تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات دلونگی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات دلونگی در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی دلونگی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

شرکت لوازم خانگی دلونگی که یک برند ایتالیایی است در سال 1329 شمسی تاسیس شده است. حجم تولیدات بالا و همچنین بهره گرفتن از برترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات، باعث شده است تا برند دلونگی به نامی آشنا و معتبر تبدیل شده و طرفداران زیادی در سطح دنیا داشته باشد. اگر یکی از مصرف کنندگان محصولات این شرکت هستید و در صورتی که به هنگام استفاده از هر کدام از وسایل این برند با خرابی در آنها مواجه شدید پیشنهاد می شود برای تعمیر آنها با هوم خانه، نمایندگی تعمیرات دلونگی در تهران تماس بگیرید. به منظور آشنایی بیشتر با این نمایندگی و خدمات آن بهتر است این مقاله را تا آخر با دقت مطالعه کنید تا از حسن انتخاب خود مطمئن گردید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات دلونگی در تهران

هوم خانه، برای این که شهروندان عزیز تهرانی برای تماس و ثبت سفارش خود برای تعمیر دستگاه های خود از برند دلونگی دچار مشکل نشوند، دو راه ارتباطی در نظر گرفته است. یکی از این راه های ارتباطی تماس با شماره تلفن های این مرکز می باشد. افرادی که با خرابی لوازم خانگی برند دلونگی خود مواجه شده اند می توانند با این شماره ها تماس گرفته و در صورت نیاز به تعمیر آدرس و مشخصات کامل خود را ثبت نمایند. با این کار تکنسین های ما در مدت زمانی کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و دستگاه معیوب را جهت عیب یابی و تعمیر به محل نمایندگی انتقال می دهند. شما عزیزان می توانید با تماس با این شماره ها از مشاوره های غیر حضوری ما هم بهرمند گردید.

دومین راه ارتباطی با نمایندگی تعمیرات دلونگی در تهران مراجعه ی حضوری به محل این مرکز می باشد. شما می توانید به صورت حضوری به محل نمایندگی مراجعه کرده و در صورت تمایل از نزدیک شاهد نوع و نحوه ی تعمیر دستگاه معیوب خود باشید. این نمایندگی با تعیین این سرویس های خود سعی دارد تا متقاضیان کمترین دردسر و هزینه را برای تعمیر دستگاه های معیوب خود متحمل شوند. در سایه ی همین خدمات و همچنین تجربه ای که تکنسین های شاغل در این مرکز دارند، این مرکز توانسته به نامی آشنا در تهران مبدل شود و رضایت حداکثری مراجعه کنندگان را جلب نماید.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی دلونگی در محل

اگر به هنگام استفاده از هر کدام از لوازم خانگی خود از برند دلونگی متوجه وجود خرابی در آن شدید و تصمیم گرفتید برای تعمیر آن، به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید، بهترین انتخاب مراجعه به نمایندگی تعمیرات دلونگی است. علاوه بر تمام خصویات مثبتی که این مرکز دارد، نرخ تعمیر دستگاه نیز در آن، با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی تطابق دارد و متناسب با آنها تعیین شده است. پس از بابت هزینه های تعمیر دستگاه خود در این نمایندگی به هیچ وجه نگران نباشید و مطمئن باشید که تعمیر دستگاه در این مرکز با توجه به تخصصی بودن تعمیر در آن، بسیار کم هزینه برایتان تمام خواهد شد. تکنسین های ما ابتدا هزینه های ناشی از تعمیر را برای مشتری شفاف سازی می کنند تا در صورت تمایل وی اقدام به تعمیر نمایند. با مراجعه به این مراکز در سطح شهر تهران برای تعمیر دستگاه، هزینه ی تعمیر دستگاه ها به حداقل ممکن می رسد و این امر در کاهش فشار اقتصادی بر متقاضی تاثیر زیادی دارد.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی دلونگی هوم خانه را انتخاب می کنیم؟

هوم خانه، تکنسین های خود را از بین افرادی با تجربه و خلاق و دانش آموخته انتخاب کرده است. این تعمیرکاران طی دوره ای با قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه ها و همچنین جدیدترین روش های تعمیر آنها آشنا شده اند و مهارت کافی برای انجام تعمیرات انواع لوازم برقی را دارند. یکی دیگر از خدماتی که این مرکز ارائه می کند این است که بعد از ثبت سفارش، تکنسین ها در مدت زمانی کمتر از یک ساعت در منزل و یا مکان مورد نظر حاضر خواهند بود تا دستگاه را در اسرع وقت بررسی کرده و آن را برای تعمیر به نمایندگی دلونگی انتقال دهند. طی تعمیر دستگاه، سعی آنها بر این اصل خواهد بود که قطعه ی معیوب را تعمیر کنند و تا حد ممکن از تعویض آن اجتناب نمایند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده و تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند و به این صورت در کاهش هزینه های تعمیر نیز نقش بسزایی دارد.

بعد از اتمام کار تعمیر توسط تعمیرکاران، به هنگام تحویل آن به صاحب کالا ضمانت نامه ای از طرف این مرکز به او ارائه خواهد شد تا خدمات و کارکرد دستگاه طبق آن ضمانت گردد. این گارانتی شش ماهه به این منظور به کاربر داده می شود تا از نوع خدمات ارائه شده و بر طرف شدن مشکل دستگاه و کارکرد آن خاطر جمع باشد. در صورت بروز دوباره ی مشکل در همان قسمت از دستگاه، قبل از پایان مهلت تعیین شده، کاربر می تواند با مراجعه این مرکز، تمامی خدمات را به صورت رایگان دریافت نماید.

معرفی لوازم خانگی دلونگی

  • ماشین لباسشویی دلونگی: کمپانی دلونگی لباسشویی هایی را در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگون طراحی و تولید کرده است که کار شستشوی لباس را در بهترین حالت انجام می دهند. اگر از این دستگاه در منزل استفاده می کنید و با خرابی و یا اختلال در کارکرد آن مواجه شده اید، می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی اقدام به تعمیر آنها کرده و اطمینان داشته باشید که اگر نیاز به تعویض قطعه ای در ساختار این دستگاه ها باشد، از قطعات اورجینال استفاده می‌ گردد.
  • بخارشوی دلونگی: اگر بخارشویتان از برند دلونگی به تازگی دچار خرابی و یا مشکل شده است، برای تعمیر بخارشو دلونگی می توانید با مراجعه به این مرکز هم آن را در کمترین زمان ممکن تعمیر نمایید و هم هزینه های ناشی از تعمیر خود را کاهش دهید.
  • پنکه دلونگی: یکی دیگر از لوازم خانگی دلونگی که تعمیرات آن شامل خدمات این شرکت می باشد، پنکه ی دلونگی است. این مرکز با استفاده از مدرن ترین روش ها اقدام تعمیر دستگاه های معیوب شما کرده و کیفیت عملکرد انها را حفظ می‌کند.
  • جاروبرقی دلونگی: این شرکت با استفاده از آخرین فناوری ها در زمینه ی تولید جاروبرقی توانسته جاروبرقی هایی در انواع و کاربری های متفاوت طراحی و تولید نماید. در مواردی که این محصول به هر دلیل دچار خرابی شود جهت تعمیر جاروبرقی دلونگی می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات دلونگی آنها را تعمیر کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
  • چرخ گوشت دلونگی: چرخ گوشت دلونگی از قدرت بالایی برخوردار بوده و می تواند به خوبی تکه های گوشت را خرد کند و به حالت چرخ کرده درآورد. اگر این محصول خراب شود، می توانید به مرکز ما مراجعه کرده و بدون هیچ دردسری آن را توسط گروه فنی آن به محل نمایندگی انتقال دهید.
  • جارو شارژی دلونگی: اگر خواهان تعمیر جاروشارژی خود به صورت تخصصی هستید، بهترین گزینه مراجعه به این مرکز می‌ باشد؛ زیرا در این محل آن را به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده اید و می توانید در اسرع وقت دستگاه خود را به صورت تعمیر شده تحویل بگیرید.
  • مایکروفر دلونگی: در صورتی که برای تعمیر مایکروفر دلونگی خود به دنبال یک نمایندگی معتبر می گردید، نمایندگی تعمیرات دلونگی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
  • سرخ کن دلونگی: سرخ کن تولید شده در این شرکت از کارایی و کیفیت ساخت بی نظیری برخوردار می باشد. در صورت مشاهده ی هر گونه اخلال در کار آن بهتر است آن را با استفاده از سرویس هایی که در نمایندگی ما به متقاضیان ارائه می شود آن را تعمیر نمایید.
  • غذاساز دلونگی: غذاساز به دلیل تنوع کاربری بالا ممکن است دچار خرابی شود. در این حالت باید نسبت به تعمیر آن سریعاً اقدام نمایید.
  • قهوه ساز دلونگی: قهوه ساز دلونگی همانند دیگر تولیدات این برند دارای کیفیت ساخت عالی است و از آخرین فناوری ها و استانداردهای جهانی پشتیبانی کرده و دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد. شما می توانید جهت تعمیر قهوه ساز دلونگی تکنسین های ما به صورت 24 ساعته اماده اند تا در صورت خرابی این دستگاه شما آن را با کمترین هزینه تعمیر نمایند.
  • اسپرسو ساز دلونگی: افرادی که در منزل اسپرسو ساز دلونگی معیوب دارند جهت تعمیر اسپرسو ساز دلونگی با مراجعه به نمایندگی تعمیرات دلونگی در تهران می توانند آن را به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده و از تعمیر آن به صورت تخصصی اطمینان داشته باشند.

تعمیرکار دلونگی در تهران

تعمیرگاه دلونگی مستقر در نمایندگی تعمیرات دلونگی در تهران یکی از مجهز ترین واحدهای فنی می باشد که در آن تمامی امکانات لازم جهت تعمیر هر کدام از محصولات این برند و قطعات آنها به صورت اورجینال موجود است. این امکانات دست تعمیرکاران را برای تعمیر هر یک از این محصولات و تعمیر آنها با روش های مدرن باز گذاشته است.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات دلونگی

اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر برای تعمیر لوازم خانگی خود با برند دلونگی در تهران هستید، بهترین گزینه هوم خانه است. این شرکت که نمایندگی تعمیرات دلونگی در تهران را دارد، با استفاده از تکنسین های ماهر و با بهره گیری از مدرن ترین روش ها، دستگاه معیوب شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تعمیر کرده و با ضمانت نامه در اختیار شما قرار می دهد.

نمایندگی تعمیرات دلونگی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات دلونگی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات دلونگی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات دلونگی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات دلونگی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
مهدوی 06 بهمن 1399

سلام من کافی میکر دلونگی دارم که اسپرسو سازش کارنمیکنه با وجود اینکه صدای موتورش میاد ولی اب وقهوه نمیده یه بارم تعمیرشده میخاستم راهنمایی کنین اگه تعمیر میخاد هزینه اش چقدر میشه

پاسخ دادن