تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت Indesit در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

در هنگام خرید لوازم خانگی و از جمله ماشین لباسشویی، حتماً به نکات مهمی نظیر زیبایی، فضای مناسب، مصرف انرژی مناسب و قابل انطباق با چیدمان در منزل و هر مکان دیگری توجه کنید؛ اما فراموش نکنید که این موارد، تنها فاکتورها مهم و اساسی نیستند.
بهتر است به موضوع تعمیر نیز توجه داشته باشید. درست است که یک ماشین لباسشویی جدید قرار است سال های متمادی برای شما خدمت کند حتی اگر تمامی نکات ضروری در نگهداری از آن را رعایت نکرده باشید؛ اما دوراندیشی و آینده نگری شما باعث می شود که بهترین برند را در بخش برخورداری از نمایندگی تعمیرات، انتخاب کنید.

در این مقاله شما را با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت آشنا می کنیم. خدمات ارزنده و بدون نقص مرکز تعمیرات هوم خانه برای این برند، باعث می شود این ماشین لباسشویی را خریداری نمایید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی ایندزیت نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران
  2. تعمیر لباسشویی ایندزیت در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی ایندزیت در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی ایندزیت
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی ایندزیت
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی ایندزیت

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی شاید به دست مصرف‌کنندگان خیلی آسان نباشد؛ اما افرادی که در این زمینه تخصص دارند؛ می‌توانند به راحتی مشکل ماشین‌لباسشویی را برطرف کنند. در زیر به راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران پرداخته‌ایم.

  • آسان‌ترین روشی که پیش‌رو دارید تماس با شماره 02158941 است.
  • تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت نیز می‌تواند راهی برای ارتباط با نمایندگی باشد. علاوه بر این با ثبت‌نام در سایت شما می‌توانید مشخصات خود را به همراه مشکل دستگاه اعلام نمایید.
  • پس از انجام هر یک از مراحل بالا و ثبت مشخصات شما پیامکی که در آن نام تعمیرکار و کد اشتراک آمده است؛ ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی شما با استفاده از قطعات فابریک خود را ظرف مدت یک ساعت به محلی که اعلام نموده‌اید می‌رساند.
  • در آخر کار می‌توانید برگه گارانتی و فاکتور را از تعمیرکار دریافت کنید.
  • همچنین با شرکت در نظرسنجی می‌توانید میزان رضایت خود از خدماتی که دریافت نموده‌اید را اعلام بفرمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران به شرح زیر است؛ متخصصان مجرب و با تجربه ای که در این نمایندگی فعالیت می کنند، از روزمه فعالیت درخشانی برخوردارند و دستگاه شما با هر مشکل و ایرادی توسط این افراد، قابل تعمیر می باشد.
شما با خیال راحت می توانید دستگاه خراب را در هر زمانی به آنها بسپارید و ظرف مدت زمان کوتاهی، آن را صحیح و سالم تحویل بگیرید. سابقه درخشان تکنسین های نمایندگی تعمیرات ایندزیت باعث می شود دقت و سرعت تعمیرات بالا برود و نتیجه مطلوبی به دست بیاید.
میزان رضایتمندی مشتریان تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت ادعای بهترین بودن آن را اثبات می کند. می توانید این کارنامه را در سایت این نمایندگی بررسی کنید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ایندزیت به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ایندزیت توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت Indesit در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در محل و منزل به شرح زیر است؛ از دست دادن زمان، تحمل آلودگی هوا و آلودگی صوتی، مصرف بنزین، پشت ترافیک ماندن، خستگی و از دست دادن حضور در جمع خانواده را هرگز تجربه نخواهید کرد اگر از خدمات این مرکز تعمیراتی استفاده کنید.

حتماً می پرسید چگونه این اتفاق ها با حضور یک نمایندگی تعمیرات رخ می دهد؟ اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد، در حالت عادی لازم است تمام این پروسه سپری شود؛ اما تکنسین های نمایندگی ایندزیت با حضور در محل و منزل، سریع ترین و بهترین راه را پیش پای شما عزیزان می گذارند.

تنها کافی است با این مجموعه تماس بگیرید و یا حتی پیامک ارسال نمایید و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. در هر نقطه ای از تهران که هستید، در کوتاه ترین زمان ممکن میزبان تعمیرکار اعزامی خواهید بود حتی اگر پاسی از شب گذشته باشد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ اگر از مشتریان برند ایندزیت هستید، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. اگر مشکلی در دستگاه به وجود آمد، همان طور که دستگاه را با قیمتی شفاف و مناسب و بدون واسطه خریداری نمودید، تعمیر آن نیز با پایین ترین نرخ برای شما صورت می گیرد. شفاف بودن جدول قیمت ها و در معرض نمایش قرار دادن آن در تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت این اطمینان را به شما می دهد که با چه رنج قیمتی، تعمیرات را انجام خواهید داد.
حتی امکان مقایسه با دیگر مراکز تعمیر نیز برای شما فراهم می شود و در نهایت در کمال ناباوری به این نتیجه خواهید رسید که این مرکز، بهترین انتخاب برای شما می باشد.

از دیگر مواردی که شما را به حیرت خواهد انداخت، ضمانت یک ساله خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی توسط این نمایندگی می باشد. تصورش را بکنید که اگر کارت ضمانت تعمیرات را در دست داشته باشید و دوباره مشکلی برای ماشین لباسشویی شما پیش بیاید، بدون پرداخت هزینه، می توانید با این نمایندگی تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر تعمیرات را در این مرکز ثبت کنید. این موضوع از هر جهت برای شما به صرفه و مثبت می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت

با کمک جدول تعرفه خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت، می توانید هزینه های خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت
هزینه نصب ماشین لباسشویی ایندزیت 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی ایندزیت 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ایندزیت 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی ایندزیت 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی ایندزیت بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی ایندزیت 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی ایندزیت 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی ایندزیت 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی ایندزیت 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی ایندزیت 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی ایندزیت 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ایندزیت 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی ایندزیت بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی ایندزیت

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در این بخش توضیح داده شده است؛ یکی از اقدامات مهم نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات ماشین لباسشویی است. تعمیرکاران با حضور در این کلاس ها اطلاعات و دانش خود را به روز کرده و با نکات مهم تعمیرات آشنا می شوند.

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در ادامه بیان شده است:

  • همان طور که در قسمت قبل اشاره شد تعویض قطعه، تنها زمانی صورت می گیرد که به طور کامل خراب شده باشد.
  • در صورت بروز چنین موضوعی، چنانچه برای خرید قطعه به مراکز متعدد مراجعه کنید، قطعات مختلفی را با برچسب و قسمت ها و قیمت های متفاوت به شما پیشنهاد می دهند.
  • در حالی که ممکن است در هنگام انتخاب و خرید گمراه شوید.
  • اجازه دهید کار تعویض قطعه را متخصصان این مرکز تعمیراتی برای شما انجام دهند.
  • در این صورت صد در صد خیال تان راحت است که نصب قطعه، همراه با استفاده از قطعات اورجینال بوده است.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی ایندزیت در ادامه بیان شده است؛ در حالی که از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت درخواست کنید تا مشکل وسیله شما را بر طرف کند، او ضمن بررسی دقیق قطعات درون دستگاه، متوجه خرابی قطعه و یا قطعات می شود. تعمیر قطعه به جای تعویض آن، اولین اقدامی است که انجام می دهد؛ چرا که معتقد است از نظر اقتصادی مناسب خانواده ها می باشد.
در حالی که تعویض آن تنها زمانی اتفاق می افتد که قطعه به طور کامل کارایی خود را از دست داده باشد. این موضوع از بعد دیگر نیز بهترین انتخاب است؛ چرا که قطعات فعلی دستگاه پیش از این امتحان خود را پس داده اند و با دستگاه سازگاری کامل دارند. لازم است در ادامه، توجه شما را به تعدادی از مشکلات و ایرادات رایج در دستگاه جلب کنیم تا در هنگام بروز اتفاق، دلایل آن برای شما مبهم نباشد.

علت نشت آب از ماشین لباسشویی ایندزیت از چیست؟ برای تعمیر آن در این مورد چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت بروز نشتی در ماشین لباسشویی ایندزیت باید راهکارهای زیر را برای تعمیر به کار ببرید:

  • در صورتی که ماشین لباسشویی در حال فعالیت است اما آب از آن نشت می کند ممکن است به دلایلی نظیر شل شدن بست موجود در محفظه دستگاه، پاره شدن خرطومی های جا پودری، پاره شدن یا نشتی شیلنگ ورودی، پاره شدن و یا نشتی شیلنگ تخلیه آب، پیچ خوردگی لاستیک آب بندی، مونتاژ نشدن محفظه دستگاه و غیره باشد.
  • رفع مشکل هر کدام از این قطعات نیازمند داشتن تجربه لازم در این خصوص است. پیشنهاد می شود از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت کمک بگیرید.

دلیل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی ایندزیت چیست؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی گرم نشدن اب است. در صورت گرم نشدن آب در لباسشویی ایندزیت باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که قطعاتی مانند تایمر، ترموستات، قطع شدن اتصال کنتاکت های مختلف و سیم های مرتبط ماشین لباسشویی دچار اختلال شده باشند، در جریان شستشو، آب گرم نمی شود.
  • حتی آب به جوش نمی آید. بنابراین برای رفع این مشکل، لازم است از یک متخصص مجرب و با تجربه راهنمایی بخواهید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی ایندزیت در دور خشک درست نمی کند، تعمیر تخصصی لباسشویی در این مورد چگونه است؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی خشک نکردن لباس ها است.  در صورت خشک نشدن لباس در لباسشویی ایندزیت باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار برد:

  • در هنگام روشن کردن ماشین لباسشویی ممکن است پس از پایان کار و بیرون آوردن لباس ها، متوجه شوید لباس ها کاملاً خیس هستند.
  • خیس بودن لباس ها به این دلیل است که بخش دور خشک کن، خراب شده است.
  • فعال نبودن این بخش نیز به دلیل وجود مشکل در موتور، برد، خازن، کلید، فیلتر پمپ و غیره می باشد.
  • نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت همراه خوبی در راستای رفع این مشکل می باشد.

اگر دستگاه شما در دور خشک کن کار نمیکند، کافی است جهت عیب یابی با نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران ارتباط برقرار نمائید.

ماشین لباسشویی ایندزیت روشن نمی شود، چگونه دستگاه را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی ایندزیت موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر دو شاخه از پریز جدا شده باشد یا سیم ها دچار ایراد شده باشند، دستگاه روشن نمی شود.
  • همچنین در صورتی که اتصالی کوچک در برق وجود داشته باشد نیز این عامل به وجود می آورد.
  • سوختن موتور نیز سبب روشن نشدن لباسشویی می شود.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود، کافی است جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تهران بهره مند شوید.

چرا صفحه نمایش لباسشویی ایندزیت خطا می دهد؟ آیا تعمیر لباسشویی در این مورد ممکن است ؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خطا دادن صفحه آن است. در صورت بروز خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی ایندزیت موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • خطاهای به وجود آمده در صفحه نمایش لباسشویی ایندزیت نشان دهنده ایراد در یکی از قطعات است.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در خانه اقدام نمائید.

علت نرقتن به مرجله بعدی بعد از آبگیری لباسشویی ایندزیت چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نرفتن به مرحله بعد از آبگیری است. در صورت آبگیری نکردن لباسشویی ایندزیت باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر دستگاه سوخته باشد یا اگر ایرادی در سیم کشی ایجاد شده باشد، دستگاه وارد مرحله بعد از آبگیری نمی شود.
  • همچنین خرابی خازن راه انداز، خرابی برد تنظیم و همچنین ایراد در برق شهری و یا خارج شدن سوکت موتوز از جایگاه خود سبب این مشکل می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در منزل اقدام نمائید.

دیگ لباسشویی ایندزیت به درستی نمی چرخد، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن غلتک آن است. در صورت نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی ایندزیت باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر لباسشویی روشن می شود اما نمی چرخد، ممکن است مشکل مربوط به شل شدن تسمه باشد.
  • همچنین نیم سوز شدن موتور نیز سبب این ایراد می شود.
  • اگر حجم بالایی لباس در لباسشویی نیز قرار گیرد، دستگاه قادر به چرخش نیست.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در محل اقدام نمائید.

لباسشویی ایندزیت در حین کار از کار می افتد، تعمیرکار چگونه برای تعمیر ان اقدام می کند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی از کار افتادن آن است. در صورت از کار افتادن لباسشویی ایندزیت باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که شیر آب برقی خراب شود دستگاه قادر به ابگیری نیست و همچنین اگر حجم زیاد لباس در لباسشویی باشد، نیز لباسشویی قادر به کار کردن نیست.
  • نیم سوز شدن موتور یا قطع شدن جریان برق از دیگر مواردی است که سبب می شود تا دستگاه از کار بیفتد.

اگر دستگاه شما از کار افتاده است، نگران نباشید و جهت عیب یابی با نزدیکترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تهران تماس حاصل نمایید.

چگونه مشکل بوی سوختگی در ماشین لباسشویی ایندزیت را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بوی سوختگی آن است. در صورت انتشار بوی سوختگی از ماشین لباسشویی ایندزیت باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ممکن است بوی سوختگی به دلیل نیم سوز شدن موتور باشد.
  • همچنین در صورتی که برق دستگاه اتصالی کرده باشد و سیم ها سوخته شده باشد نیز این مشکل پدید می آید.
  • در صورتی که برد لباسشویی خراب شده باشد یا اگر تسمه شل شده باشد نیز این موضوع پیش می آید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران اقدام نمائید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در هوم خانه چیست؟

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت، هوم خانه مقصدی مطمئن برای سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی شما است. مرکزی که با ساعت مورد نظر شما هماهنگ می شود و متخصص را به منزل و محل می فرستد. در پایان کار نیز علاوه بر دستگاه سالم، کارت ضمانت و اطلاعات مفید در راستای نگهداری از آن در اختیار شما قرار می گیرد.

مزایای استفاده از از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت به شرح زیر است:

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک
  4. کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد
  5. ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست