راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

مدت زمان پخت انواع کیک در ماکروفر

پخت کیک در ماکروویو، یکی از کار های رایجی می باشد که امروزه بسیاری از افراد آن را انجام می دهند. در واقع قابلیت پختن کیک و شیرینی، یکی از مزیت های دستگاه ماکروویو است که مورد استقبال خیلی از مصرف کنندگان قرار گرفته است. در این مطلب تصمیم داریم مدت زمان پخت انواع کیک در ماکروفر را برای شما شرح دهیم تا در صورت نیاز، بتوانید از آن استفاده کنید.

بررسی مدت زمان پخت انواع کیک در ماکروفر

برنامه ریزی های مختلفی برای ماکروفر تعبیه شده است که هر کدام می توانند پخت کیک را برای شما سهولت بخشند. نکته مهمی که باید در مورد مدت زمان پخت انواع کیک در ماکروفر بدانید این است که بدون کانوکشن و با کمک قابلیت کانوکشن، چه مدت زمانی را تنظیم کنیم. در ادامه هوم خانه به صورت کامل آنها را شرح می دهد.

برای پخت کیک در مایکروفر چه دمایی را تنظیم کنیم؟

در بیش تر ماکروویو ها، هیچگونه تنظیم دمایی وجود نداشته‌و صرفا کاربر می تواند تنظیمات سطح قدرت دستگاه را تنظیم کند. به منظور پخت کیک و شیرینی در ماکروفر، باید سطح قدرت دستگاه، بر روی 100 درصد تنظیم شود تا از کل انرژی استفاده گردد. در صورتی که تصمیم به پخت کیک با قابلیت کانوکشن را دارید، لازم است بدانید که این قابلیت حالت همرفت دستگاه را روشن نموده و کیک در 180 سلسیوس آماده می شود.

نحوه پخت کیک و شیرینی در ماکروویو معمولی و بدون کانوکشن

پیش از این که با آموزش پخت کیک بدون کانوکشن آشنا شوید، لازم به ذکر است که باید از روند گرما در آن آگاهی کامل داشته باشید و بدانید که باید چه دمایی را تنظیم نمایید. در واقع تعیین زمان پخت انواع کیک در ماکروفر، کاملا بستگی به دمایی دستگاه دارد. همان طور که پیش تر گفته شد، مایکروفر های معمولی گزینه تنظیم دما را ندارند و صرفا می توان سطح قدرت آن ها را تنظیم نمود.

مراحل پخت کیک بدون کانوکشن

  • در مرحله اول، مایه کیک را آماده کنید و آن را در ظرف مخصوص ماکرووفر بریزید.
  • ظرف را در دستگاه قرار دهید.
  • سطح انرژی را بر روی 100 درصد از کل قدرت تنظیم نمایید.
  • با فشار دادن آن پپخت کیک توسط ماکروویو آغاز می شود.
  • پخت کیک با بالا ترین قدرت ماکروفر به طور تقریبی بین 8 تا 9 دقیقه زمان می برد.

پخت کیک با ماکروفر با قابلیت کانوکشن

برخی از مایکروفر ها، دارای سیستم کانوکشن می باشند. این سیستم قابلیت های بیش تری نسبت به ماکروفر های معمولی برای پخت فراهم می نماید و با انتقال یکنواخت گرما به مواد غذایی، باعث می شود تا زودتر پخته شده در طراوت و تازگی مواد غذایی محفوظ بماند. در این نوع از ماکروویو ها، شما می توانید علاوه بر تنظیم نمودن توان دستگاه، درجه حرارت را نیز تنظیم کنید. در ادامه مراحل تنظیم مدت زمان پخت انواع کیک در ماکروفر با قابلیت کانوکشن را برای شما شرح می دهیم.

مراحل پخت کیک با کانوکشن

  • در ابتدا دستگاه را به مدت 7 تا 8 دقیقه گرم کنید.
  • برای این کار باید ابتدا مایکروفر را بر وری حالت کانوکشن قرار دهید.
  • سپس حرارت آن را روی 180 درجه سلسیوس تنظیم نمایید.
  • مایه کیک را آماده کنید و آن را در ظرف مخصوص ماکروفر بریزید.
  • پس از گرم شدن ماکروویو، دکمه stop را بزنید.
  • ظرف کیک را در دستگاه بگذارید.
  • تایمر را بر روی 30 دقیقه تنظیم کنید.
  • دکمه استارت را فشار دهید.

نتیجه گیری مدت زمان پخت انواع کیک در ماکروفر

مدت زمان پخت انواع کیک در ماکروفر، کاملا به قابلیت انتخابی شما دارد. همین طور باید در زمان تعیین زمان پخت انواع کیک در ماکروفر، به قدرت دستگاه و هم چنین داشتن قابلیت کانوکشن و یا نداشتن آن توجه نمایید. در صورت نیاز می توانید با تعمیرکار مایکروفر هوم خانه در تماس باشید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست