تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون Hardstone در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی علاوه بر ظاهر زیبا، باید کارایی و قابلیت های ویژه نیز داشته باشد. قدرت موتور بالا، وزن سبک، طول سیم مناسب، مکش بالا و انواع سری‌ های مکش از ویژگی های خاص جاروبرقی هاردستون می باشد. این محصول به دلیل داشتن انواع سری، این قابلیت را دارد که هر قسمتی از خانه از جمله زیر مبل و کابینت، پله و حتی داخل خودرو را می تواند تمیز کند. بعد از سال ها استفاده از جاروبرقی، اگر مشكلي هر چند کوچک برای وسیله شما رخ دهد، تيم فني و پر تلاش هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در کمترين زمان ممکن خدمات تخصصی خود را در محل ارائه می دهند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی هاردستون نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در تهران
  • تعمیر جاروبرقی هاردستون در محل
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون
  • هزینه تعمیر جاروبرقی هاردستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی هاردستون
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی هاردستون
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون Hardstone در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. در گام اول باید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون تماس گرفته و یا به سایت هوم خانه جهت ثبت درخواست خود مراجعه کنید.
  2. پس از برقراری تماس با نمایندگی، اطلاعات و مشخصات شما در سیستم ثبت خواهد شد.
  3. سپس کد اشتراک و مشخصات تعمیرکار مربوطه برای شما ارسال می شود.
  4. تعمیرکار به همراه قطعات فابریک برای رفع عیب و تعمیر جاروبرقی هاردستون در محل شما طی مدت زمان یک ساعت حاضر می شود.
  5. پس از اتمام کار تعمیرات جاروبرقی هاردستون، فاکتور و ضمانتنامه معتبر به شما ارائه می شود.
  6. در انتها پس از اتمام خدمت رسانی از شما در مورد رضایتمندی و نحوه عملکرد تکنسین نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون Hardstone در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی هاردستون در تهران

بررسی تعمیر جاروبرقی هاردستون در تهران به شرح زیر می باشد؛ نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در سرتاسر تهران شعبه های متعددی را ایجاد کرده است. تمام افرادی که به خدمات تعمیرات جاروبرقی نیار دارند، می توانند خدمات مورد نیاز خود را در زمان کوتاهی دریافت کنند.
پس از ثبت درخواست اعزام تعمیرکار، تعمیرکاری که در نزدیکی محل شما می باشد اعزام خواهد شد. با این کار هم در زمان صرفه جویی شده و هم کار تعمیر با سرعت بالایی انجام می شود. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات هاردستون در سریع‌ ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت، تعمیرات جاروبرقی را در محل انجام می دهند.

مبلغی که شما بابت تعمیر جاروبرقی پرداخت خواهید کرد با کیفیت کار، کیفیت قطعه و خدماتی که تعمیرکار ارائه می دهد ارتباط دارد. ممکن است برخی قطعات کمیاب و گران بوده و تعویض آنها کمی هزینه های شما را افزایش دهد. باید به این موضوع توجه داشته باشید که تمام قیمت های اعلام شده توسط تعمیرکار بر اساس نرخ مصوب می باشد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی هاردستون به چه صورت است؟

یکی از اصلی ترین و مهمترین گزینه در هنگام خرابی جاروبرقی هاردستون استفاده از خدمات پس از فروش این دستگاه برای عیب یابی و تعمیر آن است. هاردستون از جمله برندهایی است که خدمات پس از فروش آن توسط برخی از شرکت های داخلی در ایران ارائه می شود. مصرف کنندگان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در دستگاه خود با نمایندگی خدمات پس از فروش جاروبرقی هاردستون از طریق شماره های موجود بر روی ضمانتنامه تماس بگیرند.

در بسیاری از مواقع این افراد از خدماتی که توسط نمایندگی های جاروبرقی هاردستون ارائه می شود، رضایت کافی ندارند و یا از مدت زمان گارانتی دستگاه آن ها گذشته است. در این صورت مصرف کنندگان می توانند از خدماتی که توسط نمایندگی مجاز هوم خانه برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هاردستون ارائه می شود، استفاده نمایند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در محل و منزل

مزیت های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در محل و منزل برای کاربران به شرح زیر است؛ با آمدن تعمیرکار به محل، از حمل جاروبرقی به تعمیرگاه معاف می شوید. زمانی که جاروبرقی را برای تعمیر به تعمیرگاه ببرید، چند روز بعد باید آن را تحویل بگیرید. چرا که نیروی کار در تعمیرگاه ها محدود می باشد. برخی از مشکلات در جاروبرقی بسیار گسترده است و تنها راه حل برای رفع آنها به کارگیری تعمیرکاران دوره‌ دیده است.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در زمینه تعمیر جاروبرقی، دارای مهارت کافی می باشند. تعمیرکاری که به محل اعزام می شود، انواع ابزارآلات و قطعات لازم را با خود همراه دارد تا تعمیر جاروبرقی را در زمان کم و در یک جلسه انجام دهد. به دلیل این که تعمیرکار از نمایندگی معتبر اعزام شده است تمام قطعاتی که همراه خود دارد، اصل و اورجینال می باشد. طبق لیستی که در اختیار تعمیرکار قرار می گیرد، هزينه هاي مربوط به اجرت تعمير و تعويض قطعات مشخص بوده و بر اساس نرخ مصوب اتحاديه می باشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی سپردن کار تعمیرات جاروبرقی به تعمیرکاران غیرحرفه ای و مراکز غیرمجاز ممکن است مشکل کوچک دستگاه شما را به مشکلات بزرگتری تبدیل کند و در نهایت خسارات جدی تری به جاروبرقی شما وارد نماید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در هوم خانه دارای تکنسین های متخصصی است که هرگونه ایراد در دستگاه شما را برطرف می نمایند.

  • تعمیرکاران هوم خانه دوره های لازم جهت تعمیرات جاروبرقی هاردستون را گذرانده اند.
  • تعمیرکار این نمایندگی در زمینه تعمیر جاروبرقی هاردستون دارای مهارت زیاد و سابقه طولانی می باشد.
  • تعمیرکاران نمایندگی با تجربه، دارای دانش علمی لازم، متعهد و پایبند به قوانین رضایتمندی مشتری می باشند.
  • تعمیرکاران این مجموعه برای تعمیر جاروبرقی هاردستون در محل از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون

هزینه تعمیر جاروبرقی هاردستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به قرار زیر تعیین می شود؛ هدف اصلی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون، تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض قطعه است.
تعمیرکاران تلاش خود را به کار می گیرند تا با تعمیر قطعه، دستگاه کیفیت خود را از دست ندهد. اما اگر تعمیرکار پس از بررسی های انجام شده به این نتیجه برسد که ایراد پیش آمده در جاروبرقی، بسیار وسیع بوده و تعمیر قطعه عمر دستگاه را کوتاه و کارایی آن را کم می کند، قطعات معیوب را با قطعات اورجینال تعویض خواهد کرد.
تعمیرکار نمایندگی هاردستون این اطمینان را به شما می دهد قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب می شوند، قطعات اورجینال هستند. استفاده از قطعات اورجینال، کیفیت اولیه را به جاروبرقی باز گردانده و می توانید مانند گذشته از جاروبرقی خود استفاده کنید. ممکن است کمی هزینه های شما افزایش پیدا کنند، اما این تصمیم می تواند سال ها شما را از تعمیرگاه لوازم خانگی دور نگه دارد.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی هاردستون

برای سهولت شما در برآورد هزینه تعمیرات جاروبرقی هاردستون جدول زیر را درج کرده ایم:

خدمات تعمیرات جاروبرقی هاردستون هزینه تعمیر جاروبرقی هاردستون
تعویض بلبرینگ جاروبرقی هاردستون 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی هاردستون 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی هاردستون 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی هاردستون 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی هاردستون 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی هاردستون 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی هاردستون 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی هاردستون 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی هاردستون 110,000 الی 220,000 تومان

 

عیب یابی جاروبرقی هاردستون

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی هاردستون به شرح زیر می باشد؛ خدماتی که نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون ارائه می دهد، مربوط به یک ایراد خاص در جاروبرقی نمی باشد.
تمام ایرادات موجود در جاروبرقی توسط تعمیرکاران این مرکز قابل عیب یابی و برطرف شدن است. تعمیرکار با حضور در محل و منزل، می تواند حدس و گمان خود را در خصوص ایراد پیش آمده به یقین تبدیل کند. اگر تعمیرکار نابلد باشد تمام قسمت های جاروبرقی را باید یک به یک بررسی کند تا عیب را پیدا کند. اما تعمیرکار حرفه ای با پرسش چند سوال ساده، ایراد را جویا می شود.

اگر ایراد جاروبرقی مشخص نشود که از چه چیز نشات گرفته است تعمیرکار نمی ‌تواند جاروبرقی را به خوبی تعمیر کند. تعمیرکاران این مجموعه با سال ها تجربه کاری درخشان در زمینه عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی هاردستون، توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند. نگران نباشید اگر گارانتی جاروبرقی شما به اتمام رسیده است همچنان می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی هاردستون توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

به دلیل استفاده مکرر از جاروبرقی، این وسیله بیشتر در معرض خراب شدن است. بسیاری از ایرادات در جاروبرقی به راحتی قابل حل هستند و نیازی نیست از خدمات در محل استفاده کنید. اما اگر بوی سوختگی را استشمام کرده اید و یا نمی توانید عیب یابی را انجام دهید، می توانید از توانایی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون بهره مند شوید. در ادامه به بررسی اشکالات و ایرادات متداول جاروبرقی هاردستون می پردازیم:

چرا جاروبرقی هاردستون مکش خوبی ندارد؟

برای بررسی دلایل کم شدن مکش جاروبرقی، از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی هاردستون استفاده نمایید:

  • با پر شدن کیسه جاروبرقی، مکش آن نیز کاهش پیدا می کند.
  • توصیه می کنیم اگر از جاروبرقی زیاد استفاده می کنید ماهی یک بار کیسه را خالی کنید.
  • اگر کیسه جاروبرقی سوراخ یا پاره شده باشد در مکش تاثیر گذاشته و به خوبی گرد و غبار را جمع آوری نمی کند.
  • اگر در خرطومی و لوله جاروبرقی تکه ای از آشغال قرار گرفته و مسیر را مسدوده کرده باشد، قدرت مکش کاهش پیدا می کند.
  • کثیف شدن فیلترهای جاروبرقی نیز در کاهش مکش تاثیر دارند.
  • وجود سوراخ‌ و شکاف‌ در خرطومی جاروبرقی نیز قدرت مکش را پایین می آورد.

کاربران گرامی؛چنانچه از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی هاردستون در محل استفاده کنید.

چرا جاروبرقی هاردستون صدای زیادی می دهد؟

در صورت بروز صدای غیر طبیعی در دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی هاردستون استفاده نمایید:

  • قطعات داخلی در جاروبرقی توسط لاستیک های نگهدارنده محکم شده اند.
  • اگر لاستیک ها فرسوده شده باشند با روشن کردن جاروبرقی لرزش و صدا ایجاد می شود.
  • خرابی قطعه پروانه، قطعه بلبرینگ، آرمیچر و کفشک ها در جاروبرقی نیز با سر و صدا همراه خواهد بود.
  • اگر فن جاروبرقی و پره های آن شکسته باشند، صدای بلندی ایجاد خواهد شد.
  • جریان هوای ناشی از فن و مکش، هر دو ایجاد سر و صدا می کنند و این یک موضوع طبیعی است.
  • معمولاً موتور جاروبرقی از نوع AC، هنگام استفاده از جاروبرقی صدای زیادی تولید می کند.

چنانچه موفق به رفع این مشکل در منزل نشدید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات مرکزی جاروبرقی هاردستون در تهران بهره مند شوید.

علت پایین بودن قدرت موتور جاروبرقی هاردستون چیست؟

در صورت کم شدن قدرت مکش دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی هاردستون استفاده نمایید:

  • با کثیف شدن کلکتور جاروبرقی، قدرت موتور کاهش پیدا می کند.
  • خرابی یاتاقان و آرمیچر جاروبرقی نیز در کاهش قدرت جاروبرقی تاثیرگذار هستند.

نیم سوز شدن موتور برابر است با کم شدن قدرت موتور. تعمیرکار تعمیرات جاروبرقی هاردستون در منزل، باید قطعات را بررسی و ایراد را پیدا کند.

چرا جاروبرقی هاردستون ناگهان خاموش می شود؟

در صورت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی هاردستون از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی هاردستون استفاده نمایید:

  • استفاده طولانی مدت از جاروبرقی باعث می شود حرارت در موتور بالا برود.
  • حرارت بالا باعث می شود جاروبرقی به طور خودکار خاموش شود.
  • اجازه دهید جاروبرقی خنک شده و مجدداً از آن استفاده کنید.
  • کیسه پر جاروبرقی و کثیف شدن فیلترهای جاروبرقی نیز به داغ شدن موتور کمک می کنند.
  • اگر کلید روشن و خاموش در جاروبرقی اتصالی پیدا کنند، باعث خاموش شدن جاروبرقی می شود.
  • اگر به هنگام جارو کردن نقاط کور، تکه ای از آشغال در مسیر لوله قرار گرفته باشد مانع از گردش جریان هوا شده و به موتور جاروبرقی فشار وارد می شود. در نتیجه جاروبرقی ناگهان خاموش می شود.

عادت کرده ایم سیم جاروبرقی را تا انتها از محفظه سیم جمع کن خارج کنیم. با کشیدگی بیش از حد، سیم از محل اتصال خارج شده و با مشکل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی مواجه خواهید شد.

برای تعمیر می توانید از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در خانه توسط هوم خانه کمک بگیرید.

علت جرقه زدن موتور جاروبرقی هاردستون چیست؟

در صورت جرقه زدن جاروبرقی هاردستون از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی هاردستون استفاده نمایید:

  • کوتاه بودن زغال موتور جاروبرقی، کثیف بودن زغال ها، خراب شدن زغال ها و همچنین نیم سوز شدن سیم پیچ های جاروبرقی از دلایل جرقه زدن موتور جاروبرقی محسوب می شوند.
  • هم چنین این امکان وجود دارد که بلبرینگ دچار آسیب شده باشد. حتما آن را مورد بررسی قرار دهید.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در منزل تماس بگیرید.

مشکل جمع نشدن سیم برق جاروبرقی هاردستون چیست؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی هاردستون استفاده نمایید:

  • امکان دارد بر اثر ضربه، فنر سیم جمع کن جاروبرقی از جای خود خارج شده باشد.
  • تعمیرکار با باز کردن محفظه، فنر را در جای خود قرار داده و اگر قطعه ای شکسته باشد آن را تعویض می کند.

 

علت وجود گرد و غبار در اطراف دستگاه، هنگام روشن بودن جاروبرقی هاردستون چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی روشن نشدن آن است. در زمان بررسی مشکل دود کردن جاروبرقی از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی هاردستون استفاده نمایید:

  • اگر با روشن کردن جاروبرقی، در اطراف جاروبرقی گردوغبار مشاهده کردید، به علت پر شدن کیسه جاروبرقی می باشد.
  • اگر فیلترها را مدت زمان زیادی است که تعویض نکرده اید ممکن است منافذ فیلتر مسدود شده و گرد و غبار به خارج از جاروبرقی انتشار پیدا کند.

برای رفع اراد وجود گرد و غبار در جاروبرقی خود کافی است تا با نمایندگی تعمیر جاروبرقی هاردستون در تهران تماس بگیرید.

خراب شدن چرخ های جاروبرقی و نحوه تعمیرات تخصصی جاروبرقی هاردستون در این مورد

در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی هاردستون استفاده نمایید:

  • اگر کف محلی که نظافت می کنید سرامیک است باید با دقت جاروبرقی را حرکت دهید تا چرخ ها صدمه نبینند.
  • اگر قسمت هایی از کف، دارای برآمدگی هستند بهتر است برای جابجایی جاروبرقی، آن را بلند کرده و به محل دیگر انتقال دهید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون

بسیاری از مشتریان از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون سوالاتی را در زمینه نحوه دریافت تعمیرات مطرح می نمایند که در این بخش به این سوالات پاسخ خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی هاردستون در نمایندگی هوم خانه چقدر است؟

هزینه تعمیر جاروبرقی هاردستون بستگی به نوع خرابی دستگاه دارد. همچنین خدمات تعمیرات در نمایندگی هوم خانه با توجه به نرخ اتحادیه مشخص می شود.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات جاروبرقی هاردستون به چه صورت است؟

پس از پایان کار و در صورت رضایت مشتریان می توانند هزینه را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی هاردستون پرداخت نمایند.

  • گارانتی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در هوم خانه چه مدت اعتبار دارد؟

کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی هاردستون در نمایندگی مجاز هوم خانه از 3 الی 12 ماه گارانتی و ضمانتنامه معتبر دریافت می نمایند.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در هوم خانه

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی هاردستون به شرح زیر است؛ Homekhane با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تعمیر و سرویس جاروبرقی به یکی از معتبرترین تعمیرگاه های تهران تبدیل شده است.
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید به طور سالانه جاروبرقی خود را سرویس کرده تا در آینده دچار ایراد و مشکل نشود. استفاده از قطعات اورجینال، تعمیر در محل و منزل در اسرع وقت و همچنین ضمانت یک ساله خدمات، اعتبار این مجموعه را در بین سایر نمایندگی ها بالا برده است. متخصصان مجرب هوم خانه با توجه به تعداد خدماتی که در طی روز انجام می دهند دارای مهارت و تجربه بسیار بالایی می باشند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هاردستون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست