تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو Daewoo در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

از جمله وسایل لازم و ضروری که کاربرد گسترده ای در زندگی بشر دارد اجاق گاز می باشد. در میان انواع مختلف اجاق گاز موجود در بازار، محصولات دوو با توجه به کیفیت بالا و دوام بسیار طولانی که دارند بسیار مورد توجه می باشند. افرادی که از این وسیله در منزل خود استفاده می کنند به احتمال زیاد در هنگام خراب شدن آن دچار مشکل شده و در خصوص عدم استفاده از آن بسیار ناراحت هستند. نگران نباشید، هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در کنار شماست و با داشتن شعبه های مختلف در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان است. برای آشنایی بیشتر با این نمایندگی ادامه مقاله را دنبال کنید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز دوو نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز دوو در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز دوو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز دوو
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز دوو
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز دوو در تهران

نحوه تعمیر اجاق گاز دوو در تهران در زیر توضیح داده شده است. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در تهران فعال است و با داشتن سابقه بسیار طولانی در زمینه تعمیرات اجاق گاز، تعمیرات آن را در بالاترین سرعت ممکن انجام می دهد. به همین خاطر می توان گفت تعمیر اجاق گاز دوو در تهران با توجه به تعدد نمایندگی ها، بسیار راحت بوده و با برقراری یک تماس امکان پذیر می باشد. اگر در تهران زندگی می کنید می توانید از طریق برقرای تماس تلفنی با نمایندگی تعمیرات دوو برای ثبت سفارش تعمیرکار اقدام نمایید.

بهتر است بدانید یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این تعمیرگاه را از سایر تعمیرگاه های عمومی موجود در شهر، متمایز می کند ارائه بیمه نامه تعمیرات و یا ضمانت نامه یکساله خدمات است. داشتن این بیمه نامه بدان معناست که این مرکز تعمیرات خود را تا یک سال تضمین کرده و برطرف کردن تمام مشکلاتی که طی این مدت برای اجاق گاز ایجاد می شود را بر عهده می گیرد. اگر در خصوص نمایندگی موجود در محله ای که در آن ساکن هستید اطلاعات کافی ندارید، می توانید با نمایندگی مرکزی تماس برقرار کرده و یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز دوو به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز دوو توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز دوو در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو Daewoo در محل و منزل

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در محل و منزل در ادامه شرح داده شده است؛ هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو با ارائه خدمات در محل و منزل، کاربران را از جابجایی دستگاه آسوده کرده است. انجام اینکار علاوه بر اینکه راحتی و آسایش کاربران را در پی دارد بلکه هزینه های آن را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با استفاده از خدمات نمایندگی دوو در منزل، می توان بر عملکرد تعمیرکار نظارت داشته باشید و اطلاعاتی در خصوص فرآیند تعمیر اجاق گاز نیز از او کسب نمایید. حضور در محل و منزل، مخصوصاً برای افرادی که فرصت کافی برای حمل و نقل اجاق گاز ندارند فرصت خوب و استثنایی به شمار می رود.

بهتر است بدانید این تعمیرگاه مجاز علاوه بر اینکه خدمات خود را در منزل عرضه می کند بلکه در تمام ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل نیز فعال می باشد. بنابراین هیچ گونه محدودیت زمانی را برای کاربران ایجاد نمی کند. از آن جهت که خراب شدن گاز، خلل بسیار زیادی در کارهای روزمره زندگی ایجاد می کند، شما می توانید بلافاصله بعد از اینکه متوجه بروز مشکل در اجاق گاز خود شده اید با این مرکز تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید در خصوص زمان مراجعه تعمیرکار، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

هزینه تعمیرات اجاق گاز دوو در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیرات اجاق گاز دوو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است؛ افرادی که در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو مشغول به کار هستند تمام تمرکز خود را بر این موضوع قرار می دهند تا میزان هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش داده و کنترل کنند. در این راستا، تعمیرکارانی که انجام تعمیرات را بر عهده دارند به هنگام بروز مشکل در قطعات اجاق گاز، سریعاً آن را تعویض نکرده و تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را ترجیح می دهند. چون به مراتب هزینه ای که بابت تعویض قطعه پرداخت می شود بسیار بالاتر است.

در صورتی که تعمیر قطعه، امکان پذیر نبود، استفاده از قطعات اورجینال که در کنار اینکه از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است، دارای گارانتی نیز می باشد و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسد را الویت کاری خود قرار می دهند. بهتر است بدانید که این نمایندگی تمام نرخ های خود را بر اساس میزان تصویب شده در اتحادیه تنظیم می نماید. همچنین در انتهای کار نیز فاکتور تمام کارهای انجام شده برای اجاق گاز را به مشتری تحویل می دهد. پس در حالت کلی می توان گفت میزان هزینه های پرداختی به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو، با توجه به کیفیت بسیار بالای خدماتی که ارائه می دهد، بسیار معقول و به صرفه است.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز دوو

برای برآورد هزینه های تعمیر اجاق گاز دوو می توانید از جدول زیر که تعرفه خدمات در آن درج شده است، استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز دوو هزینه تعمیر اجاق گاز دوو
تعویض ترانس اجاق گاز دوو 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز دوو 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز دوو 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز دوو 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز دوو 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز دوو 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز دوو 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز دوو 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی تعمیر اجاق گاز دوو

عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز دوو در ادامه توضیح داده شده است؛ درون اجاق گاز دوو، قطعات به خصوصی قرار دارد. این موضوع باعث شده تا انجام تعمیرات آن به شیوه تخصصی، تنها به وسیله تعمیرکارانی که دارای سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات این برند اجاق گاز هستند امکان پذیر باشد. تعمیرکاران موجود در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در کلاس های آموزشی مختلفی که برای شناسایی قطعات موجود در این اجاق گاز برگزار شده است شرکت کرده اند.

به همین خاطر مدارک مورد نیاز برای انجام اینکار را نیز دارا می باشند.همچنین با تمام مدل های اجاق گاز این برند آشنایی داشته و از نحوه تعمیر کردن آن نیز مطلع هستند. این تعمیرکاران با توجه به دانش و اطلاعاتی که در این خصوص دارند به سرعت تمام، عیوب موجود در اجاق گاز را شناسایی کرده و درصدد رفع آن بر می آیند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز دوو توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز دوو در ادامه توضیح داده شده است؛ مشکلات به وجود آمده برای انواع مدل های اجاق گاز دوو متفاوت می باشد. البته بهتر است بدانید که نحوه نگهداری از اجاق گاز نیز تاثیر بسیار زیادی دارد و در صورتی که به درستی از آن استفاده شود میزان مشکلات آن نیز به مراتب بسیار کاهش پیدا می کند. با این حال برخی از مشکلات رایجی وجود دارند که بسیاری از کاربران این اجاق گاز از آن شاکی هستند. در ادامه قصد داریم شما را با این مشکلات و نحوه برطرف نمودن آنها آشنا کنیم.

علت یکسره کار کردن جرقه اجاق گاز دوو چیست؟

در صورت یکسره کار کردن جرقه اجاق گاز دوو موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببید:

  • برخی مواقع سیستم جرقه گاز، مشکل پیدا کرده و به صورت یک سره عملکرد خود را انجام می دهد.
  • در این حالت لازم است سیستم جرقه را با نهایت دقت بررسی کرده و برای حل کردن مشکلات موجود در آن، اقدام نمایید.
  • خراب شدن ماژول ها، خراب شدن فندک دستگاه و خراب شدن الکترودهای جرقه از جمله مهم ترین دلایل بروز این مشکل می باشد.

اگر پس از بررسی های مختلف نتوانستید عیب دستگاه را پیدا کنید بهتر است برای انجام تعمیرات با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو تماس برقرار نمایید.

علت جرقه نزدن اجاق گاز دوو چیست؟

یکی از مشکلات گاز، جرقه نزدن گاز است. در صورتی که در سیستم جرقه زنی اجاق مشکل ایجاد شود، برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را به کار گیرید:

  • این مشکل غالباً زمانی ایجاد می شود که اجزای شعله اجاق گاز در جای مناسب خود قرار نداشته و یا اینکه کثیف باشند.
  • برای برطرف کردن آن لازم است ابتدا از قرار گیری شعله های اجاق گاز در جای مناسب خود اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت آلوده بودن نیز آن را به صورت کامل تمیز نمایید.
  • اگر با انجام این کار مشکل همچنان وجود داشت لازم است برق کشی اجاق گاز چک شده و اشکالات موجود در آن شناسایی شود.

بهترین کار برای بررسی دقیق سیستم برق کشی اجاق گاز، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو می باشد. چون در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است بررسی این سیستم خطرات جانی را در پی داشته باشد.

آموزش تعمیر و عیب یابی جرقه های ضعیف مشعل اجاق گاز دوو

در صورتی که شعله اجاق گاز ضعیف است موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • برخی مواقع میزان قدرت شعله های اجاق گاز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
  • این مشکل بنا به دلایل مختلفی بروز می کند که از جمله دلایل آن می توان به کاهش میزان گاز ورودی به اجاق گاز، کاهش هوا رسانی و مسدود شدن سوراخ های موجود در شعله اشاره نمود.

برای بررسی و رفع این مشکل می توانید قبل از تماس با نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو، سوراخ های موجود در شعله را بررسی کرده و از باز بودن تمام آنها مطمئن شوید. اگر مشکلی در این بخش اجاق گاز وجود نداشت می توانید با این نمایندگی تماس برقرار کنید و از خدمات آن در محل و منزل استفاده نمایید.

علت بلند بودن ارتفاع شعله اجاق گاز دوو چیست؟

در صورت بلند شدن شعله اجاق گاز دوو موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی اجاق گاز دوو انجام دهید:

چنانچه مشکل دستگاه حل نشد با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر گاز دوو در تهران تماس بگیرید.

کوتاه شدن شعله اجاق گاز، آیا میتوان با تعمیر اجاق گاز دوو این مشکل را برطرف کرد؟

یکی از مشکلات گاز، کم و کوتاه بودن شعله های گاز است. در صورت کوتاه بودن ارتفاع شعله می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی اجاق گاز دوو به کار ببرید:

  • ارتفاع شعله اگر کمتر از 6 میلی متر باشد شعله خاموش می شود. همچنین به دلیل مسدود شدن منافذ مشعل با مواد غذایی و چربی غذا نیز ممکن است شعله ارتفاع کمی داشته باشد.
  • با چرخش مهره تنظیم گاز در جهت عقربه های ساعت مقدار شعله را می توانید تنظیم کنید.
  • همچنین در صورت کم شدن میزان گاز شهری، شعله کم می شود. نشت گاز نیز سبب کم شدن شعله اجاق گاز می شود.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو در تهران تماس بگیرید.

کار نکردن فندک اجاق گاز؛ شیوه تعمیر اجاق گاز دوو در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. درصورتی که فندک اجاق گاز دوو کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیرات باید چه مواردی را چک کرد:

  • فندک ها دو دسته هستند: فندک اتوماتیک و غیراتوماتیک. با توجه به اینکه فندک اتوماتیک تنها نیاز به چرخاندن ولوم برخلاف عقربه های ساعت نیاز دارد، که با همین چرخاندن، مشعل اجاق گاز روشن می شود.
  • اما در فندک غیراتوماتیک ابتدا ولوم را فشار دهید و همچنین یک دکمه فندک را زده تا شعله تشکیل شود.
  • همچنین نوسانات برقی باعث سوختن جعبه فندک می شود. همچنین سرریز شدن مواد غذایی روی مشعل نیز سبب کار نکردن فندک می شود.
  • خیس بودن فندک نیز عامل دیگر کار نکردن است.

چنانچه مشکل فندک اجاق گاز دوو حل نشد، با خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات گاز دوو در منزل تماس بگیرید.

کار نکردن تایمر اجاق گاز و تعمیرات تخصصی اجاق گاز دوو در این مورد

در صورتی که تایمر دستگاه کار نمی کند با راهکارهای زیر به تعمیر اجاق گاز دوو بپردازید.

  • خراب شدن تایمر به دلیل ایراد در برد الکترونیکی می باشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در محل با تعویض قطعه، مشکل را برطرف می‌ کند.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز دوو چیست؟

یکی از مشکلات اجاق گاز، روشن نشدن گاز میباشد. در صورتی که شعله اجاق گاز دوو روشن نمی ماند، برای تعمیرات و عیب یابی راهکارهای زیر را دنبال کنید:

  • در صورتی که ترموکوپل خراب شده باشد، شعله روشن نمی ماند.
  • همچنین در صورتی که براساس نظافت شعله اجاق گاز، الکترود جرقه زن از جای خود حرکت کرده باشد نیز سبب می شود تا ترموکوپل فعال نشود.

در صورت روشن نماندن شعله با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر گاز دوو در هوم خانه تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز دوو دود می کند؟

در صورت دود کردن شعله اجاق گاز دوو راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • اگر زمان استفاده از اجاق گاز، ته ظروف شما سیاه می شود به دلیل دود شعله می باشد.
  • زمانی که در مخلوط گاز و هوا، مخلوط گاز بیش از هوا باشد شعله همراه با دود خواهد بود.
  • گاهی ممکن است به دلیل تمیز نکردن صفحه و مشعل اجاق گاز، مواد غذایی بر روی هم انباشته شده و با روشن کردن مشعل، شعله همراه دود است.

برای حل شدن مشکل می توانید با تعمیرکار خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در هوم خانه تماس بگیرید.

ایراد زرد سوختن شعله ها؛ آموزش تعمیر اجاق گاز دوو در این مورد

در صورتی که شعله اجاق گاز دوو زرد است، باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار برد:

  • مسدود شدن منفد مشعل با غذا و چربی عاملی برای رنگ زرد شعله است.
  • همچینن نرسیدن اکسیژن و هوای کافی نیز سبب ناقص سوختن گاز می شود.

برای رفع مشکل زرد سوختن شعله ها میتوانید با خدمات تعمیرکار نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر اجاق گاز دوو در تهران تماس بگیرید.

خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو یا تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در ادامه توضیح داده شده است؛ کیفیت انواع اجاق گاز دوو به اندازه ای بالا است که کاربران تمایل دارند پس از خرید برای مدت طولانی از آن استفاده کنند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که از این برند اجاق گاز در منزل خود استفاده می کنید، بهتر است برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه، از متخصصان مجرب این مجموعه کمک بگیرید. به هنگام مشاهده مشکلات مختلف در آن، از هوم خانه، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو برای حل مشکلات آن استفاده نمایید.‌

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست