تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر مایکروویو دلمونتی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

زندگی مدرن امروزی مستلزم سبقت گرفتن از زمان را دارد. برای اینکه بتوانید در این شرایط پر ازدحام و مملو از کار آشپزی کنید و خودتان را با این شرایط وفق دهید، استفاده از مایکروفر دلمونتی، میان بُری است که شما را هرچه سریع تر به پختن غذای آماده و مطابق میل اعضای خانواده می رساند. سعی کنید طرز استفاده صحیح از دستگاه را یاد بگیرید تا در شرایط حساس شما را غافلگیر نکند. نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی هوم خانه در شرایطی که به دلیل بروز خطا، امکان استفاده از ماکروفر را ندارید، در کنار شماست. جهت اطلاع از خدمات این نمایندگی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی مایکروفر دلمونتی نیست. بلکه به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در تهران
  • تعمیر مایکروفر دلمونتی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در محل و منزل
  • هزینه تعمیر مایکروفر دلمونتی در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر دلمونتی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر دلمونتی
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی Delmonti در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در اولین گام کافی است با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت نیز می توانید اقدام به ثبت درخواست تعمیر آنلاین نمایید.
  3. پس از تماس، مشخصات و اطلاعات شما مشتریان گرامی در سیستم مرکز ثبت شده و نام تکنسین همراه با کد اشتراک به تلفن شما ارسال می گردد.
  4. تعمیرکار متخصص ظرف کمتر از یک ساعت به محل مورد شما برای عیب‌یابی و تعمیرات مایکروفر دلمونتی اعزام می‌ شود.
  5. پس از اتمام خدمات تعمیر ماکروفر دلمونتی در محل ضمانتنامه و فاکتور معتبر به شما ارائه می شود.
  6. در نهایت تیم هوم خانه از شما در مورد نحوه عملکرد تعمیرکار نظرسنجی می نماید و نظرات شما را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی Delmonti در تهران

نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در تهران

نحوه تعمیر مایکروفر دلمونتی در تهران به شرح زیر است:

از جمله امتیازاتی که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی از آن بهره مند می شوید، ضمانت یک ساله خدمات است. با وجود تیم حرفه ای، کادری مجرب و دلسوز که امور تعمیر را بر عهده دارند، ضمانت تعمیر نیز به عنوان امتیاز برای مشتریان در نظر گرفته شده است. اگر اخیراً از سرویس دهی نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی استفاده کرده اید، حتماً کارت ضمانت و یا برگه رسیدی به شما تحویل داده اند. این برگه ضمانت برای آن است که در صورت بروز مشکل مجدد برای ماکروفر بتوانید تا یک سال از خدمات رایگان آن استفاده کنید. بنابراین به منظور استفاده از این خدمات تعمیر رایگان، برگه ضمانت را در جای مناسبی نگهداری نمایید.

خدمات پس از فروش مایکروفر دلمونتی به چه صورت است؟

اولین نکته ای که به هنگام تعمیر ماکروفر دلمونتی مورد بررسی قرار می گیرد، استفاده از خدمات پس از فروش این محصول است. برند دلمونتی مانند سایر برندهای خارجی توان حضور مستقیم در کشور ایران را ندارد و همین مسئله موجب شده که خدمات پس از فروش مایکروفر دلمونتی از سوی شرکت های داخلی ارائه شود. برای بهره مندی از این خدمات کافی است با شماره موجود بر روی برگ گارانتی محصول تماس حاصل فرمایید.

اگر از این خدمات رضایت ندارید یا ایراد مایکروفر شما شامل این خدمات نمی شود، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی در هوم خانه استفاده نمایید. این مجموعه با داشتن شعب متعدد در نقاط مختلف شهر تهران آماده ارائه خدمات تعمیر مایکروفر در محل می باشد.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در محل و منزل به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی در تهران با هدف تسهیل در رفت و آمد و تردد مشترکین و مشتریان خود اقدام به اعزام نمایندگان می نماید. در این بخش تعمیرات از طریق حضور در محل و منزل انجام می گیرد، از طرفی شما می توانید همزمان به انجام فعالیت های روتین خود بپردازید و از طرفی دیگر اجازه می دهید به جای تعویق در تعمیر، این عمل در زمان مقرر انجام گیرد. از دیگر امتیازات تعمیر در محل و منزل این است که در هر نقطه تهران که باشید، شما هزینه ای را در ازای ارسال و دریافت دستگاه پرداخت نمی کنید، بلکه جوانب کار از سوی این نمایندگی انجام می گیرد.

برای این کار تنها کافی است درخواست خود را از طریق درگاه های ارتباطی فعال نمایندگی دلمونتی ثبت نمایید و زمان مورد نظر خود را نیز اعلام کنید. چیزی نمی گذرد که متصدی مربوطه در محل و منزل حضور می یابد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی

هزینه تعمیر مایکروفر دلمونتی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

انجام امور تعمیرات و دریافت هزینه به صورت کاملاً استاندارد و اصولی توسط نمایندگی تعمیرات دلمونتی انجام می گیرد. وجود نرخ نامه شفاف در سایت آن، بر این ادعا صحه می گذارد. جهت کسب اطلاع از نحوه خدمات رسانی و حق الزحمه مرتبط می توانید به سایت و یا کانال تلگرام نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی مراجعه نمایید. همانطور که مشاهده می کنید، هزینه ها بر اساس نرخ مصوب از سوی صنف تعمیرات تعیین شده است.

تمام تلاش و همت متخصصان مجرب فعال در این نمایندگی شناسایی و عیب یابی  مشکل موجود در دستگاه می باشد. سرعت بالا، هزینه کم، ضمانت، دلگرمی و تعهد کاری را در کنار کارشناسان، مشاوران و متخصصان مجرب و حرفه ای این نمایندگی تجربه خواهید کرد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر دلمونتی

در جدول زیر، تعرفه خدمات تعمیر ماکروفر دلمونتی درج شده است:

خدمات تعمیرات ماکروفر دلمونتی هزینه تعمیر ماکروفر دلمونتی
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر دلمونتی 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر دلمونتی 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر دلمونتی 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر دلمونتی 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر دلمونتی 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر دلمونتی 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر دلمونتی 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر دلمونتی 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر دلمونتی 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر دلمونتی 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر دلمونتی 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی ماکروفر دلمونتی

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی به شرح زیر است:

تعمیرکار مجرب نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی به منظور شناسایی خطاها و ایرادات موجود در دستگاه، پس از جداسازی قطعات، با دقت سلامت هر کدام را ارزیابی می کند. یکی از دلایل خوب عمل نکردن دستگاه، خرابی برخی قطعه های آن است. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه مهمترین اقدامی ست که توسط این متخصص صورت می گیرد. اگر در بازار قطعات لوازم خانگی جستجویی داشته باشید، متوجه فراز و نشیب قیمت خواهید شد.

تعمیرکار این نمایندگی با علم به این موضوع و به منظور حمایت از مشتریان جهت جلوگیری از خرید اضافی، قطعه و یا قطعات معیوب را تعمیر می کند. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که شما می توانید همچنان از قطعه اصلی که قابلیت استفاده دارد، بهره مند شوید و هزینه دیگری را برای خرید قطعه نپردازید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول مایکروویو دلمونتی توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول مایکروویو دلمونتی به شرح زیر  است:

مشکلات و ایرادات موجود در دستگاه ماکروفر می تواند از دلایل متعددی نشأت بگیرد. در صورت عدم آشنایی با نحوه استفاده از ماکروفر و همچنین استفاده زیاد، به مرور زمان دستگاه دچار استهلاک می گردد. در تمام موارد این مشکلات توسط نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی قابل رفع می باشد، گاهی با تعمیر قطعه و گاهی با تعویض آن. تعویض قطعه توسط تعمیرکاران این نمایندگی زمانی صورت می گیرد که قطعه معیوب، کارایی خود را از دست داده باشد و با تعمیر نیز گرهی از مشکل باز نشود.

بر اساس تشخیص متخصصان، تعمیر قطعه ای که عمر خود را کرده و از رده خارج شده است، تنها تحمیل هزینه اضافی را برای مشتری به دنبال دارد؛ چراکه ظرف مدت زمان کوتاهی باید قطعه جدیدی را خریداری نمایند. استفاده از قطعات اورجینال اطمینانی است که تکنسین های این نمایندگی به شما می دهند.

در ادامه به برخی از مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر دلمونتی اشاره می کنیم:

چرا مایکروفر دلمونتی روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر دلمونتی به کار گیرید:

  • روشن نشدن ماکروفر دلمونتی می تواند به دلایلی نظیر جدا شدن دو شاخه از برق، خراب شدن سیم و یا فعال شدن قفل کودک باشد.
  • در صورت مواجه شدن با این مشکل، موارد یاد شده را بررسی نمایید و چنانچه دستگاه روشن نشد، اجازه دهید تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی مشکل را برایتان برطرف نماید.

چرا مایکروفر دلمونتی صدا می دهد؟

برای بررسی دلیل صدا دادن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب ماکروفر دلمونتی به کار گیرید:

  • در صورتی که فن دستگاه دچار مشکل شده باشد، سینی به درستی در ماکروفر قرار نگرفته باشد و یا ریل زیر سینی کثیف شده باشد، عملکرد ماکروفر دلمونتی همراه با سر و صدا خواهد بود.
  • اگر این موارد را بررسی کردید و باز هم از دستگاه صدا شنیدید، ممکن است به دلیل قرار گرفتن ظرف سنگین بر روی سینی باشد.
  • برای رفع این مشکل لازم است فضای ماکروفر را تمیز نگه دارید و از چگونگی و درست قرار گرفتن ظرف و سینی ماکروفر اطمینان حاصل نمایید.

چرا ماکروفر دلمونتی گرم نمی کند؟

در صورت گرم نکردن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر دلمونتی در منزل به کار ببرید:

  • دیود و خازن دو قطعه مهمی است که در گرم کردن ماکروفر تاثیر دارد.
  • چنانچه ماکروفر گرم نکرد، مشخص است که یکی از این دو قطعه و یا هر دو دچار مشکل شده است. بنابراین برای رفع این مشکل، این دو قطعه را بررسی نمایید.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی پس از بررسی آن را تعمیر نموده در غیر این صورت، قطعه اورجینال جدیدی را جایگزین می کند.

چرا مایکروفر دلمونتی به طور ناگهانی خاموش می شود؟

در صورت خاموش شدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی ماکروفر دلمونتی به کار ببرید:

  • چنانچه میکروسوئیچ، برد اصلی و موتور ماکروفر نقصی پیدا کند، با مشکل خاموش شدن ناگهانی ماکروفر روبرو می شوید.
  • برای بررسی علت خاموش شدن ناگهانی ماکروفر، درب دستگاه را با احتیاط باز و بسته کنید و استفاده اصولی و صحیح را از نمایندگی تعمیرات فرا بگیرید.
  • این قطعه ها از مهمترین قطعات محسوب می شوند و از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردارند. در نتیجه جهت رفع این مشکل از تعمیرکار مربوطه کمک بگیرید.

چرا مایکروفر دلمونتی جرقه می زند؟

در صورتی که ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر ماکروفر دلمونتی در محل انجام دهید:

  • دلایل جرقه زدن ماکروفر می تواند مختلف باشد
  • اگر از ظرف استیل، آلومینیوم و فلزی استفاده می کنید، احتمال جرقه زدن وجود دارد، در غیر این صورت این مشکل ناشی از وجود خرابی در لامپ مگنترون ماکروفر  و خازن دستگاه می باشد.
  • تعمیر این قطعات نیازمند شناخت کافی در امور فنی می باشد. در نتیجه پیشنهاد می شود جهت رفع مشکل از مشاوره و راهنمایی کارشناسان نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی استفاده کنید.

چرا سینی ماکروفر دلمونتی نمی چرخد؟

برای بررسی دلیل نچرخیدن سینی ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماکروفر دلمونتی انجام دهید:

  • نچرخیدن سینی ماکروفر ارتباط مستقیمی با موتور دستگاه دارد، به این معنا که موتور دچار مشکل شده است.
  • اگر تخصص کافی برای بررسی موتور دستگاه ماکروفر را ندارید، شناسایی و عیب یابی آن را به عهده متخصصان ماهر و با تجربه بگذارید تا ظرف مدت زمان کوتاهی آن را برطرف نمایند.

چرا مایکروفر دلمونتی دود می کند؟

در صورت دود کردن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر دلمونتی به کار ببرید:

  • اگر دستگاه ماکروفر دلمونتی کثیف باشد و ذرات غذا به آن چسبیده باشد، به دلیل سوختن و حرارت دیدن، در هنگام استفاده دود می کند.
  • باید به طور منظم و پس از هر بار استفاده سینی، بدنه و سقف ماکروفر را با ابر و پارچه ای مرطوب تمیز شست و شو دهید.
  • استفاده از محلول آب و جوش شیرین نیز برای براق شدن آن پیشنهاد می شود.

چرا دکمه های مایکروفر دلمونتی کار نمی کند؟

در صورت کار نکردن دکمه های ماکروفر، راهکارهای زیر را برای تعمیر ماکروفر دلمونتی به کار گیرید:

  • خراب شدن صفحه لمسی که پشت پنل کنترل و یا صفحه کنترل اصلی باعث عدم کار کردن دکمه های ماکروفر می شود.
  • در چنین حالتی از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید تا ایراد موجود را برطرف نمایید.

چرا لامپ های مایکروفر روشن نشده یا ضعیف هستند؟

برای بررسی دلیل روشن نشدن لامپ ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیرات و رفع مشکل ماکروفر دلمونتی انجام دهید:

  • سوختن لامپ از دلایل روشن نشدن آن است.
  • در صورتی که سیم کشی دستگاه اتصالی پیدا کرده باشد نیز ممکن است لامپ نور ضعیفی داشته باشد.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی

مصرف کنندگان پیش از استفاده از خدمات تعمیرات مایکروفر خود برخی از سوالات را مطرح می کنند که در این بخش از نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی قصد داریم تا به این سوالات پاسخ دهیم:

  • مدت زمان اعتبار ضمانت نامه تعمیرات مایکروفر دلمونتی و شرایط آن به چه صورت است؟

نمایندگی هوم خانه در زمینه ارائه خدمات تعمیر ماکروفر دلمونتی در محل، ضمانت نامه ای با مدت اعتبار 3 الی 12 ماه به مشتری ارائه می دهد که در صورت بروز مجدد ایراد در دستگاه، مصرف کنندگان می توانند با ارائه این ضمانت نامه مایکروفر دلمونتی خود را به صورت رایگان تعمیر نمایند.

  • هزینه تعمیرات مایکروفر دلمونتی به چه شکل محاسبه می شود؟

به طور کلی هزینه تعمیرات ماکروفر دلمونتی با توجه به نوع ایراد آن متغیر است و عوامل مختلفی می تواند بر هزینه تعمیرات آن تاثیرگذار باشد. این هزینه که با توجه به تعرفه اتحادیه تعیین می گردد، می تواند تا میزان 75 درصد هزینه های تعمیرات مشتریان را کاهش دهد.

  • نحوه دریافت صورتحساب تعمیرات مایکروفر دلمونتی چگونه است؟

تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی پس از رفع ایرادات دستگاه و تعمیر آن صورتحساب را به مشتری ارائه می دهد و مشتری نیز در صورت رضایت این صورتحساب را پرداخت می نماید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر دلمونتی در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی به شرح زیر است:

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی آمده است تا در شرایط اضطراری مشکل ماکروفر شما را برطرف نماید. رفع مشکل توسط کارشناسان خبره، ماهر، متعهد، دلسوز و باتجربه صورت می گیرد. شما بدون نوبت دهی قبلی، تنها با ثبت درخواست تعمیر، در هر ساعت از شبانه روز، میزبان این تعمیرکاران در منزل و محل مورد نظر می باشید. در طول مدت تعمیر به تمام سوالات شما پاسخ داده می شود و راهنمایی های لازم در راستای شیوه نگهداری از دستگاه در اختیارتان قرار می گیرد. ضمن اینکه با دریافت کارت ضمانت تعمیر، از پشتیبانی رایگان تعمیر به مدت یک سال برخوردار می شوید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست