آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

علت نشت روغن از چرخ گوشت

یکی از شایع ترین اتفاقاتی که امکان دارد برای دستگاه شما رخ دهد، نشت گریس از چرخ گوشت می باشد. هوم خانه در این مطلب به صورت تخصصی به بررسی علت نشت روغن از چرخ گوشت می پردازد تا شما را با نحوه رفع آن بیش تر آشنا کند. با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت داشتن نظر و یا تجربه ای به خصوص در مورد علت نشت روغن چرخ گوشت می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها به گفتمان با متخصصین تعمیرگاه لوازم خانگی هوم خانه بپردازید.

علت نشت روغن از چرخ گوشت

علت نشت روغن از چرخ گوشت در مدل های مختلفی از این دستگاه، متفاوت است. اما در صورتی که به شکل تخصصی چرخ گوشت مورد عیب یابی قرار بگیرد، می توان این مشکل را برطرف نمود. هوم خانه تصمیم گرفته است به صورت تخصصی شما را با دلایل نشت روغن چرخ گوشت آشنا کند و برای رفع این مشکل، راهکاری را ارائه کرده است.

چرا نشت روغن از چرخ گوشت اتفاق می افتد؟

همان طور که پیش تر گفته شد، مدل های مختلفی از چرخ گوشت اعم از مدل هایی که دارای واشر نمدی می باشند و همین طور مدل هایی که دارای جعبه دنده هستند، دلایل نشت روغن از چرخ گوشت متفاوت است. در ادامه به صورت تخصصی دلایل نشت روغن چرخ گوشت را در مدل های مختلف بررسی خواهیم نمود و برای رفع کردن آن، راهکاری را به شما ارائه خواهیم کرد.

علت نشت روغن چرخ گوشت در مدل های دارای واشر نمدی

نشت روغن چرخ گوشت، یکی از شایع ترین مشکلات این دستگاه می باشد که اگر در زمان مناسب اقدام به عیب یابی و تعمیر آن کنید، قطعا به سایر قطعات سالم چرخ گوشت آسیبی وارد نخواهد شد. شما می توانید دلیل نشت روغن چرخ گوشت در مدل های دارای واشر نمدی را از طریق مراحل زیر برطرف کنید.

  • در صورتی که چرخ گوشت شما در دسته مدل های دارای واشر نمدی قرار می گیرد، باید واشر را مورد بررسی قرار دهید.
  • امکان دارد به دلیل سلییدگی و یا خرد شدن واشر نمدی، نشت روغن اتفاق افتاده است.
  • برای رفع این مشکل در صورتی که مهارت کافی را برای عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت تماس بگیرید.

دلیل نشت روغن چرخ گوشت در مدل های دارای جعبه دنده

برای رفع علت نشت روغن از چرخ گوشت در مدل های دارای جعبه دنده، می توانید از اقدامات زیر کمک بگیرید:

  • برای رفع علت نشت روغن حتما حعبه دنده را بررسی کنید.
  • این امکان وجود دارد که پیچ های جعبه دنده شل شده و باعث نشت روغن شده اند.
  • شما باید جعبه دنده را باز کنید و پیچ های داخل ان را به خوبی در جای خود محکم کنید.
  • در صورتی که مهارت کافی برای انجام این کار را ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت هوم خانه تماس بگیرید.

بررسی علت نشت روغن از چرخ گوشت

هوم خانه در این مطلب دلایل نشت روغن چرخ گوشت را در مدل های مختلف برای شما مورد بررسی قرار داد و راهکاری را برای رفع آن به شما ارائه نمود. در صورتی که تصمیم دارید عیب یابی تخصصی چرخ گوشت خود را انجام دهید، به شما توصیه می کنیم که حتما از تکنسین و یا تعمیرکار ماهر کمک بگیرید تا به سلامت سایر بخش های چرخ گوشت آسیبی وارد نشود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست