راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماکروفر ناسیونال

ارور ماکروفر ناسیونال شامل موارد مختلفی می شود. در واقع کد خطای ماکروفر ناسیونال، باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد تا در صورت نیاز، مشکلات احتمالی برطرف شود. در این مطلب، تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه، یک به یک مهم ترین ارور های ماکروفر ناسیونال را مورد بررسی قرار می دهد. شما نیز می توانید در صورت برطرف نشدن، با تکنسین های هوم خانه در تماس باشید.

کاربران گرامی، در صورتی که در مورد کد خطای ماکروفر ناسیونال سوالی دارید، می توانید در انتهای این مطلب با تکنسین های هوم خانه درمیان بگذارید.

 

 

رایج ترین ارور های ماکروفر ناسیونال

این که چرا بر روی صفحه نمایش ماکروفر ناسیونال ارور ظاهر می شود و دلیل هر یک از کد خطا های نمایش داده چیست، مطلبی است که تصمیم داریم در این مطلب به صورت تخصصی به آن بپردازیم. در ادامه به بررسی مهم ترین ارور های ماکروفر ناسیونال خواهیم پرداخت.

بررسی کد خطا F1 ماکروفر ناسیونال

دلیل کد خطا F1 ماکروفر ناسیونال، دمای جریان هوا بسیار کم بوده و یا حرارت بسیار زیادی تولید شده است. برای رفع نمودن این کد خطا ماکروفر ناسیونال می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • سیم برق را از پریز جدا کنید.
  • اگر ماکروفر مدام بوق می زند، باید صبر کنید تا خنک شود تا بوق مداوم قطع شود.
  • توجه داشته باشید که اگر مشکل باقی ماند و رفع نشد، باید با تکنسین ماکروفر تماس بگیرید.

بررسی ارور F3 ماکروفر ناسیونال

دلیل کد خطا F3 ماکروفر ناسیونال، ولتاژ خط ورودی بسیار بالا است. شما برای رفع نمودن این کد خطا می توانید ولتاژ را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی کد خطای F4 ماکروفر ناسیونال

دلیل کد خطای F4 در ماکروفر ناسیونال، ولتاژ خط ورودی بسیار پایین می باشد. بهتر است برای برطرف نمودن این کد خطا ماکروفر ناسیونال، ولتاژ خط به غیر از 208 یا 230 و 240 ولت باشد. در این صورت باید باید با برقکار تماس بگیرید.

بررسی ارور F5 ماکروفر ناسیونال

دلیل کد خطا F5 در ماکروفر ناسیونال، نقص حافظه IC می باشد. برای برطرف نمودن این کد خطا در ماکروفر ناسیونال می توانید دکمه  STOP/REASET را فشار دهید. در این طورت برنامه حافظه در دسترس قرار گرفته و گرمایش دستی نیز امکان پذیر خواهد بود.

کد خطای F33-34 در ماکروفر ناسیونال

دلیل کد خطای F33-34 NV  در ماکروفر ناسیونال، مدار ترمیستور ضعیف می باشد. هم چنین ممکن است که مدار سنسور آسیب دیده باشد. برای رفع نمودن این مشکل می توانید اقدامات زیر را دنبال کنید:

  • در صورتی که مشکل باقی بماند، ماکروفر ناسیونال به صورت اتومات خاموش خواهد شد.
  • بهتر است ابتدا سیم و دو شاخه دستگاه را از پریز برق جدا کنید.
  • حال باید بیش از 10 ثانیه ثبر کنید تا دستگاه ریست شود.
  • اگر پس از متصل نمودن دوشاخه به پریز برق مشکل پا برجا بود، می توانید با تعمیرگاه لوازم خانگی تماس بگیرید.

کد خطای F44 ماکروفر ناسیونال

دلیل کد خطا F44 در ماکروفر ناسیونال، پانل کنترل ضعیف شده، می باشد. برای برطرف نمودن این کد خطا، می توانید برای دقایقی دستگاه را از برق جدا کنید.

کد خطای F81-82 در ماکروفر ناسیونال

علت کد خطا F81-82 در ماکروفر ناسیونال، مدار رله معیوب می باشد. اگر دستگاه شما این کد خطا را نشان داد، قطعا عملکرد مناسبی از خود نشان نخواهد داد. بهتر است دکمه STOP/RESET را فشار دهید. چند بار این کار امتحان کنید تا مشکل رفع شود. در صورتی که برطرف نشد می توانید با تکنسین های هوم خانه تماس بگیرید.

بررسی کد خطا F86-87 در ماکروفر ناسیونال

علت کد خطا F86-87، خرابی در مدار رله می باشد. در زمان نمایش داده شدن این کد خطا، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. بهتر است برای رفع نمودن این کد خطا ماکروفر ناسیونال، با تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

بررسی ارور H97 در ماکروفر ناسیونال

دلیل کد خطای H97 در ماکروفر ناسیونال به چهار مورد بستگی دارد که آن را در ادامه نام برده ایم:

  • ولتاژ اینورتر برد معیوب شده است.
  • شکت مغناطیسی لوله
  • سیم کشی ضعیف شده و یا مشکلی در آن به وجود آمده است.
  • برد اورجینال بر روی دستگاه نصب نشده است.

بررسی ارور های ماکروفر ناسیونال

در این مطلب سعی نمودیم ارور های ماکروفر ناسیونال را به صورت مفید و جامع مورد بررسی قرار دهید. لازم است نکات زیر را در مورد کد خطا های ماکروفر ناسیونال بدانید:

  • شناخت کد خطا های مختلف در ماکروفر ناسیونال به شما کمک خواهد کرد تا هیچ گونه نگرانی در مورد اختلال در عملکرد دستگاه نداشته باشید.
  • بهتر است با اصول استفاده از ماکروفر نبه صورت کامل آشنا باشید تا از بروز ایرادات و خرابی های ناگهانی جلوگیری کنید.
  • تعمیر ماکروفر امری کاملا تخصصی به شمار می آید که به شما توصیه می کنیم اگر در این امر مهارت و تخصص کافی را ندارید، از یک تکنسین کمک بگیرید.

 

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست