تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی الکترولوکس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

الکترولوکس نام یک برند معروف و پرطرفدار سوئدیست که در زمینه تولید لوازم خانگی به صورت حرفه ای به فعالیت می پردازد. از محصولات این برند ماشین لباسشویی الکترولوکس، ماشین ظرفشویی الکترولوکس، یخچال فریزر ساید بای ساید ، یخچال سای بای ساید الکترولوکس، جاروبرقی الکترولوکس و … می باشد که خوشبختانه این برند در ایران نیز سهم بازار خوبی را بدست آورده است. یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که این برند مانند برندهای دیگر ممکن است به مرور زمان خراب شده و دچار ایراداتی شود که در این حالت توسط یک تعمیرکار مجرب و کارآزموده باید تعمیر شود. نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در هوم خانه با دارا بودن تکنسین های حرفه ای و مجرب آماده ی خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد.

تماس با نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس یکی از مراکزیست که شما با اطمینان کامل می توانید تعمیرات لوازم خانگی الکترولوکستان را به آن بسپارید. در ادامه با مزایا و خصوصیات مثبت این نمایندگی آشنا خواهید شد:

یکی از ویژگی های بارز این نمایندگی متخصص بود و کاربلد بودن این تعمیرکاران و تکنسین ها می باشد. اعضای تیم ما در نمایندگی تعمیرات الکترولوکس همگی از کارشناسان خبره هستند که دارای تجربه ی کاری زیادی می باشند. ما با برخورداری از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و متعهد در طی سال ها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم. این تعمیرکاران بعد از گذراندن یک دوره ی آموزشی و تخصصی در همین زمینه و بعد از به دست آوردن تجربه ی لازم، وارد این حرفه شده اند و آماده ی خدمت گذاری به شما عزیزان خواند بود. در این دوره آموزشی که کاملا به صورت عملی برگزار می شود از اساتید مجرب و صاحب نام و تجهیزات کارگاهی بروز استفاده شده تا کارآموزان مراحل تعمیرات را به صورت کامل و حرفه ای انجام دهند و پس از آموزش بتوانند وارد بازار کار تعمیرات شوند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی الکترولوکس در محل

حمل و نقل وسایل بزرگ یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد با آن مواجه اند. وزن زیاد لوازم خانگی، نداشتن زمان کافی برای مراجعه ی حضوری به تعمیرگاه و یا نبود نمایندگی مجاز در نزدیکی منزل و محل مورد نظراز دلایل چنین مشکلاتی است. نمایندگی تعمیرات الکترولوکس یکی از نمایندگی های برجسته می باشد که تکنسین ها و تعمیرکاران را به محل درخواستی مشتری می فرستد، بنابراین دیگر نگران چنین مشکلاتی نباشید چون این نمایندگی مشکل حمل و نقل را برایتان حل نموده است.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی الکترولوکس هوم خانه را انتخاب کنیم؟

معاوضه ی قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل و فابریک یکی از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیرات الکترولوکس می باشد. در صورتی که تکنسین های متخصص پس از بررسی دستگاه متوجه شوند که لوازم خانگی الکترولوکس شما نیاز به تعویض قطعه دارد از قطعات اورجینال و اصلی آن برای این تعمیرات استفاده می کنند. در نتیجه ی استفاده از قطعات اصل و اورجینال علاوه بر این که از هزینه های به صرفه و اقتصادی لذت خواهید برد، لذت افزایش عمر و ماندگاری بیشتر لوازم خانگی الکترولوکس شما نیز به آن افزوده خواهد شد.

یکی دیگر از مزایایی که نمایندگی تعمیرات الکترولوکس از آن برخوردار می باشد این است که این نمایندگی دارای مشاورانی است که در زمینه ی مشکلات به وجود امده در لوازم خانگی الکترولوکس مانند تعمیر یخچال الکترولوکس , تعمیر جاروشارژی الکترولوکس , تعمیر جاروبرقی الکترولوکس , تعمیر مایکروفر الکترولوکس ، تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس و… به شما مشاوره ی رایگان می دهند. در واقع تیم مشاروه رایگان نمایندگی الکترولوکس در این مرکز موظف است  که طی تماس مشتری با این مرکز و اعلام خرابی لوازم برقی شما، ابتدا به مشتری کمک نموده تا علت عیب رخ داده را یافته و در صورتی که خود مشتری بتواند، مشاورین به او کمک خواهند نمود تا بدون نیاز به تعمیرکار، خرابی را رفع نمایند.

تعمیرکار الکترولوکس در تهران

هزینه های به صرفه و اقتصادی از ویژگی های مهم این مرکز به شمار می آید. در واقع تعمیرکاران و تکنسین های مجرب این مرکز، به جای تعویض قطعات در همان مرحله ی اول، ابتدا آن را تعمیر می کنند و تنها در صورت لزوم و درست نشدن آن، آن را با یک قطعه ی فابریک و اصل معاوضه می کنند. همین امر باعث شده بسیاری از هزینه های تعمیر وسایل خانگی کاسته شود.

گارانتی و ضمانت تعمیرات الکترولوکس

مرکز خدمات مشتریان نمایندگی تعمیرات الکترولوکس برای اطمینان و آرامش خاطر مشتریان، ضمن تاکید بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط تکنسین های فنی نمایندگی، دارای ضمانت نامه معتبری هستند که در صورت به وجود آمدن مشکل مجدد در همان ناحیه ی قبلی، تعمیرات دوباره ی آن را بر عهده خواهند گرفت و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ی اضافی از مشتری آن را تعمیر می کنند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

همان طور که گفته شد نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در هوم خانه یکی از نمایندگی تعمیرات معتبر در ایران است که توانسته است کربران زیادی را به سمت خود جلب کرده و رضایت آن ها را بدست آورد. این نمایندگی با دارا بودن پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، مشکلات لوازم خانگی شما را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان حل می کند. نمایندگی تعمیرات الکترولوکس با در اختیار قرار دادن این تجهیزات پیشرفته به تعمیر کاران خود، آن ها را در کارکارد هر چه بهتر و دقیق تر یاری می کنند.

 

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست