تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ Smeg در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اسمگ یکی از بزرگترین برندهای ایتالیایی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی باکیفیت فعالیت می کند. اما دخیل بودن عوامل متعدد سبب می شود فناوری ها و کیفیت ساخت بالا، تولیدات این برند را از خرابی مصون نگه ندارد. همین امر باعث شده تا کاربران این محصولات از بابت خرابی این محصولات نگران باشند. اما باید اعلام کنیم که هوم خانه، به عنوان نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در تهران فعالیت دارد و تمامی خدمات لازم را برای تعمیرات تخصصی را ارائه می کند. در این مرکز از متخصصان مجرب و تعمیرکاران ماهر بهره گرفته شده است تا دستگاه ها بعد از تعمیر عملکردی دقیق و بی عیب و نقص داشته باشند.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی مایکروفر اسمگ نیست. بلکه به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در تهران
  • تعمیر مایکروفر اسمگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ
  • هزینه تعمیر مایکروفر اسمگ در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • عیب یابی مایکروویو اسمگ توسط تعمیرکار هوم خانه
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر اسمگ
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ
  • مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ Smeg در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسمگ تماس بگیرید یا با مراجعه به سایت هوم خانه اقدام به ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین نمایید.
  2. بعد از تماس مشخصات شما در سیستم ثبت می شود و نام تکنسین به همراه با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  3. تعمیرکار به همراه قطعات فابریک برای رفع عیب و تعمیر مایکروفر اسمگ در محل شما طی مدت زمان یک ساعت حاضر می شود.
  4. پس از اتمام کار تعمیرات ماکروفر اسمگ، فاکتور و ضمانتنامه معتبر به شما ارائه می شود.
  5. در انتها پس از اتمام خدمت رسانی از شما در مورد رضایتمندی و نحوه عملکرد تکنسین نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ Smeg در تهران

نمایندگی تعمیر ماکروفر اسمگ در تهران

نحوه تعمیر ماکروفر اسمگ در تهران به شرح زیر است:

مایکروفر اسمگ از جمله لوازم خانگی باکیفیت و کارآمد است که به صورت حرفه ای ساخته شده است. نقص در یکی از اجزای این محصول می تواند عملکرد کل دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و آن را مختل کند. به همین سبب به هنگام خرابی این دستگاه باید آن را با کمک تعمیرکاران ماهر تعمیر کرد.

تعمیر تخصصی ماکروفر در نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسمگ باعث می گردد عملکرد دستگاه بعد از تعمیر همانند روز اول شود.

تعمیر مایکروفر معیوب در نمایندگی های عمومی و یا به دست افراد ناوارد، زیان های جبران ناپذیری به دستگاه وارد می کند. به همین سبب نیز ممکن است خرابی دستگاه بیشتر شده و به علت تشخیص نادرست قطعه معیوب دیگر قطعات دستگاه نیز معیوب شوند.

ممکن است به هنگام کار با مایکروفر متوجه شوید که لامپ دستگاه کار نمی کند و یا نور آن کم است یا دستگاه کار می کند ولی در داخل آن گرمایی تولید نشده یا گرمای آن بسیار ناچیز است. در این موارد بهترین راهکار استفاده از مهارت کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ است.

تکنسین ها با آشنایی کامل از قطعات داخل مایکروفر قادرند آن را به خوبی و درستی عیب یابی نمایند. با این کار می توان مطمئن بود که تعمیر ماکروفر به صورت تخصصی انجام می گیرد و بعداً مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

زمانی که متوجه خراب شدن ماکروفر خود از برند اسمگ شدید، می توانید با استفاده از روش های حضوری و یا غیرحضوری با نمایندگی تعمیرات اسمگ تماس گرفته و از خدمات آن بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش مایکروفر اسمگ به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماکروفر اسمگ توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود که برای تماس با آنها می توانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است، استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، می توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسمگ استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماکروفر اسمگ در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در محل و منزل

از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ تعمیر دستگاه معیوب در محل و منزل است. یکی از فاکتورهایی که برای مراجعه کنندگان نمایندگی تعمیرات دارای اهمیت زیادی است، سهولت در ارائه خدمات است. مدیران این نمایندگی با توجه به نیاز کاربران و همچنین قرار دادن اصل مشتری مداری در اولویت برنامه های خود، راه های ارتباطی متنوعی برای مشتریان در نظر گرفته و خدمات خود را در محل ارائه می دهند.

تعدد شعبات نمایندگی اسمگ باعث دسترسی آسان متقاضیان در صورت تمایل به مراجعه حضوری و انتقال دستگاه به محل نمایندگی می شود. اما در بسیاری موارد امکان مراجعه حضوری به دلایلی چون صرفه جویی در وقت و هزینه و یا دشواری انتقال دستگاه به محل نمایندگی وجود ندارد. در این حالت کاربران می توانند از طریق سایت این مرکز و یا شماره تلفن های آن سفارش خود را ثبت نمایند.

بعد از ثبت سفارش تکنسین های هوم خانه با حضور در محل و منزل، دستگاه معیوب را عیب یابی و تعمیر می کنند. این تعمیرکاران تا 24 ساعت بعد از سفارش در محل حاضر می شوند و در اولین مرحله دستگاه را عیب یابی می کنند. به دلیل آشنایی کامل آنها با قطعات به کار رفته در ساختمان ماکروفر اسمگ عیب یابی دستگاه به سرعت و با دقت بالایی انجام می گیرد.

تعمیرکاران ما با انجام تعمیرات در محل خیال شما را از بابت بالا بودن هزینه های تعمیر و همچنین هزینه های مازادی چون هزینه انتقال دستگاه و هزینه ایاب و ذهاب راحت می نمایند. اما در برخی موارد دستگاه در محل قابل تعمیر نمی باشد. در این شرایط کادر این نمایندگی دستگاه معیوب را از شما تحویل گرفته و به محل نمایندگی انتقال می دهند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ چه ویژگی هایی دارد؟

در صورتی که مایکروفر اسمگ شما دچار خرابی شده است، تعمیرات دستگاه توسط تعمیرکار مجرب و حرفه ای می تواند بهترین گزینه محسوب شود. نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ با دارا بودن تعمیرکاران متخصص و ماهر می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

  • تعمیرکاران نمایندگی مجاز هوم خانه کلیه آموزش ها و دانش به روز در زمینه تعمیرات مایکروفر اسمگ را فراگرفته اند.
  • تعمیرکار متخصص برای تعویض قطعات مایکروفر شما تنها از قطعات فابریک و اصلی استفاده می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ از تجربه و سابقه زیادی در زمینه تعمیرات برخوردار بوده و در سریع ترین زمان مشکل آن را برطرف می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی ایرادات دستگاه شما را به سرعت تشخیص داده و به تعمیر مایکروفر اسمگ در محل می پردازد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ

هزینه تعمیر مایکروفر اسمگ در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

هزینه های تعمیر ماکروفر در نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسمگ نسبت به سایر مراکز بسیار منصفانه می باشد. در پی رعایت اصل مشتری مداری در این مرکز تمامی هزینه ها مطابق با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص شده اند.

این امر به دلیل جلوگیری از وارد شدن فشار اقتصادی به خانواده ها و هموار کردن مسیر تعمیر لوازم خانگی معیوب صورت گرفته و رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

نمایندگی مرکزی این نمایندگی جزء نمایندگی های مجهز و به روز در تهران می باشد. در این نمایندگی تمامی امکانات و قطعات اورجینال مورد استفاده از لوازم خانگی مهیا شده تا تعمیرکاران حین کار با کمبودی مواجه نشوند. استفاده از این تجهیزات و قطعات برای تعمیرات مایکروویو و دیگر لوازم خانگی اسمگ سبب می شود تعمیر آنها به روش نوین امکان‌‌پذیر باشد.

شفاف سازی هزینه های تعمیر برای مراجعه کنندگان یکی دیگر از خدمات این مرکز به حساب می آید. بر همین اساس بعد از عیب یابی ماکروفر اسمگ در محل هزینه نهایی تعمیر توسط تعمیرکاران تخمین زده می شود.

با اطلاع و رضایت مشتری از این هزینه ها تکنسین های ما اقدام به تعمیر دستگاه خواهند کرد. انتقال دستگاه معیوب به محل نمایندگی در موارد مورد نیاز توسط تکنسین ها و همچنین کاهش هزینه های ایاب و ذهاب یکی دیگر از عوامل موثر در مناسب بودن هزینه های تعمیر در این مرکز می باشد.

ارائه خدمات با قیمت های مناسب در عرصه رقابت نمایندگی های تعمیرات نقش مهمی ایفا می کند. با توجه به این امر نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ توانسته در این زمینه بسیار عالی عمل کند و رضایت حداکثری کاربران را حلب نماید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر اسمگ

با بهره گیری از جدول زیر می توانید هزینه تعمیر ماکروفر اسمگ خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماکروفر اسمگ هزینه تعمیر ماکروفر اسمگ
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر اسمگ 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر اسمگ 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر اسمگ 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر اسمگ 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر اسمگ 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر اسمگ 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر اسمگ 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر اسمگ 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر اسمگ 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر اسمگ 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر اسمگ 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی مایکروفر اسمگ

بعضی از پرسش ها به هنگام استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسمگ در هوم خانه مطرح می شود که ما در این بخش به بررسی این سوالات خواهیم پرداخت:

  • هزینه تعمیرات مایکروفر اسمگ در نمایندگی هوم خانه چقدر است؟

با توجه به ایراد موجود در مایکروفر اسمگ، ارقام مختلفی برای برآورد هزینه تعمیرات این دستگاه اعلام خواهد شد، اما تمامی هزینه های تعمیر مایکروفر اسمگ در محل مطابق با نرخ های اعلام شده توسط اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی محاسبه می شود.

  • نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروفر اسمگ به چه صورت است؟

هزینه تعمیرات ماکروفر اسمگ در نمایندگی مجاز هوم خانه پس از اتمام کار و در صورت رضایت مشتری پرداخت خواهد شد.

  • آیا برای تعمیر مایکروفر اسمگ در نمایندگی هوم خانه ضمانتی وجود دارد؟

تمامی خدمات تعمیر و عیب یابی مایکروفر اسمگ در نمایندگی مجاز هوم خانه همراه با ضمانت نامه 3 تا 12 ماهه ارائه خواهد شد.

بررسی ایرادات رایج مایکروویو اسمگ توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات رایج مایکروویو اسمگ در این بخش توضیح داده شده است:

به هنگام استفاده از ماکروفر اسمگ ممکن است با ایراداتی در آن مواجه شوید که این امر موجب اخلال در کار شما می شود. در این موارد بهتر است با کمک کارشناسان مجرب دستگاه را تعمیر کرده و مشکل ایجاد شده را در اولین فرصت برطرف نمایید.

به منظور آشنایی شما با این ایرادات در این بخش از مقاله چند مورد از آنها و روش های رفع آنها را عنوان خواهیم کرد.

علت خاموش شدن مایکروفر اسمگ در زمان کار چیست؟

موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر اسمگ انجام دهید:

  • این امکان وجود دارد که ماکروفر در حین کار خاموش شود.
  • در صورتی که با نحوه کار ماکروفر آشنا باشید، می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
  • دلیل این امر خرابی در قفل درب یا ایراد فن و خازن آن می باشد.
  • این موارد به دلیل اینکه با ساختمان دستگاه در ارتباط هستند، باید به صورت تخصصی تعمیر شوند.
  • استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ می تواند در این مورد راهگشا باشد.

علت گرم نشدن غذا در مایکروفر اسمگ چیست؟

در جهت بررسی مشکل گرم نشدن غذا در ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر اسمگ انجام دهید:

  • اگر دستگاه به درستی کار کند، اما غذا گرم نشود، احتمالاً مشکل از محافظ حرارتی دستگاه است.
  • محافظ حرارتی توان کنترل دمای دستگاه را دارد و خراب شدن آن می تواند در این مورد موثر باشد.
  • برای تعمیر آن باید این محافظ تعمیر یا تعویض گردد.

چنانچه ماکروفر اسمگ غذا را خوب گرم نمی کند، باید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسمگ در هوم خانه تماس بگیرید.

صفحه گردان مایکروفر اسمگ نمی چرخد؟

نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی ماکروفر اسمگ انجام دهید:

  • نچرخیدن سینی ماکروفر می تواند دلایل ساده ای چون تمیز نبودن زیر صفحه داشته باشد که با تمیز کردن آن مشکل نیز حل می شود.
  • اما اگر مشکل رفع نشد، باید صفحه نمایش ماکروفر بررسی شود.
  • همین طور کلید مربوط به تنظیمات گردش صفحه بررسی گردد.

برای بررسی دقیق تر دستگاه خود بهتر است با نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در محل تماس بگیرید.

چرا داخل مایکروفر اسمگ جرقه می زند؟

موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل ماکروفر اسمگ مورد بررسی قرار دهید:

  • اتصالی در سیم کشی داخلی دستگاه علت جرقه زدن ماکروفر می باشد.
  • همچنین در صورت کثیفی یا جرم درون محفظه ماکروفر نیز این اتفاق رخ می دهد.
  • قرار دادن ظروف استیل یا لب پریده درون دستگاه نیز سبب جرقه می شود.

برای بررسی سیم کشی مایکروفر خود می توانید به نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسمگ مراجعه کنید.

علت روشن نشدن مایکروفر اسمگ چیست؟

نکات زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد ماکروفر اسمگ انجام دهید تا مشکل رشون نشدن دستگاه شما رفع شود:

  • علت روشن نشدن ماکروفر اسمگ ممکن است به دلیل دوشاخه یا کابل باشد.
  • همچنین در صورتی که سیم کشی داخلی دستگاه دچار مشکل باشد نیز روشن نمی شود.
  • خراب شدن برد دستگاه دلیل دیگر این ایراد است. فعال بودن قفل کودک از دیگر دلایل است.

جهت رفع مشکل دستگاه خود می توانید با نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در تهران تماس بگیرید.

علت صدای زیاد در مایکروفر اسمگ  چیست؟

اگر به دنبال علت سر و صدای ماکروفر خود هستید، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر اسمگ انجام دهید:

  • شفت و سینی یا ریل دستگاه ممکن است به درستی در جای خود قرار نداشته باشند.
  • همچنین فن دستگاه نیز ممکن است ایراد داشته باشد و صدای عجیبی ایجاد کند.

برای تعمیر و رفع عیب دستگاه خود می توانید با نزدیک ترین شعبه از تعمیرکار مایکروفر اسمگ در تهران تماس بگیرید.

چرا گریل مایکروفر اسمگ روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر ماکروفر اسمگ در محل انجام دهید:

  • خراب شدن المنت ماکروفر اسمگ و یا از کار افتادن ترموستات دستگاه سبب روشن نشدن گریل ماکروفر می شود.
  • برد دستگاه نیز باید چک شود.
  • لازم است برای عیب یابی برد الکترونیکی ماکروفر اقدام کنید.

چرا مایکروفر اسمگ دود می کند؟

در صورت دود کردن ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیر و رفع ایراد ماکروفر اسمگ به کار ببرید:

  • در صورت کثیف بودن دستگاه، ماکروفر دود می کند.
  • در صورتی که گریل و یا کانوکش فعال باشد، دستگاه دود می کند. همچنین اتصالی در سیم کشی نیز سبب دود کردن می شود.

برای بررسی و رفع عیب دستگاه خود بهتر است با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در منزل تماس بگیرید.

دلیل خاموش شدن ماکروفر اسمگ در حین کار چیست؟

برای بررسی مشکل خاموش شدن ماکروفر در حین کار، موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی ماکروفر اسمگ انجام دهید:

  • خراب شدن قفل درب نیز سبب خاموش شدن ناگهانی می شود.
  • در صورت خرابی در فن، ترانسفورمر، تاچ پد و خازن نیز این مشکل رخ می دهد.

عیب خراب بودن قفل درب ماکروفر اسمگ چیست؟

موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماکروفر اسمگ انجام دهید تا علت خراب بودن قفل دستگاه را بررسی کنید:

  • خرابی در چفت درب و یا قفل آن سبب می شود تا درب دستگاه بسته نشود.
  • همچنین در صورتی که سیم کشی میکروسوئیچ نیز دچار ایراد شده باشد این ایراد رخ می دهد.

هوم خانه با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شماست تا دسترسی به تعمیرکاران و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا از طریق شماره های درج شده در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

  • تعمیرکاران هوم خانه در سریع‌ ترین زمان ممکن لوازم خانگی شما را عیب‌ یابی و تعمیر می‌ کنند.
  • تکنسین هوم خانه بلافاصله پس از تماس شما و در همان روز در محل شما برای تعمیر ماکروفر اسمگ حاضر خواهند شد.
  • نمایندگی مجاز هوم خانه پس از تعمیر مایکروفر شما، کلیه خدمات خود را 3 الی 12 ماه ضمانت می کند.
  • هزینه تعمیرات هوم خانه مطابق نرخ مصوب اتحادیه است و قبل از اعزام تعمیرکار ماکروفر اسمگ، هزینه تعمیر دستگاه به شما اعلام خواهد شد.
  • تعمیرکاران هوم خانه با دستگاه کارتخوان به محل شما می‌آیند تا شما دغدغه پول نقد را نداشته باشید.

هوم خانه در تهران به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسمگ در محل فعالیت می کند. این مرکز با کارنامه درخشان خود توانسته به نامی آشنا و مورد اعتماد در بین عموم مردم تبدیل شود. این مرکز با بهره گیری از تکنسین های مجرب و دوره دیده تعمیرات لوازم خانگی را به صورت تخصصی ارائه می نماید. ضمانت یک ساله تمامی خدمات مهر تایید دیگر بر کیفیت کار و نوع سرویس دهی این نمایندگی می باشد.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست