تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برنارد بلومبرگ (موسس شرکت بلومبرگ) در سال 1883 میلادی شرکت بلومبرگ را در آلمان تاسیس کرد. گرچه بلومبرگ در ابتدای کار در حوزه صنعت جوشکاری فعالیت نمود اما دیری نگذشت که در سال 1979میلادی وارد تولید لوازم خانگی شد. ماشین لباسشویی با تنظیم به صورت دستی اولین کالای تولید شده توسط این برند آلمانی بود اما پس از طی دو سال از آن،  از تولید ماشین لباسشویی اتوماتیک خود رو نمایی کرد. از دیگر تغییرات پیش آمده در شرکت بلومبرگ این بود که شرکت بلومبرگ به عنوان بهترین شرکت تولید کننده لوازم خانگی، پس از دو بیست سال و در سال 2002 برند بلومبرگ را خریدار کرد و پس از آن در طراحی تولیدات آن، تغییرات چشمگیری رخ داد. در حال حاضر لوازم خانگی بلومبرگ در ایران نیز دارای بازار خوبی ست و در کنار آن نمایندگی تعمیرات بلومبرگ نیز با بهترین سرویس دهی فعایت می نمایند. هوم خانه به عنوان نمایندگی این برند در تهران در خدمت شماست. در این مقاله سعی داریم شما را با بخشی از خدمات این نمایندگی آشنا کنیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران

در صورت بروز هر گونه مشکل برای لوازم خانگیتان که از خانواده بلومبرگ می باشد، نمایندگی تعمیرات بلومبرگ پاسخگو ست. اگر به کامپیوتر، تلفن همراه و اینترنت دسترسی دارید، اطلاعات جامعی از فعالیت این نمایندگی را از طریق سایت این نمایندگی می توانید بدست آورید. هم چنین شماره تماس، نشانی و نحوه خدمات دهی به این نمایندگی به صورت شفاف مشخص شده است. در غیر این صورت چنانچه به اینترنت و یا کامپیوتری دسترسی ندارید، از طریق تلفن ثابت نیز می توانید شماره آن را از مرکز اعلام تلفن، دریافت نموده و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ در محل

فرقی نمی کند اگر مشتری خانگی هستید و یا مشتری کاری و صنعتی محسوب می شود، در هر صورت هزینه تعمیر لوازم خانگی توسط نمایندگی بلومبرگ بر اساس استاندارد و تعرفه مصوب تخمین زده می شود. این تعرفه تمام شَک و شُبهه شما را در خصوص زیاد بودن هزینه ها بر طرف می کند. حتی شاید نیاز نباشد مبلغ تعمیر را از تعمیرکار بپرسید چرا که خودتان به تعرفه ها دسترسی خواهید داشت.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ هوم خانه را انتخاب کنیم؟

بالاخره نمایندگی تعمیرات بلومبرگ نیز در بسیاری از موارد حرفی برای گفتن دارد و به دلیل مواردی که در زیر به آن اشاره می شود، برای شما جذاب و معتبر خواهد بود:

  • کادر حرفه ای: تکنسین های فعال در این نمایندگی از تخصص و تجربه بالایی برخوردارند. ضمن اینکه دانش خود را به صورت مستمر به روز می نمایند. این موضوع باعث می شود تا تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در هنگام تعمیر به راحتی و به سرعت بخش معیوب و یا خراب را شناسایی نموده و با کمترین هزینه ای آن را تعمیر کنند. در واقع سرعت بالا در شناسایی مشکل، نشان دهنده میزان تخصص می باشد.
  • مشاوره از راه دور: شاید لوازم خانگیتان نیاز به تعمیر نداشته باشد و یا شاید آنقدر وضعیت وخیمی داشته باشد که چیزی نمانده آن را از دست دهید. در هر صورت از طریق مشاوره رایگانی که توسط متخصصان و مشاوران نمایندگی تعمیرات بلومبرگ انجام می گیرد، از میزان سلامت دستگاه با خبر شوید. این مشاوره کمک شایانی به شما می کند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی آتی به همین سبک و سیاق، خودتان آن را بر طرف نمایید.
  • تعهد کاری پرسنل: از جمله امتیازاتی که این نمایندگی را از سایر نمایندگی های دیگر متمایز می کند، تعهد کاری اعضای فعال در نمایندگی تعمیرات بلومبرگ می باشد. به این افراد به صورت منسجم و با تعهد کاری بالا، پاسخگوی نیاز مشتریان می باشند. برای آن ها وقت می گذارند و تا رفع کامل مشکل دستگاه، محل را ترک نمی کنند. ضمن اینکه آموزش های لازم را نیز در اختیارشان می گذارند تا بتوانند در نگهداری از دستگاهی که به تازگی عملیات تعمیر بر روی آن انجام شده، سهیم باشند.
  • تعویض و تعمیر خردمندانه: شاید این روز ها با این چالش روبرو باشید که دلیلی برای تعویض دستگاه و یا قطعه های داخلی آن وجود نداشته اما شما به دلیل تشخیص اشتباه مجبور به خرید دستگاه و یا تعویض قطعه هایی شدید که به شما هزینه های زیادی را متحمل کند. خیالتان راحت باشد که در صورت همکاری با نمایندگی تعمیرات بلومبرگ، این دغدغه ها وجود نخواهد داشت. متخصصان حاضر در این مجموعه با دقت کلیه اجزای داخلی دستگاه را بررسی نموده و عیب یابی می نمایند با این هدف که بتوانند قطعه معیوب را تعمیر نمایند تا از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتری جلوگیری شود مگر اینکه چاره ای جزء تعویض قطعه نداشته باشند.
  • فعالیت نا محدود: به این معنا که برای فعالیت نمایندگی بازه زمانی خاصی تعریف نشده است و زمان در اختیار شماست. نمایندگی تعمیرات بلومبرگ به صورت شبانه روزی تعمیرات منزل و یا محل کار شما را انجام می دهد. این نکته برای همکاران تعمیرات بلومبرگ قابل درک است که مشتری به دلیل مشغله کاری و خانوادگی فراوانی که دارد، با محدودیت زمانی شدیدی مواجه می باشد، به همین دلیل راهکار فعالیت شبانه روزی را پیش پای او قرار داده تا در بهترین زمان ممکن، کار تعمیر را به این نمایندگی بسپارد.
  • ارائه کارت ضمانت تعمیر: در هنگام خرید دستگاه با برند بلومبرگ، کارت ضمانت به شما تحویل داده شده تا این اطمینان به شما داده شود که در صورت بروز مشکلی در دستگاه، ظرف مدت تعیین شده برای تان تعویض گردد. این موضوع برای نمایندگی تعمیرات بلومبرگ نیز صدق می کند. به این معنا که اگر پس از تعمیر، دستگاه مجدداً مشکلی پیدا کرد، خدمات تعمیر را به صورت رایگان انجام دهند. البته فراموش نکنید که این مدت زمان تنها برای 6 ماه تعیین شده است و پس از آن نمایندگی تعمیرات مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

معرفی لوازم خانگی بلومبرگ

همانطور که پیش از این نیز عنوان شد، بلومبرگ از صنعت جوشکاری آغاز به کار کرد و به مرور پا به عرصه لوازم خانگی گذاشت. بازار ایران نیز از جمله بازارهایی بود که این برند توانست به خوبی آن را جذب و مشتریان زیادی را متقاعد به خرید نماید. در زیر به تعدادی از این محصولات اشاره می کنیم.

  • ماشین لباسشویی: از اهمیت و ضرورت این دستگاه ضروری مطلع هستید. با این حجم کار و مشغله، دیگر مجال شستن لباس ها با دست وجود ندارد هر چند گاهی، مشکلات موجود در دستگاه، شما را برای مدت کوتاهی به زمان قدیم می برد و به ناچار لباس ها را به روش سنتی می شویید. اما با حضور مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ روش شستشوی سنتی را فراموش کنید. این نمایندگی به سرعت مشکل را شناسایی و عیب یابی می کند.
  • یخچال فریزر: بهترین وسیله تولید شده برای نگهداری مواد غذایی ست و در صورت خرابی، زندگیتان با بحران زیادی روبرو می شود. گرم بودن فضای یخچال و فاسد شدن غذا ها در آن، برفک بیش از حد و یا انجماد مواد غذایی، صدای بلند، باز و بسته نشدن درب یخچال و غیره از جمله مشکلاتی ست که ممکن است دیر یا زود با آن مواجه شوید. در صورت بروز هر یک از این موارد کار تعمیر را به نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ واگذار نمایید. همچنین آموزش های ارائه شده جهت نگهداری از یخچال فریزر را نیز جدی بگیرید و رعایت نمایید.
  • ماشین ظرفشویی: از جمله لوازم خانگی ضروری که روال زندگی بدون آن، نمی توان متصور شد، ماشین ظرفشویی بلومبرگ می باشد. شستن کامل و ضد عفونی کردن ظرف ها، عدم آسیب به پوست و انواع ظروف از جمله امتیازات این دستگاه است اما گاهی ممکن است لکه های مواد شوینده بر روی ظروف نقش ببندد و یا درب دستگاه باز و یا بسته نشود. هر یک از این موارد به دلیل بروز مشکلات در هر قطعه ای از دستگاه می باشد که توسط نمایندگی تعمیرات بلومبرگ قابل شناسایی و تعمیر است.
  • اجاق گاز و فر توکار: از دیگر تولیدات بلومبرگ، اجاق گاز و فر تو کار است که مدت زمان زیادی در آشپزخانه ها در کنار و به شما خدمت خواهد کرد. اما در حین استفاده نیز ممکن است بخشی از آشپزی شما را تحت شعاع قرار دهد. این موضوع ممکن است به دلیل فعال نبودن فر، روشن شدن شعله، نشتی گاز و غیره باشد. به دلیل اهمیت موضوع و جلوگیری از هر گونه خطر نمایندگی تعمیرات بلومبرگ خدمات تعمیرات این لوازم اعم از تعمیر مایکروفر بلومبرگ ، تعمیر اجاق گاز بلومبرگ و … را به منظور رفع مشکلات، انجام می دهد.

تعمیرکار بلومبرگ در تهران

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ هوم خانه در کلیه نقاط مختلف تهران به صورت شبانه روزی دایر می باشد و شما می توانید لوازم خانگی خود را به این نمایندگی تحویل دهید و یا منتظر حضور تعمیرکار آن در منزل و یا محل کار خود در هر ساعتی از شبانه روز باشید. نیاز به انتظار یک یا دو روزه نیست چرا که متخصصان این نمایندگی در کوتاه ترین زمان ممکن، با کمترین هزینه تعمیر، آن را بر طرف می کنند و در منزل و یا درب منزل به همراه کارت ضمانت تعمیر تحویل می دهند تا در صورت بروز مشکل پس از شش ماه از زمان تعمیر، بتوانید از خدمات رایگان استفاده کنید. همچنین با تماس با این نمایندگی و عضویت در کانال تلگرام آن می توانید از نکات آموزشی و نگهداری از لوازم خانگی نیز مطلع شوید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بلومبرگ

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران آماده است تا دستگاه های شما عزیزان را در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر نماید. تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی و تضمین شده باعث شده این مرکز به عنوان یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات در بین مردم شناخته شود. عملکرد بی عیب و نقص و کارنامه ی درخشان این مرکز در طی این سال ها گواه این امر می باشد. رضایت حداکثری مراجعه کنندگان نیز مهر تاییدی بر این گفته ها است.

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست