تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور Fagor در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی فاگور به دلیل کیفیت و کارایی بالا مورد استقبال بی‌ نظیر کاربران ایرانی قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران صحبت کنیم. اگر دستگاه جاروبرقی فاگور شما بنا به دلایلی دچار اختلال در سیستم خود شد به هیچ عنوان نگران تعمیر آن نباشید. با مطالعه این مقاله از نحوه عیب یابی و تعمیر آن مطلع می شوید و در صورت تعمیرات آن می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران استفاده کنید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی فاگور نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران
  • نمایندگی تعمیر جاروبرقی فاگور در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی فاگور در محل
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی فاگور
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی فاگور
  • Homekhane نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور Fagor در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران به شرح زیر می باشد:

  • شما در هر کجای تهران که باشید می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  • پس از برقراری تماس، در سیستم مشخصات شما ثبت می گردد و نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  • طی مدت زمان کمتر از یک ساعت تعمیرکار مربوطه برای تعمیر جاروبرقی فاگور در محل شما حاضر می شود.
  • پس از اتمام خدمات عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی فاگور به شما فاکتور و ضمانتنامه معتبر تقدیم می شود و بابت این خدمات نیز از شما نظرسنجی صورت می گیرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور Fagor در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران

نحوه تعمیر جاروبرقی فاگور در تهران به شرح زیر می باشد؛ اگر جاروبرقی فاگور شما دچار ایراداتی شده است توصیه می کنیم برای تعمیر آن از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران استفاده کنید.

این مرکز در اکثر نقاط استان تهران جهت دسترسی آسان به آن نمایندگی هایی را دایر کرده است. برای این کار شما می توانید با شماره تلفن های نمایندگی تعمیرات فاگور تماس بگیرید و درخواست تعمیر جاروبرقی فاگور را ثبت نمایید.

در این صورت در هر نقطه ای از تهران که باشید تعمیرکاران این شرکت در صورت تمایل شما برای تعمیر در منزل به محل مورد نظر اعزام می شوند و تعمیر دستگاهتان را بر عهده می گیرند پس از تعمیر جاروبرقی فاگور، آن را بهتر از روز اول به شما تحویل می دهند.

خدمات پس از فروش جاروبرقی فاگور به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی فاگور شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی فاگور استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات فاگور در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی فاگور شما را انجام می دهند.

خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی فاگور Fagor در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در محل و منزل در زیر شرح داده شده است؛ امروزه به دلیل هزینه های بالای حمل و نقل لوازم خانگی و محترم شمردن وقت کاربران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور توانسته در صورت تماس شما برای تعمیر، تکنسین مجرب خود را به منزل یا محل مورد نظر اعزام کند تا در هزینه های حمل و نقل دچار مشکل نشوید.

همچنین حضور در محل در کمترین زمان یکی دیگر از ویژگی های مهم نمایندگی فاگور است. تکنسین های نمایندگی فاگور بعد از تماس کاربران در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده در منزل و یا محل مورد نظر حاضر شده دستگاه معیوب را بررسی کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند.

این مرکز هنگام تحویل دستگاه ضمانت نامه ای نیز به وی ارائه می دهد تا خدمات و کارکرد دستگاه را ضمانت کند. این ضمانت نامه تا 1 سال دستگاه را گارانتی می کند و در صورت بروز مجدد خرابی در همان قسمت تمامی خدمات را به صورت رایگان دریافت کند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور

هزینه تعمیر جاروبرقی فاگور در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر بیان شده است؛ جاروبرقی جزء لوازم ضروری برا هر خانه به حساب می آید و با قیمت بالایی به فروش می رسد. استفاده کنندگان این محصول به هنگام خرابی از بابت هزینه تعمیر آن بسیار نگران می شوند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران یکی از مراکزی است که هزینه ی تعمیرات جاروبرقی در آن طبق نرخ مصوب اتحادیه حساب می شود. در راستای کاهش هزینه های حمل و نقل این مرکز تعمیر کاران خود را به محل تعیین شده از طرف شما در اولین فرصت ممکن اعزام می کند. همچنین تکنسین این مرکز میزان هزینه های ناشی از تعمیر را به صورت تخمینی محاسبه می کنند و به کاربر اطلاع می دهند.

تکنسین های مجرب این مرکز تا حد امکان از تعویض قطعه ی معیوب اجتناب می کنند تا هزینه ی زیادی بر مشتری تحمیل نشود. در پایان کار یک برگه فاکتور از تمام هزینه ی تعمیر در اختیار کاربر قرار می دهند.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی فاگور

با استفاده از جدول زیر می توانید هزینه تعمیرات جاروبرقی فاگور را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی فاگور هزینه تعمیر جاروبرقی فاگور
تعویض بلبرینگ جاروبرقی فاگور 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی فاگور 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی فاگور 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی فاگور 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی فاگور 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی فاگور 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی فاگور 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی فاگور 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی فاگور 110,000 الی 220,000 تومان

 

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی فاگور توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی فاگور به شرح زیر می باشد:

در این بخش از مقاله قصد داریم درباره ی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی فاگور و همچنین راهکارهای رفع ایرادات آن توضیحاتی را ارائه کنیم. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور به صورت شبانه روز، شما عزیزان را در جهت عیب یابی دستگاه معیوبتان راهنمایی می کند و در صورت تعمیر اساسی آن را تعمیر کرده و بهتر از روز اول در اختیار کاربران قرار می دهد.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی فاگور چیست؟

در صورت خاموش شدن اتفاقی جاروبرقی باید موارد زیر را برای تعمیرات جاروبرقی فاگور در این مواقع انجام داد:

  • یکی از ایرادات مهم جاروبرقی فاگور این است که پس از زمانی کوتاه خاموش می شود.
  • عامل اصلی بروز این ایراد، پر شدن پاکت و یا پایان عمر فیلتر ها می باشد و با تعویض فیلتر و پاکت مشکل حل می شود .
  • اما در حالتی پیچیده تر، زمانی که موتور نیم سوز شود و یا کلکتور آرمیچر آسیب ببیند، موتور جاروبرقی فاگور به اصطلاح آمپر می کشد و دستگاه در چند دقیقه خاموش می شود.

هنگام نیم سوز شدن موتور هر چه سریع تر جاروبرقی فاگور را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در محل تماس بگیرید تا موتور جاروبرقی را در حد امکان تعمیر کنند. اولویت کار تعمیرکاران مجرب در این مرکز تعمیر قطعات بجای تعویض آن ها می باشد.

چرا جاروبرقی فاگور مکش خوبی ندارد؟

در صورتی که مکش جاروبرقی فاگور کم شده باشد، باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • کاهش مکش جاروبرقی فاگور ممکن است از گرفتگی خرطومی یا تلسکوپی جاروبرقی فاگور باشد.
  • در صورت گرفتگی باید با فشار آب آن را تخلیه کنید. دلیل دیگر این ایراد ممکن است به خاطر خرابی یا کثیفی فیلتر های جاروبرقی باشد.
  • به طور معمول فیلترهای جاروبرقی فاگور را بایستی هر ۶ ماه یک بار تعویض کرد.
  • همچنین پر بودن کیسه ی جاروبرقی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل کاهش مکش در آن شود. به منظور افزایش مکش جاروبرقی باید کیسه را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید.

در صورت حل نشدن مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور که در سراسر تهران شعب دارد و از تعمیرکاران مجرب بهره می برد، تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی فاگور روشن نمی شود؟

اگر دستگاه روشن نمی شود، راهکارهای زیر را برای تعمیرات جاروبرقی فاگور باید انجام داد:

دلایل بسیاری می تواند باعث شود که جاروبرقی فاگور شما دیگر روشن نشود. در زیر برخی از دلایل اصلی آن را برایتان ذکر می کنیم:

حال باید برای رفع این ایراد ها بایستی دید که دقیقا کدام قسمت دچار ایراد شده است در مرحله ی اول همه ی اتصالات برق اعم از پریز، سیم جمع کننده، سیم رابط و دو شاخه جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهید در صورت مشکل نداشتن این قسمت های جاروبرقی فاگور کلید قطع و وصل دستگاه را چک کنید اگر کلید روشن باشد عقربه عدد صفر را نشان دهد و اگر کلید خاموش باشد عقربه بی نهایت را نشان دهد در این صورت کلید قطع و وصل هیچ مشکلی نخواهد داشت در غیر این صورت باید کلید تعویض شود. برای بررسی اینکه آیا موتور دستگاه سوخته است یا خیر؟ بایستی از یک تعمیر کار حرفه ای کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در منزل آماده خدمات رسانی در جهت تعمیرات در خدمت همشهریان می باشد.

چرا جاروبرقی فاگور صدای زیادی از خود تولید می کند؟

در صورتی که صدای زیاد در دستگاه باشد، موارد زیر را برای تعمیر جاروبرقی فاگور به کار گیرید:

از عواملی که در بالا بودن صدای جاروبرقی فاگور تاثیر دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خرابی پروانه جاروبرقی فاگور
  • خراب بودن بلبرینگ‌ ها یا بوش ‌ها
  • خراب بودن نگهدارنده‌ های لاستیکی
  • آسیب دیدگی موتور دستگاه

در این حالت احتمالا موتور جاروبرقی نیاز به پاکسازی و مخزن شویی یا تعویض بلبرینگ و … دارد. از علت های اصلی آسیب دیدگی موتور دستگاه ، مکش اجسام صلب و مرطوب است.

تعویض قطعات در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در خانه با استفاده از قطعات اصل و اورجینال صورت می گیرد.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی فاگور چیست؟

در صورت خراب شدن سیم جمع کن جاروبرقی فاگور، راهکارهای زیر را برای تعمیر به کار گیرید:

  • گاهی اوقات در جاروبرقی فاگور دیده می شود که سیم جاروبرقی در اواسط راه گیر کرده و به صورت کامل جمع نمی شود.
  • این ایراد ممکن است از خرابی فنر سیم جمع کن باشد. البته ممکن است این ایراد از توپی سیم جمع کن نیز به وجود آمده باشد.
  • در این مواقع توصیه می شود که به هیچ وجه سیم جمع کن را با سرعت بالا رها نکنید؛ چرا که به مخزن سیم جمع کن آسیب جدی وارد می شود.
  • توجه داشته باشید که عدم نگهداری صحیح از جاروبرقی، می تواند شما را متحمل هزینه های زیادی در جهت تعمیر این دستگاه کند.
  • از این رو اگر مشکل دستگاه بر طرف نشد، باید برای تعمیر و تعویض سیم جمع کن جاروبرقی خود اقدام کنید.

برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی فاگور می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران تماس بگیرید.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی فاگور چیست؟

برای بررسی علت دود کردن جاروبرقی فاگور باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • اکثر اوقات بوی سوختگی جاروبرقی فاگور ناشی از آسیب دیدگی موتور به مشام می رسد است.
  • در این صورت ورود رطوبت به داخل موتور باعث آسیب به سیم پیچ و جرقه زدن کلکتور جاروبرقی شده و علاوه بر تولید صدای زیاد، بوی سوختگی شدیدی از دستگاه احساس می شود.
  • در این مواقع احتمالا کلکتور موتور نیاز به تعمیر یا تعویض داشته و همچنین مخزن جاروبرقی فاگور نیز باید به صورت کامل شستشو داده شود.
  • همچنین بوی سوختگی می تواند از سیم کشی و اتصالات جاروبرقی فاگور باشد.
  • به هنگام حس کردن بوی سوختگی در جاروبرقی فاگور اگر جاروبرقی روشن باشد، هر چه سریع تر جاروبرقی را از برق بکشید و پایانه های اتصالات آن را چک کنید.

در صورتی که مشکل جاروبرقی فاگور حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی فاگور داغ می کند؟

در صورت داغ شدن جاروبرقی فاگور باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • گرم شدن جاروبرقی در هنگام کار بخصوص زمانی که مقداری از روشن بودن آن گذشته باشد طبیعی می باشد اما در مواردی جاروبرقی به شدت داغ می شود.
  • این داغ شدن در مواردی به علت عدم تعویض پاکت جاروبرقی و یا عدم تعویض فیلتر جاروبرقی فاگور بستگی دارد.
  • همچنین می توان دلیل دیگر را از موتور آن دانست. زمانی که موتور جاروبرقی دچار ایراد جدی به خصوص آسیب دیدگی بلبرینگ ها، آسیب کلکتور و یا نیم سوز شدن شود موتور به شدت داغ می کند که نیاز به تعمیر اساسی دارد.

چنانچه مشکل جاروبرقی فاگور در حین کار حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران تماس بگیرید.

علت خراب بودن دکمه جاروبرقی فاگور چیست؟

در صورت خراب شدن دکمه های جاروبرقی فاگور باید راهکارهای زیر را برای تعمیر به کار ببرید:

خراب بودن دکمه کم و زیاد کردن مکش جاروبرقی فاگور به شکسته شدن قطعات تغییر درجه مانند غلتک، درجه ولوم و… بستگی دارد و همچنین ممکن است برد دستگاه دچار آسیب شده باشد برای رفع این ایراد نیز می توانید از حرفه تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور بهره ببرید.

در صورتی که مشکل جاروبرقی فاگور حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی در هوم خانه تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار را اعزام کند.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی فاگور چیست؟

در صورت بوی سوختگی از جاروبرقی فاگور بهتر است نکات زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • اگر بوی سوختگی از جاروبرقی بلند شود، باید فیلتر را چک کنید.
  • در صورتی که گردوغبار و پرز روی موتور جاروبرقی باشد، بوی سوختگی از دستگاه بلند می شود.
  • حتما فیلتر و کیسه جاروبرقی را بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید.

در صورتی که  بوی سوختگی برطرف نشد بهتر است به یک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در محل مراجعه کنید.

عیب یابی جاروبرقی فاگور

عیب یابی جاروبرقی فاگور به شرح زیر می باشد؛ پرسنل و تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور دارای تجربه ی کافی در زمینه ی عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی هستند و می توانند به آسانی مشکل دستگاه را تشخیص دهند و برای تعمیر آن اقدام کنند.

همچنین تعمیرکاران این مرکز در تهران به مشتریان عزیز دلایل ایجاد شدن نقص در دستگاه و راهکار های پیشگیری از آن را توضیح می دهند تا بتواند هزینه ی نهایی تعمیر و تعویض قطعات را تخمین زده و به شما اعلام کنند. همچنین در این مرکز تمامی قطعات به صورت اورجینال وجود دارد و در صورت نیاز برای تعویض قطعات مورد استفاده قرار می گیرند.
اولویت کار در این مرکز تعمیر قطعات معیوب به جای تعویض آن ها می باشد و تعمیرکاران این مجموعه همیشه سعی بر این داشتند که قطعه ی معیوب را در حد امکان تعمیر کنند و از تعویض آن ها خودداری نمایند.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی فاگور به شرح زیر می باشد؛ با مطالعه این مقاله می توانید از ایرادات متداول در دستگاه جاروبرقی فاگور آگاه شده و اقدامات لازم برای رفع آن انجام دهید. در غیر این صورت اگر مشکل دستگاهتان رفع نشد بهترین گزینه برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه معیوب خود نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در تهران است که با انتخاب آن برای تعمیرات لوازم معیوب خود می توانید از خدمات آن در هر ساعت از شبانه روز بهرمند شوید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فاگور در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست