تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت Indesit در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند ایندزیت، یکی از برندهای پیشرو در طراحی و تولید انواع لوازم خانگی است. این برند در ساخت محصولات خود، نظیر اجاق گاز، از فناوری روز دنیا استفاده کرده و توانسته محصولاتی کارآمد تولید نماید. اجاق گازهای ایندزیت دارای کیفیت ساخت عالی هستند و می توانند تا سال های سال شما را در پخت و پز یاری کنند. چنانچه با خرابی در این محصول مواجه شدید، به هیچ عنوان آن را به دست تعمیرکاران ناشی نسپارید. زیرا ممکن است خرابی را رفع نکرده و بر خرابی آن بیافزایند یا این که از قطعات تقلبی برای تعمیر آن استفاده کنند. هوم خانه که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در تهران را دارد، می تواند این محصول را با کیفیت عالی تعمیر کرده و به شما تحویل دهد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز ایندزیت نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز ایندزیت
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز ایندزیت
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تهران

تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تهران به شرح زیر است؛ یکی از مواردی که تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تهران را دشوار کرده است، دور بودن مسیر و همچنین یافتن تعمیرکاری مطمئن است. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت با تاسیس شعب مختلف در نقاط مختلف شهر، این مشکل را به خوبی رفع کرده است. شما می توانید به نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

در صورتی که شرایط شما برای مراجعه حضوری مساعد نباشد، می توانید سفارش خود را به صورت غیرحضوری در این مرکز ثبت کنید. برای این کار یا باید به صورت تلفنی با متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات ایندزیت تماس بگیرید و یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید. در صورت تماس به صورت تلفنی، کارشناسان ما، شما را برای تعمیر اجاق گاز در منزل راهنمایی خواهند کرد.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز ایندزیت به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز ایندزیت توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز ایندزیت در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت Indesit در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در محل و منزل به شرح زیر است؛ یکی از خدماتی که هوم خانه به مشتریان خود ارائه می کند، انجام تعمیرات در محل و منزل است. با این نوع خدمات رسانی، دیگر نیاز نیست اجاق گاز را به محل نمایندگی ایندزیت انتقال دهید. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت، با این کار شما را از دردسر انتقال دستگاه به محل نمایندگی خلاص کرده و هزینه های شما را کاهش می دهد. پس از آن که مشتری، سفارش خود را مبنی بر تعمیر اجاق گاز ایندزیت در این مرکز ثبت کرد، تعمیرکار به محل اعزام می شود.

تعمیرکار با حضور در محل و منزل، در کمترین زمان ممکن اجاق گاز معیوب را عیب یابی کرده و سپس اقدام به تعمیر آن می کند. از آن جایی که تعمیرکاران حاضر در این مجموعه به کار خود وارد هستند و تجربه و مهارت کافی دارند، تمام خدمات خود را ضمانت می کنند. ضمانت یک ساله خدمات به شما اجازه می دهد تا در طول یک سال اگر مشکلی برای اجاق گاز پیش آمد، آن را به صورت رایگان در این مرکز تعمیر نمایید.

هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به قرار زیر می باشد؛ هزینه مناسب تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت، باعث شده تا مشتریان از این نمایندگی رضایت داشته باشند. قیمت های تعمیرات در این مجموعه بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام می شود، تعیین شده است. به همین دلیل نیز مشتریان این مرکز از بابت هزینه تعمیرات مشکلی نخواهند داشت.

نمایندگی مجاز ما به منظور فراهم کردن زمینه رضایت مشتریان خود، هزینه های تعمیرات را قبل از اعزام تعمیرکار به محل، برای مشتری شفاف سازی می کنند. به این ترتیب در صورت رضایت وی از این هزینه ها، تعمیرکار به محل اعزام خواهد شد. در پایان کار تعمیرات نیز تعمیرکار فاکتوری به صاحب کالا ارائه کرده و هزینه تعمیرات را بر اساس آن، از مشتری دریافت می کند. به منظور پرداخت راحت این هزینه ها می توانید از کارت خوان سیاری که تعمیرکاران به همراه دارند، استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز ایندزیت

با کمک جدول زیر می توانید هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت خود را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز ایندزیت هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت
تعویض ترانس اجاق گاز ایندزیت 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز ایندزیت 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز ایندزیت 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز ایندزیت 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز ایندزیت 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز ایندزیت 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز ایندزیت 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز ایندزیت 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز ایندزیت

عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز ایندزیت به شرح زیر است؛ در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت، تعمیرات به صورت تخصصی انجام می گیرد. دلیل این موضوع هم استفاده از تعمیرکار مخصوص برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی است. تعمیر اجاق گاز ایندزیت نیز توسط تعمیرکار اجاق گاز حاضر در واحد فنی این مجموعه انجام می گیرد.

این تعمیرکاران برای تعمیر صحیح این محصول، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند. چنانچه تعمیر قطعه معیوب امکان پذیر نباشد، با استفاده از قطعات اورجینال، آنها را تعویض می کنند. با این کار کیفیت کار دستگاه بعد از تعمیر حفظ می شود. به این ترتیب بعد از تعمیر اجاق گاز ایندزیت، می توانید تا سال ها با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز ایندزیت توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

بسیاری از مشکلاتی که در اجاق گاز بروز می کند، به راحتی قابل رفع می باشند. برای رفع آنها، تنها کافی است اطلاعات مختصری درباره نحوه تعمیر آنها داشته باشید. برای آموزش نحوه تعمیر این محصول با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. در این بخش قصد داریم اشکالات رایج در اجاق گاز و راهکارهای پیش رو را به شما آموزش دهیم. اما اگر این راهکارهای کارساز نبودند، توصیه می کنیم از دست کاری دستگاه اجتناب کرده و آن را برای تعمیرات به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت بسپارید. در ادامه به بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز ایندزیت می پردازیم.

علت گرم شدن بیش از حد شعله اجاق گاز ایندزیت چیست؟

در صورت گرم نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ایندزیت استفاده نمایید:

  • در آن دسته از اجاق گازهایی که گرم نمی شوند، احتمالاً المنت آسیب دیده است.
  • برای اطمینان از ایراد در المنت، اجاق گاز را روشن کنید. در این حالت اگر فن کار کرد ولی گرمایی تولید نشد، حتماً المنت خراب شده است.
  • برای تعمیر اجاق گاز در این شرایط لازم است المنت آن را تعویض کنید.
  • دلایل دیگر بروز این مشکل، خرابی در ترموستات، سوئیچ انتخاب حالت اجاق گاز و خراب شدن فیوز حرارتی است.
  • برای این که این قطعات به درستی بررسی شده و ایراد اجاق گاز ایندزیت برطرف شود، بهتر است به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در تهران مراجعه کنید.

چرا اجاق گاز ایندزیت غذا را به صورت یکنواخت نمی پزد؟

  • چنانچه به هنگام پخت غذا متوجه شدید که یک طرف غذا پخته و طرف دیگر آن خام است، باید شعله اجاق گاز را بررسی کنید.
  • چنانچه منافذ شعله مسدود شده باشد، این اتفاق رخ می دهد.
  • می توانید با دقت زیاد این منافذ را باز کنید. در ضمن ایراد در چفت و بست اجاق نیز موجب بروز این ایراد می شود.
  • تمامی اتصالات دستگاه را چک کرده و در صورت وجود ایراد در نحوه نصب و چفت و بست، آن را رفع کنید.

در صورت حل نشدن ایراد عدم پخت یکنواخت در دستگاه، با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در محل تماس بگیرید.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز ایندزیت چیست؟

یکی از مشکلات اجاق گاز، روشن نشدن گاز میباشد. در صورت روشن نشدن مشعل دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ایندزیت استفاده نمایید:

  • یکی از دلایل بروز این اشکال، ایراد داشتن منافذ سرشعله است. این منافذ را بررسی کنید و از جریان گاز مطمئن شوید.
  • دلیل دیگر نیز زیاد بودن میزان هوای مخلوط شده با گاز است. این مورد نیز با بستن محفظه صفحه، قابل رفع است.
  • اما اگر ایراد از این قسمت ها نباشد، فندک ها را چک کنید.
  • در صورتی که فندک اجاق گاز کار نکند، شعله روشن نخواهد شد.
  • برای تعمیر و یا تعویض این فندک ها، باید به نمایندگی تعمیر اجاق گاز ایندزیت در منزل مراجعه نمایید.

علت جرقه نزدن اجاق گاز ایندزیت چیست؟

یکی از مشکلات گاز، جرقه نزدن گاز است. در صورت کار نکردن جرقه دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر اجاق گاز ایندزیت استفاده نمایید:

  • در اجاق گاز، قطعه ای به نام ترانس جرقه وجود دارد. چنانچه این قطعه خراب شود، جرقه تولید نخواهد شد.
  • دلیل دیگر این ایراد، قطع شدن سیم های دستگاه است. خراب شدن کلید جرقه نیز عامل دیگر بروز این اشکال می باشد.
  • با بررسی سیم ها و همچنین کلید جرقه، به راحتی می توانید این ایراد را رفع کنید.
  • اما اگر ایراد از این بخش ها نباشد، احتمالاً چینی جرقه اجاق گاز شکسته و نیاز به تعویض دارد.

در صورت حل نشدن ایراد جرقه در دستگاه، با خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در تهران تماس بگیرید.

اجاق گاز دود می کند، رفع عیب اجاق گاز ایندزیت در این مورد توسط تعمیرکار

در صورت دود کردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ایندزیت استفاده نمایید:

  • اگر اجاق گاز ایندزیت را به تازگی خریده اید ممکن است روغن های موجود بر روی آن در اوایل استفاده، سوخته و دود تولید کند.
  • برای رفع آن، باید قبل از استفاده، صفحه دستگاه را به خوبی تمیز کنید.
  • اما اگر مدت ها است که از اجاق گاز استفاده می کنید، احتمالاً دود کردن اجاق مربوط به روغن ها و مواد غذایی ریخته شده بر روی صفحه آن باشد. بعد از استفاده از اجاق گاز، بهتر است صفحه آن را تمیز کنید.

اگر مشکل دود کردن در دستگاه شما حل نشده است، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات فر گاز، رومیزی، توکار و مبله ایندزیت در تهران بهره مند شوید.

علت انتشار بوی گاز در محیط اجاق گاز ایندزیت چیست؟

در صورت نشتی گاز در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ایندزیت استفاده نمایید:

  • نشت گاز از این دستگاه بسیار خطرناک است و باید آن را جدی بگیرید.
  • احتمالاً شیلنگ اجاق گاز به درستی وصل نشده و گاز از آن نشت می کند.
  • وجود ایراد در شیلنگ نیز باعث بروز چنین مشکلی می شود. در این صورت با تعویض شیلنگ مشکل رفع می شود.

برای رفع مشکل بوی گاز در دستگاه خود میتوانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر گاز ایندزیت در منزل بهره مند شوید.

کار نکردن فندک اجاق گاز؛ شیوه تعمیر اجاق گاز ایندزیت در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. در صورت کار نکردن فندک دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ایندزیت استفاده نمایید:

  • در این مواقع دو عامل اصلی تاصیر گذار خواهند بود. کلید فندک و الکترود اجاق گاز.
  • در صورت خرابی کلید فندک انرژی لازم به آن نمی رسد و در نتیجه فندک کار نمی کند.
  • در صورتی خرابی الکترود نیز جرقه حاصل نخواهد شد.

در صورت حل نشدن ایراد فندک دستگاه، با نمایندگی تعمیر اجاق گاز ایندزیت در محل تماس بگیرید.

چرا شعله اجاق گاز ایندزیت سر و صدا می کند؟

در صورت ایجاد سر و صدا دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ایندزیت استفاده نمایید:

  • اگر تنظیمات نسب  گاز و هوای اجاق گاز شما به هم خورده باشد، باعث بروز سر  و صدا حین روشن شدن شعله ها خواهد شد.
  • در این مواقع هوای بیشتری در مشعل وجود دراد که باید دوباره آن را تنظیم نمایید.

در صورت برطرف نشدن مشکل سر و صدای با تعمیرگاه مجاز مرکزی اجاق گاز ایندزیت در هوم خانه تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در هوم خانه

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت به شرح زیر است؛ بر اساس آن چه که در این مقاله عنوان شد، در صورت بروز هر کدام از ایرادات ذکر شده در قسمت های قبلی می توانید مشکل دستگاه را خودتان در منزل برطرف نمایید. اما اگر مشکل رفع نشد و یا خرابی وسعت زیادی داشت، بهتر است از خدمات هوم خانه بهرمند شوید. این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت، بیش از نیم قرن است که در تهران فعالیت دارد. در طول این سال ها نیز توانسته کارنامه درخشانی در این حوزه داشته باشد. با مراجعه به این نمایندگی می توانید با هزینه مناسب و بدون نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی، اجاق گاز خود را تعمیر نمایید. تعمیر در کمترین زمان و با کیفیت بالا از دیگر مزیت های استفاده از خدمات این مرکز می باشد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست