تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ Bloomberg در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

بلومبرگ نامی آشنا در بین خانواده های ایرانی می باشد. قیمت مناسب، کیفیت، زیبایی، کارایی و سازگاری با هر سلیقه ای محبوبیت این برند را دو چندان کرده است. ضمن اینکه در هنگام بروز مشکل برای دستگاه، مرکز معتبر هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در تهران با ارائه خدماتی ارزنده، در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین نتیجه، پاسخگوی مشتریان می باشد. در این مقاله به بیان برخی از خدمات این نمایندگی می پردازیم.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی خدمات تعمیرات یخچال بلومبرگ در منزل را با 75 درصد کاهش هزینه ها به مشتری ارائه می دهد.

مشتریان عزیز توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی بلومبرگ نیست بلکه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در تهران است. این برند در ایران دارای نمایندگی رسمی نیست. اگر مرکز اصلی بلومبرگ در ایران دایر شد، به شما کاربران عزیز اطلاع می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در تهران
  • تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در محل و منزل
  • تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال بلومبرگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال بلومبرگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال بلومبرگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ
در ادامه این مطلب در مورد ایرادت رایج یخچال بلومبرگ و مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات هوم خانه نکاتی را بیان کنیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در تهران

کارشناسان و تعمیرکاران از آنجایی که در زمینه تعمیر یخچال تجربه دارند؛ بهتر از اشخاص دیگر می‌توانند مشکل یخچال بلومبرگ را برطرف کنند. برای تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ افراد می‌توانند از یکی راه‌های زیر اقدام نمایند.

  • در صورتی که تمایل دارید به راحتی با نمایندگی ارتباط برقرار کنید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  • یا با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر یخچال بلومبرگ تماس حاصل نموده و یا حتی با ثبت‌نام در سایت مشخصات خود را اعلام نمایید.
  • بعد از دریافت پیامکی که در آن نام تعمیرکار یخچال شما و کد اشتراک آمده است، منتظر حضور تعمیرکاران یخچال بلومبرگ ظرف مدت 1 ساعت باشید.
  • تعمیرکاران یخچال بلومبرگ با همراه داشتن قطعات فابریک مشکل یخچال شما را برطرف می‌کنند.
  • بعد از کار تعمیرکاران کارت گارانتی قطعه استفاده شده در یخچال را به همراه فاکتور به شما می‌دهند.
  • در آخر میزان رضایتمندی شما توسط تعمیرکار یخچال بلومبرگ در فرم نظرسنجی برای ارائه خدمات بهتر وارد می‌شود.

تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران

نحوه تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران به شرح زیر می باشد؛ دستیابی به تعمیرات قابل قبول، ارتباط مستقیمی با متخصصان مجرب و کارآمد دارد. چنانچه تکنسین مربوطه از تخصص و تجربه کافی در این امر برخوردار نباشد، علاوه بر اتلاف وقت، خسارت زیادی را بر مشتری متحمل می کند.

در این میان نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ با سرمایه گذاری بر تخصص و تجربه تکنسین ها در بخش مشاوره و فنی، اعتبار خود را به رخ می کشد و رضایت مندی مشتریان را از این طریق به دست می آورد. تخصص و تجربه این افراد نقش مهمی در سرعت بخشیدن به شناسایی ایرادات و عیب یابی آن دارد.
در ضمن میزان هزینه ها را کاهش می دهد؛ چرا که از دوباره کاری و چند باره کاری در تعمیر جلوگیری می گردد و در همان ابتدای مراجعه، تعمیر دقیق و جامعی صورت می گیرد. هم چنین تلاش نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در جهت به روز رسانی و ارتقاء سطح دانش و تجارب افراد زیر مجموعه می باشد.

هوم خانه نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال بلومبرگ در تهران است که از تعمیرکاران مجرب و دوره دیده برای تعمیر بهره می برد.

خدمات پس از فروش یخچال بلومبرگ به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال بلومبرگ توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال بلومبرگ در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ Bloomberg در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ یکی از مهم ترین خدماتی که آسایش، رفاه، هزینه کم و سلامت را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد، حضور در محل و منزل می باشد.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ با این اقدام، بخشی از هزینه های جانبی نظیر رزرو وسیله نقلیه و نیروی خدماتی را کاهش می دهند. این اقدام تنها در بخش هزینه ها خلاصه نمی شود بلکه از آن مهم تر در زمان مشتریان صرفه جویی می کند.

جای هیچ گونه تردیدی وجود ندارد که هماهنگی تمامی این موارد، نیازمند صرف هزینه و انرژی بسیاری است، در حالی که با حضور در محل و منزل نیازی به هیچ یک از این موارد نیست. تنها اقدامی که می بایست انجام دهید تماس با نمایندگی بلومبرگ و یا ارسال پیامک و ایمیل و یا مراجعه به سایت آن و ثبت درخواست تعمیر یخچال توسط شماست. بدون هیچ گونه واسطه ای، در طول 24 ساعت شبانه روز، تعمیرکاران زبده این مجموعه در محل مورد نظر شما حضور می یابند.

ارائه خدمات تعمیرات یخچال بلومبرگ در محل و منزل توسط تعمیرگاه مجاز هوم خانه سبب افزایش تسهیل خدمت رسانی به مشتریان شده است.

هزینه تعمیر یخچال بلومبرگ در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر یخچال بلومبرگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ شاید از عدم آگاهی از دستمزدهای متعدد و بی حساب و کتاب توسط برخی تعمیرکاران، به ستوه آمده باشید؛ اما وجود نرخ استاندارد، متعارف و متناسب با نرخ نامه تائید شده از سوی نهاد مربوطه، خیال شما را راحت می کند.

ضمن اینکه این نرخ نامه در معرض دید عموم قرار می گیرد و برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی هزینه ها، می توانید به سایت و یا کانال اطلاع رسانی این نمایندگی مراجعه کنید. از دیگر خدمات ارزنده نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات به مشتریان است. به این معنا که پس از تعمیر، در صورت همراه داشتن کارت ضمانت نامه، می توانید در این مدت برای همان قطعه از خدمات رایگان تعمیرات بلومبرگ بهره مند گردید.

ارائه خدمات تعمیرات یخچال با ضمانت نامه معتبر هوم خانه سبب می شود تا مشتریان اعتماد بیشتری به این مرکز داشته باشند.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال بلومبرگ

تعرفه خدمات تعمیر یخچال بلومبرگ به شرح جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات یخچال بلومبرگ هزینه تعمیر یخچال بلومبرگ
هزینه شارژ گاز یخچال بلومبرگ 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال بلومبرگ 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال بلومبرگ 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال بلومبرگ 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال بلومبرگ 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال بلومبرگ 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال بلومبرگ 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال بلومبرگ 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال بلومبرگ 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال بلومبرگ بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال بلومبرگ 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال بلومبرگ 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال بلومبرگ 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال بلومبرگ 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال بلومبرگ 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال بلومبرگ 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال بلومبرگ 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال بلومبرگ 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال بلومبرگ 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال بلومبرگ 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال بلومبرگ 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال بلومبرگ Bloomberg

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال بلومبرگ به شرح زیر می باشد؛ همان طور که پیش از این نیز ذکر شد، کادر تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ از تخصص و تجربه بالایی برخوردارند و در کنار این موضوع، تعهد و مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، در آنان کاملاً مشهود است. گاهی بروز مشکل در دستگاه پس از تعمیر، شما را شگفت زده می کند که می تواند به دلیل استفاده از قطعات تقلبی در دستگاه باشد.
حال آنکه با توجه به رسالت و تعهد تیم تعمیر در این نمایندگی، می توانید با استفاده از قطعات اورجینال در دستگاه اطمینان خاطر داشته باشید. این افراد به مشتریان تأکید می نمایند تحت هیچ شرایطی قطعات تقلبی ارزان قیمت را خریداری نکنند و آن ها را از مضرات نصب آن در دستگاه آگاه می سازند. هم چنین آموزش های لازم را در جهت حفظ و نگهداری از دستگاه در اختیار آنها قرار می دهند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال بلومبرگ تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال بلومبرگ Bloomberg توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول یخچال بلومبرگ در ادامه شرح داده شده است؛ یخچال از مجموعه ای از قطعات ریز و درشت تشکیل شده است. گاهی با عملکرد غیر عادی در یخچال بلومبرگ مواجه می شوید که می تواند به دلیل خرابی قطعه و یا قطعاتی در دستگاه باشد.

در این میان لازم است از تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. در صورتی که از نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ درخواست همکاری نمایید، تکنسین مربوطه، قطعات را با دقت بررسی می نماید و تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه را در اولویت قرار می دهد؛ چرا که معتقد است قطعه فعلی قابلیت استفاده مجدد را دارد و کاملاً با دستگاه منطبق است. ضمن اینکه در جهت حمایت از مشتریان تلاش می کند از ایجاد هزینه اضافی خودداری نماید. در ادامه با برخی از مشکلات رایج این دستگاه آشنا می شوید.

نحوه تعمیر مشکل داغ کردن موتور یخچال بلومبرگ چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، داغ کردن موتور آن است. در صورت داغ شدن موتور یخچال بلومبرگ موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • فراموش نکنید یکی از مهم ترین قطعات یخچال، موتور آن می باشد که می بایست عملکرد آن مورد بررسی و توجه قرار گیرد.
  • در صورتی که دمای موتور یخچال بالا بود و به نوعی داغ شده بود، لازم است فیوز محافظتی کمپرسور را خاموش نمایید و با توجه به حساسیت و ظرافت این قطعه، به نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ، اطلاع دهید.

اگر موفق به عیب یابی یخچال نشدید با تعمیرکار یخچال بلومبرگ در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال بلومبرگ چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نشت کردن آب از آن است. در صورت نشتی آب از یخچال بلومبرگ باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • نشتی آب از دستگاه یخچال، به دلیل خرابی پیستون و باز و بسته شدن شیر برقی دستگاه می باشد.
  • در این موارد لازم است شیر برقی توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه تعمیر و در صورت سوختن این قطعه، با قطعه اورجینال تعویض شود.

اگر دستگاه شما نشتی آب دارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در منزل بهره مند شوید.

یخچال بلومبرگ روشن نمی شود، برای عیب یابی این مشکل چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن یخچال بلومبرگ باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر داشته باشید:

  • در صورتی که دو شاخه به پریز برق متصل باشد و یخچال روشن نشود، لازم است قطعاتی نظیر ترموستات، اورلود، موتور و فن، معیوب و یا سوخته باشند.
  • در این زمینه، از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ می توانید کمک بگیرید.

اگر موفق به رفع مشکل روشن نشدن دستگاه نشدید با نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

چگونه مشکل بسته نشدن درب یخچال بلومبرگ را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب یخچال بلومبرگ باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر گرفت:

  • در صورتی که یخچال در سطح شیب دار باشد، درب بسته نمی شود.
  • همچنین در صورتی که لاستیک درب یخچال کثیف شده باشد و چسبندگی خود را از دست داده باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • در صورتی که ظروف زیاد در درب یخچال نیز قرار داده شده باشد نیز این مشکل پدید می آید.

اگر موفق به عیب یابی یخچال نشدید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال بلومبرگ در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

یخچال بلومبرگ خنک نمی شود، چگونه برای عیب یابی و تعمیر این مشکل چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نکردن آب آن است. در صورت خنک نبودن کابین یخچال بلومبرگ باید نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر گیرید:

  • در صورتی که ترموستات ایراد پیدا کرده باشد، یخچال خنک نمی کند.
  • همچنین در صورتی که گردوغبار روی کویل کندانسورها باشد، سرما به خوبی وارد کابین یخچال نمی شود.

اگر موفق به عیب یابی مشکل خنک نشدن دستگاه نشدید جهت رفع عیب با نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال بلومبرگ در تهران تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل صدای زیاد یخچال بلومبرگ پییشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای غیرعادی در یخچال بلومبرگ باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر یخچال تراز نباشد، صدای غیرغیرعادی به گوش می رسد.
  • همچنین در صورتی که فن شروع به کار کند نیز ممکن است صدای غیرعادی ایجاد شود.
  • در صورتی که لوله موتور از جای خود کنده شده باشد باید با پیچ و مهره آن ها محکم کرد.

اگر دستگاه شما صدای زیادی دارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در محل بهره مند شوید.

به چه دلیل بدنه یخچال بلومبرگ برق دارد؟ برای تعمیر این مشکل چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برق دار بودن آن است. در صورتی که بدنه یخچال بلومبرگ برق دارد برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را به کار گیرید:

  • در صورتی که سیم های رابط یخچال کنمور و سرپیچ لامپ؛ اتصالی داشه باشد، این امر به وجود می آید.
  • همچنین در نظر داشته باشید که نیم سوز شدن موتور نیز سبب این اتفاق می افتد.

اگر موفق به عیب یابی یخچال نشدید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

یخچال بلومبرگ یکسره کار می کند، برای عیب یابی و تعمیر این مشکل چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، یکسره کار کردن آن است. در صورتی که یخچال بلومبرگ به صورت یک سره کار می کند برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را به کار گیرید:

  • در صورتی که ترموستات و یا لوله بلوی یخچال و یا اواپراتور دچار ایراد شده است این امر رخ می دهد.
  • همچنین در صورتی که لوله بلوی یخچال از جای خود خارج شده باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • گاز یخچال را نیز توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ بررسی نمایید.
  • در صورت کاهش حجم گاز نیز سبب یکسره شدن یخچال می شود.

یخچال بلومبرگ برفک می زند، برای عیب یابی این مشکل چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال بلومبرگ برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در صورتی که لاستیک دور درب یخچال به دلیل فرسودگی یا پارگی از بین رفته باشد، در نتیجه درب بسته نشده و هوای گرم وارد یخچال شده و در برخورد با هوای سرد تشکیل برفک می دهد.
  • همچنین اگر غذای گرم درون یخچال قرار داده شود نیز در برخورد با هوای سرد سبب ایجاد برفک می شود.
  • در صورت ایراد در دیفراست اتوماتیک نیز  بر روی اواپراتور، برفک ایجاد می شود.

اگر دستگاه شما همچنان برفک میزند، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در منزل بهره مند شوید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه یک مکان در جهت خدمت رسانی در جهت ارائه بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال بلومبرگ به مصرف کنندگان خودمی باشند تا مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال بلومبرگ شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال بلومبرگ استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال بلومبرگ
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال بلومبرگ، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست