تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر جاروشارژی الکترولوکس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شرکت الکترولوس با تولید محصولات کاربردی و باکیفیت جای خود را در خانه ها پیدا کرده است. این شرکت همراه با افزایش تولیدات خود، خدمات پس از فروش را نیز گسترش داده است. هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس با تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده، در اسرع وقت، تعمیرکاران خود را به محل اعزام می کند و خدماتی همچون نصب، تعمیر و سرویس محصولات الکترولوکس را ارائه می دهد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جارو شارژی الکترولوکس نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی الکترولوکس
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جارو شارژی الکترولوکس
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر جاروشارژی الکترولوکس در تهران

خدمات تعمیر جاروشارژی الکترولوکس در تهران به شرح زیر انجام می شود:

شهر تهران یکی از شهرهایی می باشد که عرضه کالا در آن در سطح گسترده ای انجام می شود و به دلیل جمیت بالای شهر تهران قطعا خرید لوازم خانگی نیز بیشتر صورت می گیرد. هر چه میزان خرید بالاتر برود خدمات پس از فروش نیز باید ارتقاء پیدا کند. خرید کالا بدون ارائه خدمات پس از فروش هرگز توصیه نمی شود. در نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس تهران تمام خدمات اعم از تعمیر و سرویس ارائه می شود. تعمیرکارانی که در این مجموعه استخدام شده اند بسیار متبحر و کارآزموده هستند. در تهران با توجه به وسعت شهر و ترافیک حاکم در آن، نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در مناطق مختلف وجود دارد، این یک مزیت است، چرا که تعمیرکار خیلی سریع و در وقت معین به محل شما می رسد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در محل و منزل

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در محل و منزل به شرح زیر انجام می شود:

از خدماتی که در محل و منزل برای تعمیرات لوازم خانگی ارائه می شود، نمی توان به سادگی عبور کرد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس توانسته است تمام خدمات لازم برای تعمیر جاروشارژی الکترولوکس را در محل و منزل ارائه دهد. آلودگی شهر، ترافیک های طولانی و مهم تر از همه صرف وقت برای امورات مهم نه برای در ترافیک ماندن، این نمایندگی را بر آن داشته است تا در لیست خدمات خود، گزینه تعمیر در محل و منزل را نیز قرار دهد، هوم خانه همواره کوشیده است به حقوق مشتری مداری احترام بگذارد.

اگر جارو شارژی Electrolux را جهت تعمیرات به کارگاه حمل کنید ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوید: اگر خودتان وسیله شخصی نداشته باشید باید با کرایه کردن یک اتومبیل در سطح شهر به دنبال تعمیرگاه مجاز بگردید، که این کار هم هزینه شما را بالا می برد و هم زمان زیادی را از دست خواهید داد. اگر هم وسیله شخصی داشته باشید باز تفاوت چندانی نمی کند باید کلی در ترافیک شهر بمانید و زمان خود را بیهوده از دست دهید. از دیگر مزیت های تعمیر در محل و منزل، تعمیرات در حضور مشتری می باشد. شما می توانید نظارت کافی بر کار تعمیرکار داشته باشید، این که از چه قطعه ای در تعمیر وسیله استفاده می کند، یا این که به کار خود تسلط کافی دارد یا خیر.

هزینه تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

برآورد هزینه تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر انجام می شود:

پس از خراب شدن جاروشارژی الکترولوکس بدون معطلی با هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس تماس بگیرید و نگران هزینه ها نباشید. قیمت های تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در نمایندگی الکترولوکس بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و مدیران این مجموعه بر کار تعمیرکاران خود و فاکتورهای آنان نظارت کافی دارند. هزینه ها کاملا مشخص می باشد و تعمیرکار نمی تواند خودسرانه مبلغی بیشتر از مشتری دریافت کند.

تعمیرکار باید برای کاری که انجام داده است فاکتور صادر کند. فاکتور را مشتری بررسی می کند و در صورت رضایت از کار، مبلغ را پرداخت می کند. نمونه فاکتور به مرکز داده می شود و کارشناسان بر روی تمام فاکتورها نظارت می کنند تا مبادا از سوی تعمیرکار خطایی سر بزند. به خاطر داشته باشید هیچ فاکتوری با فاکتور دیگر یکی نمی شود چرا که خدماتی که از سوی تعمیرکار ارائه می شود برای هر مشتری متفاوت خواهد بود و فاکتور بر اساس کار انجام شده صادر می شود.

در یک فاکتور ممکن است مبلغی که خیلی تعجب برانگیز باشد هزینه تعویض قطعه باشد. قطعاتی که تعمیرکاران تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز استفاده می کنند اورجینال و اصل می باشند. استفاده از قطعات دست دوم ممکن است هزینه را پایین بیاورد اما بدون شک مدت استفاده از وسیله را کاهش می دهد. البته تعمیرکار قبل از انجام به کار از هزینه های احتمالی شما را آگاه خواهد کرد. نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیر جارو شارژی الکترولوکس را ضمانت یک ساله می کند. اگر در این مدت جاروشارژی الکترولوکس شما از همان ناحیه مجددا خراب شود تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز الکترولوکس موظف هستند مجدد وسیله را تعمیر کنند.

تعرفه خدمات تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس

با استفاده از جدول زیر می توانید هزینه تعمیر جارو شارژی الکترولوکس را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس هزینه تعمیر جارو شارژی الکترولوکس
هزینه تعویض باتری جارو شارژی الکترولوکس 240.000 تومان الی 1.200.000 تومان
هزینه تعویض موتور شارژی الکترولوکس 250.000 تومان الی 3.000.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی جارو شارژی الکترولوکس 200.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی جارو شارژی الکترولوکس 200.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض آداپتور جارو شارژی الکترولوکس 80.000 تومان الی 200.000 تومان
هزینه تعمیر پلاتین های پایه جارو شارژی الکترولوکس 60.000 تومان الی 80.000 تومان

عیب یابی جارو شارژی الکترولوکس

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جارو شارژی الکترولوکس به شرح زیر است:

ارائه انواع خدمات محصولات الکترولوکس امکان پذیر نمی باشد جز با تعمیرکاران ماهر. به جرات می توان گفت که بیشترین مسئولیت نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس بر عهده تعمیرکاران این مرکز می باشد. آنها توانسته اند از این مرحله به خوبی عبور کرده و رضایت مدیران و مشتریان را جلب کنند. اما چه چیز باعث شده است آنها خود را همچنان در سطح بالایی نگه دارند، مطالعه و گذراندن دوره های آموزشی. تعمیرکاران باید برای عیب یابی سریع در جاروشارژی الکترولوکس اطلاعات کافی از ساختار این وسیله داشته باشند و با قطعات آن آشنایی کامل پیدا کنند. در تعمیر هر وسیله ای اولین مرحله عیب یابی درست می باشد.

اگر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس نتواند این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارد نمی تواند تا انتها کار خود را به خوبی پیش ببرد و در نهایت مستاصل خواهد ماند. داشتن تحصیلات آکادمیک به تنهایی برای تعمیرکار مفید نخواهد بود او باید به طور تجربی نیز تجربه خود را بالا ببرد. تجربه و دانش توامان با هم می توانند تعمیرکار را در کار خود موفق کنند. بعد از عیب یابی صحیح ادامه کار آسان تر خواهد شد و حالا تعمیرکار می داند مشکل جاروشارژی الکترولوکس کجاست و به راحتی تعمیرات جاروشاری را انجام می دهد.

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی الکترولوکس

در این بخش از مقاله سعی داریم تا شما را با مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی الکترولوکس آشنا کنیم. همچنین روش های تعمیر این ایرادات را از زبان تعمیرکار نمایندگی مرور خواهیم کرد. شناخت این موارد هم می تواند در تعمیر و عیب یابی جارو شارژی الکترولوکس در منزل کمک حال کاربران باشد و هم برای استفاده بهینه تر از این دستگاه به کار آید.

چرا جارو شارژی الکترولوکس ناگهانی خاموش می شود؟

در صورت خاموش شدن ناگهانی دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در محل استفاده کنید:

  • اگر جاروشارژی الکترولوکس، شارژ کافی نداشته باشد بلافاصله پس از روشن شدن خاموش می شود. چند ساعت آن را به شارژ بزنید و بگذارید باتری شارژ شود.
  • اگر محفظه جاروشارژی الکترولوکس پر باشد جریان هوا به خوبی صورت نمی گیرد و امکان دارد دستگاه خاموش شود. محفظه جاروشارژی را کاملا خالی کنید.
  • در هنگام استفاده از جاروشارژی الکترولوکس باید جریان هوا اتفاق افتد. اما اگر فیلتر هوا بیش از اندازه آلودگی ها را جذب کرده باشد مانع از ورود هوا به داخل موتور می شود، درنتیجه جاروشارژی خاموش می شود. بهتر است هرازگاهی از تمیز بودن فیلتر مطمئن شوید.

با نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس می توانید از تجربه و مهارت تعمیرکاران این مجموعه نیز استفاده کامل ببرید.

علت شارژ نشدن جارو شارژی الکترولوکس از چیست؟

در صورت شارژ نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در محل استفاده کنید:

  • بررسی کنید جاروشارژی الکترولوکس به درستی بر روی پایه قرار گرفته است.
  • عمر مفید باتری جاروشارژی الکترولوکس به پایان رسیده است و باید آن را تعویض کنید.

به چه دلیل مکش جارو شارژی الکترولوکس کم شده است؟ برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت ضعیف شدن مکش دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در محل استفاده کنید:

  • محفظه جاروشارژی الکترولوکس پر شده است و دیگر جایی برای جریان هوا و آشغال ها وجود ندارد، اگر محفظه خالی باشد راندمان دستگاه بالا می رود، باید محفظه را تخلیه کنید.
  • امکان دارد یک تکه آشغال در قسمت ورودی جاروشارژی الکترولوکس گیر کرده باشد، آن را بررسی کنید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس نامی آشنا در عرصه تعمیرات لوازم خانگی می باشد. تعمیر جاروشارژی خود را به دستان توانمند تعمیرکاران این مرکز بسپارید.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد داغ شدن بیش از اندازه جارو شارژی الکترولوکس دارد؟

در صورت گرم شدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در محل استفاده کنید:

  • اگر مدت زمان زیادی از جاروشارژی الکترولوکس استفاده کرده اید، امکان دارد دستگاه داغ کرده باشد. چند ساعت دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید خنک شود.
  • اگر فیلترهای جاروشارژی الکترولوکس کثیف شده باشند به موتور فشار وارد می شود و در نتیجه دستگاه داغ می کند. فیلتر ها را بررسی کنید و در صورت کثیف بودن، آنها را تعویض کنید.

باتری جارو شارژی الکترولوکس خراب شده است، برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت خراب شدن باتری دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در محل استفاده کنید:

  • ممکن است باتری با مایعات برخورد داشته باشد.
  • در این صورت باتری متورم شده و کیفیت خود را از دست می دهد.
  • احتمال کنده شدن اتصالات باتری نیز وجود دارد.
  • تمام شدن عمر باتری نیز از این عوامل است.

جارو شارژی الکترولوکس روشن نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر آن چه کاری انجام دهیم؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در محل استفاده کنید:

  • ابتدا باید پریز برق را چک کنید تا دستگاه شارژ شود.
  • همچنین ممکن است سیم دو شاخه یا پایه شارژ دستگاه خراب باشد.
  • خرابی باتری نیز می تواند دلیل این مشکل باشد.
  • سوختن موتور را نیز باید چک کنید.

دلیل بوی سوختگی جارو شارژی الکترولوکس چیست؟ برای تعمیر و رفع مشکل چه باید کرد؟

در صورت بروز بوی سوختگی در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جارو شارژی الکترولوکس در محل استفاده کنید:

  • ممکن است بوی سوختگی از تسمه دستگاه باشد.
  • نیم سوز شدن و سوختن موتور را نیز باید بررسی کنید.

تعمیر جاروشارژی الکترولوکس و یا تعویض قطعات آن؟

تعمیر جاروشارژی به دو صورت امکان پذیر است، تعمیر قطعه معیوب و تعویض قطعه معیوب. تعمیرکار کدام راه را باید انتخاب کند، قطعا تعمیرکار متعهد و با اخلاق تعمیر قطعه خراب را به جای تعویض قطعه انتخاب می کند. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس با توجه به تجاربی که به دست آورده است تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا قطعه را تعمیر کند، او تمام راه های ممکن را به کار می گیرد.

تعمیر قطعه ممکن است کمی زمان بر باشد اما می تواند در پایین آوردن هزینه های شما موثر باشد. در برخی از موارد تعمیر قطعه جوابگو نخواهد بود و تعمیرکار به ناچار باید قطعه معیوب را تعویض کند. در این مرحله از کار نیز تعمیرکار در کمال صداقت و درستی کار خود را انجام می دهد. او از قطعه فابریک و اصل استفاده خواهد کرد، چرا که استفاده از قطعه دست دوم کارایی جاروشارژی را پایین می آورد و ممکن است خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید مجددا خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. قطعات اصل ممکن است نسبت به جنس تقلبی کمی گرانتر باشد اما خیال تان راحت خواهد بود، تا سال ها جاروشارژی الکترولکس شما خراب نخواهد شد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس

هوم خانه از معتبرترین نمایندگی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس می باشد. کادری مجرب در کنار خدمات باکیفیت توانسته اند مشتریان را از هر حیث راضی نگه دارند. صداقت در کار، وقت شناسی، تبحر و تجربه بالا فاکتورهایی می باشند که تعمیرکاران هوم خانه از آن برخوردار می باشند.

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترولوکس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست