تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر Frigidaire در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می­نماید.

فریجیدر جزو برندهایی است که در ساخت یخچال، از تکنولوژی روز دنیا استفاده می­کند. به همین دلیل نیز محصولات این برند از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند. قابلیت های به روز، ابعاد مناسب و ظرفیت بالای این یخچال ها باعث شده­اند تا کاربران از خرید این محصولات رضایت کامل داشته باشند. نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر به هنگام خرابی این دستگاه شما را همراهی می­کنند. این نمایندگی به صورت 24 ساعته کار کرده و حتی در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی می­باشد. برای آشنایی بیشتر با سرویس های این مرکز، این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران خدمات تعمیر را در محل با کمک تعمیرکاران مجرب و استفاده از قطعات فابریک انجام می­دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی یخچال فریجیدر نمی­باشد بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی تمامی برندها در سراسر تهران است. این برند نمایندگی فعال در ایران ندارد، چنانچه مرکز رسمی آن دایر شد، شما کاربران عزیز را در جریان قرار می­دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه­ تماس با نمایندگی مرکزی یخچال فریجیدر در تهران
  • تعمیر یخچال فریجیدر در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در محل و منزل
  • تعمیر یخچال فریجیدر در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال فریجیدر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال فریجیدر
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال فریجیدر
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر

نحوه­ تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران

اولین موضوعی که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، نحوه­ تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران است که اتفاقا از اهمیت ویژه­ای نیز برخوردار است و برای انجام آن باید به نکات زیر توجه نمایید.

  1. سریع­ترین راه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر، برقراری تماس با شماره 02158941 میباشد.
  2. همچنین می­توانید به ثبت درخواست آنلاین جهت تعمیر یخچال فریجیدر در سایت هوم خانه بپردازید.
  3. نکته­ بعدی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که زمانی که به سایت مراجعه می‌کنید، باید اطلاعاتی که از شما خواسته می­شود را به طور دقیق وارد نمایید.
  4. موضوع حائز اهمیت دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که زمانی که تعمیرکار برای انجام تعمیرات یخچال فریجیدر به منزل شما مراجعه می­کند باید  فاکتور و برگه گارانتی خدمات ارائه شده را نیز به شما تحویل بدهد.
  5. در آخر نیز می­توانید در نظرسنجی شرکت کنید و میزان رضایت خود را از نحوه عملکرد تعمیرکار یخچال فریجیدر بیان کنید.

تعمیر یخچال فریجیدر در تهران

نحوه تعمیر یخچال فریجیدر در تهران به شرح زیر است؛ شهروندان تهرانی به هنگام خراب شدن یخچال، مشکلات زیادی بر سر راه تعمیرات دارند. به همین دلیل نیز انجام تعمیرات این محصول برای آنها بسیار هزینه بر است. اما با وجود نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر دیگر این نگرانی­ها تمام شده است.

زیرا نمایندگی تعمیرات فریجیدر در مناطق مختلف شهر، شعبه­هایی تأسیس کرده و راه را برای مشتریان نزدیک کرده است. مشتریان گرامی می­توانند به نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنند. در ضمن شما می­توانید بر اساس شرایط خود، به صورت تلفنی و یا آنلاین، سفارش تعمیرات را در این مرکز ثبت کنید.

تسهیل خدمات برای رفاه مشتریان یکی از امورات اصلی در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در هوم خانه می­باشد.

خدمات پس از فروش  یخچال فریجیدر به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت­های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال فریجیدر توسط شرکت­های مختلفی ارائه می­شود که برای تماس با آنها می­توانید از شماره­هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده­اید، می­توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال فریجیدر در محل و منزل خود بهره ­مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر Frigidaire در محل، منزل یا خانه شما

نحوه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در محل، منزل یا خانه در ادامه شرح داده شده است؛ یکی از خدمات هوم خانه که کار تعمیر یخچال را برای شهروندان راحت کرده است، ارائه خدمات در محل است. تعمیرکاران ما با هماهنگی شما، در منزل حاضر شده و تعمیر یخچال فریجیدر را انجام می­دهند.

با این اوصاف دیگر نیازی به حمل و انتقال این دستگاه به محل نمایندگی فریجیدر نمی­باشد. آنها پس از حضور در محل و منزل، در اولین اقدام، کار عیب­ یابی دستگاه را انجام می­دهند. سپس با استفاده از تجهیزاتی که با خود به همراه دارند، آن را تعمیر می­کنند.

ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات که این نمایندگی به مشتریان ارائه می­دهد نشان دهنده کیفیت عملکرد تعمیرکاران می­باشد. با استفاده از این ضمانت نامه، شما قادرید در طول مدت گارانتی اگر همان قطعه یخچال دوباره خراب شد آن را به نمایندگی اطلاع دهید. این کارت ضمانت، نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر را موظف به تعمیر دستگاه به صورت رایگان خواهد کرد.

ضمانت نامه معتبر برای خدمات تعمیر که 3 الی 12 ماهه می­باشد، از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر هوم خانه می­باشد.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال فریجیدر

هزینه تعمیر یخچال فریجیدر در تعمیرگاه مجاز مرکزی  هوم خانه در این بخش شرح داده شده است؛ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر هزینه­ های تعمیر بر اساس نرخ­هایی که اتحادیه اعلام کرده است تعیین می­شود. این امر باعث شده تا مشتریان این نمایندگی، نگرانی از بابت هزینه­ های پرداختی نداشته باشند.

زمانی که سفارش خود را برای تعمیر یخچال فریجیدر در این نمایندگی ثبت می­کنید، کارشناسان ما توضیحاتی را در رابطه با خرابی دستگاه از شما می­خواهند. متناسب با این توضیحات، هزینه­ های تعمیر یخچال برآورد شده و به اطلاع مشتری می­رسد. اگر شما به این هزینه رضایت داشته باشید آنها تعمیرکار را به محل اعزام می­کنند.

در پایان کار نیز تعمیرکار، فاکتوری به مشتری ارائه کرده و هزینه تعمیر را از وی دریافت می­کنند. برای پرداخت راحت­تر این هزینه­ها می­توانید از کارت خوان­های سیار این مجموعه استفاده نمایید.

برای صرفه جویی در هزینه­ ها تا 75%، کافیست از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در محل بهره مند شوید.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال فریجیدر

در صورتی که تصمیم دارید هزینه تعمیر یخچال فریجیدر را بررسی کنید، می توانید از مبالغ درج شده در جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات یخچال فریجیدر هزینه تعمیر یخچال فریجیدر
هزینه شارژ گاز یخچال فریجیدر 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال فریجیدر 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال فریجیدر 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال فریجیدر 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال فریجیدر 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال فریجیدر 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال فریجیدر 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال فریجیدر 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال فریجیدر 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال فریجیدر بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال فریجیدر 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال فریجیدر 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال فریجیدر 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال فریجیدر 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال فریجیدر 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال فریجیدر 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال فریجیدر 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال فریجیدر 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال فریجیدر 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال فریجیدر 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال فریجیدر 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال فرجییدر Frigidaire

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال فریجیدر به شرح زیر است؛ آن چه باعث تمایز خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر از دیگر مراکز تعمیرات می­شود استفاده از تعمیرکاران مخصوص برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی است.
در این مرکز برای تعمیر یخچال از تعمیرکارانی که آموزش لازم برای تعمیرات یخچال را دیده­اند استفاده می­شود. به همین دلیل نیز تعمیرات به صورت تخصصی بوده و بعد از تعمیر نیز مشکلی برای یخچال پیش نخواهد آمد.

این تعمیرکاران تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب را در اولویت کار خود قرار می­دهند. اما اگر قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد با استفاده از قطعات اورجینال، آن را تعویض می نمایند. به این ترتیب خیال مشتریان از بابت نحوه تعمیر یخچال و عملکرد آن بعد از تعمیر، آسوده خواهد بود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال فریجیدر تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال فریجیدر Frigidaire

مشکلات و ایرادات متداول یخچال فریجیدر در ادامه مطلب بیان شده است؛ برخی ایراداتی که در یخچال به وجود می آید ممکن است سطحی باشند. اگر کمی دانش فنی داشته و یا در زمینه تعمیرات تجربه­ای داشته باشید می­توانید این ایرادات را رفع کنید.

اما برخی دیگر از ایرادات یخچال، چنان جدی است که باید به دست تعمیرکاران مجرب تعمیر شوند. در این موارد نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در کنار شما خواهد بود. از جمله مشکلات یخچال که در اکثر یخچال­ها مشاهده می­شوند می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا یخچال فریجیدر سرمای زیادی دارد؟ برای تعمیر چه کنیم؟

در صورت سرمای زیاد یخچال فریجیدر باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • چنانچه تنظیمات یخچال به هم بخورد، تنظیمات دمای آن هم دچار مشکل می­شود. در این حالت ممکن است سرمای زیادی در یخچال تولید شود. این امر باعث یخ زدن تمامی مواد غذایی می‌شود.
  • ممکن است لوله بالب از جای مخصوص خود در اواپراتور جدا شده باشد.
  • ایراد در سنسور دستگاه ایجاد شده است.
  • سیم‌های ترموستات به هم اشتباه وصل شده است یا ترموستات خراب شده است. در این موارد لازم است ترموستات را تعمیر و یا تعویض کنید.

برای تعمیر یا تعویض ترموستات می­توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر کمک بخواهید.

علت صدای زیاد فن یخچال فریجیدر چیست؟ تعمیر این مورد چگونه است؟

* بررسی علت صدای فن یخچال فریجیدر و نحوه عیب یابی و تعمیر آن
یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت سروصدای زیاد یخچال فریجیدر باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • سر و صدای زیاد یخچال ممکن است بر اثر تراز نبودن یخچال باشد. برای این که این مشکل را برطرف نمایید باید آن را تراز کنید.
  • در ضمن شکستن پره ای از پروانه یخچال نیز می­تواند باعث بروز این مشکل در یخچال شود. بنابراین باید پروانه فن یخچال فریجیدر را کنترل کنید.
  •  ممکن است اتصالات موتور به شاسی شل شده است.
  • اگر پره آن شکسته باشد باید آن را تعویض نمایید. برای این کار حتماً از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر استفاده کنید.

چگونه مشکل بوی بد یخچال فریجیدر را تعمیر کنیم؟

در صورتی که بوی نامطبوعی از یخچال فریجیدر به مشام برسد باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • ممکن است مواد غذایی موجود در یخچال بر اثر عوامل مختلفی فاسد شوند.
  • این امر سبب انتشار بوی نامطبوعی در یخچال خواهد شد.
  • پس مواد غذایی فاسد شده را از یخچال خارج کنید و داخل یخچال را شستشو دهید.
  • با این کار این مشکل یخچال برطرف خواهد شد.

برای تعمیر مشکل برفک زدن یخچال فریجیدر، چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورتی که یخچال فریجیدر برفک می­زند برای تعمیر و رفع مشکل موارد زیر را باید انجام داد:

  • خراب شدن ترموستات سبب این مشکل می­شود.
  • همچنین در صورتی که درب یخچال به طور مکرر باز و بسته شود نیز این اتفاق رخ می­دهد.
  • اگر در سیستم برفک زدا ایراد رخ بدهد و به راحتی قابل تعمیر نباشد، با نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران تماس بگیرید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال فریجیدر پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خارج شدن آب است. در صورت نشتی یخچال فریجیدر موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که نشتی در زیر یخچال باشد، لوله­ های مربوط به زهکشی آب سوراخ شده است.

اگر مشکل نشتی آب در دستگاه شما برطرف نشده است، جهت عیب یابی و تعمیر از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در خانه بهره مند شوید.

به منظور تعمیر مشکل روشن نشدن چراغ یخچال فریجیدر، چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن چراغ آن است. در صورت روشن نشدن چراغ یخچال فریجیدر باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت سوختن لامپ چراغ روشن نمی­شود.
  • همچنین اگر در سیم کشی ایراد داشته باشد نیز چراغ یخچال روشن نمی­شود.
  • ممکن است شستی معکوس لامپ معیوب باشد.
  • یا سیم‌کشی روشنایی اشتباه انجام شده باشد.

نحوه تعمیر مشکل روشن نشدن و کار نکردن یخچال فریجیدر چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، کار نکردن آن است. در صورت کار نکردن یخچال فریجیدر باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر دوشاخه و کابل دچار ایراد شده باشند، یخچال کار نمی­کند.
  • همچنین در صورت سوختن موتور یخچال نیز این مورد پدید می­آید.
  • ایراد در خراب بودن ترموستات نیز سبب کار نکردن یخچال فریجیدر می­شود.
  • ممکن است اورلود معیوب باشد.

برای تعویض یا تعمیر موتور و ترموستات از تعمیرکار با تجربه نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در محل بهر­مند شوید.

علت کار کردن مداوم یخچال فریجیدر چیست؟ نظر تعمیرکار در این باره چیست؟

در صورت کار کردن مداوم یخچال فریجیدر باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که درب یخچال به طور مکرر باز و بسته شود سبب کار کردن مداوم می­شود.
  • همچنین باید از سالم بودن لاستیک یا واشر نیز باید اطمینان کنید.
  • در صورتی که جریان هوای گرم پشت یخچال محبوس شود و فاصله ای بین دیوار و یخچال نباشد، یخچال برای خنک کردن به طور مداوم کار می­کند. در صورتیکه موفق به عیب یابی دستگاه خود نشدید می‌توانید با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در خانه تماس حاصل نمایید.

به چه دلیل یخچال فریجیدر صدای زیادی دارد؟ برای تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد فن آن است. در صورت صدای زیاد فن یخچال فریجیدر باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • در صورتی که برفک در قسمت فن باشد صدای زیادی ایجاد می­شود.
  • همچنین اگر یخچال در سطح شیب دار قرار داشته باشد نیز صدای فن یخچال بلند می شود.  زیرا باعث می ‌شود مایع به سمت بالا کشیده شده و به علت دمای پایین یخچال، یخ بزند و به فن برخورد کرده و ایجاد صدا کند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بدنه یخچال فریجیدر برق دارد؛ رفع عیب این مورد چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برق دار بودن آن است. در صورت برق داشتن بدنه یخچال فریجیدر باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر درون سیم کشی یا مدار داخلی ایراد ایجاد شود، بدنه برق دار می­شود.
  • همچنین در صورتی که اتصال کوتاه به وجود آید نیز بدنه یخچال برق دار می­شود.
  • ممکن است سیم ارت یخچال به درستی نصب نشده است.
  • برای بررسی مدار داخلی دستگاه، با نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران تماس بگیرید.

چرا  موتور یخچال فریجیدر کار نمیکند و صدای عجیبی میدهد؟ تعمیرکار چه راهکاری را برای تعمیر این مشکل پیشنهاد می دهد؟

در صورتی که یخچال فریجیدر قبل از کار کردن صدای عجیبی بدهد، برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را انجام دهید:

  • رله استارت ایراد دارد.
  • یا اینکه در مسیر گردش گاز ایراد به وجود آمده است.
  • نیم سوز شدن موتور یخچال نیز سبب این موضوع می­شود.
  • ممکن است ارورلود خراب باشد یا برق ضعیف شده باشد.
  • برای تعویض یا تعمیر ارولود با تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تهران تماس بگیرید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرکار یخچال فریجیدر در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

علت یخ بستن اواپراتور و خنک نشدن دیگر قسمت­ های یخچال فریجیدر چیست؟ جهت تعمیر این مشکل چه کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نشدن است.  در صورتی که قسمت‌هایی از اواپراتور کاملا یخ بسته و قسمت‌های دیگری از آن کاملا خنک نمی‌شود، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب یخچال فریجیدر در نظر بگیرید:

  • مسدود بودن لوله­های تریزون سبب این مشکل می­شود.
  • نشتی گاز یخچال نیز علت دیگر است که سبب کم شدن گاز یخچال می­شود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر  در منزل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل برفک زدن یخچال فریجیدر پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال فریجیدر موارد زیر را برای تعمیر و رفع ایراد در نظر بگیرید:

  • قرار داشتن یخچال در محیط گرم و مرطوب
  • ایراد در لاستیک های دور درب
  • در صورت دفرمه شدن درب، با سشوار و آب جوش آن را به حالت عادی برگردانید. در غیر این صورت باید اقدام به تعویض کنید.
  • در صورت بسته نشدن درب یخچال باید لولاها و لاستیک را رگلاژ کنید.
  • سیستم دیفراست شامل (سنسور دیفراست، ترموفیوز و المنت) باید تست شوند.

در صورت ایراد در سیستم دیفراست، با خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران تماس بگیرید.

چگونه مشکل سرمای زیاد یخچال فریجیدر را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد آن است. در صورت کار نکردن موتور یخچال فریجیدر و صدای چیک چیک دستگاه موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیر به کار ببرید:

  • ایراد در رله استارت
  • خرابی موتور یخچال
  • مشکل در کمپرسور یا سیکل گردش گاز

اگر موتور دستگاه شما همچنان کار نمیکند، جهت عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در تهران بهره مند شوید.

علت کم بودن فشار آب آبریز یخچال فریجیدر چیست؟ برای تعمیر و رفع مشکل این مورد چه کنیم؟

در صورت کم بودن فشار آب آبریز یخچال فریجیدر، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • بررسی فشار آب منزل
  • بررسی فیلتر آب یخچال

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر  در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

موتور یخچال خیلی داغ شده است، برای تعمیر و عیب یابی چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، داغ کردن موتور آن است. در صورت داغ شدن موتور یخچال فریجیدر باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • تا ۷۰ درجه دمای موتور طبیعی می‌باشد.دمای بالاتر، اورلود (فیوز محافظتی کمپرسور) موتور را خاموش می­کند و موتور دیگر نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد.
  • قرار داشتن یخچال در محیط گرم سبب گرم کردن موتور می­‌شود.
  •  خرابی فن کندانسور، کثیف بودن آن سبب این مشکل می­‌شود.
  • کار کردن زیاد موتور دلیل دیگر است.
  • خرابی رله استارت

در صورت داغ کردن بیش از حد کمپرسور یخچال با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران تماس بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می­باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال فریجیدر به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می­شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات یخچال فریجیدر، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال فریجیدر استفاده می گردد.
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه، بسیار بالاست.
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال فریجیدر
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه­ های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد.

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه­ تعمیر یخچال فریجیدر، هیچ گونه هزینه­ای اضافی از مشتری گرفته نمی­شود و حتی هزینه­ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می­باشد و شما نباید هزینه­ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست