تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز STEELALBORZ در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اجاق گاز یکی از وسایل ضروری در هر خانه ای محسوب می شود. پس در خرید این محصول به چند نکته دقت کنید. سرشعله های استاندارد اجاق گاز استیل البرز گرما را در سطح وسیعی توزیع کرده و زمان پخت و پز را کوتاه می کنند. همچنین بالا بودن کیفیت جنس بدنه این محصول، نظافت را برای شما آسان کرده است. در صورت بروز مشکل در اجاق گاز استیل البرز، از سپردن اجاق گاز معیوب خود به افراد غیر متخصص خودداری کنید. چرا که این کار موجب بروز خطرات جدی خواهد شد. تعمیرکاران هوم خانه، تعمیرگاه مجاز تعمیر اجاق گاز استیل البرز با تجربه و دانش بالا، با حضور در محل و منزل، انواع خدمات مربوط به اجاق گاز را ارائه می دهند.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی استیل البرز نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز استیل البرز
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز استیل البرز
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز استیل البرز
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تهران

تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تهران به شرح زیر است؛ نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز استیل البرز با شعبه های متعدد در سرتاسر شهر تهران، بهترین خدمات را به صورت تعمیر در محل و منزل، در تمام ایام هفته ارائه می دهد.
با استفاده از خدماتی همچون، حضور تعمیرکار در محل و منزل، در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. قطعاً به هنگام خرید اجاق گاز، برگه گارانتی به شما ارائه داده شده است. در هنگام خراب شدن اجاق گاز می توانید با استفاده از برگه گارانتی، هزینه های خود را کاهش دهید و از مزایا و تعهدات تعمیرگاه مجاز تعمیرات استیل البرز بهره مند شوید.
اما اگر سال ها از اتمام تاریخ گارانتی اجاق گاز شما گذشته است یا برگه گارانتی را به هر دلیلی گم کرده ‌اید، همچنان می توانید از خدمات این مجموعه در سرتاسر شهر تهران بهره مند شوید. تعمیرکاران با ارائه ضمانت یک ساله خدمات، تعمیرات انجام شده بر روی اجاق گاز را ضمانت کرده و شما می توانید تا مدت ها با خیالی آسوده از اجاق گاز خود استفاده کنید.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز استیل البرز به چه صورت است؟

برندهایی همچون استیل البزر در ایران تولید میشوند و  خدمات پس از فروش اجاق گاز استیل البرز در همه شهرهای ایران دارای نمایندگی میباشد که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز استیل البرز در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز ALBORZ در محل و منزل

خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در محل و منزل به شرح زیر است؛ تعمیرکاران نمایندگی تعمیر اجاق گاز استیل البرز به منظور راحتی و آسایش مشتریان خود، انواع خدمات خود را از جمله تعمیر و سرویس اجاق گاز را با حضور در محل و منزل ارائه می دهند.این موضوع کمک می کند تا از حمل و نقل اجاق گاز به تعمیرگاه معاف شده و ترافیک شهر را تجربه نکنید. آنها تمام تجهیزات لازم را با خود همراه دارند تا به صورت کاملاً حرفه ای تعمیرات اجاق گاز را انجام دهند.

اگر تعمیرکار، قطعه ای را همراه خود نداشته باشد، تعمیر اجاق گاز متوقف شده و کار شما به روز دیگری موکول می شود. این موضوع برای شما خوشایند نخواهد بود. در این مجموعه هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز استیل البرز متعهد هستند در همان روزی که شما درخواست خدمات را ثبت می کنید، تعمیر اجاق گاز را انجام دهند. آنها با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند سعی می کنند آسیبی به اجاق گاز وارد نکرده و از خط و خش بر روی اجاق گاز جلوگیری کنند.

هزینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

نحوه برآورد هزینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است؛تعمیرکاران متعهد و با اخلاق نمایندگی تعمیر اجاق گاز استیل البرز به منظور کاهش هزینه های تعمیرات اجاق گاز شما بر دو اصل متعهد هستند: تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه معیوب. اگر ایرادات پیش آمده در اجاق گاز به صورت سطحی باشد و قطعه معیوب دارای پیچیدگی های خاصی نباشد و تعمیرکار کاملاً با ساختار اجاق گاز آشنا باشد، می تواند در زمان کوتاه قطعه معیوب را تعمیر کند. این یعنی کمک به شما در کاهش هزینه ها.

اما چنانچه تعمیر قطعه به دلیل گستردگی خرابی و پایان یافتن عمر مفید قطعه، امکان پذیر نباشد تعمیرکار باید تعمیر اجاق گاز را با تعویض قطعه ادامه دهد. تعویض قطعه، ممکن است هزینه های شما را افزایش دهد؛ اما به دلیل اینکه تعمیرکار از قطعه اورجینال استفاده کرده است تا سال ها از هزینه تعمیرات اجاق گاز معاف خواهید شد. تمام نرخ های این مجموعه بر اساس نرخ مصوب بوده و کاملاً مقرون به صرفه می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

با کمک جدول زیر می توانید هزینه تعمیرات اجاق گاز استیل البرز خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز استیل البرز هزینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز
تعویض ترانس اجاق گاز استیل البرز 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز استیل البرز 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز استیل البرز 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز استیل البرز 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز استیل البرز 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز استیل البرز 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز استیل البرز 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز استیل البرز 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز استیل البرز

نحوه عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار اجاق گاز استیل البرز به شرح زیر است؛ با توجه به استفاده مکرر از اجاق گاز، باید در خصوص نگهداری و استفاده از این وسیله مهم و کاربردی برخی نکات را رعایت کنید. اگر بر اثر گذشت زمان و یا استفاده نادرست، اجاق گاز شما دچار آسیب و ایراد شود برای برطرف کردن ایرادات، تخصص و مهارت تعمیرکاران حرفه ای لازم است. اگر تعمیر اجاق گاز به صورت غیرتخصصی انجام شود چه بسا خسارت بیشتری به اجاق گاز وارد شده و خطراتی را به وجود آورد.

متخصصان مجرب و متعهد نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز استیل البرز با تکیه بر دانش خود، عیب یابی اجاق گاز را در زمان اندک انجام داده و کوتاه ترین مسیر تعمیر را انتخاب می کنند. آنها آموزش‌ های لازم را در خصوص تعمیرات اجاق گاز در انواع مدل ها فرا گرفته اند. این موضوع باعث شده است تعمیرکاران این نمایندگی خدمات بهتر و تخصصی تری را با حضور در محل و منزل به مشتریان ارائه دهند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز استیل البرز توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

در ادامه به بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز استیل البرز می پردازیم؛ به دلیل این که اجاق گاز با گاز و برق کار می کند، یک وسیله بسیار مهم در آشپزخانه محسوب می شود. در صورت مشاهده هرگونه خرابی باید بلافاصله آن را مورد بررسی قرار داده و مشکل را برطرف کنید. با مرور و بررسی مشکلات در اجاق گاز، می توانید برخی ایرادات را بدون حضور تعمیرکار برطرف کنید. اما اگر ایرادات بسیار پیچیده هستند از دست کاری اجاق گاز خودداری کرده و از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز کمک بخواهید.

علت یک دست نبودن شعله اجاق گاز استیل البرز چیست؟

در صورت یک دست نبودن شعله ها در دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیر اجاق گاز استیل البرز استفاده نمایید:

  • شعله های اجاق گاز به طور عادی باید به رنگ آبی روشن و ارتفاع حدود ۲۰ میلی متر باشند.
  • اگر شعله ها از حالت طبیعی خارج شده اند، گرما به طور یکنواخت انتشار پیدا نمی کند.
  • هرگاه شعله های اجاق گاز به رنگ زرد دیده شوند باید منافذ مشعل را تمیز کنید.
  • امکان دارد به دلیل ریختن مواد غذایی بر روی مشعل، منافذ آن بسته شده است.
  • بهتر است بعد از هر بار استفاده از اجاق گاز مواد غذایی را از روی صفحه و مشعل ها تمیز کنید.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در منزل تماس بگیرید.

روشن نشدن شعله اجاق گاز، برای تعمیر گاز استیل البرز در این مورد چه کنیم؟

یکی از مشکلات گاز روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن در دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در منزل استفاده نمایید:

اگر به هنگام روشن کردن شعله اجاق گاز جرقه ایجاد می شود اما شعله روشن نمی شود، باید منافذ شعله و منافذ خروجی گاز را تمیز کرده تا منافذ باز شده و شعله به راحتی روشن شود.

در صورت حل نشدن مشکل روشن نشدن شعله، با نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در تهران تماس بگیرید.

علت گرم شدن بیش از حد شعله اجاق گاز استیل البرز چیست؟

در صورت گرم شدن بیش از حد شعله ها در دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیر اجاق گاز استیل البرز استفاده نمایید:

تعمیرکار مجاز نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در محل با بررسی این قطعه و مشاهده خرابی، ترموستات را تعویض می کند.

چرا شعله اجاق گاز استیل البرز سر و صدا می کند؟

در صورت ایجاد سر و صدا در حین کار دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیرات اجاق گاز در منزل استفاده نمایید:

  • اگر به هنگام روشن کردن شعله اجاق گاز، صدای زیادی از شعله ها شنیده می شود به دلیل اختلال در هوا رسانی می باشد.
  • اگر هوا بیش از حد به مشعل برسد شعله اجاق گاز با صدا همراه خواهد بود و تعمیرکار تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز استیل البرز با بررسی شاتر هوای اجاق گاز آن را تنظیم کرده و در صورت خرابی آن را تعویض می کند.

برای رفع مشکل سر و صدا در شعله ها، با نزدیکترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیرات گاز استیل البرز در تهران تماس حاصل نمایید.

اجاق گاز جرقه نمیزند، تعمیرکار اجاق گاز استیل البرز در این مورد چه نظری دارد؟

در صورت جرقه نزدن دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیر اجاق گاز استیل البرز در منزل استفاده نمایید:

  • اگر به هنگام روشن کردن اجاق گاز، جرقه ایجاد نمی شود، ترانس جرقه باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • ممکن است سیم ها دچار قطعی شده اند و جرقه ایجاد نمی شود. البته ممکن است کلید جرقه نیز دچار شکستگی شده باشد.

در صورت حل نشدن مشکل جرقه زن ها، بهتر است با خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز استیل البرز در محل تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز استیل البرز دود می کند؟

یکی از مشکلات گاز دود کردن آن است. در صورت دود کردن دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیر اجاق گاز استیل البرز در منزل استفاده نمایید:

  • اگر اجاق گاز را به تازگی خریداری کرده اید و با روشن کردن آن، دود مشاهده می کنید، به دلیل استفاده از روغن های صنعتی است که در تولید اجاق گاز استفاده شده است.
  • بهتر است قبل از استفاده از اجاق گاز صفحه اجاق گاز و مشعل ها را تمیز کنید.
  • اما اگر سال ها از استفاده اجاق گاز شما می گذرد و با روشن کردن اجاق گاز، دود مشاهده می کنید، به دلیل چربی و مواد غذایی می باشد که بر روی شعله ها به مرور زمان لایه ای را تشکل داده اند. نظافت اجاق گاز را هرگز فراموش نکنید.

برای رفع مشکل دود کردن در دستگاه خود، از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز بهره مند شوید.

علت انتشار بوی گاز در محیط اجاق گاز چیست؟ اموزش تعمیر اجاق گاز استیل البرز در این مورد

در صورت بروز بوی گاز در دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیر اجاق گاز استیل البرز در منزل استفاده نمایید:

برای بررسی مشکل بوی بد در دستگاه خود، از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات گاز استیل البرز بهره مند شوید.

گاز به اجاق گاز نمی رسد، چگونگی تعمیر اجاق گاز استیل البرز در این مشکل

در صورت نرسیدن گاز به دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در منزل استفاده نمایید:

  • ابتدا اطمینان داشته باشید گاز منطقه قطع نشده است.
  • دستگیره سوپاپ اجاق گاز را تا نیمه باز کرده و شعله کبریت را در نزدیکی آن قرار دهید.
  • اگر گاز روشن نشود، گاز در اجاق گاز جریان ندارد. با خراب شدن ایگنیتر، شعله ها روشن نخواهند شد.

برای رفع مشکل نرسیدن گاز به دستگاه خود، از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر گاز استیل البرز در محل بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در هوم خانه

خدمات هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیر اجاق گاز استیل البرز به شرح زیر است؛ هوم خانه توانسته است طی سال ها فعالیت صادقانه خود، همواره در ارائه خدمات تعمیرات اجاق گاز پیشگام باشد. تیم هوم خانه با استخدام نیروهای متخصص و حرفه ای توانسته است خدمات تخصصی را با بالاترین سطح کیفیت، با حضور در محل و منزل به مشتریان ارائه دهد.
تعمیرکاران نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز استیل البرز با تجربه چندین ساله خود و با به روز کردن دانش فنی، توانسته اند در کار خود موفق ظاهر شده و رضایت اکثر مشتریان را جلب کنند. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه و ضمانت یک ساله خدمات از مهم ترین تعهدات این مجموعه می باشد.

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست