تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات دلمونتی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات دلمونتی در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی دلمونتی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

دلمونتی در فرهنگ زبان ایتالیایی به معنای کوه (‌صلابت و استواری) است و نام قلعه ای تاریخی در منطقه آبولیا مشرف به شهر آندریا است. این قلعه زیبا در سال 1237 توسط امپراطور رومیان با طراحی ۸ ضلعی منحصر به فردی احداث شد. شرکت دلمونتی یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند. وجه تمایز دلمونتی با سایر لوازم برقی موجود در بازار کیفیت بهتر و قیمت مناسب ‌تر آن است. هوم خانه با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دلمونتی را در اختیار دارد. هوم خانه یکی از معتبرترین خدمات پس از فروش دلمونتی در شهر تهران است که سال‌ هاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی با مجرب ‌ترین تعمیرکاران در زمینه تعمیرات در سطح شهر تهران فعالیت می‌کند.

محصولات دلمونتی شامل: جاروبرقی و جارو شارژی، قهوه ساز و اسپرسوساز، آون توستر، ماشین های شستشو، اتو پرس و اتو بخار، ساندویچ ساز و توسترنان، آبمیوه‌گیری و آب مرکبات‌گیر، همزن و بستنی ساز، مایکرو ویو، چرخ گوشت، سشوار، غذاساز و مخلوط‌کن، پنکه و یخچال ماشین، سرخ کن، بخارشوی و بخارپز و هواپز، پلوپز و زودپز برقی، چای ساز، خردکن و رنده برقی، گوشت کوب برقی و میوه خشک کن و… است. این محصولات با بالاترین کیفیت تولید شده و از خدمات پس از فروش و گارانتی تعمیرات برخوردار است. نمایندگی تعمیرات دلمونتی با اشراف کامل بر عملکرد این دستگاه‌ها و سیستم‌های به‌روز آن‌ها بهترین خدمات تعمیرات را به مشتریان خود ارائه می‌نماید.

تماس با نمایندگی تعمیرات دلمونتی در تهران

یکی از مزیت‌ های برند دلمونی که باعث شده در بازار از فروش بالایی برخوردار باشد، نمایندگی‌های تعمیرات دلمونتی و شعب گوناگون آن در سطح شهر تهران است. نمایندگی تعمیرات دلمونتی با شعب گوناگون نمایندگی‌های تعمیرات که در سطح شهر تهران دارند، بهترین خدمات را درزمینه تعمیرات به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته به مشتریان خود ارائه می‌نمایند. تعمیرکاران و تکنسین‌های آموزش دیده هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات دلمونتی در تهران با تسلط بر دانش روز به‌راحتی دستگاه دلمونتی شما را عیب‌یابی کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌نمایند.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی دلمونتی هوم خانه را انتخاب کنیم؟

لوازم‌خانگی دلمونتی با توجه به کیفیت بالا و طراحی ‌های زیبایی که دارند نیازمند توجه بیشتری در نگهداری و هنگام استفاده هستند. چنانچه لوازم‌ خانگی دلمونتی شما بر اثر گذشت زمان و استهلاک یا استفاده نادرست آسیب دید و نیاز به تعمیرات داشت برای تعمیر نیاز به تخصص و مهارت تعمیرکاران حرفه‌ای است. چنانچه تعمیرات دلمونتی به صورت غیرتخصصی صورت گیرد چه‌ بسا خسارات بیشتری به دستگاه وارد آید. ازجمله مزایای نمایندگی تعمیرات دلمونتی می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره کرد:

تخصص تعمیرکار نمایندگی تعمیرات دلمونتی

مرکز تعمیرات لوازم‌ خانگی دلمونتی دارای بخش‌های مجزایی برای تعمیر دستگاه‌ ها و تکنسین‌های مجربی است که به‌طور اختصاصی در زمینه تعمیرات لوازم‌ خانگی دلمونتی در انواع مدل‌ها آموزش ‌دیده و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی‌ تر به مشتریان عزیز در محل و منزل گردیده است. تعمیرکاران و متخصصین تعمیرات هوم خانه با تبحر و آشنایی به تمام نقاط ضعف و قوت لوازم خانگی دلمونتی در صورت بروز هر گونه مشکلی در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، مشکل دستگاه را پیدا کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌نمایند.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در نمایندگی تعمیرات دلمونتی

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات دلمونتی در راستای تعمیر دستگاه های دلمونتی شما اعم از تعمیر اسپرسو ساز دلمونتی , تعمیر بخارشوی دلمونتی , تعمیر جاروبرقی دلمونتی , تعمیر چای ساز دلمونتی , تعمیر چرخ گوشت دلمونتی , تعمیر قهوه ساز دلمونتی , تعمیر مایکروفر دلمونتی و… چنانچه نیاز به تعویض قطعه‌ای داشته باشند، قطعه مورد نظر را با قطعه اصلی و اورجینال با کمترین قیمت موجود در بازار برای شما تعویض می‌کنند.

تعمیرات لوازم خانگی دلمونتی در محل و منزل

تعمیرکاران دلمونتی جهت راحتی و آسایش مشتریان خود در صورت تمایل مشتری خدمات تعمیرات را در محل و منزل انجام داده و دیگر نیازی به حمل لوازم برقی و صرف زمان در ترافیک شهر تهران و سایر هزینه‌های حمل و نقل نیست. تعمیرکاران جهت انجام تعمیرات تمامی تجهیزات و ابزار لازم جهت تعمیرات را به همراه داشته و تعمیرات را به ‌صورت کاملاً حرفه‌‌ای انجام می‌دهند. آن‌ها هنگام رفع مشکل از تجهیزات مناسب استفاده می‌کنند تا کمترین آسیبی به سایر قسمت‌ها وارد نیاید. عدم استفاده از ابزارهای مناسب برای انجام کار ممکن است خطری برای قسمت‎های  خاصی از دستگاه شما باشد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی دلمونتی

تمامی خدمات تعمیرات نمایندگی دلمونتی با نرخ مصوب دولتی محاسبه شده و کاملا اقتصادی و مقرون ‌به‌ صرفه است. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات در راستای پایین آوردن هزینه تعمیرات تمام تلاش خود را می‌کنند که چنانچه قطعه‌ای مشکل داشت آن را تعمیر کنند تا تعویض.

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش دلمونتی

اگر هر یک از لوازم ‌خانگی دلمونتی شما نیاز به تعمیر دارد و شما برگه گارانتی شرکتی دارید و تاریخ آن نگذشته است، شما می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی‌های مجاز تعمیرات دلمونتی در سطح تهران تماس گرفته و کمک بگیرید. در این صورت شما از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لوازم ‌خانگی دلمونتی در قبال محصولات خود دارد بهره‌مند می‌شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌ شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لوازم ‌خانگی دلمونتی بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز تعمیرات لوازم‌ خانگی دلمونتی، هوم خانه در سراسر تهران تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لوازم خانگی خود انتخاب نمایید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات دلمونتی

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات دلمونتی طی گذشت سال‌ ها توانسته بهترین خدمات را در زمینه نصب، سرویس و تعمیر وسایل خانگی دلمونتی به مشتریان خود ارائه نماید. با وجود اینکه کیفیت بالای محصولات دلمونتی تا سال ها نیاز به تعمیرات را ضمانت می‌کند، اما با پیشرفت تکنولوژی این محصولات نیاز به متخصصین فنی جهت تعمیر، سرویس و بازبینی دارند. تیم هوم خانه از نیروهای متخصص و حرفه‌ای بهره‌ مند ‌است و توانسته با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات دلمونتی در سطح شهر تهران، ‌تجربه چندین ساله خود را در تعمیر لوازم خانگی دلمونتی با علم روز دنیا گره‌ زده و یکی از به‌ روزترین نمایندگی‌های تعمیرات دلمونتی باشد و دستگاه شما را با تعمیرات حرفه‌ای خود به راندمان قبل از آسیب برساند.

به یاد داشته باشید هرگز تعمیرات لوازم‌ خانگی دلمونتی خود را به افراد غیرمتخصص نسپارید. بهتر است تا تعمیر آن را به نمایندگی مجاز سپرده تا متخصصان با ارائه بهترین خدمات در تعمیر، لوازم ‌خانگی دلمونتی شما را همانند روز اول به شما تحویل دهند با توجه به توضیحات بالا هوم خانه نمایندگی تعمیرات دلمونتی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

نمایندگی تعمیرات دلمونتی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات دلمونتی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات دلمونتی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات دلمونتی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات دلمونتی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست