راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی موریس

ارور ماشین ظرفشویی موریس، شامل کد خطا های مختلفی می شود که تصمیم داریم یک به یک آن ها را در این مطلب مورد بررسی قرار دهیم. همین طور نحوه رفع هر یک را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید تا کد خطا ظرفشویی موریس را شناسایی کنید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی موریس میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارور ماشین ظرفشویی موریس

ارور ظرفشویی موریس، تمامی کد خطا ها را در مورد دستگاه در بر می گیرد. در ادامه تمامی آن ها را نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برای شما مورد بررسی قرار داده است تا در صورت بروز هر یک، بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

کد خطا E1 در ماشین ظرفشویی موریس

ارور علت نحوه رفع ارور
E1 باز بودن درب ظرفشویی حتما از بسته بودن درب ظرفشویی اطمینان خاطر کسب کنید.

اخطار E2 در ظرفشویی موریس

ارور علت نحوه رفع ارور
E2 اشکال در شیر ورودی آب شیر ورودی آب را بررسی کنید. حتما از عدم نشتی شلنگ ورودی آب مطمئن شوید.

کد آلارم E3 ظرفشویی موریس

ارور علت نحوه رفع ارور
E3 عدم تخلیه آب ظرفشویی حتما پمپ تخلیه را بررسی نمایید. شیر خروجی آب را چک کنید. در صورت نیاز فیلتر های ماشین ظرفشویی را تعویض کنید.

ارور E4 در ظرفشویی موریس

ارور علت نحوه رفع ارور
E4 خرابی در سنسور دمایی ظرفشویی حتما سنسور دمایی و اتصالات آن را بررسی نمایید. در صورت برطرف نشدن، برد الکترونیکی را چک کنید.

هشدار E6 در ماشین ظرفشویی موریس

ارور علت نحوه رفع ارور
E6 مشکل در اتصال به برق دو شاخه دستگاه را بررسی کنید. حتما برد الکترونیکی و موتور ظرفشویی را چک کنید. در صورت نیاز آن ها تعمیر نمایید.

ارور E7 ماشین ظرفشویی موریس

ارور علت نحوه رفع ارور
E7 خرابی در کارکرد ظرفشویی برد الکترونیکی و پنل نمایشگر باید بررسی شوند. در صورت نیاز آن ها را تعمیر کنید.

کد خطای E8 در ظرفشویی موریس

ارور علت نحوه رفع ارور
E8 دمای داخل ظرفشویی بیش از اندازه زیاد است. سنسور دمای داخل ظرفشویی، سنسور گرم کننده و برد الکترونیکی هر کدام باید بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر شوند.

اخطار E9 ماشین ظرفشویی موریس

ارور علت نحوه رفع ارور
E9 گرم کردن ظرفشویی بدون آب شیر ورودی آب را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نشده باشد. حتما سنسور دمای آب و المنت ها را چک نمایید.

بررسی کد خطا ظرفشویی موریس از نظر تعمیرکار هوم خانه

شما می توانید با کمک بررسی علت هر یک از ارور ها، آن ها را از طریق نحوه رفع که پیش تر برای شما درج کرده ایم، به راحتی برطرف کنید. لازم است بدانید که برخی از بخش های ماشین ظرفشویی موریس، نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارند که لازم است با نمایندگی تعمیر ظرفشویی تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست