تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ AEG در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شما ممکن است که وظیفه تمیز کردن کلیه لباس های خانواده را بر عهده داشته باشید؛ اما برای حفظ بهداشت محیط و حتی لباس ها، باید ایرادات ماشین لباسشویی برطرف شده و به طور دوره ای تمیز شود. باقی مانده صابون ، مواد شوینده، مواد شیمیایی و موادی که از لباس شما خارج می شود، در نهایت در داخل ماشین لباسشویی شما باقی می مانند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ خدمات مشاوره و تعمیرات مناسبی را به مشتریان ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در سراسر تهران است و نمایندگی رسمی آاگ نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در تهران
  • تعمیر لباسشویی آاگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ در محل و منزل
  • تعمیر لباسشویی آاگ در تهران
  • هزینه تعمیر لباسشویی آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی آاگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی آاگ
  • هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی آاگ

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در تهران

بهترین راه برای حل مشکل در لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی کمک گرفتن از افراد متخصص است. اگر ماشین لباسشویی آاگ دارید که دچار ایراداتی شده است؛ می‌توانید برای رفع مشکل آن با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در تهران طبق راه‌های زیر تماس حاصل نمایید؛

  • راحت‌ترین راه برای ارتباط با نمایندگی تماس با شماره 02158941 است.
  • تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آاگ از دیگر راه‌ها به شمار می‌رود. همچنی ثبت‌نام در سایت نیز می‌تواند راهی برای درخواست کمک از نمایندگی باشد.
  • پس از این که مشخصات شما در نمایندگی ثبت گردید؛ پیامکی مبنی بر کد اشتراک و نام تعمیرکار برایتان ارسال می‌گردد.
  • نهایتاً تا یک ساعت تعمیرکار خود را به منزل شما رسانده و ایراد ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کند.
  • در پایان کار تعمیرکار؛ شما می‌توانید برگه گارانتی و برگه فاکتور را دریافت نمایید.
  • با شرکت در نظرسنجی و اعلام میزان رضایت از خدمات دریافتی می‌توانید در بهتر شدن کیفیت خدمات‌رسانی توسط کارشناسان نمایندگی کمک شایانی نمایید.

تعمیر لباسشویی آاگ در تهران

اگر در استفاده از ماشین لباسشویی، هوشیار نباشید و به درستی از آن استفاده نکنید دچار مشکل خواهد شد. شما باید در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنید. برای تعمیر دستگاه خود راه های زیادی پیش رو دارید. مثلاً می توانید از تعمیرکارانی که به صورت آزاد در نزدیکی محل زندگی تان فعالیت می کنند، کمک بگیرید.

با توجه به اینکه این افراد به صورت تخصصی قادر به تعمیر ماشین لباسشویی نیستند، پس بهتر است از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ کمک بگیرید.

خدمات این مجموعه تنها مربوط به تعمیرات نمی شود بلکه شما می توانید از شیوه نگهداری و استفاده مناسب از دستگاه هم آگاه شوید. مشاوران نمایندگی تعمیرات آاگ شما را راهنمایی می کنند تا از مشکل لباسشویی خود آگاه شوید. برخی از مشکلات لباسشویی توسط خودتان قابل حل است. ماشین لباسشویی در واقع یک وان بزرگ است به بطور مکرر پر از آب می شود و پس از آن، تخلیه می شود. این وان می چرخد و ​​تا لباس خشک شود. در این بین دستگاهی برای ترکیب شدن محتویات وجود دارد. هر کدام از این قطعات ممکن است دچار مشکل شوند و تعمیر آن باید توسط متخصصان مجرب انجام شود.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی آاگ

در صورتی که ماشین لباسشویی آاگ با مشکل مواجه شده است؛ برای استفاده از خدمات پس از فروش و کارت گارانتی لازم است که مدت اعتبار کارت گارانتی را چک نمایید و سپس برای درخواست کمک با شماره مندرج بر روی کارت گارانتی با نمایندگی رسمی برند آاگ تماس حاصل نمایید.
اگر به هر دلیلی از تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در نمایندگی رسمی رضایت کامل ندارید؛ می‌توانید هوم خانه را به عنوان یک مرکز معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی خود انتخاب نمایید. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ نیست. هوم خانه به عنوان یک تعمیرگاه معتبر لوازم خانگی خدمات ویژه ای را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. تعمیرکار هوم خانه طبق استانداردهای لازم و با استفاده از قطعات فابریک مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کند. در نظر داشته باشید که هرگونه سوالی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی دارید؛ می‌توانید در انتهای صفحه در قسمت دیدگاه مطرح نمایید. تعمیرکار هوم خانه به پرسش‌های شما پاسخ داده و شما را در جهت حل مشکل راهنمایی می‌کند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ AEG در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در محل و منزل در این بخش توضیح داده می شود؛ متخصصان مجرب نمایندگی آاگ تعمیرات، به صورت کاملاً دقیق و اصولی دست به تعمیر لباسشویی شما می زنند.
تعمیرکاران غیرحرفه ای، صدمات جدی تری را به لباسشویی شما وارد می کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که حتماً از نمایندگی معتبر برند دستگاه خود کمک بگیرید. این افراد قادر به تشخیص مناسبی خواهند بود.
تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن، تنها در صورتی باید انجام شود که قطعه واقعاً قابل تعمیر باشد. در غیر این صورت باید اقدام به تعویض قطعه شود. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در هر ساعتی از شبانه روز که تعیین کنید، در محل حاضر می شود و به شما خدمت رسانی می کند.

تعمیر در محل و منزل بسیار مقرون به صرفه است. در صورتی که دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود، هزینه حمل و نقل هم به کل هزینه تعمیرات شما اضافه خواهد شد. اگر تکنسین تشخیص بدهد که تعمیر قطعات باید در تعمیرگاه تخصصی صورت بگیرد، قطعه به آن جا منتقل می شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

اگر تعمیر ماشین لباسشویی خود را به دست نمایندگی معتبر بسپارید، قطعاً با هزینه بسیار کمتری آن را تعمیر خواهند کرد. بهتر است که قبل از حضور متخصصان مجرب برای تعمیر در محل و منزل، از هزینه ها و تعرفه ها آگاه باشید. به همین منظور می توانید به سایت نمایندگی مراجعه کرده و از هزینه ها با خبر شوید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ موظف است تا شما را از تمامی مراحل و جزئیات تعمیر دستگاه آگاه سازد. اقدامات درست و اصولی برای رفع مشکلات دستگاه بسیار حائز اهمیت هستند.

یکی از دغدغه هایی که مشتریان دارند این است که در صورت درست نشدن لباسشویی، باید هزینه ای پرداخت شود یا خیر. در جواب باید گفت که تنها در صورتی که عیوب ماشین لباسشویی شما برطرف شد، باید هزینه پرداخت کنید. در غیر این صورت نیازی به پرداخت هزینه نیست. در صورت استفاده از ضمانت یکساله خدمات، تعمیرات برای شما کاملاً رایگان خواهد بود.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

اگر می خواهید هزینه تعمیر لباسشویی آاگ را محاسبه کنید، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ
هزینه نصب ماشین لباسشویی آاگ 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی آاگ 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آاگ 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آاگ 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی آاگ بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی آاگ 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی آاگ 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی آاگ 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی آاگ 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی آاگ 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی آاگ 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی آاگ 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی آاگ 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی آاگ بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی آاگ 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی آاگ

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی آاگ در این بخش توضیح داده شده است؛ ماشین لباسشویی شما، لباس ها را به خوبی تمیز می کند اما خود این دستگاه هم نیاز به مراقبت دارد.

بعد از اینکه لباسشویی دیگر عملکرد سابق خود را نداشت، باید از تعمیرکار بخواهید تا عیوب دستگاه را شناسایی و برطرف کند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ از ابزارهایی برای شناسایی مشکلات دستگاه استفاده می کنند. برخی از مشکلات لباسشویی به سرعت قابل حل هستند.

شما می توانید به جای اینکه با یک تکنسین تماس بگیرید، ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. بیشتر این تعمیرات فقط به ابزار ساده نیاز دارند و توسط صاحبان خانه که فقط مهارت محدود تعمیر لوازم خانگی دارند، قابل انجام است. استفاده از قطعات اورجینال به جای قطعات دسته دوم، یکی از مسائلی است که باید به خوبی به آن توجه کرد. تعمیرکاران به هنگام تعمیر دستگاه شما، باید این نکات را به خوبی برای شما مطرح کنند.

عیب یابی ماشین لباسشویی آاگ توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی آاگ در ادامه شرح داده شده است؛ برخی از ایرادات ماشین لباسشویی به راحتی قابل حل هستند و برای برطرف کردن آن ها نیازی به مهارت های ویژه نیست. تمیز نگه داشتن دستگاه و عدم شستشوی پتو، لباس های ضخیم و غیره، بسیار تأثیرگذار هستند. عمر دستگاه در این صورت بیشتر خواهد شد. تعدادی از مشکلات عمده ای که برای ماشین لباسشویی آاگ به وجود می آید به شرح زیر است:

چرا ماشین لباسشویی آاگ کار نمی کند؟ برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت کار نکردن ماشین لباسشویی آاگ باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • برای حل این مشکل ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل است و روشن می باشد.
  • در صورت لزوم، با استفاده از دستگاه یا تست کننده ولتاژ، پریزی را که دوشاخه ماشین لباسشویی به آن وصل شده است را بررسی کنید.
  • علاوه بر این باید مطمئن شوید که درب دستگاه کاملاً بسته است.

در صورتی که با این کارها مشکل برطرف نشد، باید حتماً با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در منزل مشکل را در میان بگذارید.

محفظه ماشین لباسشویی نمی چرخد، برای تعمیرات لباسشویی آاگ در این مورد چه کنیم؟

یکی از مشکلات لباسشویی نچرخیدن محفظه آن است. در صورت نچرخیدن ماشین لباسشویی آاگ موارد  زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • این مشکل ماشین لباسشویی کاملاً رایج است.
  • در این حالت آب تخلیه شده اما از دیگ آن نمی چرخد.
  • چرخش با سرعت بالا عملی است که آب را از لباس خارج می کند تا بتوان آن را در خشک کن خشک کرد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه مشکل تخلیه نشدن لباسشویی آاگ را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت نچرخیدن ماشین لباسشویی آاگ موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کا گیرید:

  • این مشکل به دلیل بسته شدن مسیر تخلیه آب به وجود می آید و برای حل آن، باید اتصالات شیلنگ ها را به شیر آب و پشت ماشین لباسشویی بررسی کنید.
  • همچنین به دنبال شلنگ های فرسوده یا نشتی دار باشید.
  • در صورت نیاز، کوپل ها یا گیره های شیلنگ را محکم کنید یا کلاً شیلنگ ها را تعویض کنید.
  • قبل از برداشتن شیلنگ ها حتماً آب را بسته و پس از جدا کردن، آنها را درون سطل، تخلیه کنید.

اگر مشکل تخلیه نشدن آب در دستگاه شما حل نشده است، برای عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در محل بهره مند شوید.

علت بیرون ریختن کف از لباسشویی آاگ چیست؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی بیرون ریختن کف در آن است. در صورت بیرون ریختن کف از ماشین لباسشویی آاگ باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • باید از مواد شوینده مناسبی برای ماشین لباسشویی آاگ استفاده شود.
  • همچنین باید از میزان استاندارد مواد شوینده استفاده شود زیرا استفاده بیش از حد سبب کف زیادی می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی آاگ در حین کار لرزش زیادی دارد، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی لرزش آن است. در صورت لرزش ماشین لباسشویی آاگ موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • قرار دادن حجم زیاد لباس در ظرفشویی سبب فشار به لباسشویی می شود.
  • همچنین قرار دادن جسم سنگین روی ماشین لباسشویی سبب لرزش غیر عادی می شود.
  • باید بلبرینگ و شفت نیز بررسی شود. تراز نبودن لباسشویی سبب لرزش می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی آاگ در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل روشن نشدن لباسشویی آاگ ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی آاگ باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر سیم کشی داخلی دستگاه ایراد داشته باشد این موضوع پیش می آید.
  • همچنین اتصالی کوتاه در مدار داخلی دستگاه سبب روشن نشدن ماشین لباسشویی آاگ می شود.
  • سوختن موتور نیز عامل دیگر است.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

علت قطع شدن فیوز با روشن کردن ماشین لباسشویی آاگ چیست، برای تعمیر چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی قطع شدن فبوز آن است. در صورت قطع شدن فیوز با روشن شدن ماشین لباسشویی آاگ موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • خراب بودن سیم کشی و اتصالات کوتاه در مدار داخلی سبب پریدن فیوز می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی آاگ برق دارد، برای تعمیر چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت برق دار بودن بدنه ماشین لباسشویی آاگ باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • نشت کردن آب از لباسشویی ممکن است سبب تشدید برق گرفتگی شود.
  • همچنین در صورت اتصال کوتاه در سیم کشی داخلی نیز این مشکل پدید می آید.
  • علت دیگر خرابی خازن، هیتر و سیم پیچی داخلی است.
  • از بین رفتن روکش کابل نیز سبب می شود تا بدنه برق داشته باشد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعیمرات ماشین لباسشویی آاگ در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

از چه روشی مشکل نشتی از ماشین لباسشویی آاگ را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت آب از لباسشویی آاگ موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر شلنگ ورودی و خروجی دچار تاخوردگی یا گرفتگی شده باشند،؛ نشت آب امکان پذیر است.
  • همچنین هر گونه سوراخ باعث نشتی آب می شود. اگر شلنگ ورودی به درستی به شیر الکتریکی وصل نشده باشد نیز نشتی رخ می دهد.
  • ایراد در جاپودری نیز سبب نشتی می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آاگ در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ به شرح زیر است؛ هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ با به استخدام درآوردن مهندسان مجرب و با انگیزه، توانسته پاسخگوی تمام نیازهای تعمیرات مشتریان خود باشد. برای استفاده از این خدمات می توانید با استفاده از سایت و یا تلفن با نمایندگی ارتباط برقرار کنید.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست