راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماکروفر باکنشت

ماکروفر باکنشت یکی از شناخته شده ترین محصولات این برند می باشد که امروزه در بسیاری از خانه ها مشاهده می شود. اما این امکان وجود دارد که این دستگاه با مشکلاتی مواجه شده و آن ها را مانند کد خطا و ارور به نمایش دربیاورد. از این رو در این مطلب به شرح ارور ماکروفر باکنشت پرداخته ایم تا در صورت بروز هر کدام، اقدامات لازم را انجام دهید.

 

رایج ترین ارور های ماکروفر باکنشت

به طور کلی رایج ترین هشدار های ماکروفر باکنشت در چند مورد خلاصه می شود که یک به یک آن ها را تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آن ها را مورد بررسی قرار داده است. اما لازم است بدانید که در صورت مداومت هر کدام باید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر باکنشت تماس بگیرید تا تکنسین ماکروفر به درستی دستگاه را عیب یابی و تعمیر نماید.

بررسی کد خطا F1 ماکروفر باکنشت

اگر این هشدار را به روی صفحه نمایش ماکروفر خود مشاهده کردید، لازم است بدانید که خرابی از سوی سنسور حرارتی دستگاه می باشد. به دلیل گرمای بیش از اندازه در داخل دستگاه، این کد خطا نمایش داده می شود. بهتر است در این زمان دستگاه را از برق بکشید و سنسور را با اهم متر بررسی کنید. در این زمان باید سنسور با سرعت 1143 اهم در 100 درجه کار نماید.

بررسی ارور F2 ماکروفر باکنشت

دلیل هشدار F2 در مایکروفر باکنشت، اتصالی در سنسور حرارتی می باشد. در صورتی که سنسوری حرارتی اتصالی کوتاه به طور مدام بیش از 5 ثانیه داشته باشد، به روی انتقال گرما تاثیر گذاشته و این کد خطا نمایش داده می شود. به شما توصیه می کنیم که برای رفع این هشدار ماکروویو باکنشت با تعمیرگاه مجاز ماکروفر تماس بگیرید.

بررسی کد خطای F3 ماکروفر باکنشت

اتصالی کردن پنل لمسی، باعث نمایش داده شدن این هشدار در مایکروفر باکنشت می شود. برای رفع نمودن این ارور می توانید در ابتدا صفحه کلید را بررسی کنید. در صورتی که هشدار پس از یک دقیقه مجدد نشان داده شد، به شما توصیه می کنیم که صفحه کلید را تعویض نمایید.

بررسی ارور F4 ماکروفر باکنشت

دلیل نمایش داده شدن این ارور مایکروفر باکنشت، باز شدن سنسور رطوبت می باشد. برای رفع این مشکل باید سنسور رطوبت به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد. بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماکروفر باکنشت تماس بگیرید و درخواست کنید تا تعمیرکاری را به منزل شما اعزام کنند.

کد خطای F5 در ماکروفر باکنشت

دلیل نمایش داده شدن این کد خطا ماکروفر باکنشت، اتصالی کردن حسگر رطوبت می باشد. برای رفع این هشدار می توانید دستگاه را به یک خروجی 120 ولتی متصل کنید. باید پس از 5 دقیقه سنسور رطوبت متصل شود. در صورتی که این اتفاق نیفتاد، می توانید برای تعویض آن اقدام نمایید.

کد خطای F6 ماکروفر باکنشت

دلیل نمایش کد خطا F6 در ماکروویو باکنشت شل شدن لوله دما می باشد. برای رفع نمودن این هشدار، از متصل بودن و بی نقص بودن لوله دما اطمینان خاطر کسب کنید. باید لوله به صورت محکم در دیوار مایکروفر قرار گرفته شده و گرما را به مواد غذایی انتقال دهد.

بررسی ارور های ماکروفر باکنشت

در این مطلب هوم خانه در تلاش بود تا به صورت کامل تمامی ارور های مایکروفر باکنشت را برای شما شرح دهد. در ادامه 3 نکته مهم را در مورد ارور ماکروویو باکنشت برای شما شرح داده ایم:

  • شما می توانید با شناسایی هشدار های مایکروفر باکنشت، در صورت بروز، اقدامات لازم را انجام دهید.
  • به شما توصیه می کنیم که حتما دفترچه راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت را به خوبی مطالعه کنید تا با طریقه استفاده بهینه آن کامل آشنا شوید.
  • توجه داشته باشید که عیب یابی و تعمیر مایکروفر امری کاملا تخصصی می باشد که نیاز به مهارت و تجربه دارد. در صورتی که به امر تسلط کافی ندارید، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر تماس بگیرید.

 

 

امتیاز

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست