تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات آدمیرال

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آدمیرال در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی آدمیرال را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

آدمیرال جزء برندهای آمریکایی است که در عرصه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. این شرکت در سال های آغازین فعالیت خود به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون شناخته می شد. اما موفقیت هایی که در این عرصه کسب کرد باعث شده در سال های آتی به تولید انواع لوازم خانگی روی آورد. محصولات این برند از کیفیت ساخت بی نظیری برخوردار هستند و به همین علت مورد توجه عموم مردم در اکثر کشورها قرار گرفته اند. یکی از اهداف اصلی این شرکت ایجاد ارزش برای متقاضیان است که این هدف سرلوحه ی نمایندگی تعمیرات آدمیرال نیز قرار گرفته است. با توجه به این سیاست نمایندگی، خدمات این مرکز در حد اعلا به مراجعه کنندگان ارائه می شود. هوم خانه که نمایندگی تعمیرات این برند را در تهران دارد در طول چندین سال فعالیت خود سعی کرده این هدف را حفظ کند و رضایت مشتریان را جلب نماید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آدمیرال در تهران

هوم خانه به منظور دسترسی آسان همشهریان تهرانی در اکثر نقاط شهر شعبی را تاسیس کرده است. وجود این شعب در نقاط مختلف تهران باعث شده تا افرادی که قصد مراجعه ی حضوری به این مرکز را دارند بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند. در مراجعه ی حضوری مشتریان به نمایندگی تعمیرات آدمیرال یک فرم درخواست در اختیار او قرار می گیرد. با ثبت آدرس و مشخصات کامل می توانید سفارش تعمیر خود را با نمایندگی آدمیرال ارائه کنید. یکی دیگر از روش های مراجعه به این نمایندگی استفاده از خدمات غیر حضوری آن است. به این ترتیب شما می توانید با شماره تلفن های نمایندگی تماس حاصل کنید. در این ارتباط آدرس و مشخصات شما توسط کادر این مرکز دریافت شده و در مدت زمانی کمتر از یک ساعت پرسنل شرکت به آدرس گفته شده اعزام می شوند. طی این مراجعه کادر اعزامی ما لوازم خانگی معیوب شما را تحویل گرفته و برای تعمیر به محل نمایندگی انتقال می دهند.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی آدمیرال در محل

یکی از مشخصات بارز هوم خانه منصفانه بودن قیمت های تعمیر لوازم خانگی در آن می باشد. قیمت های تعمیر در این مرکز بر اساس نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه و یا نهادهای نظارتی مشخص می کند. این خصوصیات باعث شده تا مراجعه کنندگان به این مرکز از بابت هزینه های دریافتی هیچ گونه نگرانی نداشته باشند. نمایندگی تعمیرات آدمیرال تمام خدمات خود را به صورت شفاف به مشتریان ارائه می کند. در روند تعمیر لوازم خانگی، اولین کاری که تکنسین های ما انجام می دهند عیب یابی دستگاه است. در این مرحله نوع و محل خرابی دستگاه و قطعه و یا قطعات معیوب آن مشخص می شوند. طبق این کنترل ها هزینه های ناشی از تعمیر به صورت تقریبی تخمین زده شده و به اطلاع مشتری می رسد. در صورتی که مشتری از این هزینه ها رضایت داشته باشد تعمیرکاران کار تعمیر دستگاه را آغاز می کنند. در ضمن هزینه های تعمیر به صورت کامل در یک برگه فاکتور در انتهای کار نیز به مراجعه کننده ارائه خواهد شد. تمامی هزینه های طبق محاسباتی که در فاکتور ذکر شده از مشتری دریافت می شود.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی آدمیرال هوم خانه را انتخاب می کنیم؟

خدمات و سرویس هایی که در هوم خانه به مشتریان ارائه می شود دلیل مراجعه ی زیاد مشتریان به این مرکز می باشد. در نمایندگی تعمیرات آدمیرال برای این که تعمیر دستگاه ها با دقت و کیفیت بالایی انجام گیرد از تکنسین هایی با تجربه و مهارت بالا استفاده می شود. این افراد دارای دانش کافی بوده و با ساختمان و قطعات به کار رفته در آنها به خوبی آشنایی دارند. بر همین اساس هم می توانند آنها را در اولین مشاهده عیب یابی کنند. آنها از روش های جدید برای تعمیر دستگاه ها استفاده می کنند که این امر هم موجب بالا رفتن کیفیت تعمیر و هم سرعت بالای این کار می شود. در ضمن این مرکز اولویت کار را بر تعمیر قطعات معیوب گذاشته وئ تا حد ممکن از تعویض آنها اجتناب می کند. زیرا ممکن است با تعمیر این قطعه دستگاه تعمیر شده وکیفیت عملکرد آن هم حفظ شود. در ضمن در کاهش هزینه های تعمیر نیز نقش موثری دارد.

اما زمانی که قطعه تعمیر نشود، در نمایندگی تعمیرات آدمیرال از قطعات اصل و اورجینال برای تعویض آنها استفاده می شود. یکی از مزیت های مهم این نمایندگی در مقایسه با دیگر نمایندگی ها انتقال دستگاه های معیوب به محل نمایندگی توسط کادر خود آن می باشد. این سرویس می تواند یکی از بزرگترین مشکلاتی که بر سر راه تعمیر دستگاه ها وجود دارد را از میان بردارد و در کاهش هزینه ها تاثیر مثبت بگذارد. این مرکز به دلیل اطمینانی که از عملکرد تکنسین های خود دارد عملکرد دستگاه ها را تا شش ماه تضمین می کند. کارت گارانتی که در پایان کار به مشتری ارائه می شود گواه این امر است. در طول این شش ماه اگر دستگاه تعمیر شده در همان قسمت دچار خرابی شود می توانید به نمایندگی مراجعه کرده و آن را به صورت رایگان تعمیر نمایید. هزینه ی ایاب و ذهاب نیز در این مدت رایگان می باشد.

معرفی لوازم خانگی آدمیرال

لوازم خانگی آدمیرال که خدمات نمایندگی تعمیرات آدمیرال آنها را پوشش می دهد می‌ تواند طیف وسیعی از نیازهای کاربران را پاسخگو باشد. از جمله ی این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین لباسشویی آدمیرال: ماشین لباسشویی آدمیرال یکی از باکیفیت ترین و کارآمدترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار است. این محصول علاوه بر شستشوی عالی لباس ها قادر است محفظه ی داخلی خود را نیز پاک سازی کند و قطعاً خراب بودن یک چنین وسیله ای در منزل امور منزل را به هم خواهد زد. شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی آدمیرال با هوم خانه تماس بگیرید و آن را به مطمئن ترین روش و در کمترین زمان تعمیر نمایید.
  • جاروبرقی آدمیرال: جاروبرقی آدمیرال همانند یک سیاه چاله در منزل است. این دستگاه با قدرت مکش بالای خود می تواند منزل شما را از هر ناپاکی و گرد و غباری به صورت موثر پاک سازی کند. نمایندگی تعمیرات آدمیرال خدمات خود را برای تعمیر این وسیله در اختیار کاربران قرار داده است. با استفاده از این خدمات شما با خیال راحت می توانید دستگاه را تعمیر کرده و تا سال ها از آن استفاده کنید. کارت ضمانت نامه ای که در پایان تعمیر به شما ارائه خواهد شد مهر تاییدی بر این سخن می باشد.
  • ماشین ظرفشویی آدمیرال: امروزه ماشین های ظرفشویی جایگاه خود را در منازل تثبیت کرده اند و استفاده از آنها رواج یافته است. ماشین ظرفشویی آدمیرال جزء آن دسته از ماشین هایی است که می تواند نیاز کاربران را به خوبی پاسخ دهد و کاری با نتیجه ی عالی به آنها ارائه کند. اگر به هنگام کار با آن متوجه خرابی در آن شدید بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی تعمیرات آن می باشد. در این مرکز به دلیل استفاده از افرادی با تجربه و کاربلد تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی انجام می شود. همین دلیل می تواند کیفیت کار آنها را تضمین کند.
  • یخچال فریزر آدمیرال: نمایندگی تعمیرات آدمیرال در لیست خدمات خود تعمیر یخچال آدمیرال را نیز گنجانده است. این دستگاه ها به دلیل این که به صورت 24 ساعته کار می کنند و وجود آنها برای نگهداری مواد غذایی ضروری است باید هر چه سریعتر تعمیر شود. در صورت مراجعه به این نمایندگی شما می توانید یخچال فریزر خود را در کمترین زمان و به صورت دقیق تعمیر کنید. تعمیر با هزینه های کم و همچنین انتقال دستگاه به محل نمایندگی باعث می شود هزینه های تعمیر نیز برای شما به حداقل ممکن برسد.
  • مایکروفر آدمیرال: یکی از ابزارهای پخت و پز که کارایی بسیار بالایی دارد مایکروفر آدمیرال است. ماکروفر آدمیرال توانسته است با توجه به ویژگی هایی که دارد جای خود را در آشپزخانه ها پیدا کند. جهت تعمیر مایکروفر آدمیرال می توانید از خدمات هوم خانه استفاده نمایید.

تعمیرکار آدمیرال در تهران

تعمیرگاه های هوم خانه نظیر تعمیرگاه آدمیرال یکی از مجهز ترین واحدهای فنی در تهران می باشد. این مرکز به منظور ایجاد شرایط مناسب کار برای تعمیرکاران تمامی تجهیزات لازم را در این تعمیرگاه گرد آوری کرده است. به دلیل این که تکنسین های حاضر در نمایندگی تعمیرات آدمیرال از روش های نوین تعمیر استفاده می کنند باید به ابزارآلات و تجهیزات مدرنی دسترسی داشته باشند. آنها در این تعمیرگاه ها به هر آن چیزی که نیاز است دسترسی کامل دارند. دلیل سرعت عمل بالای تعمیر در این مرکز هم همین عوامل هستند. البته سرعت عمل بالا از دقت کار و کیفیت تعمیر آنها نمی کاهد. در ضمن تعمیرگاه آدمیرال در تهران تمامی قطعات به کار رفته در ساختمان لوازم خانگی آدمیرال را به صورت اصل دارد. همین امر باعث شده تا در صورت نیاز تعمیرکاران به تعویض یک یا چند عدد از قطعات دستگاه های معیوب به قطعات اورجینال دسترسی داشته باشند. این مسأله از افت راندمان کاری دستگاه بعد از تعمیر جلوگیری می نماید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آدمیرال

هوم خانه برای افرادی که با خرابی در لوازم خانگی آدمیرال خود مواجه شده اند بهترین گزینه می باشد. این نمایندگی با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای و استفاده از روش های نوین تعمیر توانسته است کار تعمیر دستگاه ها را با کیفیت بالا انجام دهد. نمایندگی تعمیرات آدمیرال در تهران با ارائه خدمات و سرویس هایی با درجه ی کیفی بالا رضایت مشتریان را جلب کرده و نامی نیک در بین عموم مردم برای خود رقم زده است.

نمایندگی تعمیرات آدمیرال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات آدمیرال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات آدمیرال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات آدمیرال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات آدمیرال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست