تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک

پاناسونیک یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم برقی فعالیت دارد. محصولاتی که توسط این شرکت تولید و به بازار ارائه می‌گردد از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات با توجه به این که با استفاده از فناوری های روز دنیا ساخته شده اند در هنگام خرابی نیز باید توسط تعمیرکاران مجرب و آشنا به این فناوری ها مورد بررسی قرار گیرند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در منزل از دستگاه آبمیوه گیری این برند استفاده می کنید و با خرابی آنها مواجه شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم برای تعمیر آنها از خدمات و مهارت تکنسین های نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک استفاده نمایید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی آبمیوه گیری پاناسونیک نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در تهران
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در محل و منزل
  • هزینه تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری پاناسونیک
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری پاناسونیک
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در تهران

شرایط تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در تهران به شرح زیر است:

اگر به دنبال این هستید که بهترین نمایندگی را برای تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در تهران پیدا کنید پیشنهاد ما به شما این است که جهت تعمیرات از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک استفاده کنید. زیرا این مرکز در اکثر نقاط استان تهران نمایندگی تعمیرات پاناسونیک را دارد تا کار تعمیرات به راحتی و بدون صرف هیچ زمانی برای کاربران انجام شود. این مرکز بصورت 24 ساعت از شبانه روز توسط اپراتورهای خود پاسخگوی تمام مشکلات دستگاه شما است.

لذا شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز تماس بگیرد و در مورد مشکل دستگاهتان مشاوره بگیرید. مشاورین این مرکز تا حد امکان از طریق تماس تلفنی مشکل دستگاهتان را توضیح خواهند داد. در صورت در خواست تعمیر، سفارش شما را ثبت می کنند و در اسرع وقت تعمیر کاران حرفه ای برند مورد نظرتان را برای تعمیر دستگاه معیوب در سراسر نقاط تهران اعزام می کنند. این ویژگی سبب شده است که کار تعمیر سریع تر و بدون دردسر انجام گیرد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در محل و منزل به قرار زیر صورت می پذیرد:

این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در تهران آماده ارائه خدمات جهت تعمیر آسان دستگاه‌ ها می باشد. از مزیت های مهم این مرکز می توان به عدم نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی اشاره کرد. این مرکز به جای انتقال دستگاه به محل نمایندگی پاناسونیک تکنسین های خود را به منزل و یا محل مورد نظر اعزام می کند. بعد از ثبت سفارش تکنسین ها با حضور به موقع در کمترین زمان و وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاضر می شوند و دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و عیب آن را پیدا می کنند سپس اقدام به تعمیر آن می نمایند.

پس از اینکه کار تعمیرکاران در محل تعمیر دستگاه را شروع کردند سعی می کنند قطعه ی معیوب را تا حد امکان و توان خودشان تعمیر کنند و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز کنند. زیرا ممکن است با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده بتواند تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند و دیگر نیازی برای تعویض قطعه ی گران قیمت نباشد. در غیر این صورت اگر قطعه ی معیوب به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض قطعه ی معیوب می کنند. همچنین در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک برای تعویض قطعات معیوب از قطعات اورجینال استفاده می شود. استفاده از قطعات اصل و اورجینال کیفیت عملکرد دستگاه را بالا می برد.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

نحوه برآورد هزینه تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است:

قیمت گذاری کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی است. این امر باعث شده تا مشتریان هیچ گونه نگرانی از بابت هزینه های ناشی از تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک نداشته باشند و با خیالی آسوده دستگاه معیوب خود را تعمیر نمایند. همچنین این مرکز ضمانت نامه ای به مدت یک ساله آبمیوه گیری پاناسونیک را تضمین می کند.

درطول دوره ضمانت یک ساله دیگر نیازی نیست که شما هیچگونه هزینه اضافی را پرداخت کنید. در این مرکز هزینه ایاب و ذهاب دریافت نمی شود. به محض اینکه تکنیسین در محل مورد نظر شما حاضر شدند هنگامی که دستگاهتان را عیب یابی کردند قبل از اقدام به تعمیر تمامی هزینه های مربوطه را به صاحب کالا اعلام می کنند و در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. در آخر یک فاکتور از تمام هزینه های مصرفی در اختیار صاحب کالا قرار می دهند.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک

تعرفه خمات تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در جدول زیر آورده شده است:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک هزینه تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری پاناسونیک 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری پاناسونیک 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری پاناسونیک 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری پاناسونیک 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری پاناسونیک 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری پاناسونیک 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری پاناسونیک

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری پاناسونیک به شرح زیر است:

در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک، عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری توسط تعمیرکار انجام می شود. یک نمایندگی تعمیرات خوب و قابل اعتماد بایستی تعمیر کاران تحصیل کرده ای داشته باشد.

تعمیرکاران این مرکز از بین افراد کار بلد و دوره دیده ی برند مورد نظر انتخاب شده اند. این اشخاص دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند و می توانند آبمیوه گیری پاناسونیک شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به خوبی تعمیر کرده و بهتر از روز اول به شما تحویل دهند. اگر قطعات دستگاه شما از کار افتاده اند تعمیرکاران این شرکت قطعات را با استفاده از قطعات اصل و فابریک تعویض خواهد کرد و این باعث می شود که که طول عمر دستگاه شما چندین برابر افزایش پیدا کند. تعمیرکاران این مرکز  با برند پاناسونیک کاملا آشنا هستند.

همچنین تعمیرکاران این مرکز می توانند در محل مورد نظر شما برای تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک حضور داشته باشند. تکنیسین حاضر در محل در مرحله اول دستگاه شما را بررسی می کنند و پس از پیدا کردن عیب آن، وسیله مورد نظر را با استفاده از تجهیزات مدرن در محل شما درست می کنند.

مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری پاناسونیک

در این بخش از مقاله مشکلات و ایرادات آبمیوه گیری Panasonic را بررسی خواهیم کرد. برای روبرو نشدن با این مشکلات بهتر است قبل از استفاده از آبمیوه گیری دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید، برخی اوقات کار نکردن صحیح دستگاه مربوط به وجود مشکل در آن نیست بلکه ممکن است به درستی آن را سر هم نکرده باشید یا کار با آن را به خوبی ندانید. در ادامه به بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری پاناسونیک می پردازیم.

بررسی مشکلات و ایرادات موتور آبمیوه گیری پاناسونیک

در صورت بروز مشکل در موتور دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک استفاده کنید:

  • هنگامی که موتور دستگاه آبمیوه گیری حرکت نمی کند ممکن است کلید یا سیم رابط که به دستگاه آبمیوه گیری متصل است، خراب شده باشد.
  • یا برق رسانی به دستگاه مختل شده است.
  • برای رفع این ایراد بایستی تمام اتصالات آبمیوه گیری پاناسونیک را بررسی کنید.
  • گاهی اوقات موتور دستگاه صدا می دهد؛ اما نمی چرخد، در این هنگام بین تیغه و گردنده ی دستگاه آبمیوه گیری پاناسونیک جسم سخت گیر کرده است.
  • برای رفع ایراد آن نیز دستگاه را خاموش کنید و جسم را بیرون آورید.
  • حال اگر مشکل از بلبرینگ دستگاه باشد. رفع این مشکل نیاز به تعمیرکار دارد و می توانید آن را به دست تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک بسپارید تا بلبرینگ دستگاه را تعمیر کند و درصورت تعمیر نشدن آن را تعویض کند.

علت داغ شدن موتور آبمیوه گیری پاناسونیک چیست؟ برای تعمیرات و عیب یابی آبمیوه گیری پاناسونیک در این مواقع چه کنیم؟

در صورت داغ شدن موتور دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک استفاده کنید:

از عواملی که سبب داغ شدن موتور دستگاه آبمیوه گیری می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نیم سوز شدن موتور: در این مواقع باید دستگاه را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید تا آن را تعویض کند
  • کار کردن موتور بدون بار: در این مواقع باید میوه ای در دستگاه قرار دهید. همچنین قرار دادن مقدار زیادی میوه درون دستگاه سبب گرم شدن موتور شود.
  • خارج شدن شفت: در این حالت ممکن است شفت دستگاه از جای خود خارج شده باشد. برای رفع مشکل گرم شدن موتور باید این قطعه را تعویض کنید. تعویض قطعه در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک با استفاده از قطعات اصل و اورجینال صورت می گیرد.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع کردن بوی نامطبوع آبمیوه گیری پاناسونیک ارائه می دهد؟

در صورت بروز بوی نامطبوع در دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک استفاده کنید:

  • بوی نا مطبوع آبمیوه گیری پاناسونیک در مواقعی که موتور آبمیوه گیری داغ می کند و دستگاه رطوبت هوا را به خود جذب می کند رخ خواهد داد.
  • برای رفع این ایراد ابتدا گرم شدن موتور را بررسی کنید.
  • همچنین ممکن است آبمیوه به داخل موتور نشت کرده باشد.
  • برای تعمیر دستگاه آبمیوه گیری که مشکل رفع شود و دوباره رخ ندهد، جهت تعمیر از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک کمک بگیرید.

برای رفع مشکل لرزش و صدای زیاد آبمیوه گیری پاناسونیک باید چه کاری انجام دهیم؟

در صورت بروز مشکل لرزش در دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در منزل و محل استفاده کنید:

  • ایجاد صدا و لرزش در آبمیوه گیری چند دلیل دارد که باید بررسی شوند.
  • این دلایل عبارتند از: خارج شدن صافی از حالت نرمال، عدم اتصال کامل گیره ها، عدم تراز بودن آبمیوه گیری.
  • برای رفع این مشکلات ابتدا دستگاه را خاموش کنید و جای گیری قطعات را به صورت کامل بررسی کنید.
  • صافی دستگاه در این حالت بایستی تعویض شود. ممکن است آبمیوه گیری در وضعیت استانداردی قرار نگرفته باشد و از حالت بالانس خارج شده باشد. در این مواقع دستگاه را در حالت تراز قرار دهید.

آبمیوه گیری پاناسونیک در حین کار خاموش می شود، برای عیب یابی و تعمیر آن چه کار کنیم؟

در صورت خاموشی خودکار دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در محل و منزل استفاده کنید:

  • ممکن است موتور نیم سوز شده باشد.
  • داغ شدن موتور نیز عامل این ایراد است.
  • حتما در صورت استفاده طولانی به دستگاه استراحت بدهید.

موتور آبمیوه گیری پاناسونیک روشن شده و صدا می دهد اما نمی چرخد، برای تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در این مواقع چه باد کرد؟

در صورت نچرخیدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در محل و منزل استفاده کنید:

  • ممکن است سیم رابط قطع شده باشد.
  • خرابی بوش و بلبرینگ نیز باید کنترل گردد.
  • حل این ایرادات کاری تخصصی و فنی است بهتر است از نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک کمک بگیرید.

علت نشت آب میوه از آبمیوه گیری پاناسونیک چیست؟ برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت بروز مشکل در موتور دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در محل استفاده کنید:

  • گاهی اوقات ظرف آبمیوه گیری بر اثر ضربه آسیب می بیند در این حالت ممکن است آبمیوه از آن نشت کند.
  • در این موارد باید درپوش یا ظرف زیر آن را تعویض کنید. همچنین اگر دستگاه لرزش داشته باشد، باعث نشت آبمیوه می شود.
  • برای رفع آن باید صافی تمیز شود. همچنین ممکن است واشر دستگاه دچار مشکل شده باشد و آب بندی به خوبی صورت نگرفته باشد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

تعمیرگاه لوازم خانگی هوم خانه تهران همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای کسب رضایت مشتریان ارائه دهد؛ در همین راستا در بخش انتهایی مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک قصد داریم تا به این مسئله بپردازیم که مصرف کننده با استفاده از خدمات هوم خانه از چه مزایایی بهره مند می شود.

این مرکز یکی از برترین شرکت های تعمیراتی لوازم خانگی با کسب مجوزهای لازم به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در تهران مشغول فعالیت است. برای تعمیر آبمیوه گیری برند پاناسونیک خود کافی است با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص این مرکز در سریع ترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر ‌شوند و تعمیر وسیله مورد نظر شما را با کمترین هزینه انجام می‌دهند.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (3 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
mahmut 14 آذر 1402

درود کیس دستگاه mj dj 31 خراب شده..درب میانی که شیر داره موجود دارین

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 14 آذر 1402

    درود، تصویر قطعه مورد نظر را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

    پاسخ دادن