تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی Candy در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

از جمله وسایل لازم و ضروری در آشپزخانه های مدرن و پیشرفته مایکروفر است. این محصول کاربردهای گسترده ای دارد به طوری که خراب شدن آن باعث لنگ شدن بسیاری از کارهای روزمره می شود؛ برای مثال افرادی که صبح قبل از رفتن به سرکار برای گرم کردن نان خود از این دستگاه استفاده می کرده اند، با خراب شدن دستگاه مجبور می شوند وقت زیادی را برای گرم کردن نان اختصاص دهند. یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع مایکروفر باکیفیت برند کندی است. بعد از مدتی استفاده از این دستگاه ممکن است مشکلات مختلفی برای آن ایجاد شود که در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی در خصوص تعمیر دستگاه به وسیله نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی ویژگی و مزایای این نمایندگی در اختیار شما بگذاریم.

کاربران گرامی؛ نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی تا 75 درصد در هزینه تعمیرات دستگاه شما صرفه جویی می نماید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی مایکروفر کندی نیست. بلکه به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در تهران
  • تعمیر مایکروفر کندی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی
  • هزینه تعمیر مایکروفر کندی در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر کندی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر کندی
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی Candy در تهران

نحوه تماس با خدمات مرکزی نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا باید با نزدیک ترین شعبه از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر کندی تماس حاصل فرمایید یا از طریق سایت اقدام نمایید.
  2. پس از ثبت درخواست خود در مرکز، نام تعمیرکار به همراه کد اشتراک به شماره همراه شما ارسال می گردد.
  3. تعمیرکار برای تعمیرات مایکروفر کندی کمتر از یک ساعت زمان می برد تا در محل مورد نظر شما حاضر شود.
  4. بعد از ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر مایکروفر کندی در محل به شما فاکتور و ضمانت نامه تقدیم شده و از نحوه ارائه خدمات نظرسنجی صورت می گیرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی Candy در تهران

نمایندگی تعمیر ماکروفر کندی در تهران

نحوه تعمیر ماکروفر کندی در تهران به شرح زیر می باشد:

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر مایکروفر کندی در تهران است. این نمایندگی به دلیل داشتن پرسنل با تجربه و حرفه ای در زمینه تعمیرات دستگاه های برندهای مختلف، تعمیرات این وسیله را به صورت تخصصی و در زمانی کوتاه انجام می دهد و برای اطمینان مشتری از درست و اصولی بودن تعمیرات ضمانت نامه ای را که دارای 6 تا 12 ماه اعتبار است، به آن عرضه می کند و این ضمانت را به مشتری می دهد که تمام مشکلات به وجود آمده برای دستگاه را طی این مدت بدون هیچ هزینه ای برطرف نماید. نمایندگی تعمیرات کندی در تمام مناطق تهران دارای شعبه است که می توانید با نزدیک ترین شعبه آن تماس حاصل فرماید. همچنین علاوه بر تماس با این مرکز از روش های اینترنتی نیز می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بهتر است بدانید هیچگونه محدودیت زمانی برای تماس با این مرکز وجود ندارد و کارشناسان آن به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته حتی جمعه ها و روزهای تعطیل نیز پاسخگوی شما هستند.

خدمات پس از فروش مایکروفر کندی به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماکروفر کندی توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود که برای تماس با آنها می توانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است، استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، می توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر کندی استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماکروفر کندی در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در محل و منزل در ادامه توضیح داده شده است:

به احتمال زیاد کمی در خصوص جابجایی و حمل و نقل مایکروفر کندی به نمایندگی دچار نگرانی هستید. شاید فرصت کافی برای انجام این کار ندارید و یا دغدغه این را دارید که دستگاهتان در حین جابجایی دچار مشکلات بیشتری شود.
با وجود نمایندگی تعمیرات ماکروفر کندی در تهران دیگر نیازی به جابجایی دستگاه نیست. نمایندگی کندی برای جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها مخصوصا افرادی که شاغل هستند و فرصت کافی برای انجام این کار را ندارند، علاوه بر اینکه تعمیرات دستگاه را در کارگاه های مخصوص انجام می دهد؛ بلکه تمام خدمات و سرویس های خود را در محل و منزل مشتری نیز عرضه می کند.

بدین منظور تعمیرکار خود را به آدرسی که توسط مشتری ثبت شده است، با امکانات کامل شامل قطعات مورد نیاز برای تعمیر و همچنین آچارهای ضروری و لازم برای باز کردن دستگاه ارسال می کند و در همان روز و در محل مشتری انجام تعمیرات را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مسائل مهم برای مصرف کنندگان ماکروفر کندی، یافتن مراکز مجاز و افراد متخصص برای تعمیر این دستگاه می باشد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی برای جلوگیری از بروز خرابی بیشتر در دستگاه، می تواند در زمینه تعمیرات به شما کمک نماید.

  • تعمیرکاران نمایندگی هوم خانه از دانش و تخصص بالایی در زمینه تعمیرات ماکروفر کندی برخوردار می باشند.
  • تعمیرکاران این مجموعه به صورت دوره ای کلیه آموزش های لازم برای تعمیرات را فرا می گیرند و دانش خود را به روز می نمایند.
  • تعمیرکاران نمایندگی مجاز هوم خانه برای تعمیر و یا تعویض قطعات مایکروفر کندی شما گارانتی معتبر ارائه می کنند.
  • تعمیرکار لوازم خانگی سریعا برای تعمیر مایکروفر کندی در محل حاضر شده و به رفع عیب آن می پردازد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی

هزینه تعمیر مایکروفر کندی در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه در ادامه شرح داده شده است:

بسیاری از افراد علاقمند به استفاده از سرویس های نمایندگی تعمیرات ماکروفر کندی برای درست کردن این دستگاه هستند، اما کمی در خصوص هزینه های پرداختی به این مرکز دچار نگرانی می باشند.

بهتر است بدانید بعد از تماس با این نمایندگی، کارشناسان نحوه برطرف کردن مشکل دستگاه شما و هزینه هایی که برای انجام این کار مورد نیاز است را بررسی کرده و در نهایت مبلغ تخمینی را به شما اعلام می کنند. در صورتی که توان پرداخت این مقدار هزینه را داشته باشید، می توانید برای درست کردن دستگاه خود تعمیرکار سفارش دهید. همچنین باید بدانید که تمام هزینه ها با نرخ های تصویب شده در اتحادیه یکسان است و هیچ تفاوتی در بین آنها وجود ندارد.

در راستای جلب رضایت مشتری و به دست آوردن اعتماد او پس از انجام تعمیرات مایکروویو، فاکتوری که شامل تمام هزینه های صرف شده برای درست کردن دستگاه می باشد، توسط تعمیرکار به مشتری ارائه می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر کندی

بر اساس جدول تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر کندی، شما می توانید هزینه های خود را به صورت تقریبی برآورد کنید:

خدمات تعمیرات ماکروفر کندی هزینه تعمیر ماکروفر کندی
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر کندی 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر کندی 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر کندی 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر کندی 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر کندی 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر کندی 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر کندی 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر کندی 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر کندی 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر کندی 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر کندی 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی ماکروفر کندی

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر کندی در ادامه توضیح داده شده است:

نحوه انجام تعمیرات ماکروفر کندی توسط تعمیرکار آن به این صورت است که ابتدا دستگاه را با دقت کامل بررسی کرده و تمام مشکلات موجود در آن را شناسایی می کند.

پس از اینکه قطعات معیوب شناسایی شد، مشکلات موجود در آن را با استفاده از آخرین روش های تعمیراتی برطرف می کند و تمام روش ها را به کار می برد تا با استفاده از تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه مشکلاتش را برطرف نماید. اگر بعد از تلاش های مختلف برای درست کردن قطعه مشکل آن رفع نشد، تعویض آن را با قطعه اصل و اورجینال که دارای گارانتی است، انجام می دهد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول مایکروویو کندی توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات رایجی وجود دارد که اکثر کاربران مایکروفر برند کندی از آن شاکی هستند. این مسئله می تواند به دلیل عدم آشنایی با نحوه عملکرد ماکروفر و در نهایت عدم آشنایی با نحوه نگهداری از ماکروفر باشد. نگران نباشید، چون اکثر این مشکلات بسیار جزئی بوده و به راحتی توسط خودتان نیز قابل برطرف کردن است و تنها برخی از آن به تعمیرکار متخصص نیازمند می باشد.

در ادامه لیست مشکلات رایج در این دستگاه و نحوه برطرف کردن هر کدام را به شما آموزش می دهیم. در انتها ذکر این نکته لازم است که در صورتی که احساس می کنید اطلاعات کافی در زمینه تعمیرات آن قطعه را ندارید، بهتر است از تعمیر آن صرف نظر کرده و از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات ماکروفر کندی استفاده نمایید.

دلیل جرقه زدن ماکروفر کندی چیست؟

در صورت جرقه زدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماکروفر کندی به کار ببرید:

  • این مشکل به دلایل مختلفی ممکن است ایجاد شود. برای برطرف کردن این مشکل لازم است ابتدا دستگاه را خاموش و حتی کابل برق آن را نیز از پریز بکشید.
  • بعد از انجام این کار ظرفی که در آن قرار داده اید و همچنین مواد غذایی موجود در آن را چک کنید.
  • در صورتی که جنس ظرف و یا حتی لبه های کناری آن از فلز باشد، این مشکل ایجاد می شود.
  • از این رو از قرار دادن فلزات در ماکروفر به شدت خودداری کنید.
  • اگر مشکل دستگاه به این دلیل نبود، به احتمال زیاد خراب شدن دیود و یا وجود اتصالی باعث ایجاد جرقه شده است که پیشنهاد می کنیم بررسی این قطعات و برطرف کردن مشکلات آن را با استفاده از نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی انجام دهید.

چرا صفحه گردان مایکروفر کندی کار نمی کند؟

در صورت نچرخیدن صفحه گردان ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر کندی در منزل به کار گیرید:

  • وظیفه صفحه گردان در مایکروفر این است که با حرکت و گردش خود گرمای موجود در دستگاه را به صورت یکدست به مواد غذایی منتقل کرده و باعث پخته نشدن تمام قسمت های آن می شود.
  • یکی از علت های بروز این مشکل این است که ظروف بسیار بزرگی بر روی آن قرار داده شده است. در این حالت لازم است ظروف را بیرون آورده و متناسب با اندازه مایکروفر ظرف آن انتخاب شود.
  • دلیل دیگری که باعث ایجاد این مشکل در دستگاه می شود، خراب شدن موتور چرخنده که باعث گردش صفحه چرخان است، می باشد.
  • برای رفع این مشکل لازم است ابتدا صفحه چرخان را برداشته و با استفاده از مولتی متر سالم بودن آن تست شود.
  • در صورت خراب بودن می توانید تعویض قطعه معیوب را به سادگی با استفاده از نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در منزل انجام دهید.

مشکل کار نکردن کلیدهای مایکروفر کندی چیست؟

در صورت کار نکردن دکمه های ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیر ماکروفر کندی در محل انجام دهید:

  • در برخی از مواقع دکمه های دستگاه خراب می شود. در این حالت با فشردن هریک از دکمه ها هیچ تغییری در عملکرد دستگاه قابل مشاهده نمی باشد.
  • کار نکردن دکمه های دستگاه به دلیل خراب شدن پنل لمسی که در آن وجود دارد، می باشد که برای حل آن لازم است پنل جدیدی را با توجه به برند دستگاه خریداری کرده و آن را با قطعه قدیمی تعویض کنید.

در بررسی و عیب یابی این ایراد مراجعه به نمایندگی مایکروفر کندی در تهران بهترین گزینه می باشد.

علت گرم نشدن غذا در مایکروفر کندی چیست؟

در صورت گرم نکردن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر کندی انجام دهید:

  • این مشکل زمانی ایجاد می شود که ولتاژ دیود به نسبت گذشته افزایش پیدا کرده باشد.
  • همچنین خراب شدن سوئیچ درب نیز می تواند باعث ایجاد بروز این حالت در دستگاه شود.
  • برای رفع این مشکل لازم است دستگاه را خاموش و با پیدا کردن جایگاه دیود ابتدا ولتاژ موجود در آن را تخلیه و سپس میزان جریان آن را چک کنید‌
  • در صورتی که ولتاژ در این قطعه کم باشد، مشکلی در آن وجود ندارد.
  • انجام این کار به اطلاعات فنی و تجربه کافی در این زمینه مورد نیاز می باشد.

در صورتی که در این زمینه مبتدی هستید، بهتر است از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در محل برای درست کردن دستگاه اقدام نمایید.

علت روشن نشدن مایکروفر کندی چیست؟

برای بررسی علت روشن نشدن ماکروفر، می توانید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماکروفر کندی به کار گیرید:

  • علت های زیادی برای روشن نشدن مایکروفر وجود دارد.
  • یکی از رایج ترین علت های آن قطع برق، خراب شدن پریز و همچنین وجود اتصالی در کابل برق متصل به دستگاه است.
  • برای برطرف کردن این مشکل لازم است ابتدا این موارد را چک کنید و از نبود مشکل در آنها مطمئن شوید.

در انتها می توانید برای بررسی دقیق تر و چک کردن قطعات مختلف از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در منزل استفاده نمایید.

علت کم نور بودن لامپ مایکروفر کندی چیست؟

در صورت کم بودن نور لامپ ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر کندی در منزل به کار گیرید:

  • در صورتی که سیم کشی داخل دستگاه مشکل داشته باشد، این امر اتفاق می افتد.
  • دلیل دیگر نیز خراب شدن صفحه کنترل است. در صورتی که لامپ مایکروفر روشن نمی شود، یعنی سوخته است.

در بررسی و عیب یابی این ایراد مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر کندی در منزل بهترین گزینه می باشد.

چرا گریل ماکروفر کندی کار نمی کند؟

برای تعمیر گریل ماکروفر کندی می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

  • در صورتی که می خواهید مشکل کار نکردن گریل ماکروفر کندی را برطرف کنید، بهتر است ترموستات و المنت را به صورت جداگانه عیب یابی کنید.
  • پس از آن باید برای عیب یابی و تعمیر برد الکترونیکی ماکروفر کندی اقدام نمایید.
  • در صورتی که قطعه آسیب دیده شناسایی شد، باید برای تعویض آن اقدام کنید.

در بررسی و عیب یابی این ایراد مراجعه به نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در منزل بهترین گزینه می باشد.

علت بسته نشدن درب مایکروفر کندی چیست؟

در صورت خرابی قفل درب دستگاه موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی ماکروفر کندی انجام دهید:

  • خراب شدن قفل درب یا میکروسوئیچ درب دستگاه سبب می شود تا درب ماکروفر کندی بسته نشود.
  • در صورتی که ارتباط بین میکروسوئیچ و برد الکترونیکی نیز قطع شود، این مشکل به وجود می آید.

علت خراب شدن ترایاک مایکروفر کندی چیست؟

در صورت خراب شدن ترایاک ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیرات ماکروفر کندی به کار ببرید:

  • خراب شدن سوئیچ کنترل دستگاه سبب ایراد در این قطعه می شود.
  • برای تعمیر می توانید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر کندی تماس بگیرید.

در بررسی و عیب یابی این ایراد مراجعه به نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در محل بهترین گزینه می باشد.

پاسخ به پرسش های متداول مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی

در بسیاری از مواقع مشتریان پیش از ثبت درخواست تعمیرات خود در نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی با سوالات مشابهی مواجه می شوند که در این قسمت از مقاله پاسخ این سوالات را مطرح خواهیم نمود:

  • هزینه تعمیرات ماکروفر کندی در نمایندگی مرکزی هوم خانه چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماکروفر کندی با توجه به نوع ایراد و نقص فنی دستگاه متغیر می باشد. از آنجایی که کلیه هزینه های این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه مشخص می گردد، مشتریان می توانند تا میزان 75% در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

  • پرداخت صورتحساب تعمیر ماکروفر کندی به چه صورت است؟

مشتریان عزیز می توانند در پایان کار و در صورت رضایت از خدمات، هزینه صورتحساب تعمیرات را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر کندی پرداخت کنند.

  • گارانتی خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه چه مدت اعتبار دارد؟

در صورتی که برای تعمیر ماکروفر کندی در محل خود از خدمات نمایندگی هوم خانه استفاده نمایید، از 3 الی 12 ماه گارانتی در زمینه تعمیرات برخوردار خواهید شد و در این مدت زمان نیز در صورتی که مجددا دستگاه دچار خرابی شود، تعمیرکاران این مجموعه به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد دستگاه می نمایند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی به شرح زیر است:

در متن بالا برخی از مشکلات رایج در مایکروفر کندی و نحوه برطرف کردن آن را به شما شرح داده ایم. در صورتی که خودتان برای درست کردن این دستگاه اقدام کنید، ممکن است مشکلات مختلفی ایجاد شود که در این صورت نه تنها هزینه های شما کاهش پیدا نمی کند، بلکه آن را چندین برابر نیز افزایش می دهد.

بهترین کار در هنگام خراب شدن مایکروفر برند کندی این است که انجام تعمیرات آن را به هوم خانه که یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر کندی در تهران است، بسپارید و در زمانی کوتاه به بهترین شکل ممکن تعمیرات دستگاه را انجام دهید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کندی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست