تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال

نمایندگی ماشین ظرفشویی آدمیرال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ظرفشویی آدمیرال را همراه با ضمانت نامه معتبر 90 الی 365 روزه و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید. کلیه خدمات تعمیرات ظرفشویی آدمیرال توسط تعمیرکاران متخصص انجام می‌شود و شما می‌توانید توسط پنل کاربری از تمامی فرآیند تعمیر باخبر شوید. استفاده از خدمات هوم خانه، هزینه های تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال را تا 75% کاهش می‌دهد. جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال همراه با تخفیف ویژه هوم خانه با شماره های ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ۰۲۱۹۱۰۹۳۹۰۳ تماس بگیرید.

تماس با شماره تلفن نمایندگی ظرفشویی آدمیرال در تهران

کارشناسان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آدمیرال در تهران با داشتن تخصص و تجهیزات در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در محل می‌توانند مشکل دستگاه شما را به خوبی و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر نمایند. جهت تماس با نمایندگی تعمیر ظرفشویی آدمیرال، کافیست از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • می‌توانید جهت تعمیر ظرفشویی آدمیرال با شماره های ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ۰۲۱۹۱۰۹۳۹۰۳ تماس حاصل کنید.
  • همچنین به غیر از روش بالا می‌توانید در فرم ثبت آنلاین، مشخصات خود را وارد کرده و یا با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال تماس گرفته و مشخصات خود را اعلام نمایید تا کد اشتراک و نام تکنسین برای شما ارسال گردد.

نحوه ارائه خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی آدمیرال در هوم خانه

با دانستن نحوه ارائه خدمات در هوم خانه، به راحتی و هر چه سریعتر می‌توانید، ماشین ظرفشویی آدمیرال را جهت تعمیر به متخصصان ما سپرده و از کیفیت کار رضایت کافی را به دست آورید. بعد از تماس با نمایندگی تعمیر ظرفشویی آدمیرال، خدمات تعمیر به شکل زیر به شما ارائه داده می‌شود؛

  1. بعد از تماس با نمایندگی تعمیر ظرفشویی آدمیرال یا ثبت درخواست و مشخصات آن، آدرس پنل کاربری برای شما پیامک می‌شود و از طریق آن می‌توان وارد پنل کاربری خود شوید.
  2. در پنل کاربری مختص به خود، اطلاعاتی همچون مشخصلات فردی تکنسین، تصویر وی، کد اشتراک، مدت زمان گارانتی، فاکتور محصول، زمان حاضر شدن تکنسین در محل شما و غیره را می‌توانید مشاهده کنید.
  3. در پنل کاربری به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین و 24 ساعته با واحدهای پشتیبانی، شکایات و پیگیری تعمیر ظرفشویی آدمیرال در ارتباط باشید.
  4. زمان حضور تعمیرکار در محلی که مشخص کرده اید، در کمترین زمان ممکن خواهد بود؛ یعنی کمتر از یک ساعت و یا بر اساس هماهنگی های شما انجام می‌شود.
  5. جهت تعمیر و یا تعویض قطعات ظرفشویی آدمیرال، از قطعات اورجینال و اصل استفاده می‌شود.
  6. شما می‌توانید پس از امتیازدهی به نحوه عملکرد تعمیرکار ظرفشویی آدمیرال، فاکتور خود را مشاهده و دانلود نمایید.
  7. فاکتور تعمیر محصول همراه با گارانتی 90 الی 365 روزه می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد فاکتور می‌توانید به پنل کاربری خود مراجعه کنید.
  8. در پنل کاربری خود، شما می‌توانید به تعمیرکار ظرفشویی آدمیرال، امتیاز دهید. این باعث می‌شود میزان رضایت شما توسط کارشناس بخش Happy Call مورد بررسی و ذخیره قرار گیرد.
  9. همچنین خوب است بدانید، از ابتدا تا انتهای گارانتی محصول، یک کارشناس در هوم خانه آماده پشتیبانی از شما خواهد بود.
  10. از آنجایی که ارتباط با هوم خانه به صورت 24 ساعته می‌باشد، شما در هر ساعاتی از شبانه روز می‌توانید با ما با شماره های ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ۰۲۱۹۱۰۹۳۹۰۳ تماس حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آدمیرال در تهران

تعمیرات ظرفشویی آدمیرال در نمایندگی تعمیرات آدمیرال هوم خانه، شامل تمامی نقاط استان تهران می‌شود و شما در هر نقطه ای از تهران غرب، شرق، شمال و جنوب که باشید می‌توانید با هوم خانه، نمایندگی تعمیر لوازم خانگی، تماس گرفته تا ظرفشویی آدمیرال شما در سریعترین زمان ممکن تعمیر شود. از جمله شهرهای استان تهران مانند: شهر قدس، شهریار، اسلامشهر، ملارد، صالحیه، پاکدشت، قرچک، ورامین، گلستان، اندیشه،ری، رباط کریم، پرند، بومهن، باغستان، پردیس، باقرشهر، پیشوا، نسیم شهر، صباشهر،چهاردانگه، رودهن، فردوسیه، شاهد شهر، فیروزکوه، لواسان،آبسرد، شریف آباد، کهریزک، فشم، آبعلی، کیلان، شمشک، احمد آباد،قلعه نو، قیامدشت شامل تمامی خدمات هوم خانه می‌شود.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی آدمیرال

مصرف‌کنندگان در صورتی که بخواهند از خدمات پس از فروش و گارانتی لوازم برقی خود استفاده نمایند، باید با شماره‌هایی که بر روی کارت گارانتی قرار گرفته است، تماس حاصل کنند. اغلب گارانتی‌های لوازم خانگی مدت نامحدودی ندارند و در صورتی که مدت آنها تمام شود و ماشین ظرفشویی آدمیرال شما خراب گردد، تعمیر دستگاه شامل گارانتی نمی‌شود. از این رو در صورتی که افراد نخواهند تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال را به دست نمایندگی رسمی این برند بسپارند، می‌توانند با اعتماد به هوم خانه مشکل ماشین ظرفشویی را برطرف کنند.

تعمیر ظرفشویی آدمیرال در محل و منزل

تعمیر ظرفشویی آدمیرال در محل دارای مزایایی است از جمله تعمیر در محل این امکان را فراهم می آورد که شما از تسلط و مهارت تعمیرکار اطلاع پیدا کرده و قطعاتی را که تعویض می کند را چک کرده و سپس تعمیرکاران آن را استفاده کنند. در هر زمانی که شما تعیین کنید، حتی در ساعات پایانی شب، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال در محل حضور پیدا می کنند. 

همچنین در صورتی که سوالی داشته باشید، می‌توانید به صورت حضوری از تعمیرکار هوم خانه بپرسید. از دیگر مزایای آن این است که دیگر نیاز به حمل دستگاه و متحمل شدن هزینه های آن نخواهید شد. علاوه بر آن، محصول از خطراتی که در حمل آن وجود دارد در امان خواهد ماند.

تعمیرکار ظرفشویی آدمیرال در تهران

تعمیرکار ظرفشویی آدمیرال در نمایندگی هوم خانه، بسیار خوش قول و متعهد هستند و در زمان تعیین شده در محل حضور پیدا می کنند. زمانی که تعمیرکار ظرفشویی آدمیرال گارانتی خدمات را به شما ارائه می دهد می ‌توانید در مدت زمان تعیین شده در صورت مشاهده هرگونه ایراد، از خدمات رایگان این مجموعه استفاده کنید. تمامی تعمیرکاران این مجموعه دارای کارتخوان ‌سیار می باشند و نیازی نیست برای دریافت پول نقد به عابر بانک مراجعه کنید.همچنین:

  • تعمیرکار ماشین ظرفشویی آدمیرال مشاوره های لازم در زمینه خرابی دستگاه را برای شما به صورت کامل ارائه خواهد داد.
  • تعمیرکار نمایندگی برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال تنها از قطعات اصل همراه با ضمانت نامه معتبر استفاده می نماید.
  • تعمیرکاران این مجموعه دارای سطح تخصص و دانش بالایی هستند و به تمامی ایرادات ماشین ظرفشویی آدمیرال آشنایی کامل دارند.
  • تعمیرکار نمایندگی هوم خانه برای تعمیر ظرفشویی آدمیرال در محل در سریع ترین زمان ممکن اعزام می‌شود.

هزینه تعمیر ظرفشویی آدمیرال

شفاف سازی هزینه ها یکی از کارهای مهمی است که در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال صورت گرفته است. هزینه تعمیر ظرفشویی آدمیرال در هوم خانه بر طبق مصوبه اتحادیه تهران محاسبه می‌شود. با توجه به اینکه تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل انجام می‌شود، شما نیاز به صرف هزینه حمل و نقل نخواهید بود. اما در کل هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد از جمله؛ میزان آسیب دیدگی، نوع قطعه جهت تعویض یا تعمیر، مدل ظرفشویی، مدت زمان گارانتی و … اما به صورت کلی، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال از 350 تا 1 میلیون تومان می‌باشد.

گارانتی، تعهدی است که نمایندگی آدمیرال در مقابل خدماتی که ارائه می دهد، متعهد می‌شود در مدت زمان تعیین شده اگر ایرادی در دستگاه رخ دهد، قطعه مجدداً تعمیر یا تعویض شود. تعمیرکار در انتهای کار خود، یک فاکتور رسمی به شما ارائه می دهد که در آن تمام خدمات انجام شده همراه با هزینه ها درج شده است و شما با بررسی فاکتور و تست دستگاه می‌توانید هزینه را پرداخت کنید. در برخی از مواقع، ایراد با تعمیر قطعه برطرف می ‌شود و گاهی قطعه مورد نظر باید تعویض شود و این موضوع در کم یا زیاد شدن هزینه ها تاثیرگذار است.

هوم خانه جهت تعمیر ظرفشویی آدمیرال، از قطعات فابریک و اصل به همراه قیمت مناسب استفاده میکند. لازم است بدانید هرچند، استفاده از قطعات غیر اورجینال و بی کیفیت، باعث می‌شود قیمت خدمات پایین آید، اما شما را ناچار میکند که در آینده باز هم با آن مشکل رو به رو شده و هزینه چند برابری را متحمل شوید.

خاطر نشان می‌شود که تا زمانی که مشکل دستگاه شما مشخص نشود، نمی توان به صورت دقیق اعلام هزینه کرد. به همین دلیل جدول هزینه تقریبی تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در ادامه مشخص شده است. 

لیست هزینه تعمیرات ظرفشویی آدمیرال

قطعات ماشین ظرفشویی هزینه تعمیرات ظرفشویی
موتور ماشین ظرفشویی تعمیر موتور: 900/000 الی 1/650/000 تومان

تعویض موتور: با توجه به قیمت روز موتور محاسبه می گردد.

المنت ماشین ظرفشویی تعویض المنت و پمپ: 3/000/000 الی 5/000/000 تومان

تعویض المنت: 800/000 الی 1/900/000 تومان

چاهک ماشین ظرفشویی تعویض چاهک: 1/000/000 الی 2/400/000 تومان
پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی پمپ تخلیه ظرفشویی اس ام اس: 1/200/000 الی 2/350/000 تومان

پمپ تخلیه ظرفشویی اس جی اس: 690/000 الی 1/030/000 تومان

قیمت پمپ تخلیه ظرفشویی معمولی: 530/000 الی 945/000 تومان

آکوا استاپ ماشین ظرفشویی تعویض آکوا استاپ: 590/000 تومان الی 890/000 تومان
شیربرقی ماشین ظرفشویی تعویض شیربرقی: 440/000 تومان الی 930/000 تومان
برد ماشین ظرفشویی تعمیر برد: 590/000 الی 1/290/000 تومان

در شرایط و مشکلات خاص هزینه متفاوت می‌باشد

سنسور آب ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض سنسور آب: 490/000 الی 845/000 تومان
موتور ساعت ماشین ظرفشویی تعویض موتور ساعت: 695/000 الی 930/000 تومان

در شرایط و مشکلات خاص هزینه متفاوت می‌باشد

هیتر ماشین ظرفشویی تعویض یا تعمیر هیتر: 850/000 الی 1/430/000 تومان
ترمیستور ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض ترمیستور: 3000000 الی 7400000 تومان
جت پمپ ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض جت پمپ: 3/000/000 الی 5/000/000 تومان
دیسپنسر ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض دیسپنسر: 780/000 الی 1/200/000 تومان
موتور مقسم ماشین ظرفشویی موتور مقسم: 730/000 الی 1/040/000 تومان
ترموستات ظرفشویی تعمیر یا تعویض ترموستات: 430/000 الی 710/000 تومان
هیدروستات ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض هیدروستات: 445/000 الی 830/000 تومان
نصب ماشین ظرفشویی نصب ظرفشویی و آموزش: 350/000 تومان
رفع آبریزی ماشین ظرفشویی رفع آبریزی و نشت یابی: 200/000 الی 390/000 تومان
جرم گیری ماشین ظرفشویی جرم گیری: 240/000 الی 430/000 تومان
تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی تعویض موتور: با توجه به قیمت روزموتور محاسبه می گردد

تعویض پمپ تخلیه: 430/000 الی 740/000 تومان

المنت: 600/000 الی 800/000 تومان

تعمیر برد: 595/000 الی 930/000 تومان

در شرایط و مشکلات خاص هزینه متفاوت می‌باشد

تعویض برد: با توجه به قیمت روز برد محاسبه می گردد

ایاب و ذهاب و کارشناسی 120/000 الی 160/000 تومان

خدمات تعمیر ظرفشویی آدمیرال توسط تعمیرکار هوم خانه

تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال می‌تواند به دلایل متفاوتی انجام شود. در ادامه به خدماتی که توسط متخصصان ظرفشویی آدمیرال ارائه می‌شوند، اشاره شده است؛

  • نصب و سرویس ماشین ظرفشویی در محل
  • رفع مشکل نشتی آب
  • عیب‌یابی مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی
  • تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • تعمیرات مشکل توقف ماشین ظرفشویی در حین کار
  • عیب‌یابی مشکل کثیف شستن ظروف
  • رفع مشکل آبپاش ماشین ظرفشویی
  • برسی ایراد آبگیری در ظرفشویی
  • بررسی مشکل کدر شدن ظروف در ظرفشویی
  • رفع مشکل باقی ماندن لک بر روی ظروف

سرویس ماشین ظرفشویی آدمیرال

از آنجایی که سرویس ماشین ظرفشویی آدمیرال یکی از موارد بسیار مهم برای حفظ و نگهداری درست آن می‌باشد و از ایجاد مشکلات می‌تواند جلوگیری کند، حتما سرویس ظرفشویی آدمیرال را جدی بگیرید.

در ادامه مواردی که در سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی آدمیرال توسط نمایندگی ظرفشویی آدمیرال، انجام می‌شود توضیح داده شده است:

  • بررسی قطعات الکترونیکی و مکانیکی
  • بررسی مسیر تخلیه ظرفشویی (فیلتر، پمپ تخلیه، شیلنگ خروجی، فاضلاب)
  • بررسی مسیر ورودی آب (شیلنگ ورودی، شیر برقی یا آکواستاپ)
  • رفع جرم های موجود در آبپاش های ظرفشویی (بر روی آبپاش های ظرفشویی حفره هایی وجود دارد که باید با سوزن آنها را باز کرده و سپس آبپاش هارو تکون بدیم تا رسوبات خارج شود)
  • جرم گیری ماشین ظرفشویی

مشکلاتی که توسط نمایندگی ماشین ظرفشویی آدمیرال رفع می‌شوند

ماشین ظرفشویی آدمیرال ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر داشته باشد. در صورتی که با هر یک از مشکلات زیر مواجه شدید با شماره های ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ۰۲۱۹۱۰۹۳۹۰۳ تماس بگیرید؛

علت نشتی از ماشین ظرفشویی آدمیرال چیست؟

در صورت بروز نشتی در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال در محل استفاده کنید:

  • شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی را بررسی کنید.
  • اگر دچار شکاف یا پارگی شده باشد، باید آن را تعویض کنید.
  • ممکن است شلنگ تخلیه از محل اتصال شل شده و آب از ظرفشویی نشت پیدا کرده باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید علت نشت آب از زیر ماشین ظرفشویی را بخوانید.
  • اگر سال هاست از وسیله خود استفاده می کنید، ممکن است لاستیک‌ درب فرسوده شده و خاصیت چسبندگی خود را از دست داده باشد.

در صورتی که نیاز به تعمیر ظرفشویی آدمیرال دارید، با متخصصان هوم خانه با شماره های ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ۰۲۱۹۱۰۹۳۹۰۳ تماس بگیرید.

علت قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی آدمیرال چیست؟

در صورت قفل نشدن درب دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال استفاده کنید:

  • ممکن است در هنگام قرار دادن ظروف در سبدها دقت نکرده اید و مانع بسته شدن درب شده اند. برای انجام درست، نحوه چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی را بخوانید.
  • احتمال دارد بر اثر فرسودگی، قفل درب ماشین ظرفشویی دچار شکستگی و ساییدگی شده باشد. علت بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی را حتما مطالعه کنید.
  • آن را بررسی و در صورت نیاز باید نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال آن را تعویض کند.

اگر درب دستگاه شما قفل نمی‌شود، لازم است جهت عیب‌یابی این مشکل با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی آدمیرال در محل تماس حاصل نمایید.

علت وارد نشدن آب داخل ماشین ظرفشویی آدمیرال چیست؟

در صورت وارد نشدن آب در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در محل استفاده کنید:

  • اگر پمپ تخلیه و موتور ماشین ظرفشویی دچار ایراد شده باشند، آب وارد ظرفشویی نمی‌شود. برای رفع آن علت وارد نشدن آب به ماشین ظرفشویی را بخوانید.
  • درب ماشین ظرفشویی باید به خوبی بسته شود تا آب وارد دستگاه شود.
  • شیر آب ورودی را نیز بررسی کنید، اگر بسته است آن را باز کنید.

اگر آب وارد دستگاه شما نمی‌شود، می‌توانید جهت عیب‌یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال در منزل بهره مند شوید.

علت بروز صدای بیش از حد در ماشین ظرفشویی آدمیرال چیست؟

در صورت بروز صدا در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ظرفشویی آدمیرال استفاده کنید:

  • ساییدگی و یا شکستگی بلبرینگ را بررسی کنید.
  • ترک خوردگی و یا پوسیدگی پولی قرقره را چک کنید.
  • از کار افتادن بلبرینگ های موتور را نیز چک کنید.
  • آسیب دیدگی پمپ را نیز چک کنید. همچنین خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی برای رفع مشکل بخوانید.

اگر مشکل صدای زیاد دستگاه حل نشد، می‌توانید برای حل این مشکل با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آدمیرال در تهران ارتباط برقرار نمایید.

چرا ماشین ظرفشویی آدمیرال شروع به کار نمی کند؟

در صورت کار نکردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال استفاده کنید:

  • فشار آب منزل را بررسی نمایید.
  • از بسته بودن و سفت بودن شیر آب اطمینان حاصل نمایید.
  • شکستگی شیلنگ های ورودی آب را بررسی کنید.
  • برق دستگاه را نیز چک کنید.

در صورت حل نشدن مشکل کار نکردن دستگاه، از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آدمیرال در تهران بهره ببرید.

دلیل بوی نامطبوع و بد در ماشین ظرفشویی آدمیرال چیست؟

در صورت بروز بوی بد در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و عیب‌یابی ظرفشویی آدمیرال استفاده کنید:

  • جهت رفع بوی بد ظرفشویی آدمیرال، فیلتر کف، پمپ تخلیه و شیلنگ خروجی فاضلاب را چک کنید.
  • با محلول یک استکان سرکه و یک قاشق جوش شیرین ماشین ظرفشویی را تمیز کنید. نحوه تميز كردن ماشين ظرفشويی را در اینجا بخوانید.

اگر با راهنمایی های بالا مشکل بوی بد در دستگاه شما حل نشد، می‌توانید جهت عیب‌یابی با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آدمیرال در تماس باشید.

چرا مواد شوینده در ماشین ظرفشویی آدمیرال حل نمی‌شوند؟

در صورت حل نشدن مواد شوینده در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال در منزل استفاده کنید:

  • اگر از قرص ظرفشویی استفاده می نمایید، دقت کنید تا جا قرصی جرم نگرفته باشد. نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی را در اینجا بخوانید.
  • ممکن است بر اثر رسوبات، درب جا قرصی خراب شده باشد.
  • مخزن مواد شوینده را نیز چک کنید.

اگر مواد شوینده در دستگاه شما حل نمی‌شود، لازم است جهت عیب‌یابی با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در ارتباط باشید.

به چه دلیل ماشین ظرفشویی آدمیرال روشن نمی‌شود؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال استفاده کنید:

  • ایراد چفت درب را چک کنید.
  • خرابی موتور محرک یا سیم پیچ های آن را نیز بررسی کنید.
  • خرابی رله استارت موتور را نیز بررسی کنید.
  • خرابی فیوز حرارتی را نیز چک کنید.
  • خرابی برد کنترل دستگاه را نیز چک کنید.
  • خرابی تایمر را نیز چک کنید.

در صورتی که موفق به رفع مشکل روشن نشدن دستگاه نشدید، از تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال کمک بگیرید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی آدمیرال چیست؟

برای بررسی علت خاموش نشدن ماشین ظرفشویی، از نکات زیر برای تعمیرات ظرفشویی آدمیرال استفاده کنید:

  • ممکن است سنسور نشتی ایراد پیدا کرده باشد.
  • بروز نشتی آب در دستگاه را هم چک کنید.

در صورتی که موفق به خاموش کردن دستگاه نشدید، با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آدمیرال تماس بگیرید.

چرا قفسه ها در ماشین ظرفشویی آدمیرال نمی چرخند؟

در صورت نچرخیدن قفسه ها در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و رفع عیب ظرفشویی آدمیرال استفاده کنید:

  • خراب شدن غلطک ها را چک کنید.
  • ممکن است غلتک ها زنگ زده باشند.
  • ممکن است راه قفسه ها با چربی های اضافی پر شده باشد.

دلیل کثیف ماندن ظروف در ماشین ظرفشویی آدمیرال پس از اتمام کار دستگاه چیست؟

در صورت تمیز نشدن ظروف در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال در محل استفاده کنید:

  • استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد و تاریخ مصرف گذشته، کثیفی را از ظروف پاک نمی‌ کند.
  • باید قبل از گذاشتن ظروف در دستگاه، آنها را کاملاً از مواد غذایی پاک کنید. بازوهای آبپاش را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نشده باشند. نحوه تعویض بازوی آبپاش ظرفشویی را مطالعه کنید.
  • آنها باید به درستی حرکت کنند تا آب به تمام ظروف پاشیده شود.
  • در هنگام گذاشتن ظروف داخل سبدهای ظرفشویی دقت کنید تا جلوی حرکت بازوهای آبپاش را نگیرند.
  • اگر بازوهای آبپاش شکسته اند، باید آنها را تعویض کنید.

اگر ظرفشویی آدمیرال شما ظروف تمیزی را بعد از شستشو تحویل نمی دهد، لازم است برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در تماس باشید.

علت ماندن کف در ماشین ظرفشویی آدمیرال

گاهی در ماشین ظرفشویی آدمیرال، کف بعد از شستشو باقی می‌ماند. دلایلی که می‌تواند باعث این مشکل شود شامل موارد زیر است:

  • در صورتی که مخزن مایع پر باشد، این مشکل رخ می‌دهد.
  • دریچه های ورودی ممکن است دچار خرابی شده باشند.
  • اگر برنامه شست و شو مناسب نباشد، احتمال رخ دادن این مشکل وجود دارد.
  • استفاده از مواد شوینده نامناسب
  • خراب شدن پمپ گردش آب

چرا دکمه های ظرفشویی آدمیرال کار نمی‌کند؟

اگر شما هم با مشکل کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی آدمیرال رو به رو شده اید، می‌توانید دلایل زیر را بررسی کنید:

  • ممکن است دستگاه روشن نشده باشد. بنابراین ابتدا دستگاه را روشن کنید و مشکل را بررسی کنید.
  • اگر دکمه های دستگاه کار نمی‌کند، تاچ دستگاه ممکن است دچار ایراداتی شده باشد.
  • صفحه لمس دستگاه اگر خراب باشد این مشکل رخ می‌دهد.
  • خرابی برد اصلی دستگاه
  • اگر قفل کودک فعال باشد ممکن است دکمه های دستگاه کار نکند.

چرا قرص ماشین ظرفشویی آدمیرال باز نمی‌شود؟

اگر با مشکل باز نشدن قرص ماشین ظرفشویی آدمیرال رو به رو شده اید، حتما موارد زیر را بررسی کنید.

  • انسداد درب محفظه جا قرصی
  • خرابی دیسپنسر
  • گیر کردن بازو های شستشو
  • عدم انتخاب برنامه شستشو مناسب
  • کامل نشدن چرخه شست و شو
  • غیر فعال بودن حالت مولتی تب
  • استفاده از قرص بی کیفیت
  • استفاده از قرص زیاد
  • پایین بودن دمای آب

دلایل شستشوی طولانی مدت ماشین ظرفشویی آدمیرال

برخی اوقات ماشین ظرفشویی آدمیرال بعد از شستشو در زمان مشخص، خاموش نمی‌شود. اگر میخواهید دلایل ن را بدانید، موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر آب در ماشین ظرفشویی گرم نباشد ممکن است دستگاه به شستشو ادامه دهد.
  • دلیل دیگر خرابی سنسورهای دستگاه می‌باشد.
  • اتصال شیر آب سرد
  • اگر شیلنگ تخلیه مسدود شده باشد، این مشکل رخ می‌دهد.
  • در صورتی که رسوبات در داخل دستگاه وجود داشته باشد، شستشو طولانی مدت خواهد بود.
  • طولانی شدن مدت زمان رسیدن آب
  • معیوب شدن المنت حرارتی
  • در صورتی که فشار آب کم باشد شستشوی دستگاه با مدت زمان بیشتری انجام می‌شود.
  • خرابی عایق

بررسی برق داشتن بدنه ماشین ظرفشویی آدمیرال

آیا گاهی با برق داشتن بدنه ماشین ظرفشویی آدمیرال روبرو شده اید؟ از جمله دلایلی که می‌تواند در آن دخیل باشد موارد زیر است:

  • خرابی سیم کشی
  • معیوب بودن دو شاخه
  • خرابی پریز برق
  • معیوب بودن موتور
  • خرابی هیتر
  • اتصال اشتباه سیم گراند
  • نشتی آب از ماشین ظرفشویی
  • اتصالی داشتن سیم کشی

چرا ظروف در ماشین ظرفشویی آدمیرال خشک نمی‌شوند؟

ظرف ها بعد از شستشو توسط ماشین به اندازه کافی خشک نمی‌شوند، بهتر است دلایل آن را در ادامه بررسی کنید:

  • نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی
  • خرابی ترموستات
  • استفاده نکردن از مایع جلا دهنده
  • معیوب شدن المنت حرارتی
  • معیوب بودن دریچه هوا
  • خرابی موتور فن

علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی آدمیرال

برخی اوقات آب ماشین ظرفشویی بعد از شستشو تخلیه نمی‌شود؛ برای بررسی این مشکل می‌توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • گرفتگی فیلتر
  • خرابی پیستون و مهره
  • گرفتگی شیلنگ تخلیه
  • خرابی برد
  • انسداد مسیر فاضلاب
  • آسیب دیدگی پمپ تخلیه

چرا هوم خانه برای تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال؟

نمایندگی مجاز هوم خانه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال به مصرف کنندگان خود ارائه دهد و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند. برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می‌شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی به او ارائه می دهد.
  • صرفه جویی در هزینه ها و زمان
  • استفاده از قطعات فابریک در روند تعمیر و عیب‌یابی ماشین ظرفشویی آدمیرال
  • سرعت در انجام فرآیند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی آدمیرال
  • قیمت مناسب خدمات تعمیرات تا سقف 75 درصد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر ظرفشویی آدمیرال، هیچ گونه هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی‌شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می‌باشد.

سوالات متداول

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال چقدر است؟

در این صفحه هزینه تعمیرات مشخص شده است و تعمیر محصول شما بر اساس مشکلی که دارد هزینه مخصوص به خود را خواهد داشت. به علاوه هزینه تعمیرات در هوم خانه بر اساس نرخ اتحادیه تهران می‌باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در محل انجام می‌شود؟

بله، تعمیرکار در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شود.

آیا تعمیرات ماشین ظرفشویی دارای گارانتی می‌باشد؟

بله. تعمیرات در نمایندگی آدمیرال همراه با گارانتی 90 الی 365 روزه می‌باشد.

آیا تعمیر ماشین ظرفشویی در هوم خانه با استفاده از قطعات فابریک است؟

در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، نمایندگی ظرفشویی آدمیرال از قطعات کاملا اورجینال و فابریک استفاده میکنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر ماشین ظرفشویی آدمیرال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست