تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون Ariston در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

آریستون جزو برندهای معتبر آمریکایی است که یکی از زیر مجموعه های برند ایندزیت محسوب می شود. این برند با تولید اجاق گازهای باکیفیت و با قابلیت های مدرن، توانسته جای خود را در بازار فروش این محصولات، تثبیت کند. اما این کیفیت به معنای عدم خراب شدن آنها نیست. چنانچه اجاق گاز آریستون شما نیز خراب شده است، نگران نباشید. هوم خانه که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در تهران را دارد، با ارائه خدمات درجه یک می تواند اجاق گاز معیوب شما را تعمیر نماید. در این مقاله شما را با خصوصیات این مرکز آشنا خواهیم کرد. همچنین با مطالعه این مطلب می توانید با اشکالات رایج در این محصول آشنا شده و نحوه تعمیر آن را یاد بگیرید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز آریستون نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز آریستون در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز آریستون
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز آریستون
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز آریستون در تهران

تعمیر اجاق گاز آریستون در تهران به شرح زیر است؛ اگر ساکن تهران باشید، احتمالاً برای تعمیر اجاق گاز آریستون، دغدغه های زیادی خواهید داشت. زیرا این موضوع که به کدام نمایندگی آریستون مراجعه و چه مدت زمان صرف کنید، شما را به فکر خواهد انداخت. اما نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون، فکر تمامی این دغدغه ها را کرده است. به همین منظور نیز در مناطق مختلف تهران، شعبه هایی را دایر کرده است. به این ترتیب شما می توانید به نزدیکترین شعبه به محل زندگی خود مراجعه کرده و از خدمات این مرکز بهرمند شوید.

این مجموعه روش های غیرحضوری نظیر تماس تلفنی و یا ثبت سفارش آنلاین نیز در نظر گرفته است. با این اوصاف شما به راحتی قادرید سفارش خود را جهت تعمیر اجاق گاز آریستون ثبت کرده و در کمترین زمان، آن را به صورت تعمیر شده تحویل بگیرید. در صورت تماس به صورت تلفنی، می توانید از مشاوره های متخصصان مجرب ما نیز بهرمند شده و در برخی موارد، اجاق گاز را خودتان در منزل تعمیر نمایید.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز آریستون به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز آریستون توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز آریستون در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون Ariston در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در محل و منزل به شرح زیر است؛ هدف مدیران هوم خانه، کسب رضایت حداکثری مراجعه کنندگان است. در همین راستا نیز با ثبت سفارش در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون برای تعمیرات اجاق گاز، می توانید از خدمات در محل، این مجموعه برخوردار شوید. پس از سفارش شما، تعمیرکاران ما به آدرس ذکر شده در فرم مراجعه می کنند. این افراد با حضور در محل و منزل، اجاق گاز شما را در همان جا عیب یابی و تعمیر خواهند کرد.

بنابراین دیگر نیاز نیست اجاق گاز را به محل نمایندگی منتقل کرده و هزینه هایی حمل و نقل را متقبل شوید. تعمیرکاران این مرکز در کار خود وارد هستند و می توانند دستگاه معیوب شما را با دقت بالا و سرعت عمل قابل قبولی تعمیر نمایند. ضمانت یک ساله خدمات در نمایندگی تعمیرات آریستون مهر تاییدی بر کیفیت تعمیرات لوازم خانگی می باشد. با این ضمانت نامه، تا یک سال اگر مشکلی برای اجاق گاز پیش آمد، نمایندگی آن را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

نحوه برآورد و بهینه سازی هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است؛ هزینه تعمیرات اجاق گاز آردل در تعمیرگاه مجاز و مرکزی این نمایندگی، بسیار منصافه تعیین شده است. زیرا این هزینه ها بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه اعلام شده، مشخص می شود. یکی دیگر از سیاست هایی که مدیران این مجموعه در پیش گرفته اند، شفاف سازی هزینه ها برای مشتریان است. به این صورت که قبل از اعزام تعمیرکاران به محل، بر اساس نوع خرابی که به کارشناسان اعلام می کنید، آنها هزینه احتمالی تعمیرات را برآورده می کنند.

سپس آن را به شما اطلاع می دهند. در صورتی که از این هزینه ها رضایت داشته باشید، تعمیرکار را به محل شما اعزام می نمایند. در ضمن در پایان کار نیز فاکتوری شامل تمامی هزینه های تعمیر به شما تقدیم می شود. هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون بر اساس آن چه در این برگه آمده است از شما دریافت خواهد شد. برای پرداخت هزینه ها می توانید از کارت خوان های سیاری که تعمیرکاران به همراه دارند استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون

تعرفه خدمات تعمیر اجاق گاز آریستون در محل به شرج جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون
تعویض ترانس اجاق گاز آریستون 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز آریستون 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز آریستون 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز آریستون 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز آریستون 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز آریستون 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز آریستون 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز آریستون 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز آریستون

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز آریستون به شرح زیر است؛ آن چه باعث شده تا نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون از دیگر مراکز تعمیراتی، متمایز باشد، نوع خدمات رسانی در آن است. یکی از خدماتی که در این مرکز ارائه می شود، تعمیر هر کدام از لوازم خانگی به دست تعمیرکاران مخصوص همان وسیله است. در این نمایندگی برای تعمیرات اجاق گاز آریستون از تعمیرکار مختص اجاق گاز استفاده می شود.

این افراد به دلیل مهارت بالایی که دارند در تعمیر این محصولات، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را ترجیح می دهند. از این رو کیفیت عملکرد دستگاه بعد از تعمیر حفظ شده و هزینه تعمیر کاهش پیدا می کند. اما اگر قطعه خراب به هیچ عنوان تعمیر نشود و یا تعمیر آن از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نباشد، تعمیرکاران، قطعه را تعویض می کنند. استفاده از قطعات اورجینال در تعویض قطعه، موجب می شود تا راندمان اجاق گاز کاهش پیدا نکند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز آریستون توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز آریستون به شرح زیر است؛ خرابی در اجاق گاز آریستون، ممکن است جزئی باشد و خودتان بتوانید آن را تعمیر نمایید. برای این کار کافی است اندکی اطلاعات فنی داشته باشید. اما برخی مشکلات به وجود آمده در اجاق گاز، جدی بوده و نیاز به حضور تعمیرکار دارد. در این بخش از مقاله درباره مشکلات متداولی که در اجاق گاز ممکن است به وجود آید توضیح داده و راهکارهای پیش رو را ارائه خواهیم داد. اما توصیه ما این است که قبل از دستکاری دستگاه، با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در تهران تماس گرفته و از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

چرا پیلوت اجاق گاز آریستون خاموش می شود؟

در صورت خاموش شدن پیلوت دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده نمایید:

دلیل اصلی این که پیلوت اجاق گاز خاموش می شود، این است که مقدار گازی که به این قسمت می رسد کم است. برای این که این مشکل را رفع کنید باید شعله پیلوت را تنظیم نمایید. یکی دیگر از دلایل بروز این ایراد، مخلوط شدن هوای زیاد با گاز است. در اجاق گازهای امروزی، مخلوط کن نیز تعبیه می شود که هوا را با گاز مخلوط کرده و به سمت سرشعله هدایت می کند. چنان چه تنظیمات این قسمت به هم بخورد، شاهد بروز این اشکال خواهیم بود. برای رفع ایراد، کافی است صفحه محفظه را ببندید.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات مجاز اجاق گاز آریستون در محل تماس بگیرید.

چرا شعله اجاق گاز آریستون سر و صدا می کند؟

در صورت بروز وزش و صدا از شعله دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده نمایید:

این ایراد نیز ممکن است به دلیل وجود هوای زیاد باشد. برای این که میزان هوای مخلوط شده با گاز، کاهش پیدا کند باید صفحه محفظه را کمی ببندید. در ضمن این ایراد ممکن است باعث دود کردن شعله نیز شده و یا در موارد حاد، رنگ آتش مشعل را به زرد تغییر دهد.

برای بررسی دقیق تر این موضوع بهتر است با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در محل تماس بگیرید.

علت روشن نشدن فر اجاق گاز آریستون چیست؟

یکی از مشکلات گاز روشن نشدن فر آن است. در صورت روشن نشدن فر دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده نمایید:

  • ممکن است دلایل ساده ای برای روشن نشدن فر وجود داشته باشد.
  • اولین دلیل، خاموش بودن پیلوت است. ابتدا باید پیلوت را روشن کنید.
  • اما اگر روشن نشد، احتمالاً مسیر آن مسدود شده و جریان گاز قطع باشد. دلیل دیگر این مورد، عدم تنظیم صحیح تایمر است.
  • چنانچه تایمر دستگاه به صورت درست تنظیم نشده باشد، احتمال این که فر روشن نشود، وجود دارد.

در صورتیکه دستگاه شما همچنان روشن نمیشود، جهت عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات گاز آریستون در تهران تماس بگیرید.

علت ثابت نماندن درجه حرارت اجاق گاز آریستون چیست؟

در صورت ثابت نماندن دمای فر دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده نمایید:

  • در این حالت ممکن است ترموستات فر را درست تنظیم نکرده باشید.
  • با استفاده از راهنمایی هایی که در دفترچه اجاق گاز وجود دارد، ترموستات را تنظیم کنید. اما اگر مشکل رفع نشد، احتمالاً ترموکوپل یا بوبین فر خراب شده است.
  • از آن جایی که این قسمت ها حساس می باشند و برای تعمیر آنها نیاز به تخصص وجود دارد، توصیه می کنیم از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون، کمک بگیرید.

علت یک دست نبودن شعله اجاق گاز آریستون چیست؟

در صورت یکنواخت نبودن شعله مشعل ها در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده نمایید؛

  • در این شرایط چک کنید که سوراخ های شعله مسدود نشده باشند.
  • در صورت وجود انسداد، آن را با استفاده از یک سوزن نازک، با دقت برطرف کنید.
    اما اگر در این بخش مشکلی وجود نداشت، احتمالاً ژیگلور آن آسیب دیده است و یا در تنظیم هوای اجاق گاز مشکلی وجود دارد.
  • برای رفع این ایراد می توانید از تعمیرکار ماهر نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون کمک بگیرید.

در صورت حل نشدن مشکل یک دست نبودن شعله ها با نمایندگی تعمیر گاز آریستون در منزل تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز آریستون دود می کند؟

یکی از مشکلات گاز دود کردن آن است. در صورت خارج شدن دود از دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده نمایید:

  • چنانچه اجاق گاز شما نو باشد، احتمالاً در اوایل استفاده از آن با این مشکل روبرو خواهید بود.
  • این امر کاملاً طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  • اما اگر اجاق گاز شما نو نیست، احتمالاً بروز این ایراد از کثیف بودن اجاق گاز است.
  • روغن و مواد غذایی که بر روی صفحه اجاق گاز و یا داخل فر وجود دارد، اگر به درستی تمیز نشوند احتمالاً در اثر گرمای زیاد، سوخته و دود کنند.
  • این مشکل با تمیز کردن منظم اجاق گاز رفع خواهد شد.

در صورت حل نشدن مشکل دود کردن دستگاه با نمایندگی تعمیرات گاز آریستون در تهران تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در هوم خانه

با توجه به آنچه در این مقاله گفته شد، در صورت بروز ایراد در اجاق گاز آریستون، باید هر چه زودتر آن را تعمیر کنید. این امر موجب می شود تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری شود. برای این کار بهترین گزینه هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در تهران است. این مجموعه با استفاده از تعمیرکاران مجرب و متخصص می تواند اجاق گاز آریستون شما را در کمترین زمان و با دقت بالایی تعمیر کند. کارنامه درخشان این مرکز در طول بیش از 50 سال فعالیت در این حوزه، به خوبی گواه کیفیت کار این نمایندگی می باشد. با استفاده از خدمات این مرکز می توانید با کمترین هزینه و به آسانی، اجاق گاز خود را در محل تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست