تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی Delmonti در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

با خرید یک جاروبرقی استاندارد سال ها با خیال راحت از آن استفاده کنید. دلمونتی با طراحی های خاص و فناوری های به روز پاکیزگی را به خانه های شما هدیه می دهد. جاروبرقی دلمونتی شما را هرگز خسته نخواهد کرد، وزن سبک، ارتفاع استاندارد لوله ها و خرطومی و چرخ های روان از مواردی هستند که کمک می کنند نظافت خانه را با سرعت بالا انجام دهید. اگر بر اثر بی احتیاطی جاروبرقی شما دچار آسیب شود تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی با استفاده از قطعات اورجینال تمام قطعات معیوبی که امکان تعمیر شدن را ندارند، تعویض می کنند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی دلمونتی نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در تهران
  • تعمیر جاروبرقی دلمونتی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی دلمونتی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی دلمونتی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی دلمونتی
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی Delmonti در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در اولین گام کافی است با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت نیز می توانید اقدام به ثبت درخواست تعمیر آنلاین نمایید.
  3. پس از تماس، مشخصات و اطلاعات شما مشتریان گرامی در سیستم مرکز ثبت شده و نام تکنسین همراه با کد اشتراک به تلفن شما ارسال می گردد.
  4. تکنسین جاروبرقی دلمونتی در مدت زمان کمتر از یک ساعت برای تعمیرات جاروبرقی دلمونتی به محل شما اعزام می شود.
  5. پس از اتمام تعمیر جاروبرقی دلمونتی در محل شما، ضمانت نامه و فاکتور معتبر به شما تقدیم می شود.
  6. در انتها از شما نسبت به نحوه عملکرد تعمیرکار برای تعمیر و رفع عیب جاروبرقی دلمونتی نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی Delmonti در تهران

تعمیر جاروبرقی دلمونتی در تهران

خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلمونتی در تهران به شرح زیر می باشد؛

به دلیل استفاده مکرر از جاروبرقی یکی از خدماتی که در حوزه تعمیرات درخواست بیشتری دارد، تعمیرات جاروبرقی می باشد. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی با بهره گیری از تکنسین های مجرب و استفاده از روش های جدید، تعمیر و انواع سرویس های جاروبرقی دلمونتی را ارائه می دهد.
در صورت خراب شدن جاروبرقی، با تماس با نمایندگی دلمونتی زودتر از آنچه که تصورش را کنید، تعمیرکار به محل شما می رسید، چرا که این نمایندگی در سطح شهر تهران دارای شعب متعدد می باشد و تعمیرکار بدون گیر افتادن در ترافیک خیلی سریع و به موقع در محل شما حاضر می شود.
تعمیرات جاروبرقی در شعبات این مرکز در شهر تهران توسط تیم قوی و متخصص صورت می گیرد. تعمیرکاران ماهر این نمایندگی، تعمیرات جاروبرقی های دلمونتی را در انواع مدل ها، در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت حتی در ایام تعطیل انجام می دهند.

خدمات پس از فروش جاروبرقی دلمونتی به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی دلمونتی شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی دلمونتی استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.
در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر جاروبرقی دلمونتی شما را انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی Delmonti در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی به منظور تعمیر آسان دستگاه ها، خدمات خود را در محل و منزل، در حضور مشتری انجام می دهند. تعمیرکاران ما با حضور در محل و منزل و با استفاده از تجهیزات مدرن، مهارت خود را در زمینه تعمیر جاروبرقی به شما نشان خواهند داد.

این خودستایی نیست، چرا که در نمایندگی تعمیرات دلمونتی تعمیرکاران ما از قابل اعتمادترین و متخصص ترین تعمیرکاران در حوزه تعمیرات جاروبرقی می باشند. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان با تشکیل پرونده اقدامات لازم را برای اعزام تعمیرکار انجام می دهند.

آنها تعمیرکاری که به آدرس شما نزدیک می باشد را اعزام می کنند تا تعمیر جاروبرقی شما در کمترین زمان ممکن انجام شود. از مهم ترین دلایلی که شما باید برای تعمیر جاروبرقی خود، تعمیر در محل را انتخاب کنید، صرفه جویی در هزینه و وقت می باشد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی

هزینه تعمیر جاروبرقی دلمونتی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر ذکر شده است؛ تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه ی معیوب از مهم ترین تعهدات تعمیرکاران متعهد نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی می باشد.

در بسیاری از موارد قطعه معیوب با راه حل های فنی و هوش تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلمونتی زبده به راحتی تعمیر می شود. اما در برخی از مواقع قطعه معیوب به هیچ عنوان قابل تعمیر نمی باشد، یا قابل تعمیر می باشد اما تعمیرکار احتمال می دهد این تعمیر دوام چندانی نخواهد داشت و بعد از مدتی مجددا خراب می شود و تعویض قطعه، کار عاقلانه و مقرون به صرفه ای خواهد بود.
قطعاتی که تعمیرکار همراه خود دارد فابریک و اصل می باشند، او موظف به استفاده از قطعات اورجینال می باشد. تعمیرکاران مجرب تمام تلاش خود را می کنند تا تعمیرات جاروبرقی شما را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند، آنها با ارائه فاکتور به شما پس از اتمام کار، صداقت خود را در کنار نشان می دهند.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی دلمونتی

جدول زیر شرح تعرفه خدمات تعمیر جاروبرقی دلمونتی می باشد:

خدمات تعمیرات جاروبرقی دلمونتی هزینه تعمیر جاروبرقی دلمونتی
تعویض بلبرینگ جاروبرقی دلمونتی 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی دلمونتی 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی دلمونتی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی دلمونتی 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی دلمونتی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی دلمونتی 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی دلمونتی 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی دلمونتی 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی دلمونتی 110,000 الی 220,000 تومان

 

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی دلمونتی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی دلمونتی در این قسمت بیان شده است؛ نمی توان گفت ایجاد خرابی و آسیب در جاروبرقی ها به دلیل مرغوب نبودن مواد اولیه و قطعات می باشد. ممکن است بر اثر بی احتیاطی و یا نوسانات برق جاروبرقی دچار آسیب شود، با مطالعه و بررسی مشکلات در جاروبرقی ها با مشکلات آشنا شده و راه تعمیر آنها را یاد بگیرید.

به چه دلیل جاروبرقی دلمونتی روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی راهکارهای زیر را برای تعمیر جاروبرقی دلمونتی در این مواقع به کار گیرید:

  • قطعی در پریز برق از عمده دلایلی می باشد که جاروبرقی روشن نمی شود.
  • سیم برق یک وسیله دیگر را به همان پریز متصل کنید، اگر دستگاه روشن نشود جریان برق در پریز وجود ندارد و شما باید پریز برق را بررسی و قطعی به وجود آمده را برطرف کنید.
  • اگر جزء از آن دسته از افراد می باشید که با پا کلید قطع و وصل را خاموش و روشن می کنید، احتمال دارد قطعات داخلی کلیدها شکسته شده باشند، آنها را باز کرده و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.

اگر در زمان استفاده از جاروبرقی بوی سوختگی به مشام شما خورده است، موتور جاروبرقی سوخته است و تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در محل باید اقدام به تعمیر و یا تعویض آن کند.

 دلیل کم شدن مکش جاروبرقی دلمونتی چیست؟

در صورتی که مکش جاروبرقی کم شده است، می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در این مواقع انجام دهید:

  • اگر به هنگام استفاده از جاروبرقی احساس کردید مکش جاروبرقی کم شده است، ابتدا کیسه جاروبرقی را چک کنید، احتمالا فراموش کرده اید که کیسه جاروبرقی را تعویض و یا تخلیه کنید.
  • اگر زیر مبل ها را با لوله جاروبرقی تمیز می کنید، ممکن است به دلیل دید ناکافی، آشغال بزرگی وارد لوله شده است و از چشم شما پنهان مانده است، لوله را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نشده باشد.
  • از دلایل دیگر مکش کم در جاروبرقی، نیم سوز شدن موتور جاروبرقی است.
  • توصیه می شود اگر مکش جاروبرقی کم شده است و دلیل آن نیم سوز شدن موتور است از استفاده جاروبرقی خودداری کنید، چرا که باعث وارد شدن فشار به جاروبرقی شده و در نهایت موتور جاروبرقی به طور کامل می سوزد.

چنانچه مشکل مکش جاروبرقی دلمونتی حل نشده است، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در تهران شعب دارد، تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی دلمونتی خودکار خاموش می شود؟

در صورتی که جاروبرقی در حین کار خاموش می شود، برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی دلمونتی در این مواقع چه کنیم؟

  • اگر در خانه ای بزرگ زندگی می کنید سعی کنید در جهت نظافت خانه با جاروبرقی بعد از چند دقیقه آن را خاموش کرده سپس استفاده کنید.
  • استفاده طولانی مدت از جاروبرقی باعث داغ شدن موتور و در نتیجه خاموش شدن آن می شود.
  • البته ممکن است سیم جاروبرقی را بیش از اندازه کشیده اید و سیم ها از جای اتصال خود خارج شده اند این اتفاق باعث قطعی جریان برق و خاموش شدن جاروبرقی نیز می شود.

در صورت حل نشدن مشکل جاروبرقی دلمونتی می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو در تهران تماس بگیرید.

برای خراب شدن چرخ های جاروبرقی دلمونتی چه کاری انجام دهیم؟

در صورتی که چرخ های جاروبرقی شکسته است، راهکارهای زیر را برای تعمیر جاروبرقی دلمونتی در این مواقع مد نظر قرار دهید:

  • اگر بدنه جاروبرقی را بر روی سرامیک یا سنگ می کشید، ممکن است بر اثر استفاده زیاد چرخ ها فرسوده و یا دچار ترک بشوند.
  • حتما به صورت دوره ای برای تمیز کردن چرخ های جاروبرقی دلمونتی اقدام کنید.

اگر بر اثر بی احتیاطی جاروبرقی از دست شما به زمین رها شده است و چرخ ها صدمه دیده اند از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در منزل بخواهید آنها را تعویض کند.

علت وجود گرد و غبار در اطراف جاروبرقی دلمونتی در زمان روشن بودن چیست؟

اگر گردوغبار در اطراف جاروبرقی می باشد، می توانید برای تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در زمان بروز این مشکل راهکارهای زیر را به کار گیرید:

  • زمانی که کیسه جاروبرقی پر شده باشد با روشن شدن جاروبرقی در اطراف بدنه جاروبرقی هاله ای از گردوغبار تشکیل می شود، کیسه جاروبرقی را به طور مرتب تخلیه کنید.
  • با تمیز کردن فیلتر هوای خروجی و فیلترهای میانی جاروبرقی می توانید تا حد زیادی از انتشار گردوغبار به خارج از جاروبرقی جلوگیری کنید.

اگر مشکل گردوغبار در اطراف جاروبرقی دلمونتی حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در تهران تماس بگیرید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی دلمونتی چیست؟

در صورتی که سیم برق جاروبرقی مشکل دارد، می توانید نکات زیر را برای تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در این مواقع به کار گیرید:

  • ممکن است بر اثر ضربه، قطعات مکانیکی و فنر سیم جمع کن دچار شکستگی شده باشند، در این صورت تعمیرکار باید قطعات معیوب را تعویض کند.
  • البته امکان دارد گردوغبار در قسمت سیم جمع کن، جمع شده است و مانع از جمع شدن سیم شده اند، با تمیزکردن این قسمت می توانید این مشکل را برطرف کنید.

اگر مشکل دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در محل توسط هوم خانه تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی دلمونتی صدای زیادی می دهد؟

در صورت وجود صدای غیرطبیعی در دستگاه، باید موارد زیر را برای تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در هنگام بروز این مشکل به کار گیرید:

  • ابتدا لوله ها و خرطومی جاروبرقی را چک کنید ممکن است توده ای از آشغال در این قسمت ها گیر کرده باشد.
  • اگر فیلترها را باز کرده و تمیز نموده اید، احتمال دارد آنها را به خوبی جاگذاری نکرده اید.
  • اگر فیلترها را باز نموده اید و به دلیل فرسوده شدن از بین رفته اند آنها را جاگذاری نکنید و از فیلترهای سالم استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید هرگز جاروبرقی را بدون فیلتر روشن نکنید.

اگر مشکل دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در خانه توسط هوم خانه تماس بگیرید.

پریدن فیوز به هنگام کار جاروبرقی دلمونتی چیست؟

در صورتی که جاروبرقی سبب پریدن فیوز می شود، موارد زیر را برای تعمیر جاروبرقی دلمونتی در این مواقع مد نظر داشته باشید.

  • اتصالی در سیم کشی داخلی دستگاه می تواند سبب پریدن فیوز شود.
  • در صورتی که  با باز کردن جعبه ترمینال متوجه شدید که پایانه های ترمینال جاروبرقی شل شده باشد و یا سیم کشی آن دچار ایراد شده باشد، باید به تعمیر آن بپردازید.

اگر مشکل دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در منزل توسط هوم خانه تماس بگیرید.

دلیل داغ کردن جاروبرقی دلمونتی چیست؟

در صورت گرم شدن بیش از حد دستگاه برای تعمیر جاروبرقی دلمونتی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  • نیم سوز شدن موتور جاروبرقی می تواند سبب گرم شدن بیش از حد دستگاه شود.
  • در صورتی که جاروبرقی بیش از حد داغ می کند؛ باید فن نیز مورد بررسی قرار گیرد، خراب شدن فن یا شکستگی تیغه های فن می تواند سبب گرم شدن بیش از حد دستگاه شود.

در صورت رفع نشدن مشکل جاروبرقی دلمونتی باید با خدمات نمایندگی تعمیرات هوم خانه در تهران تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار داشته باشید.

عیب یابی جاروبرقی دلمونتی

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلمونتی به شرح زیر است؛ متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی افرادی منظم و متعهد به کار می باشند. یکی از مهارت های آنها عیب یابی دقیق می باشد. در تمام تعمیرات لوازم خانگی، اولین مرحله از کار تعمیرکار عیب یابی وسیله می باشد. اگر مرحله عیب یابی به خوبی صورت نگیرد، مراحل بعدی تعمیر منجر به شکست می شود. اگر آنها عیب یابی را به اشتباه تشخیص دهند، راه تعمیر را اشتباه رفته و ممکن است یک قطعه را به اشتباه تعویض کنند.پ

در این صورت هزینه ای که شما پرداخت کرده اید بیهوده خواهد بود و مجددا باید از یک تعمیرکار دیگر کمک بگیرید. تعمیرکاران تعمیرات جاروبرقی در این مرکز پس از پایان کار و تست کردن وسیله، ضمانت یک ساله خدمات را به مشتری تقدیم می کنند تا مشتری با در دست داشتن این ضمانت نامه، در صورت خراب شدن مجدد جاروبرقی بتواند خدماتی را از این مرکز دریافت کند.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلمونتی به شرح زیر است؛ تعمیرات تخصصی را فقط از هوم خانه بخواهید، تعمیرکاران خوش قول در هوم خانه با مهارت و توانایی در انجام تعمیرات جاروبرقی می توانند هزینه های شما را به طور چشمگیری کاهش دهند. تعمیرکاران هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی طبق بررسی هایی که انجام می دهند، تشخیص می دهند که قطعه معیوب نیاز به تعمیر دارد یا تعویض، آنها این اطمینان را به شما می دهند در صورت تعویض قطعه، از قطعات اورجینال و اصل برای تعمیرات جاروبرقی استفاده کنند تا افت کیفیت برای دستگاه شما به وجود نیاید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلمونتی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست