راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی

جاروبرقی های هوشمند شیائومی، از شناخته شده ترین محصولات این برند‌ به شمار می آیند. کارایی و قدرت و همین طور تکنولوژی بالایی که برای ساخت آن ها استفاده شده است، باعث محبوبیت این محصول در بین مصرف کنندگان شده است. در این مطلب هوم خانه به صورت تخصصی به بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی پرداخته است تا بیش از پیش با این محصول و کارایی که دارد آشنا شوید.

کاربر گرامی، در صورتی که تجربه و یا سوالی در مورد جاروبرقی های هوشمند شیائومی دارید، می توانید آن را در انتهای این مطلب با سایر کاربران و تکنسین های هوم خانه به اشتراک بگذارید.

بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی

جاروبرقی های هوشمند شیائومی، از برترین محصولات شرکت شیائومی در چین می باشد. این محصول به دلیل کارایی و قدرت و هم چنین تکنولوژی بالایی که در ساخت خود دارد، یکی از محبوب ترین لوازم خانگی در بین مصرف کنندگان شناخته می شود.

شرکت شیائومی محصولات مختلفی را تا به امروز روانه بازار کرده است که یکی از آن ها جاروبرقی هوشمند شیائومی می باشد. در این مطلب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هوم خانه به صورت تخصصی به بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی پرداخته است. با ما همراه باشید.

پیشرفت علم در عرصه لوازم خانگی

پیشرفت علم و صنعت در سال های اخیر به قدری سرعت داشته است که می توانیم به راحتی در تولید محصولات وابسته به تکنولوژی آن را مشاهده کنیم. جاروبرقی های هوشمند شیائومی یکی از همین محصولات به شمار می آید.

تا چند سال گذشته، مدرم در خانه های خود با کمک جارو های دستی و چوبی خانه را تمیز می کردند که کاری بسیار نفسگیر بود. اما امروزه بدون هیچ گونه زحمت و تنها با کنترل صوتی و یا لمس کردن یک دکمه،

می توانند خانه را در کم ترین زمان ممکن تمیز کنند. جاروبرقی های هوشمند شیائومی حتی این امکان را فراهم کرده اند تا در زمانی که در منزل نبودید، با کمک کنترل از راه دور، خانه را جارو بزنید.

بررسی مشخصات ظاهری و فنی جاروبرقی های هوشمند شیائومی

حال که به بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی پرداخته ایم، لازم است با مشخصات فنی و ظاهری این محصول بیش تر آشنا شوید:

در بخش عقبی جاروبرقی های هوشمند شیائومی، مخزن آب و دستمال مرطوب تعبیه شده است. همین طور برس های مخصوص در قسمت جلو قرار گرفته اند. دو بلند گو در جلو و سینی جمع آوری گرد و غبار در قسمت زیرین درب در نظر گرفته شده است.

یک برس که عملکردی به شکل دوار دارد، در سمت راست تعبیه شده است تا ذرات را در مسیر این ربات هوشمند پاکسازی کند. برس دیگری که به شکل دایره ای کار می کند، وظیفه جمع آوری خاک و آشغال ها را بر عهده دارد.

دو چرخ در دو طرف و یک چرخ تعادل کوچک تر در پشت جاروبرقی هوشمند شیائومی تعبیه شده است که در بین پین شارژ قرار گرفته است.

این جاروبرقی نقشه ای خودکار از خانه شما را تهیه کرده و خانه و محیط را بر اساس همان تمیز خواهد نمود. با این روش خانه شما سریع تر تمیز خواهد شد. همین طور باعث افزایش کارایی دستگاه می شود.

لازم به ذکر است که جاروبرقی های هوشمند شیائومی به یک باتری 5200 میلی آمپر مجهز شده اند که می تواند تا 45 دقیقه زمان برای تمیز کردن خانه بگذارد.

نحوه شارژ شدن جاروبرقی های هوشمند شیائومی

باتری جاروبرقی های هوشمند شیائومی، بسیار مقاوم و پر قدرت می باشند. اما اگر متراژ خانه شما زیاد است، نگران تمیز کردن آن نباشید. جاروبرقی های رباتیک شیائومی، دارای سیستم هوشمند می باشند که بر میزان شارژ باتری نظارت داشته تا هر زمان که شارژ باتری رو به اتمام بود، جاروبرقی را به صورت خودکار به سمت محل شارژ هدایت کند.

در صورتی که هنوز خانه شما به طور کامل تمیز نشده است اما جاروبرقی رباتیک هوشمند به سمت محل شارژ رفته است، نگران نباشید. این جاروبرقی رباتیک پس از شارژ کامل، کار خود را از سر خواهد گرفت.

کنترل از راه دور هوشمند

در  زمان استفاده از جاروبرقی رباتیک شیائومی این امکان میسر شده است تا پس از نصب برنامه مخصوص بر روی گوشی هوشمند خود، تمام فعالیت های دستگاه را تحت نظارت و کنترل خود بگیرید.

شما می توانید از طریق این برنامه، نقشه مجازی خانه را در گوشی خود مشاهده کنید و مدت زمانی که ربات جاروبرقی برای تمیز نمودن هر بخش از خانه صرف کرده است را ببینید. لازم است این نکته را بدانید که شما می توانید از طریق این اپلیکیشن، هر قسمت از خانه نیاز دارید تمیز شود را برای جاروبرقی رباتیک خود مشخص کنید.

نحوه راه اندازی جاروبرقی های هوشمند شیائومی

نحوه راه اندازی جاروبرقی های هوشمند شیائومی بسیار راحت است. شما پس از باز نمودن بسته بندی این دستگاه، برای شروع فرآیند تمیز کاری، می توانید با فشردن دکمه پاور که در بالای جاروبرقی رباتیک تعبیه شده است، دستگاه را روشن نمایید.

یک سنسور لبه لیزری در جاروبرقی رباتیک هوشمند در نظر گرفته شده است که به صورت خودکار نقشه مجازی خانه و محیط را تهیه می کند. این نقشه تنها برای سریع تر تمیز شدن خانه و جلوگیری از آسیب های احتمالی می باشد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست