تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر جاروبرقی آاگ را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شرکت آاگ یک برند آلمانی است. یکی از بهترین برند های تولید جاروبرقی در دنیا، برند آاگ می باشد که به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد، کیفیت قطعات به کار برده شده در ساخت، صدای مناسب، و عمر بالا در میان مردم و در سطح دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده و همچنین نزد خانواده ها محبوبیت زیادی دارد. این شرکت در سال 1883 توسط فردی به نام امیل راتنا در برلین بنیان گذاری شد و در سال 1951 در فرانکفورت دفتر مرکزی آن افتتاح شد. اگر شما هم از مصرف کنندگان این برند بوده و به دنبال یک نمایندگی معتبر هستید، ما هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. این نمایندگی جاروبرقی شما را در کمترین زمان و به وسیله ی متخصصان مجرب و آموزش دیده عیب یابی و تعمیر کرده پس از تست سلامت نزد مشتری، جاروبرقی را تحویل مشتری می دهند.

 نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی آاگ نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران
  • تعمیر جاروبرقی آاگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی آاگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی آاگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در گام اول با مراجعه به سایت هوم خانه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ تماس بگیرید.
  2. پس از تماس، نام تعمیرکار همراه با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  3. تعمیرکار متخصص در مدت کمتر از یک ساعت جهت تعمیر جاروبرقی آاگ در محل مورد نظر شما حاضر می شود.
  4. پس از ارائه خدمات تعمیرات، فاکتور و ضمانتنامه معتبر به شما مشتریان عزیز تقدیم می شود.
  5. در نهایت درباره رضایت از نحوه عملکرد تعمیرکار نمایندگی برای تعمیرات جاروبرقی آاگ نظرسنجی صورت گرفته و انتقادات و پیشنهادات شما را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در تهران

تعمیر جاروبرقی آاگ در تهران

خدمات تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران به شرح زیر انجام می شود:

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آاگ در تهران با سال ها سابقه در زمینه تعمیر تخصصی لوازم خانگی آماده است تا خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و دسترسی شما را به متخصصان مجرب و تکنسین های آموزش دیده راحت تر کند. مجموعه هوم خانه برای تکنسین های خود دوره های آموزشی پیشرفته و تخصصی در زمینه ی شناخت، تعویض و کاربرد قطعات و تعمیرات دستگاه ها با سیستم های پیچیده را هر چند وقت یک بار برگزار می کند و تعمیرات تخصصی خود را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند. لازم به ذکر است که نگرانی شما در مورد هزینه بالای تعمیر جاروبرقیتان بی مورد است چرا که نرخ های قیمت سرویس دهیدر نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی توسط اصناف تعیین و توسط اتحادیه در اختیار شرکت ها قرار داده شده است پس می توانید از منصفانه بودن هزینه های برآورد شده اطمینان داشته باشید.

تکنسین های ما تخصص کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر لوازم الکترونیکی و خانگی شما را دارند. خدمات ارائه شده توسط هوم خانه از شش ماه تا یک سال شامل گارانتی می شوند. به هیچ عنوان محدودیت زمانی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ وجود ندارد و کار شناسان ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان و ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی شما می باشد. متخصصین شرکت هوم خانه در ابتدا طی تماس تلفنی رایگان با شما سعی در ارائه ی راهنمایی های لازم برای عیب یابی و رفع ایراد دستگاه به شما دارند. اگر دستگاه ایراد فنی داشته باشد و نیاز به بررسی دقیق تر داشته باشد بدون اتلاف وقت تکنسین ما به محل و منزل شما آمده و پس از عیب یابی و شفاف سازی در مورد هزینه ها و تعمیر دستگاه، در حضور مشتری تست سلامت بر روی جاروبرقی انجام شده و پس از اطمینان از تعمیر شدن دستگاه، آن را به مشتری تحویل میدهند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در محل و منزل به شرح زیر است:

تعمیر جاروبرقی آاگ در محل و منزل یکی از راهکارهایی است که در هوم خانه برای آسایش و رفاه حال کاربران تدارک دیده شده است. نکته ای که برای تعمیرات جاروبرقی آاگ در محل مورد نظر است این است که تعمیر دستگاه در منزل سبب می شود دیگر نیازی به صرف وقت برای انتقال دستگاه به تعمیرگاه نباشد. همچنین زمانی که تعمیرات جاروبرقی آاگ در محل و منزل انجام می شود، سبب صرفه جویی در هزینه کاربر می شود، زیرا هزینه جابه جایی و باروری دیگر نیاز نمی باشد.

از دیگر مواردی که در تعمیر جاروبرقی آاگ در محل اهمیت دارد، حضور تعمیرکار در منزل است، از این رو شما می توانید از نزدیک نظاره گر عمل تکنسین ما در خانه خود باشید. همچنین با توجه به این که هوم خانه در سراسر تهران شعب دارد؛ به سرعت تعمیرکار را به محل اعزام می کند و دیگر نیازی به چند روز وقت برای تعمیر نخواهد بود.

هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است:

تعمیر لوازم خانگی همواره هزینه های زیادی را به همراه داشته است، از این رو یکی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان لوازم خانگی هزینه های تعمیر لوازم الکترونیکی است اما نگران نباشید، هوم خانه نمایندگی آاگ با کیفیت بالای تعمیر لوازم خانگی و نازل ترین قیمت خدمات خود را دراختیار مشتریان قرار می دهد. شما می توانید با تماس با کارشناسان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ به صورت رایگان ایراد دستگاه خود را به آنها شرح داده و طی مشاوره رایگان و راهنمایی در مورد جاروبرقی و مشکل به وجود آماده در وقت و هزینه صرفه جویی کنید، ضمن اینکه تکنسین های شرکت پس از پایان مشاوره و عیب یابی دستگاه شما، هزینه های احتمالی برای تعمیر جاروبرقی شما را به اطلاعتان خواهند رساند. پس تا جاییکه ممکن است سعی کنید از تعمیر جاروبرقی معیوب به صورت خود سرانه یا به وسیله ی تعمیرکاران ناشی پرهیز کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران به هیچ وجه هزینه اضافی از مشتریان خود در قبال تعمیرات لوازم خانگی آاگ آنها مطالبه نمی کنند بلکه مطابق نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه خدمات خود را عرضه می نماید، پس بدون نگرانی از بابت هزینه ی تعمیر و تعویض قطعات دستگاه و دست مزد تعمیرکار با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ تماس گرفته و دستگاه خود را جهت سرویس دهی و تعمیر به دستان امین و با کفایت تکنسین های ما بسپارید.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی آاگ

جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ را مورد محاسبه قرار دهید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی آاگ هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ
تعویض بلبرینگ جاروبرقی آاگ 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی آاگ 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی آاگ 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی آاگ 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی آاگ 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی آاگ 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی آاگ 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی آاگ 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی آاگ 110,000 الی 220,000 تومان

 

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی آاگ توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکارجاروبرقی آاگ در زیر شرح داده شده است:

اگر عملکرد جاروبرقی شما با مشکل مواجه شده است و شما پس از بررسی دستگاه نتوانسته اید ایراد آن را پیدا کنید، بهترین گزینه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش تعمیر خود را در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ ثبت کنید.

کارشناسان نمایندگی در کوتاه ترین زمان با شما تماس می گیرند. ممکن است با توجه به توضیحات شما در مورد مشکل به وجود آمده بتوانند ایراد جاروبرقی AEG را تشخیص دهند و شما را از روند تعمیر و هزینه ها با خبر کنند؛ ولی در هر صورت برای عیب یابی دقیق تر تکنسین ها در محل و منزل شما حضور خواهند یافت. تلاش این مجموعه بر آن است که در کم تر از نیم ساعت و در حضور مشتری دستگاه معیوب، عیب یابی شود و تعمیر شود ولی اگر دستگاه نیاز به بررسی بیشتری داشته باشد طی 48 ساعت آینده جاروبرقی شما عیب یابی، تعمیر و تحویل مشتری داده خواهد شد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی آاگ توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی آاگ در زیر بیان شده است:

لوازم الکترونیکی به دلیل استفاده مداوم، نوسانات برقی، استفاده غیر اصولی و نادرست و دلایل زیاد دیگری با مشکل مواجه می شوند، جاروبرقی هم از این دسته مستثنی نیست. جاروبرقی ها در دو نوع ایستاده و خوابیده طراحی شده اند که هر دو نوع آن به منظور جمع آوری آشغال های ریخته شده در محیط مورد استفاده قرار می گیرد. با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ همراه باشید تا مشکلات و ایرادات رایج و متداولی که ممکن است برای جاروبرقی پیش بیاید را با هم مرور کنیم و راه حل هایی را برای تعمیر آن ها توسط خود شما بیان کنیم.

علت کاهش مکش جارو برقی آاگ چیست؟

در صورت کاهش مکش جاروبرقی آاگ موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • کاهش مکش جاروبرقی آاگ ممکن است به دلیل پر بودن پاکت جاروبرقی، انسداد لوله های فنری، کثیف بودن فیلتر های هوا و هپا، اتفاق افتاده باشد.
  • شما باید برای رفع مشکل پاکت جاروبرقی آاگ را تعویض کنید،
  • لوله فنری را بررسی کنید تا اگر اشیا راه لوله را بسته باشند، آنها را خارج کنید،
  • فیلتر ها را تمیز کنید و مجددا در جای خود قرار دهید،
  • فن و موتور را بررسی کنید تا در صورت خرابی آن را تعویض کرده و رابط فن به شفت در موتور را در جای خود محکم کنید.

چنانچه مشکل مکش جاروبرقی آاگ حل نشد، با نمایندگی تعمیرات هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

علت تولید صدای بلند جاروبرقی آاگ چیست؟

در صورت صدای بلند در دستگاه، موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیر جاروبرقی آاگ به کار گیرید:

  • اگر موتور جاروبرقی آاگ صدای زیادی تولید می کند،
  • تسمه ها را کنترل کنید و در صورت خرابی آن ها تعویض کنید،
  • محفظه جاروبرقی را از کثیفی ها و آشغال های جمع شده در آن پاک کنید،
  • فن و موتور را از لحاظ خرابی بررسی کنید،
  • فیلتر ها را تمیز یا تعویض کنید،
  • از محکم بودن رابط شفت به موتور اطمینان حاصل کنید.

چنانچه مشکل صدای بلند دستگاه حل نشد؛ با نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در محل تماس بگیرید.

خاموش شدن جاروبرقی آاگ پس از چند لحظه به چه علت است؟

در صورت خاموش شدن جاروبرقی آاگ باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر جاروبرقی آاگ پس از چند دقیقه خاموش می شود،
  • اتصال کابل برق را بررسی کنید.
  • فن ها، کلید ها و موتور را بررسی نمایید و در صورت نیاز برای سرویس و تعمیر آن ها اقدام کنید.
  • حتما از سلامت پریز برق مطمئن شوید.

اگر مشکل دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در هوم خانه تماس بگیرید.

علت باقی ماندن پرز روی فرش بعد از استفاده از جاروبرقی آاگ چیست؟

اگر هنگام استفاده از جاروبرقی آاگ متوجه باقی ماندن پرز روی فرش ها شدید، موارد زیر را برای تعمیر به کار گیرید:

  • ممکن است تسمه ها شل شده باشند، تسمه های دستگاه را کنترل کنید و اگر نیاز به تعویض داشتند، این کار را انجام دهید.
  • غلتک برس را بررسی کنید و آن ها در جای خود تنظیم کرده و یا تعویض کنید.
  • و در آخر مسیر عبور هوا و لوله ها و داخل دستگاه را بررسی و تمیز کنید.

در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی آاگ در تهران تماس بگیرید.

روشن نشدن و کار نکردن موتور جاروبرقی آاگ به چه علت است؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی آاگ موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر موتور جاروبرقی آاگ کار نمی کند باید ابتدا گرد و خاک و آشغال های جمع شده دردستگاه را تمیز کنید.
  • بلبرینگ های خشک شده را گریس یا روغن بزنید و اگر بلبرینگ های جاروبرقی آاگ خراب شده باشد آن ها را تعویض نمایید،
  • فن خراب شده را تعویض نمایید،
  • برس های خراب و فرسوده شده را تعویض کنید.
  • اگر جاروبرقی کار نکرد اتصال کابل برق را به پریز بررسی کنید و کلید ها را تست کنید و درصورت نیاز آن ها را تعمیر کنید.

چنانچه مشکل کار نکردن موتور جاروبرقی آاگ حل نشد، با نمایندگی تعمیرات هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی آاگ در حین کار داغ می شود؟

  • خرابی ترموستات، نیم سوز شدن موتور جاروبرقی، خرابی فن دستگاه می تواند موجب داغ شدن بیش از حد جاروبرقی آاگ حین کار می شود.
  • این قطعات را یک به یک چک کنید. هر کدام از آنها که خراب شده اند می توان تعویض کرد.
  • با این کار مشکل داغ شدن دستگاه رفع شده و عملکرد آن به روال قبلی بر می گردد.

در صورتی که مشکل داغ کردن جاروبرقی آاگ حل نشد، با نمایندگی مجاز تعمیر هوم خانه تماس بگیرید.

وجود لرزش حین کار در جاروبرقی آاگ چیست؟

در صورتی که لرزش جاروبرقی آاگ حل نشد، برای عیب یابی و تعمیرات چه کنیم؟

  • در جاروبرقی از لاستیک های نگهدارنده استفاده می شود.
  • این لاستیک ها از لرزش قطعات و در نتیجه از لرزش دستگاه حین کار جلوگیری می کند.
  • اما اگر این لاستیک ساییده شده و یا مشکل دیگری نظیر شل شدن و یا پارگی پیدا کرده باشد باعث ایجاد لرزش در جاروبرقی آاگ می شود.
  • بنابراین باید آن را سفت کرده و در صورت نیاز تعویض نمود. این کار بسیار راحت است اما اگر دستی در تعمیرات ندارید می توانید آن را به دست تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ انجام دهید.

چنانچه مشکل دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در هوم خانه تماس بگیرید.

پریدن فیوز برق به هنگام استفاده از جاروبرقی آاگ چیست؟

در صورتی که فیوز برق به هنگام کار کردن جاروبرقی آاگ بپرد، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب باید انجام داد:

  • در صورتی که در سیم کشی داخلی جاروبرقی اشکالی وجود داشته باشد یا بین سیم های آن اتصال کوتاه رخ دهد منجر به پریدن فیوز برق خواهد شد.
  • برای این که از وجود مشکل در این اتصالات مطمئن شده و آن را رفع کنید باید جعبه ترمینال دستگاه را باز و بررسی کنید.
  • علاوه بر آن وجود اتصال در کلید خاموش روشن دستگاه نیز می تواند باعث پریدن فیوز شود.

چنانچه مشکل پریدن فیوز برق به هنگام استفاده از جاروبرقی آاگ رخ بدهد، برای تعمیرات و رفع عیب با نمایندگی مجاز هوم خانه تماس بگیرید.

عیب یابی جاروبرقی آاگ

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی آاگ در زیر توضیح داده شده است:

در صورتی که مهارت کافی برای تعمیر جاروبرقی آاگ ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ تماس بگیرید. توجه داشته باشید که تعمیرکاران لوازم برقی خانگی، همواره در حال به روز رسانی اطلاعات خود هستند. به همین خطر با مهارت و تسلط بیش تری می توانند اقدام به تعمیر جاروبرقی کنند. همین طور می توانند به راحتی و در کمترین زمان جاروبرقی آاگ را عیب یابی نموده و برای تعمیر ان اقدام کنند.

 مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ به شرح زیر می باشد:

شرکت آلمانی آاگ یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین شرکت ها در سطح دنیا است که کار خود را در زمینه ی تولیدات تجهیزات الکتریکی مانند لامپ، ژنراتور و موتور شروع کرد. این شرکت در اوایل قرن بیستم توسعه یافته و در زمینه مهندسی برق صاحب اعتبار شد. پس از گذشت سال ها فعالیت در زمینه های مختلف، سرانجام در سال 1994 در زمینه لوازم خانگی مجوز گرفته و شروع به تولید لوازم خانگی کرد. جاروبرقی آاگ از جمله محصولات تولیدی بسیار مدرن و با کیفیت این شرکت است که مطابق استاندارد های جهانی ساخته شده و در بازار های سر تا سر جهان عرضه می شود.

اگرچه این جاروبرقی بسیار باکیفیت است اما در صورت خرابی یا مواجه شدن با مشکلات فنی و غیر فنی، فقط کافیست با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران تماس بگیرید و سفارش تعمیر دستگاه خود را توسط شرکت هوم خانه به ثبت برسانید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
سعیدگلکار 16 دی 1399

سلام چطور میتونم جزو ی عکسی از جاروبرقی AEG مدل vAmpYR TC..ART...رو داشته باشم لطفا کمک کنید ممنون میشم

پاسخ دادن