تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف Magic Chef در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اجاق گاز مجیک شف جزو آن دسته از لوازم خانگی می باشد که دارای کیفیت ساخت و عملکرد فوق العاده ای است. اگر از این محصول در منزل استفاده می کنید، حتماً با قابلیت ها و ویژگی های ممتاز آن آشنایی دارید. نکته ای که در استفاده از آن باید رعایت کنید، این است که به هنگام مشاهده خرابی در آن، اجاق گاز را برای تعمیر به دست افراد ناشی نسپارید. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در تهران، وظیفه دارد اجاق گاز شما را در کمترین زمان و به دست متخصصان مجرب، تعمیر نماید. به منظور آشنایی بیشتر با این مرکز، ما را در ادامه همراهی کنید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز مجیک شف نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز مجیک شف در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز مجیک شف در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز مجیک شف
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز مجیک شف
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز ماژیک شف در تهران

نحوه تعمیر اجاق گاز ماژیک شف در تهران به شرح زیر است؛ مصرف کنندگان اجاق گاز مجیک شف در تهران، به هنگام خرابی این دستگاه به فکر می افتند که برای تعمیر به کجا مراجعه کنند. وجود ترافیک سنگین در شهر، یافتن تعمیرگاه مجاز و ماندن در صف نوبت تعمیرات، از جمله دغدغه هایی است که شهروندان تهرانی دارند. اما نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف فکر تمامی این موارد را کرده است. به همین منظور نیز در مناطق مختلف شهر، شعبه هایی را تاسیس کرده است. بنابراین لازم نیست مسیر طولانی را طی کرده و تعمیرگاهی مجاز پیدا کنید. می توانید به نزدیکترین شعبه به محل زندگی خود مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

در ضمن می توانید در منزل مانده و از طریق شماره تلفن های این مرکز، سفارش خود را برای تعمیرات در محل، ثبت کنید. در این موارد، کارشناسان ما مشاوره هایی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند داد. مراجعه از طریق وب سایت نمایندگی تعمیرات مجیک شف روش دیگر مراجعه به صورت غیر حضوری در این مرکز می باشد.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز مجیک شف به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز مجیک شف توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز مجیک شف در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف Magic Chef در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در محل و منزل به شرح زیر است؛ از جمله خدماتی که هوم خانه به مشتریان خود ارائه می کند، ارائه خدمات در محل و منزل است. به این ترتیب نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی مجیک شف نیز در این مرکز از بین رفته است. شما می توانید به هنگام ثبت سفارش خود، تعمیرات در محل را درخواست کنید. با این کار، تعمیرکاران با حضور در محل و منزل، اقدام به تعمیر اجاق گاز شما خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف زمان حضور تعمیرکار را با مشتری هماهنگ می کند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. در این مرکز از تعمیرکارانی زبده و دارای سرعت عمل بالا برای تعمیر لوازم خانگی استفاده می شود. به همین دلیل نیز نمایندگی از کیفیت کار آنها و همچنین نحوه تعمیرات دستگاه ها اطمینان کامل دارد. ضمانت یک ساله خدمات که در این نمایندگی به مشتریان ارائه می شود، به خوبی می تواند تایید کننده این گفته باشد.

هزینه تعمیر اجاق گاز مجیک شف در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز مجیک شف در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ هزینه تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در تعمیرگاه مجاز و مرکزی این نمایندگی، با وضعیت اقتصادی افراد جامعه تناسب دارد. در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف هیچ هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی شود. بلکه هزینه های تعمیرات بر اساس آن چه که اتحادیه تعیین کرده، مشخص شده است.

در این نمایندگی قبل از آن که تعمیرکار به محل اعزام شود، توضیحاتی درباره نحوه خرابی اجاق گاز از مشتری دریافت می شود. بر اساس این توضیحات، هزینه های تعمیرات به صورت تخمینی برآورد شده و به اطلاع مشتری می رسد. در صورتی که مشتری به این هزینه ها راضی باشد، کارشناسان، تعمیرکاران را اعزام خواهند کرد. در ضمن در پایان کار تعمیرات و به هنگام تحویل اجاق گاز به مشتری، به همراه ضمانت یک ساله خدمات، برگه فاکتوری شامل تمامی هزینه های تعمیرات نیز به وی تقدیم خواهد شد. هزینه تعمیرات را می توانید با استفاده از کارت خوان هایی که تعمیرکاران به همراه دارند، پرداخت نمایید.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز مجیک شف

با کمک جدول زیر، می توانید هزینه تعمیرات اجاق گاز مجیک شف خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز مجیک شف هزینه تعمیر اجاق گاز مجیک شف
تعویض ترانس اجاق گاز مجیک شف 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز مجیک شف 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز مجیک شف 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز مجیک شف 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز مجیک شف 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز مجیک شف 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز مجیک شف 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز مجیک شف

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز مجیک شف در ادامه توضیح داده شده است؛ آن چه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف را در رقابت با دیگر مراکز تعمیر، برتری می دهد تخصصی بودن تعمیرات در این مرکز است. دلیل تخصصی بودن تعمیرات نیز استفاده از تعمیرکار مختص برای هر کدام از لوازم خانگی می باشد. به عنوان مثال، در این مرکز هرگز از تعمیرکار لباسشویی برای تعمیر اجاق گاز استفاده نمی شود.

بلکه هر کدام از این محصولات تعمیرکاری مجزا دارند. این تعمیرکاران با توجه به سابقه زیادی که در زمینه تعمیرات دارند، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند. زیرا می دانند که این کار باعث حفظ کیفیت عملکرد دستگاه شده و هزینه های تعمیر را کاهش می دهد.
اما اگر قطعه معیوب قابلیت تعمیر نداشته باشد، تعمیرکاران به ناچار آن را با استفاده از قطعات اورجینال تعویض می کنند. این امر نیز موجب خواهد شد تا راندمان اجاق گاز افت نکرده و همانند سابق کار کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز مجیک شف توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز مجیک شف در ادامه شرح داده شده است؛ چنانچه برای پخت غذا به سراغ اجاق گاز مجیک شف خود بروید، اما متوجه ایراد در عملکرد آن شوید، باید سریعاً نسبت به تعمیر این محصول اقدام کنید. برخی از این مشکلات را به راحتی می توانید خودتان در منزل برطرف کنید. برای این کار کافی است اطلاعات کمی درباره مشکلات رایج در اجاق گاز و نحوه تعمیر آن داشته باشید. برای کسب اطلاعات در این زمینه، ما را در این بخش از مقاله همراهی کنید. اما اگر مشکلات به وجود آمده در اجاق گاز جدی باشد و یا اهل فن نباشید، می توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در تهران تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز مجیک شف حرارت کافی ندارد؟

یکی از مشکلات اجاق گاز نداشتن حرارت کافی آن است. در صورتی که اجاق گاز مجیک شف حرارت ندارد برای تعمیرات و رفع عیب راهکارهای زیر را دنبال کنید:

  • یکی از مشکلات متداولی که اکثر کاربران در استفاده از اجاق گاز با آن روبرو هستند، کم بودن حرارت شعله های دستگاه است.
  • این ایراد می تواند در اثر کاهش گازرسانی به مشعل اجاق گاز باشد.
  • بررسی کنید که شیر گاز متصل به دستگاه به صورت کامل باز باشد.
  • اما اگر این کار باعث رفع ایراد نشد، باید منافذ شعله ها را چک کنید.
  • ممکن است بر اثر ریخته شدن چربی و مواد غذایی، این منافذ مسدود شده باشند.
  • آنها را با استفاده از برس های مخصوصی می توانید شسته و انسداد آنها را برطرف کنید.
  • البته به جز این موارد، ممکن است میزان هوای مخلوط شده با گاز نیز در این امر دخیل باشد.
  • در اجاق گازهای امروزی، مخلوط کنی تعبیه شده است که هوا را با گاز مخلوط می کند.
  • چنانچه این قطعه خراب شده باشد، میزان هوا افزایش پیدا کرده و حرارت شعله را کاهش می دهد.

برای تعمیر و یا تعویض این قطعه، از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف کمک بگیرید.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز مجیک شف چیست؟

در صورتی که شعله اجاق گاز روشن نمی ماند، برای تعمیر و عیب یابی راهکارهای زیر را انجام دهید:

  • چنانچه شعله های اجاق گاز بعد از روشن شدن، به صورت خودکار خاموش شود، باید ترموکوبل آن را بررسی کنید.
  • در مواردی که غذا سر ریز شود و یا به هر دلیل دیگری آتش شعله خاموش شود، این قطعه جریان گاز را به صورت خودکار قطع می کند.
  • به این ترتیب از هدر رفت گاز و بروز حوادث ناگوار جلوگیری می شود.
  • اما اگر ترموکوبل اجاق گاز آسیب دیده باشد، باعث می شود در حالت عادی نیز جریان گاز قطع شده و شعله خاموش گردد.
  • برای رفع این مشکل باید ترموکوبل را تعمیر و یا تعویض کنید.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی مجاز اجاق گاز مجیک شف در تهران تماس بگیرید.

چرا فندک اجاق گاز مجیک شف کار نمی کند؟

یکی از مشکلات اجاق گاز کار نکردن فندک آن است. در صورتی که فندک اجاق گاز مجیک شف کار نمی کند، راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • امروزه برای روشن کردن اجاق گاز، دیگر نیازی به استفاده از کبریت و یا فندک های دستی نیست.
  • این محصولات، خود فندک دارند. چنانچه فندک اجاق گاز آسیب ببیند، مانع از روشن شدن شعله می شود.
  • در این حالت باید بررسی کنید که فندک یا چینی جرقه زن آن نشکسته باشد. زیرا اگر این قطعات بشکنند، باید آنها را تعویض کنید.

برای این کار می توانید با نمایندگی تعمیر اجاق گاز مجیک شف در تهران تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز مجیک شف هنگام کار، دود می کند؟

یکی از مشکلات اجاق گاز دود کردن آن است. در صورتی که اجاق گاز مجیک شف دود می کند موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • دود کردن اجاق گاز مجیک شف دو دلیل بیشتر ندارد. یکی دود کردن روغن صنعتی موجود در آن است.
  • این مورد در حالتی رخ می دهد که اجاق گاز را تازه خریداری کرده باشید.
  • دوم این که بر روی صفحه اجاق گاز، مواد غذایی و یا چربی ریخته باشد.
  • هر دوی این عوامل با تمیزکاری منظم اجاق گاز برطرف خواهند شد.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیر اجاق گاز مجیک شف در خانه تماس بگیرید.

چرا رنگ شعله اجاق گاز مجیک شف تغییر کرده است؟

در صورت تغییر رنگ شعله اجاق گاز مجیک شف موارد زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • در حالت عادی، رنگ شعله اجاق گاز باید آبی رنگ باشد.
  • در صورتی که این رنگ به نارنجی و یا زرد تغییر کرد، باید دلیل آن را جستجو کنید.
  • دلیل این ایراد در مخلوط کن است. برای این که این مشکل را برطرف نمایید کافی است صفحه محفظه را کمی ببندید.
  • اما اگر ایراد برطرف نشد، باید مخلوط کن را بررسی کنید و از سالم بودن آن مطمئن گردید.

در صورتی که مشکل تغییر رنگ شعله حل نشد، با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات گاز مجیک شف در تهران تماس بگیرید.

علت بلند بودن ارتفاع شعله اجاق گاز مجیک شف چیست؟

یکی از مشکلات گاز، بلند بودن ارتفاع شعله های گاز است. در صورتی که شعله اجاق گاز مجیک شف بلند است، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار ببرید:

  • در صورتی که ارتفاع شعله اجاق گاز 20 میلی متر باشد یعنی طبیعی است.
  • در صورت بیشتر بودن ارتفاع شعله مشکل از یکسان نبودن میزان گاز یا هوا است.
  • با چرخش مهره تنظیم کننده گاز در خلاف جهت عقربه های ساعت، میزان هوا و گاز را تنظیم کنید.

در صورت حل نشدن مشکل بلند بودن ارتفاع شعله با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در منزل تماس بگیرید.

علت کوتاه بودن ارتفاع شعله اجاق گاز مجیک شف چیست؟

در صورت کوتاه بودن ارتفاع شعله می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی اجاق گاز مجیک شف به کار ببرید:

  • در صورتی که ارتفاع شعله از 6 میلی متر کم تر باشد، شعله خاموش می شود.
  • در واقع مسدود بودن منافذ مشعل با مواد غذایی و چربی، شعله اجاق گاز کمتر از حد استاندارد است.
  • در واقع با چرخش مهره تنظیم کننده گاز در جهت عقربه های ساعت، می توان مقدار شعله را تنظیم کرد.
  • همچنین با کم شدن یا افت گاز شهری، شعله ها کوتاه خواهند شد.
  • نشت گاز نیز سبب کم شدن شعله می شود. با بررسی کردن شلنگ گاز از نشت خووداری کنید.

در صورت حل نشدن مشکل کوتاه بودن شعله با نمایندگی تعمیر اجاق گاز مجیک شف در تهران تماس بگیرید.

کار نکردن فندک؛ شیوه تعمیر اجاق گاز مجیک شف در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. درصورتی که فندک اجاق گاز مجیک شف کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیرات باید چه مواردی را چک کرد:

  • فندک دو دسته اتوماتیک و غیر اتوماتیک دارد ولوم اجاق گاز به داخل فشار داده شده و خلاف جهت عقربه ساعت بچرخانید در این حین فندک اتوماتیک به صورت خودکار شروع به جرقه زدن می کند و مشعل روشن می شود.
  • فندک های غیراتوماتیک نیز باید ولوم اجاق گاز به داخل فشار داده شود و خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخد و دکمه فندک نیز زده شود تا شعله ایجاد شود.
  • نوسانات برقی نیز سبب سوختن جعبه فندک می شود.
  • همچنین سر رفتن غذا نیز سبب مسدود شدن منافذ فندک می شود. با آب ولرم و دستمال آن را پاک کنید.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات مرکزی اجاق گاز مجیک شف در تهران تماس بگیرید.

علت کار نکردن تایمر اجاق گاز مجیک شف چیست؟

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن تایمر گاز است. در صورتی که تایمر دستگاه کار نمی کند با راهکارهای زیر به تعمیر اجاق گاز مجیک شف بپردازید.

  • کار نکردن برد الکترونیکی سبب می شود تا تایمر به درستی کار نکند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیر اجاق گاز مجیک شف با تعویض قطعه، مشکل را برطرف می‌ کند.

خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف یا تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در ادامه شرح داده شده است:

با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله، دریافتیم که نباید اجاق گاز مجیک شف را برای تعمیر به مراکز نامعتبر بسپاریم. زیرا ممکن است با ندانم کاری و یا استفاده از قطعات تقلبی، بر میزان خرابی آن بیافزایند. هوم خانه یکی از مراکز معتبری می باشد که سال ها در حوزه تعمیرات فعالیت داشته است. این مرکز در طول این سال ها کارنامه درخشانی کسب کرده و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف بر خود می بالد که با ارائه خدمات درجه یک، توانسته متقاضیان را به خوبی در تعمیرات اجاق گازهای معیوب یاری نماید. با مراجعه به این مرکز می توانید در کمترین زمان و با کیفیت عالی، اجاق گاز خود را تعمیر نمایید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک شف در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست