راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماکروفر زیمنس

ارور ها و کد خطا ها، جزو مشکلاتی هستند که ممکن است هر زمان برای دستگاه رخ دهد. در این مطلب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هوم خانه، تصمیم دارد به صورت تخصصی به ارور ماکروفر زیمنس بپردازد و هر یک را با نحوه عیب یابی و رفع برای شما توضیح دهد. با ما همراه باشید.

 

 رایج ترین ارور های مایکروفر زیمنس

به طور کلی هر دستگاه ماکروفر دارای کد خطا و هشدار هایی رایج می باشد. از این رو در ادامه شما با رایج ترین هشدار های ماکروفر زیمنس آشنا خواهید شد و نحوه رفع هر کدام را توسط تکنسین ماکروفر هوم خانه آموزش خواهید دید.

بررسی کد خطا E723 ماکروفر زیمنس

این هشدار به دلیل درست بسته نشدن درب ماکروفر می باشد. برای رفع آن می توانید با بهره گیری از دکمه 3 باز کنید و مجدد درب را ببندید.

بررسی ارور Er11 ماکروفر زیمنس

دلیل نشان داده شدن این کد خطا ماکروفر زیمنس، مسدود شدن دکمه های ماکروویو می باشد. از این رو می توانید برای رفع آن دکمه ها را چندین بار شار دهید. سپس با استفاده از یک پارچه خشک، آن ها را تمیز کنید. سپس درب ماکروفر را باز و بسته کنید. در صورتی که با این کار ها مشکل دستگاه رفع نشد، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر زیمنس تماس بگیرید.

بررسی کد خطای H95 در ماکروویو زیمنس

این هشدار پس از نشان داده شدن، باعث خاموش شدن دستگاه خواهد شد. برای رفع این هشدار مایکروفر زیمنس، می توانید درب دستگاه را باز و بسته کنید. در صورتی که مشکل آن برطرف نشد، می توانید با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی محدوده خود تماس بگیرید.

بررسی ارور Er1 ماکروفر زیمنس

این کد خطا به دلیل نا متعادل بودن دمای ماکروفر نشان داده می شود. برای برطرف نمودن این هشدار مایکروفر زیمنس، بهتر است سنسور درجه حرارت را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

کد خطای Er2 در ماکروفر زیمنس

اگر این هشدار به روی صفحه نمایش دستگاه شما نشان داده شد، به دلیل نادرست بودن اتصالات اصلی دستگاه می باشد. از این رو می توانید برای رفع آن اتصالات اصلی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. اگر اتصالات دچار آسیب شده بودند، برای تعویض آن ها اقدام کنید.

بررسی هشدار Er3 در ماکروویو زیمنس

نمایش این هشدار در ماکروفر زیمنس، به دلیل بیش از حد گرم شدن برد ماژول الکترونیک می باشد. در این شرایط فن های دستگاه با قدرت بیش تری کار می کنند. برای رفع نمودن این کد خطا باید ماژول الکترونیک را خنک کنید.

کد خطای Er4 در مایکروفر زیمنس

دلیل نمایش داده شدن این کد خطا در ماکروویو زیمنس، بی نهایت گرم شدن دستگاه می باشد. در حدی که امکان آتش گرفتن آن وجود دارد. برای رفع نمودن آن بهتر است درب دستگاه را باز نکنید و سیم و دو شاخه ان را از پریز برق جدا کنید. باید زمان کافی بدهید تا دستگاه سرد شود. پس از سرد شدن می توانید مانند گذشته از ماکروفر خود استفاده کنید.

بررسی آلارم Er5 در ماکروفر زیمنس

دلیل نشان داده شدن این آلارم، قطع شدن ارتباط با ماژول و برنامه آن می باشد. برای برطرف کردن این مشکل، حتما رابط ماژول را بررسی کنید.

بررسی ارور Er6 و Er7 ماکروفر زیمنس

دلیل نمایش هشدار های Er6 و Er7 نقص و مشکل در قفل درب دستگاه می باشد. بهتر است در این زمان عیب یابی قفل درب ماکروفر را انجام دهید. در صورت جدی بودن مشکل، باید آن را تعویض نمایید.

بررسی ارور Er8 ماکروفر زیمنس

دلیل نشان داده شدن این آلارم ماکروفر زیمنس، خرابی یک فیوز در ماژول برق می باشد. شما می توانید با فشردن دکمه STOP این هشدار را برطرف کنید.

کد خطای Er9 در ماکروفر زیمنس

این کد خطا به دلیل مشکل و خطا در بررسی حافظه ROM نشان داده خواهد شد. باید برای رفع نمودن این مشکل از یک تعمیرکار ماکروویو کمک بگیرید. تا برد الکترونیکی و حافظه را به صورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیر قرار دهد.

بررسی هشدار Er10 در ماکروویو زیمنس

دلیل نشان داده شدن این آلارم مایکروفر زیمنس، نصب نسخه نادرست نرم افزاری بوده و ماژول های اصلی با مشکل مواجه شده اند. برای رفع کردن آن شما باید با تکنسین متخصص نرم افزار و برد ماکروفر تماس بگیرید.

کد خطای Er18 در مایکروفر زیمنس

اگر دستگاه دچار نقص فنی شود، هشدار Er18 نشان داده خواهد شد. برای رفع آن باید با تعمیرگاه مجاز ماکروفر تماس بگیرید. چرا که عیب یابی و تعمیر آن از عهده شما خارج بوده و نیاز به تخصص و مهارت دارد.

بررسی آلارم E305 در ماکروفر زیمنس

در صورتی که هشدار E305 را بر روی نمایشگر ماکروفر مشاهده کردید، لازم است بدانید که ماکروفر دچار نقص فنی شده است. برای رفع نمودن آن باید با تکنسین متخصص ماکروفر تماس بگیرید.

بررسی کد خطای E12 در ماکروویو زیمنس

دلیل این هشدار ماکروویو زیمنس، طولانی شدن بیش از اندازه پخت و پز می باشد. بهتر است برای رفع آن زمان کوتاه تری را برای پخت مواد غذایی در ماکروفر انتخاب کنید. و یا قدرت دستگاه را پایین تر انتخاب نمایید. بهتر است برای اطلاعات بیش تر در مورد تنظیم قدرت، به دفترچه راهنمای فارسی ماکروفر زیمنس مراجعه کنید.

بررسی ارور E14 ماکروفر زیمنس

دلیل نمایش دادن این آلارم مایکروفر زیمنس، خرابی منبع تغذیه می باشد. گاهی اوقات امکان دارد که قدرت ماکروفر به قدری افزایش پیدا کند که به منبع تغذیه آسیب برساند. از این رو باید مقدار ولتاژ را از طریق منبع تغذیه با استفاده از ولت سنج بررسی کنید.

نحوه برطرف کردن کد خطا و هشدار در ماکروفر زیمنس

نشان داده شدن هشدار ها و کد خطا ها در واقع یک مزیت در ماکروفر زیمنس به شمار می آید تا در صورت مشاهده بتوانید آن را در کوتاه ترین زمان برطرف کنید. در این صورت از وارد شدن آسیب های جدی به دستگاه جلوگیری خواهد شد. توجه داشته باشید که رفع آلارم ماکروفر زیمنس، کار چندان دشواری نیست و شما می توانید با راهکار های ارائه شده به راحتی آن ها را برطرف کنید.

بررسی ارور های ماکروویو زیمنس

در این مطلب سعی نمودیم به صورت کامل و جامع هشدار های مایکروفر زیمنس را به همراه نحوه رفع آن ها برای شما شرح دهیم. به طور کلی لازم است بدانید که تعمیرات ماکروفر نیاز به تخصص و مهارت دارد. از این رو به شما توصیه می کنیم اگر مهارت کافی را در این زمینه ندارید، با تکنسین های هوم خانه تماس بگیرید تا از آسیب های جدی تر به بخش های سالم ماکروفر جلوگیری شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست