راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی گرنیه

حتما تا به حال حروف و یا اعدادی را بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی گرنیه خود مشاهده کرده اید. به آن ها ارور ماشین ظرفشویی گرنیه می گویند. در این مطلب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تصمیم دارد به صورت تخصصی هشدار ظرفشویی گرنیه را برای شما شرح دهد با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی گرنیه میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان مجموعه تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارور ماشین ظرفشویی گرنیه

کد خطای ظرفشویی گرنیه، شامل موارد مختلفی می شود که یک به یک آن ها را برای شما شرح داده ایم. همین طور علت و نحوه رفع هر ارور را گفته ایم تا با انجام اقدامات لازم بتوانید به درستی دستگاه خود را عیب یابی و تعمیر نمایید.

ارور E1 در ظرفشویی گرنیه

ارور علت نحوه رفع ارور
E1 عدم آبگیری کامل توسط ظرفشویی قسمت آب ورودی، سنسور سطح آب یا فشار و دسته سیم های سنسور و دسته سیم های شیر برقی را بررسی نمایید.

کد خطای E2 در ماشین ظرفشویی گرنیه

ارور علت نحوه رفع ارور
E2 عدم تخلیه آب توسط ظرفشویی پمپ تخلیه، دسته سیم های آن و بخش تخلیه را بررسی کنید و در صورت نیاز قطعات آن را تعویض نمایید.

هشدار E3 ماشین ظرفشویی گرنیه

ارور علت نحوه رفع ارور
E3 اگر ظرفشویی در مدت 60 ثانیه بخش گرمایی را تشخیص ندهد، برنامه متوقف می شود. دسته سیم های هیتر، ترموستات و المنت حرارتی را به صورت جداگانه بررسی نمایید.

ارور E4 ماشین ظرفشویی گرنیه

ارور علت نحوه رفع ارور
E4 مدار حفاظت آکوا استاپ فعال شده است. در صورتی که بیش از دو دقیقه میکروسوییچی در سیستم تشخیص نشتی آکوا استاپ روشن شود، ظرفشویی آب ورودی را قطع می کند و تخلیه را انجام می دهد. باید نشتی آب، شناور ماشین ظرفشویی و شلنگ آکوا استاپ را بررسی نمایید.

اخطار E5 در ظرفشویی گرنیه

ارور علت نحوه رفع ارور
E5 تا به حال این کد خطا مورد استفاده قرار نگرفته است.

آلارم E6 ماشین ظرفشویی گرنیه

ارور علت نحوه رفع ارور
E6 اتثال کوتاه در مدار سنسور دما باعث بروز این کد خطا می شود. حتما سنسور دما و دسته سیم های سنسور گرمایشی را به صورت همزمان بررسی کنید.

کد خطای E7 ماشین ظرفشویی گرنیه

ارور علت نحوه رفع ارور
E7 مدار تعبیه شده در سنسور دما باز است. سنسور و دسته سیم های سنسو حرارتی را چک کنید.

کد خطاهای ظرفشویی گرنیه از نظر تعمیرکاران هوم خانه

تمامی کد خطاهای ذکر شده در این مطلب، با نحوه رفع و همین طور علت بروز آلارم ماشین ظرفشویی گرنیه برای شما شرح داده شدند. توجه داشته باشید که باید در زمان عیب یابی و تعمیر کد خطا ها، با تعمیرکار ظرفشویی تماس بگیرید و یا به تعمیرگاه ماشین ظرفشویی مراجعه کنید. چرا که تعمیر این دستگاه نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست