تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ SAMSUNG در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

امروزه جاروبرقی یکی از لوازم مهم در زندگی روزمره به حساب می رود. بطوری که برای نظافت خانه و حتی محل کار وجود یک جاروبرقی ضروری است. جاروبرقی سامسونگ محصول شرکت سامسونگ و ساخت کشور کره می باشد. این برند امروزه در تولید وسایل الکتریکی و الکترونیکی بسیار موفق عمل کرده و می توان گفت که یکی از شرکت های بزرگ شناخته شده در کل جهان محسوب می شود. نمایندگان زیادی در کل جهان برای خدمات پس از فروش این شرکت بزرگ وجود دارد. شرکت هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ خدمات پس از فروش و تعمیرات این برند را برای شما ارائه می دهد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی سامسونگ نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران
  • تعمیر جاروبرقی سامسونگ در محل
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ
  • هزینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ SAMSUNG در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران می توانید با استفاده از روش های زیر اقدام کنید:

  1. در اولین گام برای برخورداری از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ می توانید با نزدیک ترین شعبه این مرکز تماس بگیرید.
  2. همچنین روش دیگر این است که با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.
  3. پس از ثبت درخواست مشخصات شما در سیستم مرکز ثبت شده و نام تعمیرکار به همراه کد اشتراک برای شما ارسال می‌ شود.
  4. تعمیرکار متخصص ظرف کمتر از یک ساعت به محل مورد شما برای عیب‌یابی و تعمیرات جاروبرقی سامسونگ اعزام می‌ شود.
  5. پس از اتمام خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در محل ضمانتنامه و فاکتور معتبر به شما ارائه می شود.
  6. در نهایت تیم هوم خانه از شما در مورد نحوه عملکرد تعمیرکار نظرسنجی می نماید و نظرات شما را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ SAMSUNG در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

بررسی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران به شرح زیر است؛ نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ برای جلب رضایت مشتری و انجام تعهدات خدمات پس از فروش و تعمیرات جاروبرقی شما عزیزان، شعبه های زیادی را در تهران در نظر گرفته است. با وجود شعبه های زیاد در مناطق مختلف تهران کار تعمیرات و خدمات پس از فروش جاروبرقی کاری راحت و آسوده خواهد بود.
بنابراین در صورت هر گونه خرابی می توانید با مراجعه به نزدیک ترین شعبه از خدمات آن استفاده نمایید. نمایندگی تعمیرات سامسونگ برای عزیزانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند راه های غیر حضوری برای سفارش تعمیر در نظر گرفته است.

شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت گزارش خرابی و سفارش تعمیر خود را به ثبت برسانید. همچنین مراکز پاسخگویی این شرکت به صورت 24 ساعته در اختیار شما عزیزان برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان در مورد تعمیرات جاروبرقی سامسونگ می باشند. در برخی موارد که مشکلات جزئی و ساده هستند شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان جاروبرقی خود را به صورت رایگان تعمیر نمایید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی سامسونگ به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی سامسونگ شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی سامسونگ استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی سامسونگ شما را انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در محل و منزل

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در محل و منزل به شرح زیر است؛ امروزه به دلیل مشغله کاری، افراد فرصت بردن جاروبرقی و انجام تعمیرات را ندارند. به همین دلیل و در راستای اجرای اصل مشتری مداری، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ تعمیرات جاروبرقی شما عزیزان را به صورت حضور در محل و منزل انجام می دهد.

بنابراین شما بدون هیچ دغدغه ای می توانید از راه های غیر حضوری سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش از طریق سایت یا تماس تلفنی متخصصان مجرب نمایندگی سامسونگ که دوره های لازم جهت تعمیرات به صورت حضور در محل و منزل را کسب کرده اند، با هماهنگی شما عزیزان و در اسرع وقت جهت تعمیر جاروبرقی معیوب شما به محل اعزام می شوند.
متخصص فرستاده شده دستگاه جاروبرقی معیوب شما عیب یابی کرده و هزینه تعمیر آن را به شما می گوید تا در صورت رضایت شما تعمیر را انجام دهد. همچنین متخصصان مجرب باید بعد از تعمیر، ضمانت نامه یک ساله خدمات را جهت اطمینان مشتری از کار او و صحت تعمیرات به مشتری ارائه کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

در صورتی که از جاروبرقی سامسونگ استفاده می کنید و دستگاه شما دچار خرابی شده است، می توانید از یک تعمیرکار متخصص جهت تعمیرات آن کمک بگیرید. در این شرایط بهترین کار ممکن سپردن تعمیرات دستگاه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در هوم خانه می باشد.

  • تعمیر جاروبرقی سامسونگ در محل در سریع ترین زمان ممکن توسط تعمیرکار نمایندگی صورت می گیرد.
  • تعمیرکاران نمایندگی از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض قطعات جاروبرقی شما استفاده می کنند.
  • تعمیرکار متخصص هوم خانه نسبت به دانش روز دنیا و انواع ایرادات دستگاه آشنایی کاملی دارد.
  • تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ کلیه آموزش های لازم در جهت تعمیرات دستگاه را دیده است و از تخصص بالایی نیز برخوردار می باشد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

هزینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر تنظیم می شود؛ عیب یابی و تعمیرات در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ از دو نظر دارای مزیت است. یکی از این مزیت ها، هزینه تعمیر و دیگری کیفیت تعمیر است. هزینه ای که بعد از عیب یابی جاروبرقی برای شما تعیین می شود، اولاً در پیش فاکتور تعمیر شفاف سازی می شوند.
مشتری می تواند هزینه های تعیین شده برای تعمیرات را ببیند و در صورتی که از هزینه تعمیر رضایت داشته باشد، اجازه تعمیرات را به نمایندگی بدهد. دوماً برای منصفانه بودن قیمت تعمیر و در راستای اصل مشتری مداری، هزینه ها در این نمایندگی ها براساس قیمت های مصوب از سوی اتحادیه برآورد می شوند.

مزیت دوم کیفیت تعمیر جاروبرقی است که با انجام تعمیر در تعمیرگاه های مجاز و مرکزی از صحت کیفیت تعمیرات جاروبرقی مطمئن خواهید بود. زیرا ضمانت یک ساله خدمات به شما عزیزان داده خواهد شد تا در صورتی که مشکلی بعد از تعمیر پیش بیاید هزینه تعمیر، رایگان و به عهده نمایندگی باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ، به شرح زیر می باشد:

خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ هزینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ
تعویض بلبرینگ جاروبرقی سامسونگ 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی سامسونگ 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی سامسونگ 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی سامسونگ 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی سامسونگ 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی سامسونگ 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی سامسونگ 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی سامسونگ 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی سامسونگ 110,000 الی 220,000 تومان

 

عیب یابی جاروبرقی سامسونگ

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ به شرح زیر است؛ متخصصان و تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ با هدف عدم کاهش افت کیفیت دستگاه و کاهش هزینه تعمیر، تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه را ترجیح می دهند.
به همین دلیل تمام تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه خراب دستگاه می گذارند. متخصصان و تعمیر کاران با این کار، قطعه فابریک و اصلی دستگاه را تعمیر کرده و از کاهش کیفیت و کارایی جاروبرقی جلوگیری می کنند.
در ضمن حتماً هزینه تعمیر قطعه خراب بجای تعویض آن خیلی کمتر خواهد بود و این باعث کاهش هزینه تعمیر می شود. ولی در مواردی ممکن است که قطعه آسیب دیده قابل تعمیر نباشد. در این موارد تعمیرکاران و متخصصان مجرب این حوزه، قطعه اورجینال دستگاه را پیدا کرده و بر روی دستگاه نصب می کنند.
استفاده از قطعات اورجینال در بهبود کیفیت دستگاه و کارکرد آن نقش مهمی خواهد داشت. ولی اگر قطعه اورجینال نباشد ممکن است با افت کیفیت منجر به آسیب دیدگی در بخش های دیگر دستگاه شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی سامسونگ توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

وسایل الکتریکی مثل جاروبرقی ممکن است دارای ایرادات و مشکلات متداولی شوند. در برخی موارد نیاز چندانی به تعمیر تخصصی نیست و با انجام راهکارهایی که گفته می شود، مشکل را حل و ایراد رفع می شود.
برخی از این مشکلات و ایرادات به همراه راهکارهای آنها در زیر بیان شده است. دقت داشته باشید که ممکن است مشکل بوجود آمده جدی باشد و نیاز به تعمیر تخصصی باشد. در صورتی که تخصص تعمیرات را نداشته باشید از دستکاری جاروبرقی صرف نظر کرده و انجام تعمیرات را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ بسپارید.

چرا مکش جاروبرقی سامسونگ کم شده است؟

یکی از مشکلات جاروبرقی نداشتن قدرت مکش خوب آن است. در صورت مشاهده علائم کم شدن مکش جاروبرقی، به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ دقت نمایید:

  • یکی از مهمترین مسائل و مشکلات نداشتن مکش قوی جاروبرقی سامسونگ است.
  • این مشکل دلایل زیادی می تواند داشته باشد که متداول ترین آنها پر بودن کیسه جاروبرقی، انسداد خرطومی جاروبرقی، انسداد فیلتر و برس و وجود شکاف در مسیر مکش جارو برقی می باشد.
  • برای رفع مشکل پر بودن کیسه باید از خالی بودن آن مطمئن شوید.
  • در برخی از مدل ها به این منظور علائم هشدار دهنده ای در نظر گرفته شده است ولی در دستگاه های قدیمی باید مداوم از پر نبودن کیسه جاروبرقی مطمئن شد.
  • در صورت انسداد خرطومی می توان انسداد آن را رفع کرد تا قدرت مکش دوباره به حالت عادی باز گردد.
  • برای این کار می توان از یک جاروبرقی دیگر استفاده کرد.
  • جمع شدن آشغال و مو در فیلتر و برس جاروبرقی قدرت مکش را پایین می آورد.
  • پس باید گاهی فیلتر و برس را تمیز کنید.
  • آخرین مورد در این ایراد سوراخ بودن یکی از لوله های مسیر مکش می باشد.

پس باید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در محل سوراخ را پیدا کرده و قطعه سوراخ شده را تعویض کنید.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی سامسونگ چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی بوی سوختگی آن است. در صورت بروز بوی دود و سوختگی در جاروبرقی به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ دقت نمایید:

  • بوی سوختگی و بلند شدن دود در جاروبرقی سامسونگ نیز دلایل متعددی دارد که اصلی ترین آن خراب شدن بلبرینگ جاروبرقی سامسونگ است.
  • فرسودگی و خرابی بلبرینگ موجب سوختگی یا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی سامسونگ می شود.
  • همین امر باعث ایجاد بوی سوختگی و دود در جاروبرقی سامسونگ می شود.
  • از دیگر دلایل بلند شدن دود و بوی سوختگی این است که اگر انسدادی در جاروبرقی سامسونگ باشد که مانع از عمل کردن تسمه جاروبرقی سامسونگ شود بوی سوختگی از تسمه نیز می تواند بلند شود.
  • در نهایت سیم کشی جاروبرقی سامسونگ را نیز باید چک کرد.
  • زیرا فشار زیاد به جاروبرقی سامسونگ با کار یکسره و مداوم باعث داغ شدن سیم و ایجاد سوختگی خواهد شد.

برای رفع آن از نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در منرل خود بگیرید.

چرا جاروبرقی سامسونگ صدای زیادی می دهد؟

در صورت بروز صدای ناهنجار دستگاه به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ دقت نمایید:

  • مشکل سر و صدای زیاد می تواند از خرابی پروانه ها، خرابی بوش و همچنین بلبرینگ جاروبرقی باشد که باید تعمیر گردد.
  • همچنین گرفتگی در اتصالات و اجزای جاروبرقی نیز می تواند باعث صدای ناهنجار در جاروبرقی باشد.
  • پس باید اتصالات و اجزای جاروبرقی را به دقت بررسی کنید.

علت یک سره کار کردن موتور جاروبرقی سامسونگ چیست؟

در صورت یکسره کار کردن دستگاه به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ دقت نمایید:

  • خراب شدن دیمر جاروبرقی باعث کارکرد یکسره جاروبرقی خواهد شد.
  • خرابی این قطعه بیشتر به دلیل این است که دیمر را بصورت مداوم در دور آخر قرار می دهید.
  • اگر دیمر خراب شده باشد باید آن را تعمیر کرد و برای جلوگیری از خراب شدن دوباره آن توصیه می شود که مدت زمان کمی از دور آخر آن استفاده گردد.
  • در راستای تعمیر جاروبرقی، حتما از سلامت کلید روشن و خاموش اطمینان خاطر کسب کنید.

علت کار نکردن جاروبرقی سامسونگ چیست؟

در صورت کار نکردن دستگاه به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ دقت نمایید:

  • ابتدا از رسیدن جریان برق به جاروبرقی باید مطمئن بود.
  • اگر جریان برق وجود دارد مشکل می تواند از کیت الکترونیکی جاروبرقی باشد و یا می تواند در زغال های جاروبرقی مشکل ایجاد شده باشد.

به خاطر تخصصی و فنی بودن این مشکلات توصیه می شود که این مشکل جاروبرقی سامسونگ را به متخصصان در  نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ توسط هوم خانه بسپارید.

دلیل داغ کردن جاروبرقی سامسونگ چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی داغ شدن زیاد آن است. در صورت داغ شدن دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ استفاده نمایید:

  • داغ شدن جاروبرقی سامسونگ یک دلیل عمده داد که آن هم وارد شدن فشار زیادی به موتور دستگاه می باشد.
  • در صورت کار کردن زیاد و پیوسته این دستگاه و همچنین گیر کردن یک قطعه در لوله های آن ممکن است این مشکل به وجود آید.
  • برای جلوگیری از بروز ایرادات بعدی دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید تا خنک شود.

چنانچه نتوانستید مشکل داغ شدن جاروبرقی خود را حل کنید می توانید برای رفع این مشکل از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران کمک بگیرید.

علت خراب شدن چرخ های جاروبرقی سامسونگ چیست و از چه روشی برای تعمیرات آن باید اقدام شود؟

یکی از مشکلات جاروبرقی خراب شدن چرخ های آن است. در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ استفاده نمایید:

  • چرخ های جارو برقی از جنس پلاستیک است.
  • در صورت برخورد این چرخ ها با اجسام دیگر و یا کشیده شدن آنها روی سطوح ناصاف مانند سرامیک ممکن است باعث شکسته شدن آنها شده و آسیب هایی در آن ایجاد نماید.
  • در این مواقع می توانید از نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در هوم خانه برای تعویض این قطعه کمک بگیرید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی سامسونگ چیست؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ استفاده نمایید:

  • اگر سیم جاروبرقی را خیلی بکشید ممکن است پاره شود.
  • همچنین سیم جمع کن دستگاه همیشه در اثر ضربه در معرض شکستگی نیز قرار دارد.
  • حتما سیم جمع کن را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نباشد.

در این مواقع می بایست از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران برای تعمیر و یا تعویض سیم جمع کن کمک بگیرید.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی سامسونگ چیست؟

در صورت خاموشی خودکار دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ استفاده نمایید:

  • خاموش ناگهانی جاروبرقی سامسونگ ممکن است ناشی از خرابی قطعات مختلف باشد.
  • کلکتور، زغال و کیت های الکترونیکی اصلی ترین این قطعات می باشند که در صورت خرابی بایستی تعویض شوند.
  • همچنین افزایش دمای موتور جاروبرقی نیز ممکن است دلیل خاموشی ناگهانی آن باشد.

 

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

بسیاری از مصرف کنندگان پیش از استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ با سوالاتی روبرو می شوند و به دنبال پاسخ این سوالات باشند. به همین دلیل ما در این بخش به این سوالات پاسخ خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی سامسونگ به چه صورت تعیین می شود؟

هزینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ در محل بسته به نوع خرابی دستگاه متفاوت خواهد بود.  هزینه تعمیرات نمایندگی هوم خانه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مشخص می شود و موجب کاهش 75 درصدی در هزینه های تعمیرات شما خواهد شد.

  • پرداخت فاکتور تعمیرات جاروبرقی سامسونگ به چه صورت است؟

پس از اتمام تعمیرات و در صورت رضایت، مشتریان می توانند هزینه تعمیرات را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ پرداخت نمایند.

  • گارانتی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ چه مدت اعتبار دارد؟

کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در نمایندگی مجاز هوم خانه دارای 3 الی 12 ماهه اعتبار می باشد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در هوم خانه

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ به شرح زیر است؛ آسیب پذیری و مشکلات در وسایل الکتریکی اجتناب ناپذیر هستند. گاهی این مشکلات و ایرادات متداول بوده و با راهکارهایی حل می شوند.

در این مقاله برخی از این مشکلات و ایرادات متداول برای آموزش شما عزیزان ذکر شده است. اما برخی دیگر جزو مشکلات حاد بوده و نیاز به تعمیر تخصصی در نمایندگی های معتبر دارند. بنابراین Homekhane نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ به شما عزیزان معرفی شده است.

این شرکت با سابقه بالا و داشتن شعب فراوان در تهران آماده ارائه خدمات تعمیرات به شما عزیزان است. سابقه درخشان این شرکت به خوبی نشان دهنده کیفیت تعمیرات و کارکرد خوب آن در طول این سال ها است. پس با سپردن تعمیرات به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ از تعمیرات جاروبرقی خود مطمئن باشید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست