تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس Electrolux در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

وجود مشغله های بسیار خانواده ها و کمبود وقت و هم چنین احساس نیاز شدید برای نظافت پوشاک هر یک از اعضای خانواده، نیازمند برداشته شدن این دغدغه از دوش سایر اعضاء و به ویژه بانوان می باشد. گرچه در حال حاضر، قیمت بسیاری از برند های ماشین لباسشویی از حد متعارف خارج شده است؛ اما می توانید با توجه به ویژگی ها و استاندارد های مهم، ماشین لباسشویی الکترولوکس را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.
ضمن اینکه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس نیز کلیه دغدغه های شما را به هنگام خرابی دستگاه به طور کامل از بین می برد. چرا که همیشه و همه وقت در دسترس شما است. آشنایی با خدمات این نمایندگی، موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی الکترولوکس در محل را تا 75 درصد صرفه جویی انجام می دهد.

مشتریان عزیز مد نظر داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. در صورتی که دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران
  2. تعمیر لباسشویی الکترولوکس در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی الکترولوکس در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی الکترولوکس
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی الکترولوکس
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی الکترولوکس

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران

ماشین لباسشویی‌ها از جمله لوازمی هستند که در صورت خرابی می‌توانند دردسرهای زیادی را در یک خانواده به وجود آورند. در صورتی که از ماشین لباسشویی الکترولوکس  استفاده می‌کنید و دستگاه شما دچار خرابی شده است؛ می‌توانید از راه‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران ارتباط برقرار کنید.

  • بسیاری از افراد تمایل دارند که به جای تماس با نمایندگی از طریق ثبت‌نام در سایت مشکل ماشین لباسشویی خود را اعلام کنند.
  • تماس با شماره 02158941 راحت‌ترین راه ممکن برای اعلام خرابی ماشین لباسشویی الکترولوکس است.
  • همچنین مشتریان می‌توانند با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس تماس حاصل کرده و مشکل ماشین لباسشویی خود را با کارشناسان در میان بگذارند.
  • پس از اعلام خرابی توسط مشتری؛ نام تعمیرکار به همراه کد اشتراک به شماره موبایلی که مشتری داده است؛ ارسال می‌گردد.
  • مدت زمانی که شما منتظر حضور تعمیرکار می‌مانید حداکثر یک ساعت است. تعمیرکار با همراه داشتن قطعات فابریک مشکل ماشین لباسشویی الکترولوکس را حل می‌نماید.
  • برگه فاکتور و کارت گارانتی قطعه از مواردی هستند که در پایان کار تعمیرکار باید آنها را از تعمیرکار دریافت کنید.
  • مشتریان می‌توانند با اعلام نظرات خود به ارائه خدمات هرچه بهتر توسط تعمیرکار نمایندگی کمک نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران در ادامه بیان شده است؛ اگر ساکن تهران هستید و ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است، از مهارت متخصصان مجرب و با تجربه نمایندگی تعمیرات الکترولوکس بهره مند شوید.
این موضوع برای شما، امتیاز ویژه ای محسوب می شود، چرا که دقت و سرعت در کار آنها حرف اول را می زند. حضور تکنسین ها و متخصصان مجرب و با تجربه باعث می شود که به راحتی مشکل دستگاه، شناسایی و عیب یابی شود.
این افراد با اشراف کامل نسبت به قطعات و عملکرد دستگاه، فوت و فن لازم را در جهت تعمیر دستگاه به کار می برند. شما می توانید تعمیر موفق را با نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در تهران تجربه نمایید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی الکترولوکس به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی الکترولوکس توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس Electrolux در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در محل و منزل به شرح زیر است؛ اگر شاغل هستید و یا وجود مسئولیت های متعدد در منزل و خارج از آن، امکان خروج از منزل را برای شما میسر نمی کند و خرابی ماشین لباسشویی باعث تلنبار شدن کوهی از لباس ها در منزل شده است، جای هیچ گونه نگرانی نیست. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس با حضور در محل و منزل، این مشکل را بر طرف می کنند. دیگر نیازی نیست به دنبال تعمیرگاه بگردید و یا برای هماهنگی با او و یا حمل دستگاه، برنامه ریزی کنید. تنها کاری که می توانید انجام دهید برقراری ارتباط با نمایندگی الکترولوکس می باشد. برای این کار، پل ارتباطی بی شماری را پیش پای شما گذاشته است.

شما به عنوان یک مشتری می توانید از طریق ارسال پیامک و یا پست الکترونیکی (ایمیل) و یا تماس با بخش اپراتور این مجموعه، درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید و پس از آن، بقیه مراحل را به تیم حرفه ای این مرکز واگذار نمایید. حضور در محل و منزل و انجام فرآیند تعمیرات و هم چنین ارائه توضیحات لازم در خصوص حفظ و نگهداری دستگاه، توسط آن ها انجام می شود. کافی است یک بار امتحان کنید تا سهولت در تعمیر را تجربه کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ اگر نگران هزینه تعمیر ماشین لباسشویی هستید، این اطمینان به شما داده می شود که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس با اجرای چند روش، حامی خانواده ها می باشد.اول اینکه از نرخ مصوب از سوی صنف مربوطه، تبعیت می کند و بر این اساس، کلیه تعرفه ها مورد تأیید مشتریان نیز می باشد.

دوم اینکه با توجه به تعهد و اخلاق حرفه ای تعمیرکاران این نمایندگی، تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه صورت می گیرد. در حالی که ممکن است از طریق برخی تعمیرگاه ها، بدون صرف زمان لازم، صرفاً تعویض قطعه توصیه شده باشد.

البته چنانچه قطعه به طور کامل خراب شده باشد و امکان تعمیر در آن وجود نداشته باشد استفاده از قطعات اورجینال توسط این تیم انجام می شود. سوم اینکه از مشاوره های تخصصی و عمومی پیش از تعمیر نیز بهره مند می گردید. فراموش نکنید تمام این امتیازها زمانی شامل حال شما می شود که اجازه دهید نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس مسئولیت تعمیرات ماشین لباسشویی شما را بر عهده بگیرید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

مبالغ درج شده در جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر لباسشویی الکترولوکس را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس هزینه تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس
هزینه نصب ماشین لباسشویی الکترولوکس 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی الکترولوکس 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی الکترولوکس 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی الکترولوکس 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی الکترولوکس بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی الکترولوکس 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی الکترولوکس 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی الکترولوکس 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی الکترولوکس 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی الکترولوکس 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی الکترولوکس 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی الکترولوکس 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی الکترولوکس 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی الکترولوکس بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی الکترولوکس 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی الکترولوکس

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی الکترولوکس در این بخش شرح داده شده است؛ در صورتی که یک بار از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس استفاده کنید، ضمانت یکساله خدمات تعمیرات را از آن خود می کنید.
البته این ضمانت نامه زمانی محقق می شود که اثبات کنید از مشتریان این نمایندگی هستید و کارت ضمانت نیز در دست داشته باشید. در این هنگام چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشید و یا دستگاه با نقصی مواجه شود، بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی، تعمیرات صورت می گیرد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی الکترولوکس توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی الکترولوکس در این بخش شرح داده شده است؛ با توجه به حجم زیاد لباس های کثیف، در صورتی که از ماشین لباسشویی الکترولوکس به صورت بی وقفه استفاده می کنید و هم چنین نکات اساسی و اصولی را در رابطه با نگهداری از دستگاه به کار نمی برید، جای هیچ گونه شکی نیست که خیلی زود با مشکلاتی مواجه می شوید که عملکرد دستگاه را مختل می کند.

در نتیجه در وهله اول ضمن مطالعه دفترچه راهنما، شیوه استفاده صحیح و اصولی از دستگاه را فرا بگیرید و به کار بندید. در مرحله دوم، تعداد دفعات شستشو را کاهش دهید و در طول سال، از طریق تکنسین های خبره نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس آن را سرویس و رفع اشکال نمایید. در ادامه شما را به مطالعه برخی از ایرادات رایج و دلایل بروز آن در دستگاه دعوت می کنیم.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی الکترولوکس چیست؟ نحوه تعمیر لباسشویی در این مورد چگونه است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب لباسشویی الکترولوکس باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در حالت عادی چنانچه مراحل شستشو به درستی انجام شود، درب ماشین لباسشویی بدون هیچ مانعی باز می شود؛ اما گاهی این اتفاق نمی افتد.
  • دلیل باز نشدن درب ماشین لباسشویی، فعال بودن قفل کودک، تخلیه نشدن آب در مخزن دستگاه، خرابی لولای درب و یا دستگیره آن و یا سوئیچ فشار ماشین لباسشویی است.
  • در این موارد باید برای رفع هر یک از این خرابی ها، با یک متخصص مشورت کنید.

اگر درب دستگاه شما باز نمیشود، جهت عیب یابی و رفع مشکل میتوانید با نزدیکترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در محل در ارتباط باشید.

چگونه مشکل حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی الکترولوکس را برطرف کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی باقی ماندن مواد شوینده در آن است. در صورت آبگیری نکردن لباسشویی الکترولوکس باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • گاهی به هنگام روشن کردن ماشین لباسشویی متوجه می شوید که آب وارد مخزن نمی شود.
  • این مشکل ممکن است به دلیل خرابی پمپ آب، برد الکترونیکی، برد دستگاه، میکروسوئیچ، هیدرواستات و هم چنین خرابی شیر ورودی آب باشد.
  • در اولین فرصت دستگاه را خاموش کنید و از برق بکشید و برای رفع مشکل، متخصصان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس را در جریان قرار دهید.

چرا پودر و مواد شوینده در ماشین لباسشویی الکترولوکس حل نمی شود؟ برای تعیمر و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت حل نشدن پودر و مواد شوینده در لباسشویی الکترولوکس راه کارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • این مشکل زمانی رخ می دهد که فیلتر شیر الکتریکی و یا جا پودری کثیف است.
  • یا کیفیت مواد شوینده نامناسب می باشد.
  • یا میزان آن بیش از حد استاندارد است.
  • لازم است پیش از استفاده، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید و از مشاوره متخصصان این بخش نیز استفاده کنید.

اگر پودر و مواد شوینده در دستگاه شما به درستی حل نمیشود، میتوانید جهت عیب یابی با خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در منزل در ارتباط باشید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی الکترولوکس ارائه می دهد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت لرزش و صدای غیر طبیعی در ماشین لباسشویی الکترولوکس راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر پیچ های حمل و نقل باز نشود یا در صورت برخورد شلنگ تخلیه به بدنه صدای زیاد ایجاد شود، باید پیچ ها را باز کرده و شلنگ تخلیه را کمی فاصله داد.
  • قرار دادن اشیا فلزی نیز سبب می شود تا صدای زیادی ایجاد شود.
  • اگر دستگاه تراز نباشد نیز صدای غیرطبیعی در لباسشویی بهی ایجاد می شود.

اگر مشکل صدا و لرزش در دستگاه شما همچنان باقی است، میتوانید جهت عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران بهره مند شوید.

چرا ماشین لباسشویی الکترولوکس لباس ها را تمیز شستشو نمی دهد؟ برای تعمیر چه کنیم؟

در صورت تمیز شسته نشدن لباس ها در لباسشویی الکترولوکس باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت تمیز شسته نشدن لباس ها ممکن است ایراد در شیر برقی یا هیدرواستات باشد.
  • همچنین استفاده نکردن از مواد مرغوب نیز سبب این مشکل می شود رسوب گرفتن المنت نیز ممکن است این مشکل را ایجاد کند.

اگر دستگاه شما لباس ها را تمیز نمیشوید، جهت رفع مشکل میتوانید با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران تماس حاصل نمائید.

ماشین لباسشویی الکترولوکس به درستی تخلیه نمی کند، برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از لباسشویی الکترولوکس باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورت خراب شدن پمپ تخلیه، دستگاه قادر به تخلیه آب نیست.
  • همچنین انسداد در فیلتر پمپ و یا شلنگ تخلیه نیز این مشکل را پدید می آورد.
  • ایراد در پروانه و الکتروپمپ نیز عامل دیگر این مشکل است.

اگر مشکل تخلیه آب در دستگاه شما حل نشد، بهتر است با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در محل در ارتباط باشید.

بدنه ماشین لباسشویی الکترولوکس برق دارد، برای عیب یابی  تعمیر این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی برق گرفتگی بدنه آن است. در صورت برق داشتن بدنه لباسشویی الکترولوکس راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در سیم کشی و همچنین سوختن موتور ماشین لباسشویی و یا وصل نبودن سیبم ارت و یا تنظیم نبودن درب لباسشویی نیز از مواردی است که سبب برق دار شدن دستگاه می شود.
  • شکستن لولا یا قفل درب نیز سبب می شود تا بدنه برق داشته باشد.

اگر بدنه دستگاه شما برق دارد، بهتر است جهت عیب یابی با تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در محل در ارتباط باشید.

ماشین لباسشویی الکترولوکس نشت آب دارد، برای رفع این مشکل چه کاری را باید انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشتی آب از لباسشویی الکترولوکس باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت بسته نشدن درست درب دستگاه، آب نشتی می کند.
  • همچنین ایراد در واشر از دیگر دلایل نشتی آب است.
  • پارگی شلنگ تخلیه یا شلنگ ورودی نیز سبب می شود تا آب نشتی کند.

اگر دستگاه شما مشکل نشتی آب دارد، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس بهره مند شوید.

دلیل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی الکترولوکس از چیست؟ برای تعمیر لباسشویی چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی گرم نشدن اب است. در صورت گرم نشدن آب در لباسشویی الکترولوکس باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت خراب بودن ترموستات، آب لباسشویی گرم نمی شود.
  • همچنین در صورت قطع شدن سیم های ترموستات نیز این امر به وجود می آید.

اگر آب در دستگاه شما گرم نمیشود، بهتر است جهت عیب یابی با نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در تهران در تماس باشید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در هوم خانه استفاده کنیم؟

در صورتی که ماشین ماشین لباسشویی شما دچار نقص و یا خرابی شد اجازه دهید یک مرکز معتبر، مسئولیت تعمیر آن را بر عهده بگیرد. در هر حال، تعمیرات انجام خواهد شد؛ اما آنچه مهم است کیفیت و نتیجه حاصل از تعمیر است که عملکرد دستگاه و میزان رضایت شما را تحت الشعاع قرار می دهد.

اگر به دنبال متخصصان مجرب و با تجربه هستید که با هزینه اندک و تعمیر قطعات خراب به جای تعویض آن، در محل و منزل شما حضور یابند، به گونه ای که شما زمان بندی را تعیین نمایید، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس، هوم خانه را به شما توصیه می کنیم.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس به شرح زیر است:

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک
  4. کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد
  5. ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست