تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر Frigidaire در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اجاق گاز وسیله ای ضروری است که غذای سر سفره شما را خواهد پخت. البته این دستگاه تنها در بخش مصارف خانگی مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه پایه ثابت مشاغل مرتبط با تهیه غذا به شمار می رود. از این رو خرید یک اجاق گاز استاندارد توصیه می شود. فریجیدر از برند های قدر خارجی، پاسخگوی نیاز خانواده ها و مدیران کسب و کار می باشد. ضمن اینکه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر هوم خانه نیز همکار پر تلاش و شبانه روزی در بخش تعمیرات این محصول است.

تعمیر اجاق گاز فریجیدر در تهران

نحوه تعمیر اجاق گاز فریجیدر در تهران به شرح زیر است؛ شاید یکی از سخت ترین کارها، جستجوی تعمیرکار اجاق گاز باشد. زیرا خرابی اجاق گاز در تهیه غذای شما خلل ایجاد کرده و ممکن است یافتن تعمیرکار ماهر و تعمیر این دستگاه، زمان بر باشد. البته اگر نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر را در کنار خود داشته باشید، به هیچ عنوان جای نگرانی و تعلل وجود ندارد. متخصصان مجرب در این نمایندگی، تخصصی ترین ایرادات را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می کنند. این افراد که از دانش و تجربه کافی برخوردارند و با حساسیت و مهارت بالایی که دارند، ایرادات دستگاه اجاق گاز فریجیدر شما را شناسایی و رفع می کنند.

تخصص و تجربه این افراد، در تعمیر اجاق گاز فریجیدر بسیار به کار می آید. چرا که نکات کلیدی و آموزش های لازم در هنگام استفاده و نگهداری اصولی از اجاق گاز را می توانید از آن ها فرا بگیرید. از آن جا که استفاده از هر دستگاهی نیازمند یادگیری نکات اصولی و شرایط خاصی است، با کمک متخصصان مجرب در نمایندگی تعمیرات فریجیدر می توانید آنها را آموزش ببینید. این افراد که در حوزه فنی نسبت به ارائه خدمات به مشتریان فعالیت می کنند، می توانند با ارائه مشاوره های رایگان به افزایش بازدهی و کارایی دستگاه کمک شایانی کنند.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز فریجیدر به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز فریجیدر توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز فریجیدر در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر Frigidaire در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در محل و منزل در این بخش توضیح داده شده است؛ امروزه با حضور نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر، کلیه خدمات و موارد مربوط به تعمیرات اجاق گاز در محل و منزل انجام می شود. به این ترتیب با وجود سنگین بودن دستگاه اجاق گاز، نیاز به ترک منزل و یا محل کار خود ندارید. بلکه با ساده ترین روش تعمیرکار را به منزل و یا محل مورد نظر خود دعوت می کنید و از خدمات تعمیراتی این نمایندگی استفاده کنید.

متخصصان نمایندگی فریجیدر در مرحله اول تلاش می کنند که تعمیرات به صورت غیر حضوری و از طریق ارائه مشاوره به شما، صورت گیرد. در صورت وجود مشکلات تخصصی تر، در منزل و محل مورد نظر شما حضور پیدا می کنند. این موضوع در هزینه و وقت شما نیز صرفه جویی می کند. دیگر نیازی به اتلاف وقت برای پشت سر گذاشتن ترافیک و همچنین صرف هزینه های ناشی رفت و امر نیست.

هزینه تعمیر اجاق گاز فریجیدر در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز فریجیدر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه توضیح داده شده است؛ با وجود تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه که توسط متخصصان و تکنسین های نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر صورت می گیرد، هزینه تعمیر شما تا حد چشمگیری کاهش می یابد. این موضوع از این جهت مهم است که شما هزینه اضافی را برای خرید قطعه جدید، پرداخت نمی کنید. تعمیرکار این نمایندگی در جهت شناسایی مشکل و رفع اشکال در قطعات دستگاه گام بر می دارد و از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

تعرفه تعمیرات این نمایندگی بر اساس ضوابط قانونی و نرخ نامه مصوب تعیین شده است. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر بدون دریافت هزینه اضافی و تعیین قیمت بر اساس جدول مصوب تعرفه ها که به تأیید صنف مربوطه رسیده است، از مشتریان خود حمایت می کند. از دیگر خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی، ارائه نرخ نامه و درج آن در سایت و در اختیار گذاشتن آن برای مشتریان می باشد. این اقدام نه تنها نشان دهنده شفافیت فعالیت این نمایندگی است بلکه به افزایش آگاهی مشتریان از میزان تعرفه ها، نیز کمک می کند.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

شما می توانید برای محاسبه هزینه تعمیر اجاق گاز فریجیدر خود از جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز فریجیدر هزینه تعمیر اجاق گاز فریجیدر
تعویض ترانس اجاق گاز فریجیدر 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز فریجیدر 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز فریجیدر 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز فریجیدر 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز فریجیدر 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز فریجیدر 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز فریجیدر 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز فریجیدر

عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز فریجیدر به شرح زیر است؛ ضمانت یکساله خدمات از جمله خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر می باشد. این نمایندگی به منظور حمایت از مشتریان خود، پس از تعمیر دستگاه، کارت ضمانت تعمیر را به مشتریان خود ارائه می دهد. با ارائه ضمانت یک ساله، در این مدت تعمیر را به صورت رایگان برای آن ها محاسبه می کند. البته فراموش نکنید این نکته زمانی امکانپذیر است که شما کارت ضمانت را در اختیار داشته باشید و به تعمیرکار نشان دهید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز فریجیدر توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز فریجیدر در ادامه شرح داده شده است؛ برخی از مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز فریجیدر ناشی از استفاده از قطعات تقلبی می باشد. در صورت بروز مشکل در دستگاه، پس از بررسی دقیق و کسب اطمینان از عدم کاربرد مجدد قطعاتِ فعلی، استفاده از قطعات اورجینال توسط نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر، توصیه می گردد. همان طور که عنوان شد، برخی از ایرادات موجود در دستگاه به دلیل استفاده از قطعات فیک می باشد. در نتیجه لازم است در هنگام تعویض و یا خرید قطعات جدید، اطلاعات کافی در خصوص قطعات اورجینال و اصل داشته باشید. در ادامه به برخی از ایرادات رایج در دستگاه اشاره می شود:

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز فریجیدر چیست؟

یکی از مشکلات اجاق گاز، روشن نشدن گاز میباشد. در صورت روشن نشدن اجاق گاز فریجیدر موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

این مشکل زمانی رخ می دهد که گرد و غبار و یا شیی کوچکی، محل اشتعال شعله را مسدود کرده باشد. در این حالت لازم است منفذ ها را به آرامی با وسیله ای نظیر برس و یا مسواک باز کنید. پس از این اقدام و خشک شدن، اجاق گاز را روشن کنید.

در صورتی که مشکل رفع نشد، از نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در تهران کمک بگیرید.

کار نکردن فندک اجاق گاز؛ شیوه تعمیر اجاق گاز فریجیدر در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. در صورت عمل نکردن فندک اجاق گاز موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • دلایل متعددی برای عمل نکردن فندک گاز می تواند وجود داشته باشد.
  • ریختن مایعات بر روی اجاق، نوسانات برق، اتصالی، قطعی برق و … از جمله دلایلی است که باعث می شود فندک گاز عمل نکند.
  • در هنگام بروز این مشکل، لازم است موارد مربوط نظیر نوسانات برق، قفل دستگاه و هم چنین مایعات ریخته شده بر روی دستگاه را بررسی کنید.

اگر فندک دستگاه شما کار نمیکند، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر اجاق کاز فریجیدر بهره مند شوید.

چرا شعله اجاق گاز فریجیدر خاموش می شود؟

در صورتی که شعله اجاق گاز فریجیدر خاموش می شود، برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را به کار گیرید:

با توجه به حساسیت این قطعه، پیشنهاد می شود از متخصصان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در منزل کمک بگیرید. این افراد با توجه به تخصص و تجربه ای که دارند، به راحتی مشکل را شناسایی و عیب یابی می کنند.

چرا شعله اجاق گاز فریجیدر سر و صدا می کند؟

  • در صورت سروصدا داشتن شعله اجاق گاز موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار ببرید؛ شعله های اجاق گاز به طور مرتب، به هوا رسانی نیاز دارند.
  • در صورتی که روشن شدن شعله ها همراه با سر و صدای زیاد همراه بود به دلیل عدم رسیدن هوای کافی به مشعل می باشد.
  • میزان هوا رسانی بایستی به اندازه کافی و در حد استاندارد باشد.

بهترین انتخاب برای رفع مشکل سر و صدا در دستگاه شما، استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر گاز فریجیدر در تهران میباشد.

چرا اجاق گاز فریجیدر دود می کند؟

در صورتی که اجاق گاز دود می کند راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • این مورد هم در دستگاه جدید و هم قدیمی ممکن است بروز کند.
  • اگر از دستگاه اجاق گاز به طور مستمر استفاده می کنید، بروز اشکال ممکن است به دلیل کثیفی و رسوب چربی در آن باشد.
    لازم است چربی ها را با پاک کننده های قوی تمیز کنید.
  • چنانچه دود کردن را در اجاق گاز جدید نیز مشاهده می کنید، می تواند به دلیل روغن های بکار رفته در آن باشد.
  • این روغن صنعتی را نیز می توانید با شوینده پاک کنید.

در صورت تکرار مشکل، لازم است تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در محل را در جریان بگذارید.

علت یک دست نبودن شعله اجاق گاز فریجیدر چیست؟

در صورتی که شعله اجاق گاز فریجیدر یکدست نیست، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • در صورتی که تنظیمات هوا دچار ایراد شده باشد، حرارت به یک اندازه در مشعل ایجاد نمی شود.
  • همچنین انسداد منافد مشعل با چربی نیز سبب می شود تا شعله یکدستی نداشته باشیم.
  • در صورتی که مشعل خیس باشد نیز شعله به طور یکنواخت نیست.

برای رفع عیب مشکل یکدست نبودن شعله ها میتوانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر اجاق گاز فریجیدر در محل بهره مند شوید.

علت گرم شدن بیش از حد شعله اجاق گاز فریجیدر چیست؟

در صورت گرم شدن بیش از حد شعله برای رفع ایراد و تعمیرات اجاق گاز فریجیدر چه می توان کرد:

  • در صورت خراب شدن ترموستات، شعله های اجاق گاز بیش از اندازه گرم هستند.
  • تعمیرکار متخصص و مجرب می تواند عیب یابی اصولی انجام دهد و از قطعات اورجینال برای تعویض قطعه استفاده می کند.

چنانچه مشکل گرم شدن بیش از حد شعله اجاق گاز فریجیدر حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی فرگاز، گاز رومیزی، مبله و توکار فریجیدر در تهران تماس بگیرید.

علت کم شدن شعله اجاق گاز فریجیدر چیست؟

یکی از مشکلات گاز، کم و کوتاه بودن شعله های گاز است. در صورت کم شدن شعله اجاق گاز فریجیدر موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که ولوم اجاق گاز بسیار بالا باشد، اما شعله کمی ایجاد می شود، باید به انسداد منافذ مشعل پی برد.
  • چربی و مواد غذایی سبب مسدود شدن منافذ می شود.
  • همچنین در صورت افت گاز شهری، شعله کم خواهد بود. از نشت نکردن گاز اطمینان کسب کنید.

در صورت کم بودن شعله ها میتوانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در تهران بهره مند شوید.

علت جرقه نزدن اجاق گاز فریجیدر چیست؟

یکی از مشکلات گاز، جرقه نزدن گاز است. در صورت جرقه نزدن اجاق گاز فریجیدر راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد انجام دهید:

  • در صورت خراب شدن ترانس جرقه و یا ایراد در سیم ها ممکن است فندک جرقه نزند.
  • همچنین ممکن است فندک دچار ایراد شود.

در صورت رفع نشدن مشکل جرقه زن ها، بهتر است با نزدیک ترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیر فرگاز فریجیدر ارتباط برقرار نمایید.

یکی از مشکلات گاز، نرسیدن گاز به اجاق گاز است. در صورت نرسیدن گاز به اجاق گاز فریجیدر راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • از قطع نبودن گاز منطقه مطمئن باشید.
  • همچنین باید ولوم اجاق گاز را نیز چک کنید که دچار آسیب نشده باشد.

چنانچه اجاق گاز فریجیدر مشکل دارد می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در تهران تماس بگیرید.

خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر یا تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در هوم خانه به شرح زیر است؛

بدون شک، مسئولیت تعمیر اجاق گاز را نمی توان به هر فردی واگذار کرد. در صورت بروز مشکل برای دستگاه اجاق گاز، می توانید روی کمک هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر حساب کنید. این نمایندگی خدمات شبانه روزی را با حضور متخصصان مجرب و با تجربه به مشتریان ارائه می دهد. در این میان، هزینه های تعمیرات با مبلغ بسیار پایینی در نظر گرفته می شود و با ارائه کارت ضمانت تعمیر نیز می توانید به مدت یکسال از خدمات تعمیر رایگان بهره مند گردید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست