تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ایندزیت در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند ایتالیایی ایندزیت از تولید کنندگان پر آوازه لوازم خانگی در دنیا، فعالیت خود را در سال 1975 میلادی با مدیریت ویتوریو مرلونی در شهر فابریانو ایتالیا آغاز کرد. این شرکت که به عنوان پنجمین شرکت بزرگ تولید کننده در دنیا به شمار می آید محصولات خود را با نام هفت برند به نام های ایندزیت، شولتز، ترموگاما، هات‌پوینت، آریستون، استینول و الکو به بازارهای سایر کشورهای دیگر عرضه می کند. طراحی زیبا و خارق العاده، همراهی با نوآوری و ماندگاری بالا از جمله دلایلی ست که مشتریان زیادی را در اقصی نقاط دنیا، جذب خود کرده است. نمایندگی تعمیرات ایندزیت نیز به دلیل خدمات رسانی بالا در هنگام تعمیر، رضایتمندی مشتریان را از آن خود کرده است. در این مقاله شما را با خدمات ارزنده این نمایندگی آشنا می کنیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ایندزیت در تهران

محال است نام نمایندگی تعمیرات ایندزیت را به خاطر دسترسی آسان، از خاطرتان برود. اگر فراموش هم کرده باشید و یا برای اولین بار است که تصمیم دارید از خدمات این نمایندگی استفاده کنید، راه های دسترسی به این نمایندگی مثل آب خوردن است. در موتور های جستجو نام این نمایندگی را سرچ کنید. خدمات منحصر به فرد آن را از طریق تیترهای پیش رویتان خواهید دید. شماره های تماس، پست الکترونیکی، شماره پیامک، کانال تلگرام پل ارتباطی آن با مشتریان می باشد. از سنتی ترین روش تا مدرن ترین آن می توانید با نمایندگی ایندزیت در تهران تماس حاص نمایید و از خدمات آن بهره مند گردید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در محل

بدون شک بخش هزینه خدمات از مهم ترین مواردی ست که ذهن هر مشتری را در ابتدای کار درگیر می کند. همین موارد که در شرایط بد اقتصادی یکی از لوازم خانگی شما مختل شود خودش به اندازه کافی شوکه کننده است چه برسد به هزینه های تعمیرات آن، اما نگرانی شما برای تعمیرات بی مورد است چرا که تعرفه هزینه ها بر اساس میزان درآمد شهروندان و به صورت کاملاً کارشناسی در نظر گرفته شده است. در نمایندگی تعمیرات ایندزیت چیزی به نام تخفیف وجود ندارد چرا که هزینه تعمیر به قدری منصفانه و پایین می باشد که خودتان متعجب می شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از میزان قیمت هزینه ها، به سایت و یا کانال تلگرام این نمایندگی مراجعه کنید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت هوم خانه را انتخاب کنیم؟

پاسخ چرایی این موضوع را از آیتم هایی که در سطر های زیرین به آن اشاره می شود، دریافت خواهید کرد.

  • اعزام تعمیرکار: اگر خاطرتان باشد، چندی پیش دعا می کردیم که هیچ کدام از وسایل منزل مان خراب نشود چون در غیر این صورت معضل بزرگی پیش رویمان بود. از حمل دستگاه به تعمیرگاه گرفته تا مدت زمان نوبت دهی، تعمیر و مجدداً حمل دستگاه به منزل. خوشبختانه امروز دیگر نیازی نیست برای تعمیرات لوازم خانگی، این پروسه را طی کنید. نمایندگی تعمیرات ایندزیت در کنار شماست تا در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرکاری را به منزل و یا محل کار شما اعزام نماید. همچنین از نوبت دهی خبری نیست و قرار نیست هزینه ی اضافی را برای ارسال و دریافت  دستگاه معیوب، بپردازید و مهم تر از همه تعمیر دستگاه مورد نظر در همان روز و همان ساعت انجام خواهد گرفت و شما می توانید بلافاصله از دستگاه استفاده نمایید. با توجه به این موضوع نه تنها در زمان شما که ارزشمند ترین داشته شماست، صرفه جویی می شود، از اتلاف  هزینه های جانبی نیز، جلوگیری می گردد.
  • مشاوره مستمر: دریافت مشاوره در هر کاری، شما را یک و یا چندین قدم به سمت جلو هدایت می کند. کار تعمیرات نیز از این موضوع مستثنی نیست. قبل از مراجعه حضوری و یا درخواست از تعمیرکار حتماً با نمایندگی تعمیرات ایندزیت تماس گرفته و مشاوره مقدماتی را بگیرید. مشاوره متخصصان این نمایندگی به صورت مستمر است و از ابتدای کار تا پایان کار همراه شما خواهد بود و حتی با عضویت در باشگاه مشتریان آن، می توانید از مشتریان همیشگی باشید و مشاوره های لازم را در موارد مختلف دریافت نمایید.
  • تعویض و تعمیر حساب شده: انجام عملیات تعمیرات توسط متخصصان نمایندگی تعمیرات ایندزیت بر اساس اصول انجام می شود. اینکه قطعه ای مشکل جزئی پیدا کرده باشد و رفع شدنی باشد و یا کارایی خودش را از دست داده باشد خیلی زود مشخص می شود و با حساسیت و دقت لازم صورت می گیرد ضمن اینکه همیشه تعمیر قطعه در اولویت قرار دارد.
  • استفاده از قطعات اورجینال: در صورتی که قطعه و یا قطعاتی به طور کامل از بین رفته باشند لازم است قطعه جدید را جایگزین کرد البته نه هر نوع قطعه ای. در حال حاضر انواع قطعه های مختلف لوازم خانگی در بازار یافت می شود که قیمت آن ها نیز به نسبت قطعات اصلی، پایین تر است اما برخی از آن ها، تقلبی هستند. در صورت نیاز به تعویض قطعه اجازه دهید تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ایندزیت، قطعه را خریداری نماید و یا با مشاوره وی خریداری کنید. تفاوت قطعات اصلی و فیک را نیز با کمک متخصصان این نمایندگی فرا بگیرید.
  • ارائه گارانتی کوتاه مدت: در صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ایندزیت، مشمول ضمانت 6 ماهه می شوید. این ضمانت شامل اولین مشتریان نیز می شود و در واقع چنانچه برای اولین بار با این نمایندگی همکاری می کنید، از خدمات پس از تعمیر نیز بهره مند می گردید. اعتبار این نوع از خدمات به مدت 6 ماه می باشد و با ارائه این کارت بار دیگر، سرویس دهی رایگان را از آنِ خود کنید.
  • فعالیت بی وقفه: فعالیت بی وقفه نمایندگی تعمیرات ایندزیت، قابل ستایش است. این نمایندگی حتی در شرایط اضطراری و حساس این روزها که به دلیل شیوع بیماری کرونا و انتشار ویروس کوبید 19، امکان تردد برای هیچ کس فراهم نیست، مشتریانش را تنها نگذاشته و در هر زمانی که مشتری مناسب ببیند در منزل و یا محل کار وی حضور یافته و کار تعمیرات را انجام می دهد. در شرایط قرنطینه هم چنانچه نیاز به تعمیرات فوری دستگاه پیدا کردید، نمایندگی تعمیرات ایندزیت، در کنارتان خواهد بود.

معرفی لوازم خانگی ایندزیت

تولیدات برند معتبر ایندزیت، آشپزخانه شما را تکمیل می کند. با داشتن این لوازم خانگی زیبایی، نظافت را به خانه و خانواده شما می بخشد. طراحی زیبا، متناسب با درآمد  و قدرت خریدِ هر خانوار، میزان پایین مصرف انرژی و سهولت در امر تعمیر، از جمله مواردی ست که این برند ایتالیایی، مخاطبان زیادی در کشور دارد. در زیر تعدادی از این لوازم خانگی را به شما معرفی می کنیم.

  • ماشین لباسشویی: کار سخت شست و شوی لباس های اعضای خانواده را این عضو ثابت یعنی ماشین لباسشویی ایندزیت انجام می دهد. اگر یک روز هم سراغش بروید و لباس های تمیز و مرتب را به شما تحویل ندهید، خلاء آن به شدت حس خواهد شد. در مواقعی که لباس ها در هم گره می خورد، ماشین لباسشویی روشن و یا خاموش نمی شود، یا زمانی که درب دستگاه باز و یا بسته نمی شود، و یا زمان هایی که خشک کن دستگاه کار نمی کند، این دستگاه مهم دچار نقص فنی شده است و رفع آن نیز نیازمند تخصص و تجربه است. در نتیجه از تکنسین های ماهر و با تجربه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت کمک بگیرید.
  • ماشین ظرفشویی: اهمیت ماشین ظرفشویی ایندزیت، دستِ کمی از ماشین لباسشویی ندارد و نقش آن در آشپزخانه منزل شما بسیار پر رنگ می باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید که تایمر دستگاه به خوبی عمل نکرد، یا درجه حرارت آب جهت شست و شوی ظروف تنظیم نبود و یا نتوانستید به علت باز نشدن درب دستگاه نتوانستید، ظروف را از آن خارج کنید، زمانِ آن فرا رسیده است که نمایندگی تعمیرات ایندزیت را به منزل خود دعوت کنید تا ضمن بررسی مشکل، و شناسایی آن، عملکرد دستگاه را به روال عادی بر گرداند.
  • یخچال و فریزر: اهمیت و نقش یخچال و فریزر ایندزیت بر هیچ کس پوشیده نیست. کاربرد هر یک متفاوت اما هر کدام نیز مشکلات خاص خودش را دارد. در صورتی که بوی بد مواد غذایی موجود در یخچال و یا فریزر منزل را فرا گرفت بدانید که یک جای کار مشکل دارد، برفک بیش از حد یکی دیگر از مواردی ست که ممکن است با آن مواجه شوید. بسته نشدن درب آن هم دلایل متعددی می تواند داشته باشد که شناسایی و رفع عیب این موارد از توان شما خارج است، بنابراین در اولین فرصت با نمایندگی تعمیر یخچال ایندزیت تماس حاصل نمایید تا ضمن شناسایی به موقع، مشکلات بوجود آمده را رفع نمایند.

تعمیرکار ایندزیت در تهران

با تمام این اوصاف نمایندگی تعمیرات ایندزیت هوم خانه با رعایت تمام جوانب در راستای جلب رضایتمندی مشتریان گام بر می دارد. سرویس دهی شبانه روزی، مشاوره رایگان و مستمر، دسترسی آسان، حضور در منزل و محل کار، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه، داشتن اخلاق حرفه ای، برخورداری از افراد متخصص و با تجربه، ارائه گارانتی تعمیر و غیره از جمله ملاک هایی ست که هر مشتری از یک نمایندگی تعمیرات انتظار دارد و این نمایندگی با حسن انجام خدمت و مشتری مداری، به عنوان گزینه اول محسوب می شود. فراموش نکنید، نمایندگی تعمیر اجاق گاز ایندزیت، همراه همیشگی شما در تمام شرایط و لحظات است.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ایندزیت

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ایندزیت در تهران آماده است تا دستگاه های شما عزیزان را در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر نماید. تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی و تضمین شده باعث شده این مرکز به عنوان یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات در بین مردم شناخته شود. عملکرد بی عیب و نقص و کارنامه ی درخشان این مرکز در طی این سال ها گواه این امر می باشد. رضایت حداکثری مراجعه کنندگان نیز مهر تاییدی بر این گفته ها است.

نمایندگی تعمیرات ایندزیت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ایندزیت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ایندزیت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ایندزیت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ایندزیت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست