تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس Electrolux در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

الکترولوکس در لیست برند های معتبر سوئدی جای دارد. یخچال الکترولوکس با رقابت در بین برندهای دیگر، از جایگاه ویژه ای در سطح کشور سوئد و بازار بین المللی برخوردار است. زیبایی، کارایی بالا، تنوع در رنگ و سهولت در زمینه تعمیر دستگاه را می توان به عنوان امتیازات این دستگاه عنوان نمود. هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در تهران، با شرایطی ویژه پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود.

هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال الکترولوکس در محل تا 75 درصد کاهش در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی یخچال الکترولوکس نمی باشد بلکه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در تهران است. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چناچه نمایندگی الکترولوکس در ایران دایر شد، شما عزیزان را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در تهران
  • تعمیر یخچال الکترولوکس در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در محل و منزل
  • تعمیر یخچال الکترولوکس در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال الکترولوکس
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال الکترولوکس
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس
در ادامه مطلب در مورد مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات یخچال الکترولوکس در هوم خانه و همچنین عیب یابی ایرادات رایج این برند، مواردی را ذکر کرده ایم.

با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در تهران

گاهی اوقات ایراداتی در دستگاه‌های الکترونیکی به وجود می‌آید که برطرف کردن آن می‌بایست توسط تکنسین‌های مجرب و کارآزموده انجام شود. در زیر راههای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در تهران آمده است.

  • سریع‌ترین راه برای برقراری ارتباط با کارشناسان یخچال الکترولوکس جهت رفع ایراد یخچال تماس با شماره 02158941 است.
  • همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس ارتباط برقرار نموده و اطلاعات خود را اعلام نمایند.
  • کارشناس نمایندگی تعمیرات با بررسی ایراد یخچال شما، پیامکی حاوی کد اشتراک و نام تعمیرکار برایتان ارسال می‌کنند.
  • سپس ظرف مدت حداکثر یک ساعت تعمیرکاران جهت رفع مشکل یخچال شما در محل مورد نظر حضور می‌یابند.
  • پس از اتمام کار نیز برگه گارانتی به‌ همراه فاکتور به مشتریان داده می‌شود.
  • مصرف‌کنندگان می‌توانند با ثبت نظرسنجی، تعمیرکاران را جهت ارائه هرچه بهتر خدمات یاری نمایند.

تعمیر یخچال الکترولوکس در تهران

نحوه تعمیر یخچال الکترولوکس در تهران به شرح زیر می باشد؛ نیازی به بیان اهمیت یخچال نیست؛ چرا که نبود آن و یا خرابی سطحی و یا عمیق موجود در دستگاه، زندگی شما را مختل می کند و مواد غذایی فاسد می شوند.
در صورت مشاهده هر گونه علائم غیر عادی در دستگاه و یا بروز مشکل در آن با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس تماس حاصل نمایید. متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات الکترولوکس با شناسایی دقیق مشکل و عیب یابی آن در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به رفع جدی ترین ایرادات اقدام می نمایند.

از آنجا که امروزه هیچ یک از مشترکان، فرصت و هزینه مراجعه مجدد به تعمیرگاه دیگر را ندارد، متخصصان این نمایندگی در همان مرحله اولیه تعمیر، نتیجه ایده آل را به شما تحویل می دهند.

هوم خانه با دربرداشتن تیم تعمیرکار حرفه ای و مجاز، توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان برای تعمیرات داشته باشد.

خدمات پس از فروش  یخچال الکترولوکس به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال الکترولوکس توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال الکترولوکس در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس Electrolux در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در محل و منزل به شرح زیر است؛ از جمله مهم ترین ویژگی های نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس، انجام تعمیرات از طریق حضور در محل و منزل می باشد.

این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که خروج از منزل و مسائل جانبی حمل یخچال که کاری آسوده نیست، لغو می گردد. در حالی که در شرایط عادی و در صورت مراجعه به تعمیرکار، می بایست علاوه بر رزرو وسیله حمل، هزینه ای را در قبال جابجایی دستگاه بپردازید. ضمن اینکه مدت زمان مورد نیاز در این فرآیند را می توانید برای دیگر امور، مورد استفاده قرار دهید.

با در نظر گرفتن این موضوع که تکنسین های این مجموعه خدماتی در حوزه تعمیرات، حضور در محل و منزل را برای مشتریان متقبل می شوند مدیریت و تعیین زمان نیز توسط مشتریان صورت می گیرد. با توجه به مشغله کاری و عدم حضور در منزل در ساعات کاری تعمیرگاه ها، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که آمادگی لازم را دارید، تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس را در منزل و یا محل خود حاضر کرده و دستگاه را تعمیر نمایید.

اعزام تعمیرکار برای تعمیر یخچال الکترولوکس در محل از خدمات ویژه هوم خانه می باشد.

هزینه تعمیر یخچال الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر یخچال الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش توضیح داده شده است؛ بخش هزینه تعمیرات و اطمینان از تعمیر کامل آن، یکی از مسائلی است که نگرانی های بسیاری را برای مشتریان به دنبال دارد.
در این میان تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه، تا حد زیادی بار هزینه های تعمیر را کاهش می دهد. این امر توسط متخصصان با تجربه و کارآمد نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس صورت می گیرد. از طرف دیگر دستمزد تعمیرات بر اساس جدول مصوب از سوی نهاد مربوطه می باشد که به منظور شفاف سازی، در وب سایت نمایندگی الکترولوکس قابل مشاهده است.

آنچه برای اولین بار، قصد استفاده از خدمات این نمایندگی را دارید، می توانید با مراجعه به سایت آن و یا از طریق ارسال پیامک و هم چنین تماس با مرکز پشتیبان نمایندگی، درخواست تعمیر یخچال را ثبت نمایید.

ارائه فاکتور با سربرگ شرکت برای شفاف سازی هزینه های یکی از مواردی است که در هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس به آن توجه ویژه می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال الکترولوکس

تعرفه خدمات تعمیر یخچال الکترولوکس در جدول زیر درج شده است تا بررسی هزینه های خود را انجام دهید:

خدمات تعمیرات یخچال الکترولوکس هزینه تعمیر یخچال الکترولوکس
هزینه شارژ گاز یخچال الکترولوکس 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال الکترولوکس 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال الکترولوکس 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال الکترولوکس 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال الکترولوکس 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال الکترولوکس 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال الکترولوکس 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال الکترولوکس 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال الکترولوکس 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال الکترولوکس بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال الکترولوکس 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال الکترولوکس 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال الکترولوکس 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال الکترولوکس 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال الکترولوکس 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال الکترولوکس 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال الکترولوکس 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال الکترولوکس 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال الکترولوکس 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال الکترولوکس 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال الکترولوکس 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال Electrolux الکترولوکس

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال الکترولوکس به شرح زیر می باشد؛ از دیگر خدمات ارزنده این نمایندگی، ضمانت نامه یکساله خدمات تعمیرات برای مشتریان می باشد. مشتریان از زمان تعمیر دستگاه به مدت یک سال از خدمات مشاوره و تعمیرات یخچال توسط متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس، بهره مند می گردند.
این موضوع مشروط به دارا بودن کارت ضمانت می باشد؛ بنابراین در حفظ و نگهداری کارت ضمانت نهایت دقت را به خرج دهید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال الکترولوکس در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال Electrolux الکترولوکس توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول یخچال الکترولوکس به شرح زیر می باشد؛ یکی از اساسی ترین مشکلات موجود در یخچال، ناشی از خرابی قطعات داخلی آن می باشد. در صورت بروز مشکل، با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس تماس بگیرید.

این نمایندگی در صورت تشخیص خرابی کامل قطعه، با استفاده از قطعات اورجینال، سلامت و عملکرد آن را تضمین می کند. هم چنین توصیه می نماید از خرید و نصب قطعات تقلبی به جد، بپرهیزید؛ چرا که نتیجه ای جز عملکرد ضعیف و در نهایت از رده خارج شدن دستگاه ندارد.

در ادامه به بخشی از ایرادات متداول در دستگاه اشاره می کنیم:

چرا یخچال الکترولوکس خنک نمی کند؟ برای تعمیر این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نبودن یخچال است. در صورت خنک نکردن یخچال الکترولوکس باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • خنک نکردن یخچال، یکی از شایع ترین مشکلاتی می باشد که هر خانواده ای آن را تجربه کرده است.
  • این مشکل می تواند به دلیل خرابی ترموستات، فن و یا کمپرسور، تمام شدن گاز دستگاه و هم چنین خرابی لاستیک درب یخچال باشد که مانع نگهداری سرما در فضای یخچال شده و آن را به بیرون از یخچال هدایت می کند.
  • تعمیر و یا تعویض قطعاتی نظیر ترموستات، کمپرسور و یا فن دستگاه که از قطعات مهم یخچال به شمار می آیند، نیازمند کمک از متخصصان مجرب و با تجربه نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس می باشید.

علت برفک زدن اواپراتور یخچال الکترولوکس چیست؟ نحوه تعمیر این مشکل چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن اواپراتور آن است. در صورت برفک زدن یخچال الکترولوکس باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • اگر دفترچه راهنمای یخچال الکترولوکس را مطالعه کرده باشید، به عدم باز و بسته کردن درب یخچال تأکید زیادی شده است؛ چرا که این اقدام عمر دستگاه و میزان سرمای آن را کاهش می دهد و یکی از این علائم برفک زدن یخچال می باشد.
  • بنابراین از باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال خودداری کنید.
  • هم چنین این مشکل می تواند به دلیل خرابی لاستیک دور درب یخچال، المنت و ترموستات آن باشد که پیشنهاد می شود از نمایندگی معتبر نظیر تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال الکترولوکس، کمک بگیرید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

برای تعمیر مشکل سر و صدای زیاد یخچال الکترولوکس چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای زیاد از یخچال الکترولوکس باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • زمانی فعالیت یخچال همراه با صدا است که یا یخچال تراز نباشد و یا موتور و فن دستگاه دچار نقص و خرابی شده باشد.
  • برای این موضوع در صورتی که از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان حاصل کردید، نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس را در جریان قرار دهید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

یخچال الکترولوکس روشن نمی شود، تعمیرکار هوم خانه در این زمان چه کاری انجام می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن یخچال الکترولوکس باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که کابل و پریز برق دچار تاخوردگی و یا پارگی شده باشد، این امر رخ می دهد.
  • همچنین باید موتور را از لحاظ سالم بودن مورد بررسی قرار داد.

نحوه تعمیر مشکل داغ شدن موتور یخچال الکترولوکس چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، داغ شدن موتور آن است. در صورت داغ شدن موتور یخچال الکترولوکس باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • ایراد در قطعات یخچال و خراب شدن فن می توند سبب داغ شدن موتور شود.
  • در صورتی که دمای موتور یخچال بالا باشد، فیوز محافظتی کمپرسور باید خاموش باشد.
  • اگر یخچال در محیط گرم قرار بگیرد، موتور نسبت به شرایط عادی، بیشتر داغ می کند.

اگر موفق به عیب یابی رفع مشکل داغ شدن موتور در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در منزل تماس حاصل فرمایید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال الکترولوکس پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نشتی آب ازدرون یخچال است. در صورت نشتی آب یخچال الکترولوکس باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل به کار گیرید:

  • خراب شدن پیستون و بسته شدن شیر برقی دستگاه سبب این مشکل می شود.
  • در صورتی که شیر برقی سوخته باشد، باید تعویض شود.
  • مسدود شدن مسیر زهکشی آب نیز سبب نشتی می شود.

اگر مشکل آبریزی دستگاه شما حل نشده است، برای رفع عیب با نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در محل تماس حاصل نمایید.

تعمیر مشکل بسته نشدن درب یخچال الکترولوکس به چه صورت است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب یخچال الکترولوکس موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • تراز نبودن یخچال سبب می شود تا درب بسته نشود.
  • همچنین در صورتی که لاستیک دور درب یخچال کثیف باشد چسبندگی ایجاد می شود و در نتیجه درب بسته نمی شود.
  • همچنین نباید ظروف زیادی در  درب یخچال نگه داری شود.

یخچال الکترولوکس اتومات نمی کند، برای عیب یابی این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال الکترولوکس برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ایراد در کندانسور و اواپراتور سبب این مشکل می شود.
  • در صورت خارج شدن گاز نیز این امر به وجود می آید.
  • با کمک تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس اقدام به شارژ گاز یخچال نمائید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه یک مکان در جهت خدمت رسانی در جهت ارائه بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال الکترولوکس به مصرف کنندگان خودمی باشند تا مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال الکترولوکس شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال الکترولوکس استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال الکترولوکس
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال الکترولوکس، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست