راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماکروفر جنرال الکتریک

ارور ماکروفر جنرال الکتریک یا همان کد خطا ها، جزو مشکلاتی است که امکان بروز آن در هر زمانی وجود دارد. حتی اگر با راهنمای استفاده از ماکروفر نیز آشنا باشید، ممکن است که دستگاه در هر زمان کد خطای مشخصی را نشان دهد. تعمیرکاران هوم خانه در این مطلب رایج ترین کد خطا های ماکروفر جنرال الکتریک را برای شما شرح خواهند داد و نحوه رفع و عیب یابی هر کدام را خواهند گفت. با ما همراه باشید.

 

رایج ترین ارور های مایکروفر جنرال الکتریک

به طور کلی ماکروفر جنرال الکتریک، جزو دستگاه هایی به شمار می آید که برخی از مشکلات خود را از طریق نمایش دادن کد خطا بروز می دهد. از این رو باید شما به عنوان یک کاربر حرفه ای، ارور ماکروفر جنرال الکتریک را به خوبی شناسایی کنید و در زمان مناسب بدانید که چه اقدامی را انجام دهید. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هوم خانه، در این مطلب مهم ترین و رایج ترین کد خطا های ماکروفر جنرال الکتریک را برای شما شرح داده است.

بررسی کد خطا F1 یا F2 ماکروفر جنرال الکتریک

اگر به روی صفحه نمایش ماکروفر شما کد خطا F1 یا F2 نشان داده شد، لازم است بدانید که مشکل از سنسور حرارتی ماکروفر می باشد. در واقع سنسور حرارتی وظیفه نشان دادن دمایی داخل دستگاه را بر عهده دارد. در صورتی که این سنسور با مشکل مواجه شود، این ارور ماکروفر جنرال الکتریک نشان داده می شود. بهتر است در زمان نمایش دادن این کد خطا، سنسور حرارتی را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی ارور F3 ماکروفر جنرال الکتریک

ماکروفر جنرال الکتریک دارای یک پد لمسی می باشد. در صورتی که این پد با مشکل مواجه شود، کد خطای F3 نشان داده خواهد شد. بهتر است برای رفع نمودن این ارور، دستگاه را به مدت 30 ثانیه از برق بکشید و مجدد آن را متصل کنید. در این زمان حتما پد لمسی را بررسی کنید. در صورتی که مشکل هنوز پا بر جا بود، می توانید با تکنسین ماکروفر تماس بگیرید.

بررسی کد خطای F4 یا F5 در ماکروویو جنرال الکتریک

ماکروفر جنرال الکتریک دارای سنسوری به نام سنسور رطوبت می باشد. این سنسور دارای یک حسگر است. در صورتی که این حسگر دچار آسیب و خرابی شود، کد خطای F4 یا F5 نمایش داده خواهد شد. توجه داشته باشید که خرابی این حسگر به دو دلیل می باشد. اول این که رطوبت شدیدی در حفره ماکروفر وجود دارد. دوم این که سنسور رطوبت کوتاه شده و باید تعویض شود. بهتر است در اولین قدم برای برطرف نمودن این ارور، سنسور رطوبت را بررسی کنید. اگر با تعویض آن مشکل رفع نشد، حتما با تعمیرکار ماکروفر تماس بگیرید.

بررسی ارور F6 ماکروفر جنرال الکتریک

ماکروفر های جنرال الکتریک دارای قسمت خاصی به نام پروب می باشند. پروب وظایف مختلفی را بر عهده دارد که همگی مربوط به درجه حرارت در زمان پخت و پز هستند. در صورتی که کد خطا F6 بر روی صفحه نمایش ماکروفر جنرال الکتریک نشان داده شد، می توانید در ابتدا به بررسی پروب بپردازید. در صورتی که نیاز به تعمیر و یا تعویض داشتف حتما اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که در بیش تر مواقع باید پروب به طور کامل تعویض شده و قابل تعمیر نمی باشد.

کد خطای F10 در ماکروفر جنرال الکتریک

ماکروفر جنرال الکتریک دارای یک صفحه لمسی به منظور ارائه فرمان های لازم به دستگاه می باشد. در برخی از مواقع این صفحه لمسی با مشکل مواجه شده و ارور F10 نمایش داده می شود. شما می توانید برای رفع این کد خطا، برد الکترونیکی ماکروفر را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که برای بررسی برد الکترونیکی ماکروفر مهارت کافی را ندارید، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران تماس بگیرید.

بررسی هشدار Prob در ماکروویو جنرال الکتریک

پروب یکی از قطعات ماکروفر می باشد که وظیفه تنظیم سنسور و درجه حرارت دستگاه را بر عهده دارد. اگر این قطعه با خرابی مواجه شود، ارور پروب نشان داده می شود. بهتر است برای رفع این ارور برد الکترونیکی به همراه سنسور دما مورد بررسی و تست قرار بگیرند.

کد خطای 8888 و 888 و PF در مایکروفر جنرال الکتریک

این ارور مربوط به بروز مشکلات در اتصال برق و قطع شدن برق می باشد. برای رفع نمودن این ارور ماکروفر جنرال الکتریک می توانید مجدد ساعت دستگاه را تنظیم کنید. پس از تنظیم نمودن ساعت، باید کارکرد دستگاه را مجدد بررسی نمایید.

بررسی آلارم 18 در ماکروفر جنرال الکتریک

ارور 18 مربوط به کنترل الکتریکی دستگاه می باشد. در صورتی که کنترل الکتریکی ماکروفر عملکرد مطلوبی از خود نداشته باشد، این کد خطا یا آلارم نشان داده خواهد شد. برای رفع این ارور باید برد الکترونیکی به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

نحوه برطرف کردن کد خطا و هشدار در ماکروفر جنرال الکتریک

ماکروفر های جنرال الکتریک در برخی از زمان ها مشکلاتی را برای مصرف کنندگان به وجود می آورند. اگر کد خطا و اروری بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر شده است، بهتر است در گام اول به دنبال یک راهکار برای رفع نمودن آن باشید. توجه داشته باشید که در این زمان می توانید از موارد گفته شده در این مطلب استفاده کنید، اما اگر در مبحث تعمیرات ماکروفر، تخصص و مهارت کافی را ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر جنرال الکتریک تماس بگیرید و از یک تکنسین بخواهید تا ماکروفر شما را مورد عیب یابی و تعمیر قرار دهد.

بررسی ارور های ماکروویو جنرال الکتریک

در این مطلب سعی نمودیم به صورت تخصصی یک به یک مهم ترین ارور های ماکروفر جنرال الکتریک را مورد بررسی قرار دهیم و برای هر کدام راهکاری را ارائه کنیم. توجه داشته باشد که به طور کلی عیب یابی و تعمیرات ماکروفر امری تخصصی است و باید در زمان نیاز به خدمات تعمیرات، از یک تکنسین در این زمینه کمک بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست