تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما

هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ظرفشویی پاکشوما را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ظرفشویی پاکشوما، از جمله کارآمدترین وسایل درون آشپزخانه بوده که راحتی و آسایش خانم خانه را در پی دارد. اگر این وسیله خراب شود، دردسرهای زیادی برای خانم خانه ایجاد می شود. با توجه به هزینه بسیار زیاد وسایل برقی، هر تعمیرکاری صلاحیت انجام تعمیرات را ندارد. افرادی که در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما مشغول به کار هستند، به عنوان بهترین افراد برای تعمیر این دستگاه شناخته می شود. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این شرکت تعمیراتی و مزایای آن، ادامه مطلب را دنبال کنید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی پاکشوما نمی باشد، بلکه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران
  2. تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران
  3. ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما
  4. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در محل و منزل
  5. هزینه تعمیر ظرفشویی پاکشوما در نمایندگی مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول ظرفشویی پاکشوما
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما
  8. پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما
  9. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی پاکشوما

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران

اصلی‌ترین مسائل در هنگام خرید ماشین ظرفشویی، توجه به نحوه­ تماس با نمایندگی آن وسیله است. از این رو در زیر به راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران پرداخته‌ایم.

  • یکی از آسان­‌ترین راه‌­های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما، تماس با شماره­ 02158941 است.
  •  مراجعه به سایت این شرکت و ثبت درخواست و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما از دیگر راه‌های برقراری ارتباط است.
  •  تفاوتی ندارد که کدام راه را برای برقراری تماس با نمایندگی این شرکت انتخاب می­‌کنید، فقط باید دقت داشته باشید که بعد از ثبت مشخصات شما پیامی که در آن نام تعمیرکار و کد اشتراک است برای شما ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار ظرف مدت 1 ساعت به خانه­ شما مراجعه می­‌کند و با استفاده از قطعات فابریک مشکل را برطرف می‌نماید.
  • در آخر نیز باید به یاد داشته باشید که برگه­ گارانتی و فاکتور را از تعمیرکار ماشین ظرفشویی پاکشوما تحویل بگیرید.
  • شما می‌توانید در صورت تمایل در نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود از خدمات دریافتی را اعلام فرمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران

نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما در تهران

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران به شرح زیر است:

هوم خانه که نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در تهران به شمار می رود، با سابقه طولانی در این زمینه، خدمات خود را به ساکنین این شهر عرضه می کند. این مرکز تمام تلاش و هدف کاری خود را بر این قرار می دهد تا رضایت و اعتماد مشتری را به خود جلب کند‌‌. بالا بودن آمار مشتریانی که با این نمایندگی تماس برقرار می کنند نیز نشان دهنده کیفیت بسیار بالای خدمات این مرکز است. برای استفاده از خدمات، به کار خاصی نیاز نیست و تنها می توانید با برداشتن تلفن و گرفتن شماره های نمایندگی، برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما نمی باشد و در قالب نمایندگی تخصصی لوازم خانگی به عیب یابی و تعمیر این محصول و دیگر برندها می پردازد.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی پاکشوما به چه صورت است؟

تمام لوازم خانگی ممکن است در اثر استفاده و یا دیگر عوامل دچار خرابی شوند. در چنین شرایطی بهترین راه سپردن آن وسیله به مراکز و نمایندگی مطمئن برای رفع عیوب پیش آمده است. نمایندگی رسمی ماشین ظرفشویی پاکشوما یکی از مراکز مطمئن در تعمیر این دستگاه است که در صورت خرابی مصرف‌ کنندگان می‌توانند با شماره‌ هایی که بر روی کارت گارنتی درج شده است، تماس حاصل نموده و از خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی این برند بهره‌مند شوند.

اما علاوه بر این مراکز معتبر دیگری نیز وجود دارند که افراد می‌توانند کار تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما را به آنها بسپارند. هوم خانه یکی از این مراکز معتبر است. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما است و تنها تعمیرگاه مجازی است که کار تعمیر ماشین ظرفشویی شما را به نحو احسنت با استفاده از قطعات فابریک انجام می‌دهد. تعمیرکار هوم خانه علاوه بر تعمیر دستگاه شما به سوالاتی که در قسمت دیدگاه در پایین صفحه مطرح می‌کنید، پاسخی صحیح داده و شما را در تعمیر وسیله معیوب راهنمایی می‌کند.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل و منزل به شرح زیر است:

دغدغه جابجایی ظرفشویی پاکشوما، بسیاری از افراد را از تعمیرات آن منصرف می کند. در صورت استفاده از خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی پاکشوما، دیگر نیازی به حمل و نقل این وسیله سنگین نمی باشد. ارسال تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی پاکشوما و حضور در محل و منزل، یکی از سرویس های این نمایندگی به شمار می رود. این تعمیرکار پس از حضور در محل، با دقت بسیار زیاد عیب یابی ظرفشویی را انجام داده و سپس برای درست کردن آن اقدام می کند.

تمام وسایل و لوازمی که برای درست کردن این برند ظرفشویی مورد نیاز است، توسط تعمیرکاران حمل می شود. باید بدانید که تعویض قطعه معیوب و استفاده از قطعات اورجینال نیز از جمله کارهایی است که این افراد در منزل فرد انجام می دهند. اگر قطعه ای را از تعمیرکار خریداری کنید، اما آن را خودتان یا دیگران نصب کنید، شامل گارانتی نمی شود.

خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در محل یا منزل شما در مدت زمان گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و در زمان اتمام گارانتی استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی پاکشوما توسط نمایندگی های مجاز در سراسر کشور ارائه می گردد. در نظر داشته باشید که حق انتخاب برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی یا دیگر نمایندگی ها بعد از اتمام گارانتی به عهده خود شما است.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین ویژگی های تعمیرکار ماشین ظرفشویی پاکشوما برخورداری از دانش فنی و تخصص بالا می باشد. تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما تخصص می خواهد و در صورتی که تعمیرکار تجربه و تخصص نداشته باشد، موجب خرابی سایر قطعات دستگاه خواهد شد. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در هوم خانه مشکلات دستگاه را شناسایی و برای رفع عیب آنها اقدام می کند.

  • تکنسین های نمایندگی با برخورداری از دانش به روز مشکلات دستگاه شما را به سرعت برطرف می کنند.
  • تعمیرکار نمایندگی ابتدا به تعمیر دستگاه و در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات آن با قطعات اصلی می نماید.
  • تعمیرکاران این مجموعه تمامی خدمات تعمیرات را با گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می کنند.
  • تعمیرکاران متخصص هوم خانه در سریع ترین زمان به تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محلمی پردازند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

همانطور که می دانید پس از اینکه مدتی از زمان استفاده از ظرفشویی پاکشوما بگذرد، احتمال بروز مشکلات مختلف در آن وجود دارد. در این هنگام برای کاربران این دستگاه انتخاب نمایندگیی که با هزینه بسیار پایین و کیفیت بالا تعمیرات ماشین ظرفشویی دستگاه را انجام دهد، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما با شفاف سازی هزینه ها قبل از ارسال تعمیرکار و همچنین مشخص کردن هزینه ها بر اساس نرخ های اتحادیه، تعمیرات را برای خانواده ها مقرون به صرفه می کند. تعمیرکاران در هنگام حضور در محل، کارتخوان را نیز با خود حمل می کنند. افرادی که پول نقد ندارند، می توانند به راحتی با کشیدن کارت، میزان هزینه های مورد نیاز را پرداخت نمایند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما

هوم خانه تعرفه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما را در جدول زیر برای شما شرح داده است:

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما
نصب ماشین ظرفشویی پاکشوما 350.000 تومان الی 400.000 تومان
تعمیر موتور ماشین ظرفشویی پاکشوما 450.000 تومان الی 1.800.000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی پاکشوما 800.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی پاکشوما 700.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض چاهک ماشین ظرفشویی پاکشوما 1.000.000 تومان الی 2.400.000 تومان
تعویض آکوا استاپ ماشین ظرفشویی پاکشوما 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی پاکشوما 390.000 تومان الی 700.000 تومان
تعمیر برد ماشین ظرفشویی پاکشوما 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض سنسور ماشین ظرفشویی پاکشوما 400.000 تومان الی 700.000 تومان
تعویض موتور ساعت ماشین ظرفشویی پاکشوما 400.000 تومان الی 700.000 تومان
جرم گیری ماشین ظرفشویی پاکشوما 300.000 تومان الی 400.000 تومان
رفع آبریزی ماشین ظرفشویی پاکشوما 200.000 تومان الی 450.000 تومان

عیب یابی ماشین ظرفشویی پاکشوما

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما به شرح زیر است:

تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما فعالیت دارند، در میان همکاران خود به عنوان بهترین ها شناخته می شوند. این افراد علاوه بر تشخیص عیب هایی که در حال حاضر در دستگاه وجود دارد، مشکلاتی که در آینده نزدیک نیز ممکن است رخ دهد را نیز شناسایی می نمایند. این افراد با توجه به اینکه در دوره های آموزشی مختلف که سالیانه برگزار می شود، شرکت کرده اند، با جدیدترین روش های تعمیراتی و به روزترین آنها آشنایی کامل دارند. نمایندگی معتبر پاکشوما نیز در راستای اعتمادی که به کار تعمیرکاران خود دارد، ضمانت نامه یک ساله خدمات را نیز به مشتری تحویل می دهد. بر طبق این بیمه نامه تعمیراتی، تمام مشکلات احتمالی ظرفشویی طی مدت زمان یک سال بر گردن نمایندگی مجاز می باشد.

اگر موفق به عیب یابی ماشین ظرفشویی پاکشوما در منزلتان نشدید، با نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی پاکشوما تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی پاکشوما توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی پاکشوما به شرح زیر است:

اگر می خواهید در هنگام خراب شدن ظرفشویی پاکشوما، هزینه های خود را کاهش دهید، شناسایی مشکلات رایج این دستگاه برایتان ضروری است. بررسی این مشکلات و همچنین آشنایی با نحوه رفع آنها به شما کمک می کند سریعاً علت مشکل را پیدا کرده و با استفاده از راه حل هایی که در پیش رو دارید، آن را رفع نمایید.

علت منتشر شدن بوی بد از ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

در صورت بروز بوی بد از دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در منزل استفاده کنید:

  • اگر متوجه منتشر شدن بوهای نامطبوع از ظرفشویی خود شده اید، سریعاً باید عیب را بررسی و رفع نمایید.
  • در صورت بی توجهی به این موضوع، احتمال شدید شدن بو به میزان قابل توجهی وجود دارد.
  • برای رفع ایراد باید تمام قطعات ظرفشویی شامل فیلترها، بازوهای آبپاش و ..‌. را چک کرده و در صورت وجود غذا، آنها را تمیز نمایید.

اگر بوی بد در دستگاه شما آزاردهنده شده است، می توانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل بهره مند شوید.

علت نچرخیدن قفسه ها در ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

در صورت نچرخیدن قفسه های دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در منزل استفاده کنید:

  • خرابی غلطک های قفسه ها را چک کنید.
  • ممکن است قفسه ها زنگ زده باشند.
  • گیر کردن قفسه ها به دلیل وجود مواد غذایی در مسیر حرکت آنها نیز می تواند دلیل این ایراد باشد.

چرا ماشین ظرفشویی پاکشوما روشن نمی شود؟

در صورت عدم روشن نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل استفاده کنید:

  • چفت درب را چک کنید که کاملا بسته شده باشد.
  • ممکن است موتور محرک یا سیم پیچ های آن خراب شده باشد.
  • خرابی رله استارت موتور را چک کنید.
  • خرابی فیوز حرارتی باید بررسی شود.
  • ایرادات برقی منزل و نرسیدن برق به دستگاه هم باید بررسی شود.
  • خرابی برد کنترل را نیز باید بررسی نمایید.
  • ممکن است ایراد از برد الکتریکی دستگاه باشد.
  • همین طور باید برای عیب یابی و تعمیر تایمر ظرفشویی اقدام کنید.

در صورتی که موفق به رفع مشکل روشن نشدن دستگاه نشدید، از تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما کمک بگیرید.

دلیل خاموش نشدن ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

در صورت خاموش نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده کنید:

  • در صورتی که سنسور وجود رطوبت در ظرفشویی را تشخیص دهد، مانع از خاموش شدن ظرفشویی می شود.
  • از این رو خرابی سنسور نشتی را چک کنید.
  • نشتی آب از دستگاه را نیز بررسی نمایید.

در صورتی که موفق به خاموش کردن دستگاه نشدید، با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما تماس بگیرید.

علت بروز نشتی نمک در ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

در صورت بروز نشتی در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده کنید:

  • چک کنید تا درب مخزن نمک باز نباشد.
  • ریختن نمک زیاد در مخزن نیز می تواند باعث بروز این ایراد شده باشد.
  • خراب بودن و شکستن محفظه نمک را نیز باید بررسی کنید.

اگر دستگاه شما مشکل نشتی نمک دارد، نگران نباشید و برای رفع مشکل با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما در تهران تماس حاصل نمایید.

چرا دکمه های ماشین ظرفشویی پاکشوما به درستی کار نمی کنند؟

برای بررسی دلیل کار نکردن دکمه های ظرفشویی، از نکات زیر برای تعمیرات ظرفشویی پاکشوما استفاده کنید:

  • خرابی پنل فرمان را بررسی کنید.
  • ممکن است مشکل از تاچ پد دستگاه باشد.
  • خرابی برد الکتریکی را نیز باید بررسی نمایید.

در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض دکمه های دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در هوم خانه بهره مند شوید.

دلیل خشک نشدن ظروف به طور کامل در ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

در صورت عدم خشک شدن ظرف ها در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در منزل استفاده کنید:

  •  قطعاتی همچون المنت حرارتی، ترموستات و مخزن آبکشی را چک کنید.
  • ترموستات را نیز تست نمایید.

اگر نتوانستید به درستی علت را تشخیص دهید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما تماس برقرار کنید.

علت عدم ورود آب به درون ظرفشویی و یا پر نشدن ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

برای بررسی دلیل وارد نشدن آب به داخل ماشین ظرفشویی، از نکات زیر برای تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده کنید:

  • مطمئن شوید درب دستگاه بسته شده باشد.
  • شیر ورودی آب و شیر برقی را نیز باید تست کنید.

اگر آب به درستی وارد دستگاه شما نمی شود، لازم است جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل بهره مند شوید.

علت عدم تخلیه آب در ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

در صورت عدم تخلیه آب از دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل استفاده کنید:

  • این مشکل از جمله مهمترین مشکلاتی است که باید سریعاً بررسی و رفع عیب شود.
  • به صورت عمده، وجود انسداد در بخش های مختلفی همچون پمپ تخلیه از علت های بروز این مشکل می باشد.
  • برای رفع عیب باید تمام شیلنگ های تخلیه، پمپ و فیلتر را چک نموده و از باز بودن راه آنها اطمینان حاصل کنید.

اگر دستگاه شما آب را تخلیه نمی کند و یا در مسیر تخلیه گرفتگی وجود دارد، می توانید جهت حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما در تهران بهره مند شوید.

چرا ماشین ظرفشویی پاکشوما ظروف را به درستی تمیز نمی کند؟

برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما می توانید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • حتما نحوه صحیح آبگیری ماشین ظرفشویی پاکشوما را بررسی کنید.
  • از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید.
  • آب پاش را بررسی کنید تا دچار انسداد و گرفتگی نشده باشند.
  • چیدمان ظروف را به درستی و با دقت انجام دهید.
  • حتما عملیات تخلیه ماشین ظرفشویی را بررسی کنید تا با مشکل مواجه نشده باشد.

چرا پس از اتمام برنامه شست و شو ماشین ظرفشویی پاکشوما، بر روی ظروف لکه باقی می ماند؟

جهت رفع مشکل گفته شده و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما موارد زیر را دنبال کنید:

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما

مشتریان همواره پرسش های متعددی را در زمان تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل مطرح می کنند که در این بخش قصد داریم تا به دنبال پاسخی کامل برای این پرسش ها باشیم:

  • هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در نمایندگی هوم خانه چقدر است؟

بررسی این مسئله که هزینه تعمیرات ظرفشویی پاکشوما چقدر است، به صورت مستقیم با خرابی دستگاه مرتبط است؛ اما ما این تضمین را به مشتریان می دهیم که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در هوم خانه می توانید هزینه های تعمیرات خود را به میزان 75 درصد پایین تر بیاورید.

  • گارانتی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در هوم خانه چه مدت اعتبار دارد؟

تمام خدمات تعمیرات انجام شده در نمایندگی هوم خانه از 3 تا 12 ماه توسط این مرکز گارانتی می شوند و در صوتی که ایراد مجددا ایجاد شود، تکنسین ها مشکل را به صورت رایگان برطرف می کنند.

  • صورتحساب تعمیرات ظرفشویی پاکشوما به چه شکل پرداخت می شود؟

در صورت رضایت مشتریان در پایان کار تعمیرات، هزینه توسط تعمیرکار نماینگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما دریافت خواهد شد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

در نمایندگی مجاز هوم خانه کارشناسان ما در تکاپو هستند تا بهترین خدمات را برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما به مصرف کنندگان  ارائه دهند. به همین دلیل برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، از هوم خانه یک کارت گارانتی دریافت می کنید.
  • در هوم خانه شما صرفه جویی در هزینه ها و زمان را تجربه خواهید کرد.
  • تعمیرکاران هوم خانه از قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بهره می گیرند.
  • سرعت در انجام فرآیند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار عالی می باشد.
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی پاکشوما
  • شما با استفاده از خدمات نمایندگی هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر ظرفشویی پاکشوما، هیچگونه هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ای برای آن پرداخت کنید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست