تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ Bloomberg در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اجاق گاز بلومبرگ برند با کیفیت و معروف آلمانی می‌باشد. اجاق گاز بلومبرگ به خاطر تکنولوژی بالای ساخت به ندرت دچار مشکل می‌شوند ولی زمانی که دچار ایراد شود و نیاز به تعمیر داشته باشد باید در انتخاب تعمیرگاه و تعمیرکار دقت کرد. در این حالت است که نیاز به وجود یک نمایندگی ویژه، نظیر هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ به شدت حس می شود.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز بلومبرگ نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز بلومبرگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز بلومبرگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در تهران

نحوه تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در تهران به شرح زیر است؛ خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ از آن جهت ویژه محسوب می شود که متخصصان مجرب و با تجربه ای در کادر تعمیر آن حضور دارند. با یک بار مراجعه و یا تماس تلفنی، تخصص و تجربه آن ها را مشاهده خواهید کرد. این کارشناسان همراه همیشگی شما در بخش مشاوره و امور فنی هستند. چنانچه اجاق گاز شما، دچار نقص جزئی و یا کلی شود کافی است با نمایندگی تعمیرات بلومبرگ تماس حاصل نمایید. تکنسین های فعال این نمایندگی به صورت شبانه روزی و در کلیه 24 ساعت، قادر به سرویس دهی و خدمات رسانی به مشتریان است. فراگیری دوره های تخصصی علمی و عملی، مهارت این تیم حرفه ای را تضمین می کند.

گرچه کارآمدی و تخصص تکنسین های نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در هنگام مشاوره و خدمات رسانی به مشتریان مشخص می شود؛ اما با نگاهی به کارنامه درخشان این نمایندگی و هم چنین رضایت مشتریان در هنگام تعمیرات نیز این ادعا را به اثبات می رساند. از مواردی که از قِبَلِ مهارت تعمیرکاران نصیب مشتریان می گردد، شناسایی سریع ایرادات و مشکلات و عیب یابی آن می باشد که در نتیجه در هزینه و وقت آن ها صرفه جویی می گردد.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز بلومبرگ به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز بلومبرگ توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ Bloomberg در محل و منزل

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در محل و منزل در ادامه توضیح داده شده است؛ شهروندان ساکن تهران از این امتیاز برخوردارند که به جای حضور در تعمیرگاه، میزبان تعمیرکار در منزل و محل مورد نظر خود باشند. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ، خدمات تعمیرات را به مقصدی که شما تعیین می کنید، می برند. اگر به گذشته برگردید بدون شک، سختی های حمل دستگاه اجاق گاز، پیدا کردن تعمیرگاه و معطلی های بسیاری که در بخش نوبت دهی وجود داشت را به یاد می آورید که شما را کلافه می کند. اما نمایندگی بلومبرگ مشکلات جانبی تعمیر دستگاه را از بین برده است.

دیگر از هدر رفت زمان بسیار برای هماهنگی با تعمیرکار و انتظار در پشت ترافیک های اجباری در خیابان های شلوغ تهران که به تبع آن هزینه های سرسام آوری را بر دوش شما قرار می دهد خبری نیست. کادر حاضر در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ، زمان و هزینه ها را به جای مشتریان پرداخت می کنند. چرا که در هر ساعت از شبانه روز که شما برای آن ها تعیین کنید، در محل و منزل شما حضور پیدا می کنند و با این کار آسودگی را با خود به ارمغان می آورند.

هزینه تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش ذکر شده است؛ اگر فقط یکبار از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ استفاده کنید، مشمول بهره مندی از خدمات تعمیراتی به مدت یک سال می شوید. این نمایندگی به منظور انجام خدمات به انحو احسنت و همچنین جلب رضایت بیش از پیش مشتریان، ضمانت یکساله خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. این امتیاز هزینه ای را که قرار است در طول یک سال برای تعمیرات اجاق گاز بپردازید را به صفر می رساند. البته این موضوع با ارائه کارت ضمانت خدمات به نماینده اعزامی این نمایندگی، محقق می شود.

بنابراین لازم است در حفظ و نگهداری کارت ضمانت، نهایت دقت را به خرج دهید. از دیگر مواردی که می تواند به مشتریان کمک کند تا در جریان قیمت ها و تعرفه ها قرار بگیرند، ارائه لیست قیمت ها به آنها و درج در پایگاه های اطلاع رسانی نظیر وب سایت، کانال تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است. جدول قیمت ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ، بر اساس نرخ نامه مصوب از سوی نهاد مربوطه می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ

با کمک جدول زیر این امکان برای شما میسر شده است تا هزینه تعمیر اجاق گاز بلومبرگ خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ هزینه تعمیر اجاق گاز بلومبرگ
تعویض ترانس اجاق گاز بلومبرگ 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز بلومبرگ 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز بلومبرگ 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز بلومبرگ 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز بلومبرگ 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز بلومبرگ 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز بلومبرگ 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز بلومبرگ 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز بلومبرگ

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز بلومبرگ در زیر توضیح داده شده است؛ همان طور که در بالا نیز عنوان شد، کارشناسان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ با کمک تخصص و تجربه ای که دارند به راحتی می توانند مشکلات را شناسایی و عیب یابی کنند. برخی از این مشکلات از طریق تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه قابل رفع است. این متخصصان توصیه می کنند به دلیل سازگاری قطعات با دستگاه و هم چنین کاهش هزینه مربوط به خرید قطعات، قطعات فعلی تعمیر شوند و مجدداً مورد استفاده قرار گیرند. این افراد یادآوری می کنند که تعمیر قطعات، اقدامی در راستای حفظ محیط زیست و هم چنین منابع تجدید ناپذیر می باشد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز بلومبرگ توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز بلومبرگ در این بخش توضیح داده شده است؛ استفاده مستمر از اجاق گاز و هم چنین استفاده از آن به شیوه غیر اصولی و غیر استاندارد، باعث می شود که دستگاه دیر یا زود با مشکل مواجه شود و کارایی آن کاهش یابد.
یکی از اقدامات اساسی و موارد ضروری که توسط کارشناسان و تکنسین های نمایندگی تعمیرت اجاق گاز بلومبرگ انجام می شود، استفاده از قطعات اورجینال می باشد. طبق گفته این کارشناسان، استفاده از قطعات اورجینال، ضمن سازگاری با دیگر قطعات در دستگاه، باعث افزایش طول عمر آن می شود. در ادامه با برخی از ایرادات موجود در دستگاه اجاق گاز آشنا می شوید.

علت انتشار بوی گاز در محیط اجاق گاز بلومبرگ چیست؟

در صورت نشتی اجاق گاز بلومبرگ موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • بدون شک بارها با این موضوع مواجه شده اید که در هنگام عبور از کنار اجاق گاز، بوی گاز به مشامتان برسد.
  • این موضوع زمانی رخ می دهد که اجاق گاز نشتی دارد. شما از طریق صدای گاز، بوی گاز، وجود حباب گاز در لوله های اتصال، بالا بودن قبض گاز و غیره، می توانید به نشتی گاز پی ببرید.

البته فراموش نکنید ایمنی دستگاه بسیار حائز اهمیت است و لازم است به صورت دوره ای، توسط نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در محل مورد بررسی قرار گیرد.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز بلومبرگ چیست؟

یکی از مشکلات اجاق گاز، روشن نشدن گاز میباشد. در صورت روشن نشدن اجاق گاز بلومبرگ برای تعمیرات و رفع عیب موارد زیر را دنبال کنید:

  • اگر زمانی به پای اجاق گاز رفتید و متوجه شدید که دستگاه روشن نمی شود، نترسید و دست و پایتان را گم نکنید.
  • یکی از دلایل بروز این مشکل می تواند ناشی از مسدود شدن منفذ شعله های گاز باشد.
  • هم چنین اتصال غیر استاندارد و یا نشتی گاز می تواند در عدم روشن شدن اجاق گاز موثر باشد.
  • در این حالت لازم است منافذ شعله را با شستشوی مناسب از چربی و ذرات غذا بزدایید.
  • هم چنین اتصالات مربوط به دستگاه را نیز باید بررسی کنید.

اگر شعله های دستگاه شما روشن نمیشود، برای عیب یابی و رفع مشکل میتوانید با تعمیرکار خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در تهران ارتباط برقرار نمایید.

چرا شعله اجاق گاز بلومبرگ خاموش می شود؟

در صورت خاموش شدن اجاق گاز بلومبرگ موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • خاموش شدن شعله اجاق گاز به دلیل کثیف بودن دستگاه می باشد و یا جابه جایی برخی قطعات مرتبط نظیر الکترود که در جرقه زدن نقش مهمی ایفا می کند.
  • بهتر است بررسی جابه جایی الکترود را به شخص دیگری که مهارت کافی را در این خصوص دارد، واگذار کنید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در تهران، با وجود کادری متخصص و مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن و با سرعت بالا دستگاه را عیب یابی می کند.

علت یک دست نبودن شعله اجاق گاز بلومبرگ چیست؟

در صورت یکدست نبودن شعله اجاق گاز موارد زیر را برای رفع ایراد و تعمیر به کار ببرید:

  • در حالت عادی با روشن کردن اجاق گاز، شعله های آن بایستی به صورت یک دست باشد.
  • اما گاهی مشاهده می کنیم که شعله ها یکدست نیست و به صورت کم و زیاد روشن شده است.
  • این موضوع می تواند به دلیل خیس بودن صفحه مربوط به شعله باشد. اجازه دهید این قطعات خشک شوند.
  • پس از آن، شعله یکدستی را مشاهده خواهید کرد.
  • فراموش نکنید کثیف بودن و بسته شدن برخی منافذ صفحه به دلیل رسوب چربی ها، مانعی برای شعله ور شدن هماهنگ شعله می شود. بنابراین به صورت مرتب دستگاه را تمیز نمایید.

در صورتی که مشکل شعله اجاق گاز بلومبرگ یک دست نیست با تعمیرکار مجاز خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در تهران تماس بگیرید.

چرا شعله اجاق گاز بلومبرگ سر و صدا می کند؟

در صورتی که شعله اجاق گاز بلومبرگ سروصدا می کند، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • این مشکل زمانی رخ می دهد که هوا رسانی به دستگاه به درستی صورت نمی گیرد.
  • هوا رسانی مناسب و استاندارد در عملکرد مناسب دستگاه موثر است.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در محل به عنوان مشاور و راهنمایی دلسوز و متعهد، یاری رسان شما در هنگام تعمیرات اجاق گاز خواهد بود.

علت کوتاه شعله اجاق گاز بلومبرگ چیست؟

یکی از مشکلات گاز، کم و کوتاه بودن شعله های گاز است. در صورت کوتاه بودن ارتفاع شعله می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی اجاق گاز بلومبرگ به کار ببرید:

  • در صورتی که ارتفاع شعله کمتر از 6 میلی متر باشد، شعله خاموش می شود.
  • همچنین در صورت مسدود شدن منافذ با چربی نیز ارتفاع شعله کم می شود.
  • در صورتی که میزان گاز ورودی نیز کم باشد نیز سبب کم شدن شعله اجاق گاز می شود.
  • علت دیگر نیز نشتی می باشد. شما می توانید با چرخاندن مهره تنظیم گاز در جهت عقربه های ساعت مقدار شعله را تنظیم نمایید.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات گاز بلومبرگ در محل تماس بگیرید.

کار نکردن فندک اجاق گاز؛ شیوه تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. درصورتی که فندک اجاق گاز کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیرات باید چه مواردی را چک کرد:

  • دو دسته فندک داریم: فندک اتوماتیک و غیر اتوماتیک. در صورتی که ولوم اجاق گاز چرخانده شود و مشعل اجاق گاز روشن شود، پس فندک اتوماتیک است.
  • در صورتی که با چرخاندن ولوم، باید دکمه فندک نیز فشار داده شود پس فندک غیر اتوماتیک است.
  • نوسانات برقی می تواند سبب سوختن جعبه فندک شود.
  • همچنین در صورت سر رفتن غذا و انباشت چربی روی فندک نیز سب کار نکردن فندک می شود.

چنانچه مشکل فندک اجاق گاز بلومبرگ حل نشد، با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در تهران تماس بگیرید.

علت کار نکردن تایمر اجاق گاز بلومبرگ چیست؟

در صورتی که تایمر دستگاه کار نمی کند با راهکارهای زیر به تعمیر اجاق گاز بلومبرگ بپردازید.

  • در صورتی که برد الکترونیکی خراب شود، تایمر اجاق گاز از کار می افتد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در منزل با تعویض قطعه، مشکل را برطرف می‌ کند.

علت روشن نماندن شعله اجاق گاز بلومبرگ چیست؟

در صورتی که شعله اجاق گاز بلومبرگ روشن نمی ماند، برای تعمیرات و عیب یابی راهکارهای زیر را دنبال کنید:

  • در صورت خراب شدن ترموکوپل مشعل اجاق گاز روشن نمی شود.
  • همچنین در صورتی که الکترود ترموکوپل جابه جا شود، سبب روشن نشدن شعله اجاق گاز بلومبرگ می شود.

در صورت روشن نماندن شعله اجاق گاز بلومبرگ با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز بلومبرگ دود می کند؟ رفع عیب اجاق گاز بلومبرگ در این مورد توسط تعمیرکار

در صورت دود کردن شعله اجاق گاز بلومبرگ راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • تناسب نبودن میزان هوا و گاز در صفحه مخلوط کن سبب دود زدن شعله می شود.
  • در واقع زمانی که مخلوط گاز بیش از هوا باشد، شعله دود خواهد داشت.
  • همچنین انباشت مواد غذایی و چربی نیز سبب دود کردن شعله می شود.

برای حل شدن مشکل می توانید با تعمیرکار مجرب خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ تماس بگیرید.

ایراد زرد و نارنجی سوختن شعله ها؛ آموزش تعمیر اجاق گاز بلومبرگ در این مورد

در صورتی که شعله اجاق گاز بلومبرگ زرد است، باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار برد:

در صورت رفع نشدن مشکل اجاق گاز بلومبرگ می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر گاز بلومبرگ در تهران تماس بگیرید.

مزایای خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ یا تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ به شرح زیر است؛ تا زمانی می توانید انتظار یک غذای خوب را داشته باشید که اجاق گاز خوبی در منزل داشته باشید. عملکرد خوب یک اجاق گاز نیز در گرو تلاش و پیگیری یک نمایندگی تعمیرات است. چرا که استفاده درست از اجاق گاز و یا تعمیر آن، موضوعی است که همه خانواده ها را درگیر می کند. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ، هوم خانه با داشتن سابقه ای درخشان در بخش تعمیرات، و ارائه خدمات 24 ساعته، شفاف سازی در تعرفه گذاری، حضور در محل و منزل و ارائه کارت ضمانت یکساله خدمات به مشتریان، از پیشتازان بخش تعمیرات کشور محسوب می شود.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بلومبرگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست