تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما Aroma در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

با استفاده از اجاق گاز آروما، از آشپزی لذت ببرید. هر ولوم این اجاق گاز مجهز به فندک اتوماتیک بوده و شما تنها با چرخاندن ولوم اجاق گاز، شعله را روشن می کنید. این محصول مجهز به سیستم ایمنی شعله می باشد. در صورت خاموش شدن شعله، به طور خودکار جریان گاز را قطع کرده و از انتشار گاز در محیط جلوگیری می کند. تایمر دیجیتال اجاق گاز آروما می تواند در زمان بندی پخت مواد غذایی به شما کمک بزرگی کند. با مشاهده هر گونه ایراد در اجاق گاز از خدمات در محل هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما استفاده کنید.

 نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز آروما نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز آروما در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز آروما در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز آروما
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز آروما
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز آروما در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در سراسر شهر تهران شعبه های خود را دایر کرده است تا مدت زمان اعزام تعمیرکار به محل را کاهش دهد. این نمایندگی با کسب مجوز از اتحادیه و استخدام متخصصان مجرب، بهترین خدمات را ارائه می ‌دهد. تعمیر اجاق گاز از سوی این نمایندگی در تمام مناطق تهران شمال، جنوب، شرق و غرب، با ضمانت نامه معتبر انجام می شود.

پس از تماس شما با این مرکز نزدیک ترین تعمیرکار به محل شما اعزام می ‌شود. تعمیرکار با تجهیزات کامل در محل حضور پیدا می کند و اجاق گاز شما را در همان روز تعمیر می کند. اگر تعمیرکار در زمینه کاری خود، سال‌ ها فعالیت کرده باشد با راهکارها و ترفند های بسیار ساده، ایرادات در اجاق گاز را به راحتی و در کم ترین زمان ممکن برطرف می کند. اگر تعمیرکار تجربه کافی نداشته باشد علاوه بر برطرف نکردن مشکل، مشکلاتی را به مشکل قبلی اضافه می کند. تمام قطعات مصرفی تعمیرکار، داری ضمانت می باشد و هزینه ها در تمام نمایندگی های این مجموعه، یکسان می باشد.

با استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز آروما در تهران در کمترین زمان به مشکل دستگاه خود پایان دهید.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز آروما به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز آروما توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز آروما در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما  Aroma در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در محل و منزل کار را برای شما تسهیل نموده است. وزن بالای اجاق گاز و حمل و نقل سخت آن به تعمیرگاه، شما را مجاب می‌کند تا از خدمات در محل نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما استفاده کنید.

کارشناس مربوطه هماهنگی های لازم را انجام داده و در زمان تعیین شده از سوی شما، تعمیرکار برای تعمیر اجاق گاز به محل مراجعه می کند. تعمیرکار تمام لوازمی که برای تعمیر اجاق گاز نیاز می باشد را همراه خود دارد. تعمیرکاران وظیفه شناس، می دانند اگر اجاق گاز دارای ایراد باشد چه مشکلاتی برای شما پیش می آید. در نتیجه تلاش می کنند اجاق گاز را در زمان کوتاهی تعمیر کنند. تامین قطعات اورجینال، کار بسیار دشواری است. اما نمایندگی این وظیفه را برعهده گرفته است و تمام قطعات مصرفی تعمیرکار را در اختیار او قرار می دهد. تعمیرکاران طبق تعرفه ای که شرکت به آنها داده است هزینه خدمات را دریافت می کنند.

هزینه تعمیر اجاق گاز آروما در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز آروما در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر توضیح داده شده است؛ خراب شدن اجاق گاز جزو اتفاقاتی است که قابل پیش ‌بینی نمی باشد. با خراب شدن اجاق گاز، شما دو راه را می توانید انتخاب کنید. اولین و ساده ترین راه، خرید مجدد یک اجاق گاز است. اما راه دوم که می ‌تواند هزینه های شما را بسیار کاهش دهد تعمیر اجاق گاز است. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه در اولویت کار تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما می باشد.

بسیاری از ایرادات در اجاق گاز، سطحی بوده و نیازی به تعویض قطعه نمی باشد. اما زمانی که عمر مفید قطعه به پایان رسیده است یا هزینه تعمیر قطعه بیشتر از تعویض آن می ‌باشد، تعمیرکار تصمیم به تعویض قطعه می گیرد. تعمیرکار با استفاده از قطعات اورجینال و ارائه ضمانت یک ساله خدمات، این اطمینان را به شما می دهد تا مدت ها اجاق گاز شما از این ناحیه آسیب نخواهد دید. اما اگر به هر دلیلی قطعه تعویض شده در مدت زمان تعیین شده، دچار آسیب شود تعمیرکار به طور رایگان آن را مجدداً تعویض می کند.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز آروما

تعرف خدمات تعمیرات اجاق گاز آروما به شرح جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات اجاق گاز آروما هزینه تعمیر اجاق گاز آروما
تعویض ترانس اجاق گاز آروما 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز آروما 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز آروما 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز آروما 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز آروما 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز آروما 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز آروما 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز آروما

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز آروما به شرح زیر است؛ تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما با مشکلات اجاق گاز هر چند کوچک و سطحی، حرفه ای برخورد می کنند. اگر تعمیرکار کار خود را به طور جدی انجام ندهد سطح کیفیت کار پایین آمده و نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود. نداشتن تجربه و علاقه به کار، باعث می شود که تعمیرکار وظیفه خود را به درستی انجام ندهد. تمام تعمیرکارانی که در این نمایندگی فعالیت می کنند با گذراندن دوره های آموزشی، اطلاعات خود را گسترش داده و با مدل های جدید اجاق گاز آشنا هستند.

خرابی ها در اجاق گاز متفاوت می باشد. این که کدام قسمت از اجاق گاز دچار ایراد شده است و این که چه قطعه ای آسیب دیده است، در تعیین میزان هزینه ها بسیار موثر می باشد. هزینه تعمیر اجاق گاز بعد از مشخص شدن ایراد توسط تعمیرکار، مشخص می شود. به دلیل این که شما از خدمات یک نمایندگی مجاز و معتبر استفاده می کنید، تمام تعرفه ها زیر نظر اتحادیه و نمایندگی می باشد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز آروما توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز آروما در زیر توضیح داده شده است؛ در بسیاری از موارد با کمی مطالعه می توانید عیب یابی اجاق گاز را خودتان انجام داده و ایراد را برطرف کنید، اما اگر از طریق راهنمایی ها نتوانستید مشکل را برطرف کنید از تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما کمک بخواهید. در صورت مشاهده هر گونه ایراد در اجاق گاز، آن را جدی گرفته و از خدمات در محل این نمایندگی استفاده کنید. توصیه می کنیم از خدمات سرویس این نمایندگی نیز استفاده کنید. سرویس سالیانه اجاق گاز هزینه تعمیرات شما را کاهش می دهد.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز چیست؟

در صورت روشن نشدن شعله اجاق گاز آروما موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • هنگام آشپزی دقت کنید تا مواد غذایی بر روی مشعل ریخته نشود.
  • با مسدود شدن منافذ مشعل با مواد غذایی شعله روشن نمی شود.
  • با یک برس و کمی مواد تمیز کننده منافذ را از مواد غذایی پاک کنید.

در صورتیکه دستگاه شما روشن نمیشود، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در محل بهره مند شوید.

علت طولانی شدن زمان روشن شدن شعله اجاق گاز آروما چیست؟

در صورت طولانی شدن زمان روشن شدن شعله اجاق گاز آروما موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

جهت تعمیر ترموکوبل میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز آروما در تهران بهره مند شوید.

آموزش تعمیر و عیب یابی جرقه های ضعیف مشعل اجاق گاز آروما

در صورت کم بودن شعله اجاق گاز آروما راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • با افت گاز شهری، ارتفاع شعله ها نیز کاهش پیدا می کند.
  • حتی زمانی که شما ولوم اجاق گاز را در بیشترین حالت قرار می دهید، همچنان شعله کم می باشد.
  • امکان دارد شلنگ گاز بر اثر سوراخ شدن یا پارگی گاز را به بیرون نشت می دهد.
  • شما می توانید با تهیه کمی کف صابون و آغشته کردن شلنگ به آن، سوراخ و یا پارگی در شلنگ را شناسایی کنید.
  • قبل از استفاده از اجاق گاز مطمئن شوید منافذ مشعل با مواد غذایی مسدود نشده باشند.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی مرکزی تعمیرات اجاق گاز آروما در خانه تماس بگیرید.

علت کوتاه بودن ارتفاع شعله اجاق گاز آروما چیست؟

یکی از مشکلات گاز، کوتاه بودن شعله گاز است. در صورت کوتاه بودن ارتفاع شعله اجاق گاز آروما موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • کمترین میزانی که ارتفاع شعله اجاق گاز دارد ۶ میلی متر است.
  • اگر ارتفاع شعله در این حد و یا کمتر باشد شعله به سرعت خاموش می شود.
  • از جمله دلایل ارتفاع کم شعله، می توان به کم بودن مقدار گاز اشاره کرد.
  • امکان دارد گاز شهری افت پیدا کرده است و شعله کمی تشکیل می شود.
  • شما می ‌توانید شلنگ گاز را از قسمت اتصال به شیر گاز و همچنین از محل اتصال به بدنه اجاق گاز بررسی کنید، تا دچار نشت گاز نباشد.
  • با بازدید از منافذ مشعل، در صورت مشاهده انسداد، با کمی آب ولرم و یک برس، مواد غذایی و چربی را از منافذ مشعل پاک کنید.

اگر ارتفاع شعله دستگاه شما کم است، میتوانید جهت رفع مشکل با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر اجاق گاز آروما تماس حاصل نمایید.

ایراد زرد و نارنجی سوختن شعله ها؛ آموزش تعمیر اجاق گاز آروما در این مورد

یکی از مشکلات گاز، زرد بودن سوخت شعله گاز است. در صورت زرد شدن شعله اجاق گاز آروما راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • زمانی که رنگ شعله زرد یا نارنجی است منافذ مشعل با مواد غذایی یا چربی مسدود شده و هوا و اکسیژن کافی وجود ندارد.
  • با تمیز کردن مشعل، این مشکل برطرف شده و رنگ شعله آبی رنگ خواهد بود.

برای رفع مشکل زردی و یا نارنجی شعله خود، کافی است از خدمات تعمیرکار فرگاز آروما در منزل بهره مند شوید.

علت کار نکردن تایمر اجاق گاز آروما چیست؟

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن تایمر گاز است. در صورت کار نکردن تایمر موارد زیر را برای تعمیرات اجاق گاز آروما در نظر بگیرید:

  • با خراب شدن برد کنترل الکترونیکی، تایمر اجاق گاز کار نمی کند. با تعویض قطعه، مشکل برطرف خواهد شد.

جهت تعویض قطعات میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در محل بهره مند شوید.

علت بلند بودن ارتفاع شعله اجاق گاز آروما چیست؟

یکی از مشکلات گاز، بلند بودن ارتفاع شعله های گاز است. در صورتی که ارتفاع شعله اجاق گاز آروما زیاد است موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • ارتفاع شعله استاندارد 20 میلی متر است.
  • زمانی که ترکیب گاز و هوا بیش از اندازه باشد، ارتفاع شعله افزایش پیدا می کند.
  • با چرخاندن مهره تنظیم کننده هوا در خلاف عقربه های ساعت، می توانید این مشکل را برطرف کنید.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرگاه مجاز مرکزی اجاق گاز آروما در تهران تماس بگیرید.

کار نکردن فندک و شیوه تعمیر اجاق گاز آروما در مورد این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. در صورت کار نکردن فندک اجاق گاز آروما راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار ببرید:

  • اگر فندک اجاق گاز شما به صورت غیر اتوماتیک است ممکن است ساختار داخلی آن دچار آسیب شده و قطعات آن شکسته است.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما با تعویض قطعات، این مشکل را برطرف می ‌کند.
  • گاهی ممکن است جعبه فندک بر اثر نوسانات برق و یا فشردن پی ‌درپی فندک سوخته باشد.
  • اگر مواد غذایی بر روی مشعل سرزیر شده است، امکان دارد منافذ فندک مسدود شده باشد.
  • با کمی آب ولرم و یک دستمال، مواد غذایی و چربی را پاک کنید.

در صورتی که اجاق گاز آروما دچار خرابی شده است می توانید با نمایندگی مجاز هوم خانه برای تعمیر اجاق گاز آروما تماس بگیرید.

خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما یا تعمیرگاه مجاز هوم خانه

نتیجه گیری از خرید هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما به شرح زیر است؛ هوم خانه توانسته است در طی سال های متمادی، بالاترین سطح کیفیت خدمات را ارائه دهد. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما تمام قطعات و تجهیزات پیشرفته را در اختیار تعمیرکار قرار می دهد تا تعمیرکار عیب یابی را دقیق و به درستی انجام دهد.

تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه، استفاده از قطعات اورجینال و حضور در محل و منزل، فاکتورهای مهمی است که شما را ترغیب به استفاده از خدمات این مجموعه می کند. تعرفه خدماتی که از سوی تعمیرکار هوم خانه ارائه می شود، بر اساس نرخ اتحادیه بوده و تعمیرکار هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد. شما می توانید قبل از این که تعمیرکار اقدام به تعمیر اجاق گاز کند از حدود هزینه ها مطلع شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آروما در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست