تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مجیک شف

هوم خانه نمایندگی تعمیرات مجیک شف در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی مجیک شف را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

برند مجیک شف که در گذشته با نام شرکت اجاق گار آمریکایی شناخته می شد، امروزه به یک برند جهانی در عرصه ی لوازم خانگی تبدیل شده است. این شرکت با این که در زمینه ی طراحی و تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد ولی بیشتر با اجاق گازهای خود در بازار شناخته شده است. این برند در ساخت تمامی محصولات خود از فناوری های روز استفاده کرده و طراحی آن ها را هم متناسب با نیاز کاربران انجام می دهد. این اقدامات باعث شده تا کیفیت ساخت و عملکرد محصولات برند ماژیک شف در بالاترین سطح قرار گیرد. اما به رغم تمام این توضیحات و ویژگی ها، رعایت نکردن برخی نکات و یا فرسوده شدن قطعات دستگاه در اثر گذشت زمان می تواند موجب خراب شدن این محصولات شود. در این موارد سعی کنید از تعمیر دستگاه های معیوب در تعمیرگاه های عمومی پرهیز نمایید. زیرا در این مراکز امکان دارد از افراد ناشی و ناوارد برای تعمیر استفاده شده و به همین علت عیب یابی دستگاه به درستی انجام نشود. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات مجیک شف و با خدماتی که ارائه می کند، می تواند یک گزینه ی ایده آل برای تعمیر دستگاه های معیوب شما باشد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران

هوم خانه برای این که افراد در پیدا کردن یک نمایندگی مطمئن به هنگام خراب شدن هر کدام از لوازم خانگی خود و نیاز به تعمیر آنها دچار سردرگمی نشده و به آسانی به آن دسترسی داشته باشند دو نوع راه ارتباطی در نظر گرفته است. یکی از این راه های ارتباطی، تماس با شماره تلفن های این مرکز بوده و راه دیگر مراجعه ی حضوری می باشد. در صورتی که صاحبان دستگاه های معیوب با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرند، تکنسین های حاضر در نمایندگی تعمیرات مجیک شف آدرس و مشخصات کامل آنها را دریافت کرده و با ثبت سفارش آنها، در کمتر از یک ساعت نیروهای خود را به محل اعزام کرده و دستگاه معیوب را به محل نمایندگی انتقال می دهند. این امر هم در کاهش هزینه های تعمیر برای صاحب کالا موثر بوده و هم کار انتقال آن را برای وی راحت تر می کند. اما در صورتی که فرد تمایل داشته باشد خود به محل نمایندگی مراجعه کرده و دستگاه را به صورت شخصی به محل انتقال دهد، این مرکز شرایطی را فراهم می آورد تا مشتری از نزدیک شاهد روند تعمیر دستگاه خود بوده و از نحوه ی تعمیر آن مطمئن شود. دسترسی آسان و سریع به این نمایندگی مخصوصاً در مواردی که دستگاه معیوب شما جزء دستگاه های پر مصرف و ضروری نظیر یخچال، فریزر و یا اجاق گاز و … باشد می تواند بسار کارآمد باشد.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی مجیک شف در محل

یکی از ویژگی هایی که نمایندگی مجیک شف را در جمع محبوب ترین مراکز تعمیر لوازم خانگی قرار می دهد، مناسب بودن قیمت های تعمیر در آن می باشد. نمایندگی تعمیرات ماژیک شف هزینه ی تعمیر دستگاه های معیوب را بر اساس آن چه که از سوی اتحادیه اعلام می گردد، تعیین کرده و به همین علت هزینه ی تعمیر هر کدام از لوازم خانگی در آن بسیار مناسب می باشد. سیاست دیگری که مدیران هوم خانه همواره بر آن تاکید دارند، سیاست شفاف سازی هزینه ها می باشد. طبق این برنامه هنگامی که مشتری برای تعمیر دستگاه به این مرکز مراجعه می کند، تکنسین های ما ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و هزینه های احتمالی را تعیین می کنند. این هزینه به اطلاع مشتری می رسد و در صورتی که وی رضایت داشته باشد، تعمیرکاران اقدام به تعمیر دستگاه معیوب می کنند. در ضمن در پایان کار نیز فاکتوری شامل هزینه های ناشی از تعمیر دستگاه از سوی این مرکز به صاحب کالا ارائه می گردد. در نظر گرفتن این خدمت و خدماتی از این قبیل در این مرکز به منظور فراهم آموردن موجبات رفاه شما بوده و حتماً رضایت شما را در پی خواهد داشت.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی مجیک شف هوم خانه را انتخاب کنیم؟

نمایندگی تعمیرات مجیک شف تمامی کادر خود را از بین افرادی خلاق و ماهر انتخاب کرده است. این افراد دارای سابقه ای درخشان بوده و با روش های مدرن تعمیر هر کدام از لوازم خانگی به خوبی آشنا هستند و از قطعاتی که در آنها مورد استفاده قرار گرفته اند، آگاهی دارند. این افراد به صورت تخصصی در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارند و می توانند دستگاه های معیوب شما را در کمترین زمان و با دقت بالایی عیب یابی کنند. تکنسین های حاضر در این مرکز بعد از انتقال دستگاه به محل و پس از این که کار عیب یابی دستگاه تمام شد، اقدام به تعمیر قطعه و یا قطعات معیوب کرده و در صورتی که قطعه به هیچ عنوان تعمیر نشود با استفاده از قطعات اصل و اورجینال اقدام به تعویض آنها می کنند. یکی دیگر از خدمات این مرکز که شما را راضی می کند تا دستگاه خود را برای تعمیر به آن بسپارید، انتقال دستگاه معیوب به محل نمایندگی توسط کادر این مرکز می باشد. این امر بزرگترین مشکل شما بر سر راه تعمیر دستگاه را برطرف خواهد کرد، زیرا انتقال دستگاه معیوب مخصوصاً دستگاه های بزرگ به محل نمایندگی با ترافیک تهران و همچنین هزینه های بالایی خودروهای باری کاری بسیار سخت و پر هزینه می باشد. این مرکز با اعزام نیروهای خود با نقاط مختلف شهر و انتقال دستگاه ها به محل نمایندگی نقش بزرگی در کاهش هزینه ی تعمیر دستگاه ها ایفا می کند.

این نمایندگی به دلیل این که از تخصصی بودن وکیفیت کار تکنسین ها و همچنین تجهیزات موجود در تعمیرگاه های خود اطمینان دارد، دستگاه های تعمیر شده را ضمانت نیز می کند. در همین راستا بعد از این که کار تعمیر دستگاه تمام شد، به هنگام تحویل آن به مشتری یک کارت به عنوان کارت گارانتی به وی داده می شود. طبق این کارت گارانتی در صورتی که دستگاه تعمیر شده طی شش ماه در همان قسمتی که تعمیر شده است دوباره دچار مشکل شود، نمایندگی تعمیرات ماژیک شف وظیفه دارد آن را دوباره تعمیر کرده و در اختیار کاربر قرار دهد. در ضمن در این دوره هیچ هزینه ای بابت تعمیر دستگاه و همچنین ایاب و ذهاب تکنسین ها از صاحب کالا گرفته نخواهد شد. تمامی این خدمات و سرویس ها برای از سر راه برداشتن موانع موجود بر سر راه تعمیر دستگاه ها بوده و امید است کمکی در این راه برای شما باشد.

معرفی محصولات مجیک شف

برند مجیک شف انواع لوازم خانگی اعم از یخچال، فریزر، ساید بای ساید، فیلتر یخچال، فیلتر لیوانی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز مجیک شف، قرص و نمک ماشین ظرفشویی، فر و … را طراحی و تولید می کند. از بین این محصولات هوم خانه که نمایندگی تعمیرات مجیک شف در تهران را دارد می تواند در زمینه تعمیر یخچال مجیک شف، تعمیر یخچال مجیک شف، تعمیر ماشین لباسشویی مجیک شف و تعمیر اجاق گاز مجیک شف و فر مجیک شف و تعمیر هود مجیک شف شما را یاری دهد. شما می توانید در صورت بروز خرابی در هر کدام از این محصولات با این مرکز تماس گرفته و با استفاده از تجربه و مهارت تکنسین های آن دستگاه معیوب خود را به صورت تخصصی تعمیر نمایید. تعمیر این محصولات در این مرکز باعث خواهد شد تا کیفیت عملکرد آنها بعد از تعمیر افت پیدا نکرده و راندمان آن افت پیدا نکند.

تعمیرکار مجیک شف در تهران

نمایندگی مجاز ما در تهران دارای مجهزترین تعمیرگاه ها می باشد. به منظور تعمیر دستگاه های معیوب به صورت تخصصی باید از روش های نوین تعمیر بهره گرفت که این روش ها نیاز مند وجود تجهیزات خاصی می باشند. در تعمیرگاه نمایندگی تعمیرات ماژیک شف تمامی این تجهیزات فراهم شده تا تعمیرکاران بتوانند بدون هیچ دردسرسی دستگاه ها را در کمترین زمان عیب یابی و تعمیر کنند. در ضمن در این واحد فنی تمامی قطعاتی که در ساختمان هر کدام از محصولات ماژیک شف استفاده شده است، به صورت اورجینال موجود می باشد. اصل بودن این قطعات که در تعمیر دستگاه ها به کار می روند موجب خواهد شد تا کیفیت و عملکرد دستگاه بعد از تعمیر همانند روز اول خود باشد. شما می توانید هر یک از لوازم خانگی خود را نیاز به تعمیر دارد، به کارشناسان تعمیراتی ما سپرده تا آنها با استفاده از این امکاناتی که در تعمیرگاه های این مرکز فراهم شده است بتوانند دستگاه های معیوب را بهترین شکل ممکن تعمیر کنند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات مجیک شف

اگر جزء افرادی هستید که برای تعمیر یکی از لوازم خانگی خود از برند ماژیک شف به دنبال یک نمایندگی تعمیر قابل اعتماد می گردید، ما به شما هوم خانه را معرفی می کنیم. این نمایندگی در تهران با استفاده از کادر دانش آموخته و روش های مدرن تعمیر می تواند دستگاه های شما را با دقت بالایی عیب یابی کرده و به صورت تخصصی تعمیر نماید. با استفاده از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات مجیک شف شما می توانید دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات مجیک شف در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مجیک شف در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مجیک شف در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مجیک شف در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مجیک شف در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست