تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون Hardstone در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر گاز هاردستون را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ساختار و قابلیت های اجاق گازهای هاردستون با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده و به روز شده اند. با استفاده از این محصولات می توانید با خیالی راحت به پخت و پز بپردازید و از کیفیت پخت غذاهای خود مطمئن باشید. این برند در ساخت این محصول، تمام استانداردهای روز دنیا را در نظر گرفته و توانسته بخش بزرگی از بازار فروش اجاق گاز را به خود اختصاص دهد. هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در تهران فعالیت می کند، خدمات پس از فروش این محصول را به شما عزیزان ارائه می کند. با استفاده از خدمات این مرکز می توانید اجاق گاز خود را در کمترین زمان و با کیفیت عالی تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز هاردستون نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز هاردستون در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز هاردستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز هاردستون
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تکنسین اجاق گاز هاردستون
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز هاردستون در تهران

تعمیر اجاق گاز هاردستون در تهران به شرح زیر است؛ مصرف کنندگان اجاق گاز هاردستون در تهران، به هنگام خرابی این دستگاه به راحتی می توانند آن را تعمیر نمایند. زیرا نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در نقاط مختلف شهر، شعبه هایی را دایر کرده است. در تمامی این شعب، تعمیرکاران باتجربه و ماهری مشغول به کار هستند. پس می توانید به صورت حضوری به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات هاردستون مراجعه کرده و سفارش خود را جهت تعمیر اجاق گاز ثبت کنید.

در ضمن شما می توانید به منظور سهولت در سفارش، از روش های غیر حضوری استفاده کنید. در این حالت یا با شماره تلفن های این مجموعه تماس می گیرید و یا از طریق سایت این مرکز، فرم مخصوص را پر می کنید. در تماس با کارشناسان ما، آنها مشاوره هایی را به صورت رایگان به شما ارائه می کنند. این مشاوره ها برای تعمیر اجاق گاز بدون نیاز به حضور تعمیرکار موثر خواهد بود. در این شرایط بدون صرف هیچ هزینه ای، می توانید اجاق گاز را در منزل و به دست خودتان تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در محل و منزل به شرح زیر است؛ از جمله خدماتی که در هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون به مشتریان ارائه می شود، انجام تعمیرات در محل و منزل است. به این صورت که شما سفارش خود را بر تعمیرات اجاق گاز ثبت می کنید. سپس کارشناسان ما با هماهنگی شما، تعمیرکار را به محل و منزل شما اعزام می کنند. به این ترتیب دیگر نیازی به انتقال اجاق گاز به محل نمایندگی هاردستون نیست و تعمیرکار با حضور در محل و منزل، آن را تعمیر می کند.

تعمیرکاران این نمایندگی به سرعت دستگاه را مورد بررسی قرار داده و عیب یابی می کنند. با این کار قطعه و یا قطعات معیوب شناسایی می شوند. این افراد برای تعمیر اجاق گاز، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود دارند. با این کار، با هزینه بسیار کمی اجاق گاز تعمیر خواهد شد. اما اگر تعمیرکار تشخیص دهد که قطعه قابل تعمیر نیست و یا تعمیر آن از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد، با استفاده از قطعات اورجینال، آن را تعویض می کند. با این کار کیفیت کار دستگاه حفظ شده و راندمان آن افت نمی کند.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز آریستون به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز آریستون توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز آریستون در محل و منزل خود بهره مند شوید.

هزینه تعمیر اجاق گاز هاردستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

نحوه برآورد هزینه تعمیر اجاق گاز هاردستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به قرار زیر می باشد؛ در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون برای تعمیر اجاق گاز و دیگر لوازم خانگی، هزینه ها بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. به همین دلیل نیز اکثر مراجعه کنندگان به این مرکز، از خدمات آن راضی هستند. در این مجموعه قبل از آن که تعمیرکار به محل اعزام شود، بر اساس توضیحات شما، هزینه های تعمیر برآورد می شود. این هزینه ها به شما اعلام می گردد. در صورتی که راضی باشید، تعمیرکار به محل شما اعزام خواهد شد.

در پایان کار تعمیرات نیز فاکتوری شامل تمامی هزینه های تعمیر به مشتری تحویل داده می شود. هزینه تعمیرات اجاق گاز بر اساس آن چه در این فاکتور آمده است، از مشتری دریافت می شود. اگر به هنگام پرداخت هزینه ها متوجه شدید که پول نقد به همراه ندارید، نگران نباشید. زیرا تعمیرکاران این مرکز با خود کارت خوان های سیار به همراه دارند. شما نیز می توانید با استفاده از این کارت خوان ها به راحتی و بدون نیاز به خروج از منزل، هزینه تعمیرات را پرداخت نمایید.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز هاردستون

با استفاده از جدول زیر می توانید هزینه تعمیر اجاق گاز هاردستون را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز هاردستون هزینه تعمیر اجاق گاز هاردستون
تعویض ترانس اجاق گاز هاردستون 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز هاردستون 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز هاردستون 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز هاردستون 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز هاردستون 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز هاردستون 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز هاردستون 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز هاردستون 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز هاردستون

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز هاردستون به شرح زیر می باشد؛ آن چه باعث تخصصی بودن تعمیرات در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون می شود، استفاده از تعمیرکار مجزا برای هر کدام از لوازم خانگی است. در این مرکز برای تعمیر اجاق گاز از تعمیرکار مختص اجاق گاز استفاده می شود. به این ترتیب تعمیر این محصول با سرعت بالایی انجام شده و کیفیت کار بالا می رود. این تعمیرکاران طی دوره هایی که دیده اند با نحوه تعمیرات این محصول آشنا شده و می توانند آنها را با کیفیت بسیار مطلوبی تعمیر کنند.

نمایندگی به کار تعمیرکاران خود اعتماد کامل دارد. به همین سبب هم تمامی خدمات را تضمین کرده و ضمانت یک ساله خدمات به مشتریان ارائه می کند. بنابراین شما می توانید در طول یک سال، اگر مشکلی برای اجاق گاز هاردستون خود در محل تعمیر شده به وجود آمد، آن را به نمایندگی اطلاع دهید. بر اساس این ضمانت نامه، نمایندگی موظف است آن را به صورت رایگان تعمیر کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز هاردستون توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

اگر به هنگام پخت و پز به سراغ اجاق گاز هاردستون خود رفته و با خرابی در آن مواجه شوید، احتمالاً سردرگم خواهید شد. این موضوع زمانی که مهمانی دارید، بسیار ناراحت کننده تر خواهد بود. شما می توانید با داشتن اطلاعات مفیدی درباره مشکلات و ایرادات متداول این محصول، آن را به سرعت تعمیر کنید.

اما اگر نتوانید از عهده این کار برآیید، می توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در محل تماس بگیرید. در این شرایط تعمیرکاران به سرعت به کمک شما آمده و اجاق گاز را در همان روز تعمیر خواهند کرد. مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز هاردستون به شرح زیر است:

چرا اجاق گاز هاردستون دارای شعله نارنجی یا زرد رنگ است؟

در صورت زرد و نارنجی سوختن شعله ها در دستگاه، از راهنمایی های زیر برای تعمیر اجاق گاز هاردستون در محل و منزل استفاده کنید:

  • در اجاق گازهای مدرن، قطعه ای به نام مخلوط کن وجود دارد.
  • این قطعه وظیفه دارد میزان هوای مخلوط شده با گاز را تنظیم کند. چنانچه مخلوط کن به درستی کار کند، میزان هوای مخلوط شده با گاز به حدی است که شعله با رنگ آبی می باشد.
  • اما اگر این قطعه خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشد، هوای مخلوط شده با گاز، کم یا زیاد خواهد شد.
  • در این حالت رنگ شعله به زرد یا نارنجی تغییر می کند.

بنابراین باید مخلوط کن را چک کرده و تعمیر نمایید.در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در منزل تماس بگیرید.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز هاردستون چیست؟

یکی از مشکلات اجاق گاز، روشن نشدن گاز میباشد. در صورت روشن نشدن شعله ها در دستگاه، از راهنمایی های زیر برای تعمیرات اجاق گاز هاردستون در محل و منزل استفاده کنید:

  • روشن نشدن شعله های اجاق گاز هاردستون ممکن است دلایل ساده ای چون قطعی گاز داشته باشد.
  • برای رفع این ایراد، ابتدا جریان گاز و اتصال درست دستگاه را بررسی کنید.
  • اگر با این کار به نتیجه نرسیدید، باید سراغ منافذ مشعل های اجاق گاز بروید.
  • چک کنید تا این منافذ مسدود نشده باشند.
  • اگر در آنها انسدادی وجود داشته باشد، گاز خارج نشده و مشعل روشن نمی شود.
  • با استفاده از یک برس مناسب و یا شیئ نازک می توانید انسداد آنها را برطرف نمایید.
  • خراب شدن فندک نیز دلیل دیگر بروز این اشکال است.

برای بررسی دقیق تر این خرابی، بهتر است با نمایندگی مجاز اجاق گاز هاردستون در تهران تماس بگیرید.

علت انتشار بوی گاز در محیط اجاق گاز چیست؟ اموزش تعمیر اجاق گاز هاردستون در این مورد

یکی از مشکلات گاز، انتشار بوی گاز است. در صورت نشت گاز در دستگاه، از راهنمایی های زیر برای تعمیر اجاق گاز هاردستون در محل و منزل استفاده کنید:

  • اگر به هنگام ورود به آشپزخانه و یا در فضای اطراف اجاق گاز، بوی گاز به مشامتان رسید، هر چه زودتر دلیل آن را بررسی کنید.
  • این مشکل اگر به سرعت برطرف نشود، ممکن است خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری در پی داشته باشد.
  • برای بررسی ایراد، باید شعله ها را چک کنید. در ضمن کنترل کنید که ولوم های اجاق را تا انتها بسته باشید.
  • اگر مشکل از این قسمت ها نبود، سراغ شیلنگ اجاق گاز بروید.
  • ممکن است در محل اتصال شیلنگ به اجاق گاز و یا لوله گاز، مشکلی وجود داشته باشد.
  • با این راهکارهای ساده می توانید مشکل را رفع نمایید.

در صورت حل نشدن مشکل بوی گاز، از خدمات نمایندگی تعمیرات گاز آریستون در تهران تماس بگیرید.

چرا شعله اجاق گاز سر و صدا می کند؟ ایا تعمیر اجاق گاز هاردستون در این مورد در محل امکان دارد؟

در صورت داشتن صدای زیاد شعله ها در دستگاه، از راهنمایی های زیر برای تعمیرات اجاق گاز هاردستون در محل و منزل استفاده کنید:

  • اگر به هنگام روشن کردن شعله های اجاق گاز، متوجه سر و صدای زیادی شدید، احتمالاً مشکل از سرشعله ها باشد.
  • اگر سرشعله را به هنگام جای گذاری به درستی در جای خود قرار ندهید به هنگام روشن کردن، سر و صدای زیادی ایجاد می شود.
  • مخلوط شدن هوای زیاد با گاز نیز می تواند در بروز این ایراد دخیل باشد.
  • برای این که این مشکل را حل کنید، باید مخلوط کن اجاق گاز را بررسی نمایید.
  • برای این کار می توانید با نمایندگی تعمیر گاز هاردستون در تهران تماس بگیرید.

چرا فندک اجاق گاز کار نمی کند؟ آموزش تعمیر اجاق گاز هاردستون در این مورد

در صورت کار نکردن فندک در دستگاه، از راهنمایی های زیر برای تعمیر اجاق گاز هاردستون در منزل استفاده کنید:

برای عیب یابی مشکل فندک دستگاه بهتر است از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در هوم خانه

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون به قرار زیر است؛ طبق آن چه در این مقاله گفته شد، برای تعمیر اجاق گاز هاردستون، بهترین گزینه هوم خانه می باشد. این شرکت بیش از 50 سال در زمینه تعمیرات انواع لوزام خانگی فعالیت دارد. در طول این سال ها نیز توانسته عملکرد بسیار عالی داشته باشد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر اجاق گاز هاردستون، با دانش فنی بالا و تجربه کافی که در این زمینه دارند، اجاق گاز شما را در کمترین زمان تعمیر کرده و به شما تحویل می دهند. با استفاده از خدمات این مرکز، می توانید با صرف هزینه بسیار کمی، اجاق گاز خود را تعمیر کنید. ضمانت یک ساله خدمات که از سوی نمایندگی به شما داده می شود، مهر تاییدی بر تمامی این گفته ها می باشد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هاردستون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست