تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات فریجیدر در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر یکی از شرکت های معروف تولید لوازم خانگی می باشد. فریحیدر، برندی امریکایی است و با بالای یک قرن سابقه همچنان با تولید محصولات با کیفیت فعالیت خود را در بازار روز ادامه می دهد. این برند در سال ۱۹۱۶ اولین محصول خود را تولید کرد، و در سال ۱۹۱۸ با سرمایه گذاری ویلیام دورانت یکی از موسسین برند جنرال موتورز به طور جدی راه اندازی و تاسیس شد. در سال های نخست فریجیدر در تولید انواع یخچال فعالیت می کرد و اولین محصولات آن یخچال بوده است؛ امروزه نیز انواع یخچال های فریجیدر از جمله یخچال ایستاده، یخچال دوقلو، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید و.. در بازار لوازم خانگی موجود و طرفداران خود را دارا هستند.

پس از آن با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن نیازهای جامعه و همچنین پا به پای سایر شرکت های معروف دنیا به تولید محصولات دیگر از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، گاز رومیزی، گاز فردار و… نیز پرداخت و محصولات خود را به سراسر دنیا از جمله ایران صادر کرد. مردم ایران نیز مانند سایر کشور های جهان جزء کاربران محصولات شرکت فریجیدر هستند و به همین دلیل نمایندگی تعمیرات فریجیدر نیز از تنوع و تعداد بالایی در استان ها و شهر های ایران برخوردار می باشد که در صورت نیاز به تعمیر این لوازم خانگی یا گرفتن اطلاعاتی درباره چگونگی عملکرد و یا حتی سرویس وسایل مشکلات مشتریان را در کمترین زمان و با منصفانه ترین هزینه ها رفع کنند.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر هوم خانه را انتخاب کنیم؟

مهمترین دلیل برای انتخاب هوم خانه جهت تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر این است که کارکنان این شرکت به تمام نقاط ضعف و قوت محصولات فریجیدر آشنایی کامل دارند و در کمترین زمان پی به ایراد دستگاه برده و تلاش می کنند قطعه دستگاه را تعمیر کنند و در قدم اول به فکر تعویض آن قطعه نمی افتند چون این کار جز هزینه اضافی برای مشتری ره آورد دیگری نخواهد داشت؛ از جمله دلایل دیگر که انتخاب هوم خانه نمایندگی فریجیدر را در اولویت قرار می دهد عبارتند از اینکه: کادر این شرکت از فنی کارانی تشکیل شده است که همواره دانش خود را به روز می کنند و آموزش های لازم در زمینه تعمیرات لوازم خانگی را طی می کنند؛ در صورتی نیاز به تعویض قطعه وجود داشته باشد از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند، گارانتی پس از خدمات ارائه شده دارا می باشد که این خود حسن بزرگی محسوب شده و باعث می‌شود شما با اطمینان خاطر لوازم خانگی خود را به هوم خانه بسپارید چون پس از انجام خدمات تعمیر به مدت شش ماه تعمیر خود را تضمین می کند و در صورتی که در طول این شش ماه هر گونه ایرادی در آن قسمت از محصول که توسط شرکت تعمیر شده است ایجاد شود به طور رایگان بازبینی و تعمیر دوباره خواهد شد. حتی هزینه های ایاب و ذهاب در این مدت نیز رایگان خواهد بود. از دیگر موارد قابل توجه، قیمت های منصفانه و نیز انعطاف پذیری در تعیین زمان می باشد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران بسیار قابل دسترس بوده و شما مشتریان گرامی به دو صورت می توانید با این نمایندگی ها از جمله هوم خانه تماس حاصل فرمایید، در روش اول می توانید به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کرده و لوازم خانگی خود را در اختیار تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر قرار داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید، حسن این روش صرفه جویی در زمان است. روش دوم این است که شما با شماره تلفن های هوم خانه تماس گرفته و ایراد دستگاه خود را شرح دهید، ممکن است با مشاوره ای که به صورت تلفنی به شما ارائه می شود بتوانید ایراد دستگاه خود را حل کنید ولی در غیر این صورت نمایندگان شرکت، برای ارائه خدمات در محل و یا حمل دستگاه شما به شرکت حاضر شده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدامات لازم را انجام خواهند داد و با توجه به آدرس کاملی که دراختیار آنها گذاشته اید وسیله شما به منزلتان مرجوع خواهد شد، البته در صورت تمایل خود شما نیز می توانید برای تحویل گرفتن وسیله به نمایندگی مراجعه کنید.

تعمیرکار لوازم خانگی فریجیدر

در این میان هوم خانه نیز نمایندگی تعمیرات فریجیدر را در تهران پذیرفته است و در خدمت شما مشتریان عزیز است. برای حفظ طول عمر و جلوگیری از پیش آمد هر گونه خرابی در لوازم خانگی فریجیدر خود بهتر است در زمان های مشخص نسبت به سرویس های دوره ای آنها اقدام کنید. اگر قصد انجام چنین کاری را داشتید هوم خانه با کادری مجرب در هر زمانی ارائه خدمات می کند. برای مثال در یخچال های ساید بای ساید به طور میانگین هر سال باید نسبت به تعویض فیلترهای تصفیه آب و همچنین سرویس کندانسور اقدام نمایید یا در محصولات شوینده مانند لباسشویی و ظرفشویی لازم است در تاریخ های مقرر نسب به رسوب زدایی و جرم گیری آنها اقدام نمایید که بهترین تصمیم در این زمان که می توانید اتخاذ کنید مراجعه به هوم خانه و بهره گیری از خدمات عالی و با کیفیت این شرکت می باشد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در محل

اطمینان داشته باشید که هوم خانه در برابر ارائه بهترین خدمات سرویس و یا تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر منصفانه ترین هزینه ها را دریافت خواهد کرد. این شرکت همواره می کوشد رضایت مشتریان خود را جلب کند و قیمت ها بر اساس نرخی که از سوی اتحادیه در اختیار شرکت نمایندگی قرار گرفته است می باشد و هیچگونه هزینه اضافی دریافت نمی شود. نمایندگی تعمیرات فریجیدر در ابتدا قیمت های خدمات خود را به طور واضح به مشتری توضیح داده و جای هیچ گونه شبهه ای باقی نمی ماند به طوری که مشتری آگاهانه تصمیم می گیرد وسیله آشپزخانه خود را برای تعمیر به این شرکت بسپارد و در پایان نیز همان هزینه از مشتری دریافت می شود.

معرفی محصولات فریجیدر

  • یخچال فریزر فریجیدر: یخچال فریزر از جمله لوازم خانگی هستند که به صورت ۲۴ ساعته درحال کار کردن هستند. به همین دلیل بیشتر در معرض بروز ایرادات ی شوند که در این صورت می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر نسبت به رفع این ایرادات در کمترین زمان و بالاترین کیفیت خدمات اقدام نمایید.
  • مایکروفر و مایکروویو فریجیدر: امروزه برای راحتی و سرعت بخشیدن به طبخ یا گرم کردن و یا یخ زدایی مواد غذایی مایکروفر و مایکروویو فریجیدر کمک شایان ذکری به شما می کنند. گاه ممکن است مشکلاتی در عملکرد این دستگاهها ایجاد شود. در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل نمایندگی تعمیرات فریجیدر بهترین انتخاب برای انجام تعمیر مایکروفر فریجیدر و ارائه خدمات خواهد بود.
  • گاز رومیزی و گاز فردار فریجیدر: اجاق گاز های فریجیدر نیز از جمله مهمترین لوازم خانگی است که در گوشه ای از آشپزخانه شما جای می گیرد و گاه ممکن است ایراداتی چون جرقه نزدن، سوختن شعله ها به رنگ زرد و یا روشن نشدن شعله ها پیش بیاید و شما خود نتوانید این ایراد را برطرف کنید و البته دستکاری آن توسط خود شما کار صحیحی نخواهد بود و تکنسین های مجرب و آموزش دیده در هوم خانه می توانند به کمک شما آمده و با صرف کمترین هزینه و وقت تعمیر اجاق گاز فریجیدر شما را انجام دهند.
  • جاروبرقی فریجیدر: جاروبرقی فریجیدر در انواع متنوع در اختیار کاربران قرار گرفته است و از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر برطرف ساختن ایرادات احتمالی و تعمیر جاروبرقی فریجیدر می باشد. اگر جاروبرقی شما نیاز به تعمیر دارد با تماس گرفتن با هوم خانه می توانید از تعمیر جاروبرقی خود اطمینان و رضایت صد در صد داشته باشید.
  • ماشین لباسشویی فریجیدر: از جمله مشکلات احتمالی که ممکن است برای لباسشویی شما به وجود آید می توان به موارد ذیل اشاره کرد: لباسشویی شما لباس را خوب نمی شوید، لباسشویی در هنگام کار کردن دارای لرزش است، خوب آبگیری نمی کند، خوب تخلیه نمی کند، نشتی آب از دستگاه مشاهده می کنید، ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود. چنانچه هر یک از این مشکلات برای دستگاه شما به وجود آمده است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر که آماده ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی می باشد این ایرادات را برطرف نمایید. هوم خانه با فرستادن افراد ماهر و استفاده از قطعات با کیفیت و تضمین شش ماهه تعمیرات خود آماده ارائه بهترین خدمات برای شما می باشد.
  • ماشین ظرفشویی فریجیدر: ماشین ظرفشویی در واقع رباتی است که ظرف های شما را می شوید و باعث صرفه جویی بسیار زیادی در زمان می شود اما گاه ممکن است ایراداتی در شستشو، تخلیه کردن، خشک کردن و… به وجود آید در این صورت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چون هوم خانه در کمترین زمان آن را تعمیر و دوباره در اختیار شما خواهد گذاشت.
  • هود فریجیدر: همه لوازم خانه و آشپزخانه بعد ازگذشت زمان طولانی نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. اما نکته مهم این است که در هنگام خرابی هود فریجیدر خود چه کنیم؟ بهتر است از یک نمایندگی مجاز تعمیر هود فریجیدر استفاده کنید

هوم خانه نمایندگی تعمیرات فریجیدر

اگر شما ساکن تهران هستید به راحتی می توانید از خدمات هوم خانه استفاده کنید ، چون شعبه های این شرکت کاملا در دسترس بوده و شما با گرفتن کد اشتراک می توانید با خیال آسوده در هنگام بروز مشکلاتی برای لوازم خانگی فریجیدر خود تنها با تماس گرفتن با نمایندگی اقدام کنید و با اطمینان کامل وسیله خود را به این نمایندگی بسپارید و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست