تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر Frigidaire در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

مصرف بهینه انرژی در دستگاه های پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، یک فاکتور مهم تلقی می شود. ماشین لباسشویی فریجیدر توانسته است با توجه به موتور قدرتمند و چرخش حداکثر ۱۴۰۰ دور در دقیقه، رتبه خوبی از نظر مصرف انرژی به دست آورد. انواع برنامه ها مانند شستشو در زمان کوتاه، این امکان را به وجود آورده است تا در مدت زمان کوتاهی لباس خود را شسته و آن را برای پوشیدن آماده کنید. میزان صدای آبکشی و خشک کن این محصول در سطح بسیار پایینی قرار دارد. تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر تمام خدمات مورد نیاز شما را با حضور در محل و منزل ارائه می دهند.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی فریجیدر را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی در نظر داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی فریجیدر نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد. چنانچه دفتر اصلی آن در ایران دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمرات ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران
  2. تعمیر لباسشویی فریجیدر در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی فریجیدر در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی فریجیدر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی فریجیدر
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی فریجیدر
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی فریجیدر

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران

بسیاری از افراد در صورتی که مشکلی برای لوازم خانگی آنها به وجود می‌آید؛ ترجیح می‌دهند که تعمیر آن را به دست افراد کاربلد بسپارند. برای این کار باید از راه‌های تماس با این افراد آگاه باشند. در صورتی که شما جز این دسته از افراد هستید و از ماشین لباسشویی فریجیدر در منزل خود استفاده می‌کنید؛ در صورت بروز مشکل در دستگاه می‌توانید از راه‌های زیر برای تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران اقدام نمایید:

  • آسان‌ترین و سریع‌ترین راهی که می‌تواند به شما کمک کند تماس با شماره 02158941 است.
  • اما اگر به هر دلیلی نتوانستید با این شماره تماس حاصل نمایید؛ می‌توانید به صورت آنلاین در سایت ثبت‌نام کرده و یا با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر تماس حاصل نمایید و مشخصات خود را اعلام کنید.
  • بعد از اعلام مشخصات شما نام تعمیرکار و کد اشتراک به شماره همراهی که اعلام نموده‌اید؛ ارسال می‌گردد و تعمیرکار نهایتا طی یک ساعت خود را به آدرس شما می‌رساند.
  • و ماشین لباسشویی شما را با استفاده از قطعات اصل، تعمیر کرده و برگه گارانتی این قطعات را به همراه فاکتور به شما می‌دهد.
  • در صورت تمایل شما می‌توانید فرم نظر سنجی نمایندگی را پر کرده و نمایندگی را از میزان رضایت خود مطلع نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه بوده و یکی از مجهزترین تعمیرگاه های تهران به شمار می آید که تعمیرات تخصصی در آن در زمان کوتاهی انجام می شود. زمانی که با کارشناس، ارتباط برقرار می کنید سعی کنید اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص علت خرابی ماشین لباسشویی در اختیار او قرار دهید. کارشناس با توجه به صحبت های شما، شما را راهنمایی می کند تا خودتان ایراد را برطرف کنید و در صورت عدم موفقیت، کارشناس را به محل اعزام می کند.

تمام واحدهای خدمات تعمیرات در نمایندگی تعمیرات فریجیدر تفکیک شده است و تعمیرکاران فقط در زمینه تخصص خود فعالیت می کنند. هیچ محدودیتی در کار تعمیرکاران این مجموعه وجود ندارد. آنها تمام ابزار و تجهیزات مورد نیاز را همراه خود دارند. می توانید با دریافت ضمانت معتبر خدمات و قطعات تعویض شده، در صورت مشاهده خرابی در آن قطعه به طور رایگان از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی فریجیدر

امروزه اکثر لوازم خانگی برقی شامل خدمات پس از فروش و کارت گارانتی هستند. ماشین لباسشویی فریجیدر نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای استفاده از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی فریجیدر می‌توانید با شماره‌های درج شده بر روی کارت گارانتی تماس گرفته و از خدمات نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی فریجیدر بهره‌مند گردید.
یا می‌توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر از کارشناسان هوم خانه درخواست کمک نمایید.

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر نیست. ولی در تعمیر دستگاه‌ها از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده می‌کند و همچنین خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به طور مثال: در صورتی که برای تعمیر ماشین لباسشویی خود سوالاتی داشته باشید می‌توانید آنها را در پایین صفحه در قسمت دیدگاه بیان نمایید. تعمیرکار هوم خانه در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ داده و شما را در تعمیر دستگاه‌تان راهنمایی می‌کند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر Frigidaire در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در محل و منزل در این بخش شرح داده شده است؛ به دلیل سنگینی ماشین لباسشویی، جابجایی آن سخت خواهد بود. بهترین و آسان ترین راه حل برای تعمیر ماشین لباسشویی، استفاده از خدمات در محل می باشد.
شما می توانید به بهترین تعمیرکار در محل خود به راحتی دسترسی پیدا کنید و دیگر زمان خود را برای پیدا کردن یک تعمیرکار متخصص به هدر ندهید. کافیست با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر تماس بگیرید.

تعمیرکاران خوش نام و حرفه ای این مجموعه، با ساختار انواع ماشین لباسشویی کاملاً آشنا بوده و توانایی تعمیر تمام برندهای ماشین لباسشویی را دارند. خدمات در محل، زمینه ساز کاهش هزینه های شما می باشد. حذف هزینه جابجایی ماشین لباسشویی می تواند تأثیر زیادی در کاهش هزینه ها داشته باشد. همچنین می توانید با نظارت بر کار تعمیرکار از کیفیت کار او اطمینان پیدا کنید. نیازی نیست تا شما تجهیزات خاصی در خانه داشته باشید. متخصصان مجرب نمایندگی فریجیدر با تمام تجهیزات کامل در محل حضور پیدا می کنند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه در اولویت کار تعمیرکاران است. اما گاهی تعمیر قطعات امکان پذیر نبوده و تعمیرکاران برای ارائه خدمات با کیفیت و تضمین شده از قطعات اورجینال و اصل استفاده می کنند.
هرگز تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر برای کاهش هزینه ها از قطعات نامرغوب و تقلبی استفاده نمی‌ کنند. استفاده از قطعات اورجینال و اصل ممکن است هزینه های شما را بالا ببرد؛ اما تا مدت ها، دیگر هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی را پرداخت نخواهید کرد. اگر تعمیرکاری از قطعه تقلبی استفاده کند به دلیل کیفیت پایین آن خیلی زود دوباره خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می ‌کند.

مشاوره با کارشناسان این مجموعه به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل از قیمت ها درخواست خدمات خود را ثبت کنید. هزینه دریافتی تعمیرکاران این مجموعه کاملاً منصفانه و زیر نظر اتحادیه می باشد. آن ها هیچ هزینه اضافی را از شما دریافت نخواهند کرد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر

به منظور محاسبه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر، می توانید از جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر هزینه تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
هزینه نصب ماشین لباسشویی فریجیدر 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی فریجیدر 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی فریجیدر 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی فریجیدر 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی فریجیدر بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی فریجیدر 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی فریجیدر 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی فریجیدر 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی فریجیدر 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی فریجیدر 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی فریجیدر 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی فریجیدر 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی فریجیدر 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی فریجیدر بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی فریجیدر 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی فریجیدر

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی فریجیدر در زیر توضیح داده شده است؛ با مشاهده اولین ایراد در ماشین لباسشویی خود از خدمات در محل نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر استفاده کنید.

ممکن است ایراد پیش آمده برای ماشین لباسشویی از نظر شما بی اهمیت باشد؛ اما ممکن است در طولانی مدت منجر به صدمات بیشتری شود. تعمیرکاران این مجموعه دارای مدارک معتبر تعمیرات تخصصی بوده و سال ها سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر را دارند.

در برخی مواقع پس از عیب یابی و بررسی های اولیه، تعمیرکار به این نتیجه می رسد که قطعات ماشین لباسشویی قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شوند. دسترسی به قطعات فابریک و اصل برای تعمیرکاران این مجموعه بسیار ساده و آسان است. چرا که خود نمایندگی، تمام قطعات مورد نیاز تعمیرکاران را تهیه می کند. به منظور رفاه حال مشتریان، ساعات کاری این مجموعه تا آخر شب تمدید شده است.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی فریجیدر توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی فریجیدر به شرح زیر می باشند: در صورتی که در هر بخش از لباسشویی خود دچار مشکل شده اید در اولین مرحله با ما تماس بگیرید، تا در اسرع وقت متخصص لباسشویی فریجیدر را به محل مورد نظر شما برسانیم.در این بخش به معرفی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی کنوود پرداخته ایم:
مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی فریجیدر شامل موارد زیر هستند:

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی فریجیدر از چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب ماشین لباسشویی فریجیدر موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • قصد دارید بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی، لباس ها را خارج کنید اما درب باز نمی شود.
  • با خراب شدن میکروسوئیچ درب دستگاه، درب باز نخواهد شد.
  • ممکن است قفل کودک را فعال کرده ‌اید یا امکان دارد به دلیل تخلیه نشدن آب، درب ماشین لباسشویی باز نمی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

عدم روشن شدن ماشین لباسشویی؛ برای تعمیرات لباسشویی فریجیدر در این مورد چه کاری باید انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی فریجیدر موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • ابتدا با یک مولتی متر، پریز برق را بررسی کنید.
  • اگر جریان برق در مدار وجود داشته باشد حالا باید دستگاه را بررسی کنید.
  • سوئیچ درب ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید که سالم است و مشکلی در قسمت درب وجود ندارد.
  • به احتمال زیاد ایراد در موتور دستگاه است.
  • اگر مدت طولانی از دستگاه استفاده کرده اید ممکن است موتور آن داغ کرده و خود به خود خاموش شده است؛ اما اگر مدت ‌ها است که از دستگاه استفاده نکرده ‌اید موتور ماشین لباسشویی نیم سوز یا سوخته است.
  • جهت تعمیرات می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر استفاده نمایید.

برای رفع مشکل بوی بد لباسشویی فریجیدر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بوی بد در آن است. در صورت انتشار بوی نامطبوع از ماشین لباسشویی فریجیدر باید نکات زیر را  برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا باید متوجه شوید که انتشار بو از داخل دستگاه است یا بیرون از دستگاه. اگر انتشار بو از داخل دستگاه باشد به دلیل تاریک و مرطوب بودن محفظه، کپک ها به خوبی رشد پیدا کرده اند.
  • اما اگر انتشار بوی نامطبوع از اطراف ماشین لباسشویی است به دلیل نشت آب و رطوبت می باشد.
  • بهتر است از مواد شوینده کمی استفاده کنید تا در دیگ و قسمت های دیگر ماشین لباسشویی ته نشین نشود.
  • دمای آب نیز بسیار اهمیت دارد اگر البسه خود را با دمای پایین و یا با آب سرد می شویید، بهتر است برای برطرف کردن مشکل بوی بد، هر بار پس از شستشوی لباس، یک بار دستگاه را با آب داغ راه اندازی کنید.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

به چه دلیل ماشین لباسشویی فریجیدر آبگیری نمی کند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم آبگیری مناسب آن است. در صورت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی فریجیدر موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • بررسی نمائید که شیر الکتریکی وصل باشد.
  • همچنین فیلتر ورودی  را بررسی کنید که تمیز باشد.
  • خرابی هیدروستات نیز سبب می شود تا ماشین لباسشویی آبگیری نکند.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

علت آبگیری ماشین لباسشویی در حال خاموشی چیست؟ نحوه تعمیر لباسشویی فریجیدر در این مورد

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری در حالت خاموش است. در صورت آبگیری ماشین لباسشویی فریجیدر در حال خاموشی چیست، برای تعمیرات و رفع عیب موارد زیر را به کار گیرید:

  • در صورتی که شیر الکتریکی خراب باشد با خاموش بودن نیز آبگیری انجام می شود.

تعمیرکار هوم خانه چه پیشنهادی برای رفع مشکل خاموش نشدن لباسشویی فریجیدر دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خاموش نشدن است. در صورت متوقف نشدن آبگیری ماشین لباسشویی فریجیدر موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • خراب شدن هیدروستات سبب عدم توقف آبگیری دستگاه می شود.
  • همچنین اگر شلنگ ورودی آب سوراخ شده باشد، یا هوای فشرده در شلنگ باشد، آبگیری متوقف می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه مشکل نشت آب لباسشویی فریجیدر را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشتی اب در آن است. در صورت نشت آب از ماشین لباسشویی فریجیدر موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • خراب بودن واشر یا لاستیک دور درب ماشین لباسشویی سبب می شود تا نشتی آب ایجاد شود.
  • همچنین اتصال ناقص شلنگ ورودی نیز سبب می شود دستگاه نشتی داشته باشد.
  • شیر الکتریکی را بررسی کنید. همچنین شلنگ ورودی را مورد بررسی قرار دهید تا سوراخ نشده باشد.
  • خرابی قفل درب نیز سبب می شود تا دستگاه نشت داشته باشد.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی فریجیدر را چگونه حل کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی فریجیدر موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • انسداد و گرفتگی شلنگ تخلیه سبب کار نکردن ماشین لباسشویی می شود.
  • همچنین هر گونه تاخوردگی در شلنگ تخلیه نیز باعث می شود تا آب تخلیه نشود.
  • سوختن پمپ تخلیه نیز علت دیگر این مشکل است.

اگر مشکل تخلیه نشدن آب در دستگاه شما برطرف نشده است، کافی است برای عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران بهره مند شوید.

عدم چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟ تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی فریجیدر در این مورد چه نظری دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی فریجیدر موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که دستگاه بیش از حد ظرفیت، پر شده باشد سبب نچرخیدن دیگ می شود.
  • همچنین خراب بودن سوئیچ درب و بسته نشدن کامل آن دلیل دیگر این مشکل است.
  • در صورت شل شدگی یا ساییدگی تسمه نیز این امر اتفاق می افتد.
  • همچنین نیم سوز شدن موتور سبب نچرخیدن دیگ می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در ادامه بیان شده است؛ هوم خانه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و تعمیرکاران زبده و خبره، خدمات خود را در سطح بالایی ارائه می دهد. تمام تعمیرکاران این مجموعه از بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی در سطح شهر تهران می باشند.
سرویس در محل، تنها یکی از خدمات مهم نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر می باشد. شما می توانید از خدمات دیگر این مجموعه همچون نصب و راه اندازی و سرویس سالیانه ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید. ارائه ضمانت3 الی 12 ماهه خدمات، کیفیت تعمیرات این مرکز را تأیید می کند. تیم پشتیبانی این مجموعه همواره پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست