راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی دلونگی

ارور ماشین ظرفشویی دلونگی که نیز با نام کد خطا ظرفشویی دلونگی شناخته می شود، به دلایل مختلفی رخ می دهد که بهتر است در این مطلب با یک به یک آن ها آشنا شوید. هوم خانه به صورت کامل کد خطا های ظرفشویی دلونگی را برای شما شرح داده است.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی دلونگی میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارورای ماشین ظرفشویی دلونگی

در ادامه انواع کد خطا ماشین ظرفشویی دلونگی را به همراه دلیل بروز و نحوه رفع هر کدام برای شما شرح می دهیم.

کد خطا E1 در ماشین ظرفشویی دلونگی

ارور علت نحوه رفع ارور
E1 طولانی شدن زمان ورود آب به ظرفشویی ابتدا سوپاپ را بررسی کنید. در صورتی که دچار گرفتگی شده بود حتما آن را رفع کنید. مکن است فشار آب کم باشد. آن را نیز چک کنید.

اخطار E4 در ظرفشویی دلونگی

ارور علت نحوه رفع ارور
E4 آب بیش از حد مجاز وارد دستگاه شده است. حتما ظرفشویی را بررسی کنید تا هیچ گونه نشتی نداشته باشد. به شما توصیه می کنیم که واشر، شلنگ ها و شناور را چک کنید تا در صورت معیوب شدن آن ها را تعویض نمایید.

هشدار E8 در ظرفشویی دلونگی

ارور علت نحوه رفع ارور
E8 شیر سوپاپ شکسته و یا معیوب شده است. مدار را کنترل کنید تا دچار مشکل نشده باشد. در صورتی که سوپاپ شکسته باشد، باید آن را تعویض کنید.

کد آلارم EC ماشین ظرفشویی دلونگی

ارور علت نحوه رفع ارور
EC انتقال دنده های PCB معیوب شده اند. حتما برای عیب یابی و تعمیر آن اقدام کنید.

بررسی کد خطاهای ماشین ظرفشویی دلونگی از نظر تعمیرکاران هوم خانه

در صورتی که در رفع کد خطا های ظرفشویی دلونگی مهارت و تجربه کافی را ندارید، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس بگیرید. به طور کلی سعی نمودیم یک به یک ارور ها را برای شما شرح دهیم و کمک کنیم تا بتوانید آن ها را برطرف نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست