیب یابی و تعمیر آن باید چه کاری انجام دهیم؟

نشت آبمیوه از آبمیوه گیری با توجه به برقی بودن این دستگاه می تواند موجب مخاطرات زیادی شود؛ به همین دلیل هم در این بخش از بررسی روش های تعمیر آبمیوه گیری های فیلیپس به بررسی علل و راهکار های این مشکل می پردازیم.

  • شکسته بودن بدنه عامل این ایراد است.
  • پر شدن مخزن از تفاله ها نیز می تواند عامل این مشکل باشد.
  • همچنین ممکن است دستگاه لرزش زیادی داشته باشد.

موتور آبمیوه گیری فیلیپس داغ می کند، در این زمان باید چه کاری انجام دهیم؟

در صورت داغ شدن موتور دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و عیب یابی آبمیوه گیری فیلیپس استفاده کنید:

  • داغ شدن موتور آبمیوه گیری یا از نوع مکانیکی و یا از نوع الکتریکی می باشد.
  • در نوع مکانیکی، خرابی یاتاقان ها حرکت روتور را دشوار کرده، در نتیجه دمای محیط داخلی موتور افزایش پیدا می کند.
  • از جمله مشکلات الکتریکی می توان به نیم سوز بودن آرمیچر و قطب ها، کوتاه شدن زغال ها، جهت چرخش غلط آرمیچر در موتورهای یونیورسال، نیم سوز بودن پیچک ها در موتور قطب چاکدار، نیم سوز بودن سیم پیچ اصلی یا کمکی،  قطع شدن مدار اصلی و یا کمکی اشاره کرد.
  • یک تعمیرکار حرفه ای می تواند عیب یابی را به درستی انجام دهد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هوم خانه همواره در تلاش است تا بتواند با کادر مجرب و متخصص خود بهترین خدمات تعمیر ابمیوه گیری فیلیپس و دیگر لوازم خانگی را به مشتریان خود ارائه دهد؛ در اددامه به بررسی مزایایی می پردازیم که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از آن بهره مند می شویم.

  • سرعت در انجام خدمات تعمیر
  • دسترسی تعمیرگاه مجاز هوم به قطعات فابریک آبمیوه گیری فیلیپس
  • ارائه ضمانتنامه کتبی برای تمامی تعمیرات
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها
  • امکان استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص آبمیوه گیری فیلیپس در منزل

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

2.3/5 - (3 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست