آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

علت سر و صدای زیاد آبمیوه گیری

صدای زیاد آبمیوه گیری می تواند در حین بسیار آزار دهنده باشد. اگر شما هم به دنبال علت سر و صدای زیاد آبمیوه گیری هستید، باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. هوم خانه در این مطلب تصمیم دارد علت صدا دادن آبمیوه گیری را برای شما به صورت تخصصی شرح داده و سپس راهکار های تعمیر آن را بیان کند. با ما همراه باشید.

کاربر گرامی، چنانچه سوالی در مورد علت سر و صدای زیاد آبمیوه گیری دارید، می توانید آن را در انتهای این مطلب با تکنسین های مرکز تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه به اشتراک بگذارید.

چرا آبمیوه گیری صدای بلندی دارد؟

به طور کلی علت صدای بلند آبمیوه گیری می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شوند:

  • قرار گیری نادرست آبمیوه گیری بر روی سطح کار
  • معیوب بودن موتور
  • پر شدن مخزن آبمیوه گیری

3 علت سر و صدای آبمیوه گیری در حین کار

دلیل سر و صدای زیاد آبمیوه گیری، همان  طور که متوجه شدید، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اینکه بتوانید علت صدا دادن آبمیوه گیری را برطرف کنید، باید یک به یک موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. پر شدن مخزن آبمیوه گیری
  2. خراب شدن موتور آبمیوه گیری
  3. تراز نبودن سطح قرار گیری آبمیوه گیری

هموار نبودن سطح زیرین دلیل صدای بلند آبمیوه گیری

یکی از دلایل صدای زیاد در آبمیوه گیری، هموار نبودن سطح قرار گرفتن دستگاه می باشد. توجه داشته باشید که برای برطرف کردن و تعمیر سر و صدای زیاد آبمیوه گیری، باید حتما آن را بر روی سطحی هموار و صاف قرار دهید. کج بودن و یا قرار نگرفتن تمامی پایه های آبمیوه گیری بر روی محل استفاده، می تواند منجر به مشکل صدای زیاد در آبمیوه گیری شود.

خرابی موتور علت صدا دادن آبمیوه گیری

موتور یکی از مهم ترین بخش ها و قطعات آبمیوه گیری محسوب می شود که در صورت معیوب شدن، می تواند مشکلات زیادی مانند سر و صدای زیاد آبمیوه گیری را به همراه داشته باشد. به همین خاطر لازم است برای رفع علت صدای زیاد آبمیوه گیری، حتما موتور را به خوبی بررسی نمایید. در صورتی که در این کار مهارت کافی را ندارید، به شما پیشنهاد می دهیم که از تکنسین های هوم خانه کمک بگیرید.

پر بودن مخزن دلیل سر و صدای زیاد آبمیوه گیری

برخی از آبمیوه گیری ها، دارای فیلتر استیل می باشند. اگر به دنبال علت صدای بلند آبمیوه گیری هستید، حتما فیلتر و مخزن دستگاه را بررسی کنید. برای جلوگیری از بروز مشکل سر و صدای زیاد آبمیوه گیری، لازم است پس از آب گیری کردن تعداد مشخصی از میوه ها، مخزن و فیلتر را بررسی نمایید و در صورت جمع شدن تفاله، آن را خالی کنید.

نتیجه گیری از علت صدا دادن آبمیوه گیری

علت صدای زیاد آبمیوه گیری، به طور کلی شامل 3 مورد مختلف می شود که سعی نمودیم یک به یک آن ها را در این مطلب برای شما بررسی نماییم. توجه داشته باشید اگر مشکل سر و صدای زیاد آبمیوه گیری حل نشد، باید برای عیب یابی آن از یک تعمیرکار کمک بگیرید. در ادامه 3 دلیل صدای زیاد در آبمیوه گیری را مجدد نام برده ایم:

  • قرارگیری نادرست آبمیوه گیری بر روی سطح کار
  • معیوب بودن موتور
  • پر شدن مخزن آبمیوه گیری

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری در تهران در صورت بروز هر ایرادی در این دستگاه آماده تعمیر و تعویض قطعات آن می باشد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست