راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی حایر

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه، تصمیم دارد در این مطلب ارور ماشین ظرفشویی حایر را به طور کامل و با ارائه نحوه رفع هر هشدار ظرفشویی حایر برای شما شرح دهد. نمایش کد خطا بر روی صفحه نمایش ظرفشویی حایر به علت عوامل مختلفی رخ می دهد که یک به یک آن ها را در این مطلب از هوم خانه مورد بررسی قرار می دهیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی حایر میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارور ماشین ظرفشویی حایر

حروف و یا اعدادی که بر روی صفحه نمایش ظرفشویی حایر نشان داده می شوند، هر کدام به دلیل خاصی رخ می دهند. به همین خاطر در ادامه کد خطا ظرفشویی حایر را برای شما بیان کرده ایم تا با استفاده از نحوه رفع هر کدام، اقدامات لازم را برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود انجام دهید.

کد خطا E1 در ماشین ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E1 میکروسوییچ درب با مشکل رو به رو شده است. یک بار درب دستگاه را به صورت کامل و صحیح ببندید. اگر ارور رفع نشد، باید میکروسوییچ درب را تعویض نمایید.

ارور E2 در ماشین ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E2 ترموستات ظرفشویی با مشکل مواجه شده است و دمای آب داخل دستگاه بیش از حد تعریف شده است. ترموستات را باید تعویض کنید. اگر مشکل رفع نشد، حتما سیم های ارتباطی را بررسی کنید. باید برد را نیز عیب یابی کنید.

کد خطای E3 ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E3 آب ظرفشویی تخلیه نمی شود. لوله آب خروجی، پمپ تخلیه، مدار برد الکترونیک و در نهایت سوختگی موتور تخلیه را بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها را تعویض نمایید.

آلارم E4 در ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E4 ظرفشویی بیش از اندازه آب گیری کرده است و یا آب گیری به درستی انجام نمی شود. خرابی هیدروستات و سیم کشی مدار برد الکترونیک باید مورد بررسی قرار بگیرند.

اخطار E5 در ماشین ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E5 قطعه سوییچ کف با مشکل مواجه شده است. سیم کشی دستگاه را بررسی کنید. از سالم بودن سوییچ آب ریزش کف ظرفشویی اطمینان خاطر کسب کنید. حتما ولتاژ دستگاه را چک کنید.

ارور E6 ماشین ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E6 دستگاه نشتی آب دارد. سوختگی بوبین کف را بررسی کنید. سیم کشی و در آخر برد اصلی را چک نمایید.

هشدار E7 ماشین ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E7 ارتباط بین برد و موتور پمپاژ قطع شده است. سیم کشی، خرابی موتور و مدار برد اصلی را بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها زا تعمیر و یا تعویض کنید.

کد خطای E8 و EA در ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E8 آب کافی در دستگاه وجود ندارد. حتما میزان اهم پایه های هیدروستات را بررسی کنید. ممکن است خرابی از سوی هیدروستات باشد، باید شلنگ و مخزن هیدروستات را نیز بررسی نمایید. حتما مطمئن شوید که شیر آب ورودی باز است. ممکن است خرابی از سوی مدار برد الکترونیک باشد.

اخطار E9 ماشین ظرفشویی حایر

ارور علت نحوه رفع ارور
E9 سوکت تایم تایمر، خراب بودن و گیر کردن موتور تایم تایمر باعث به وجود آمدن این ارور می شود. برد الکترونیکی و یا تایمر را بررسی نمایید.

بررسی انواع کد خطا از نظر تعمیرکاران هوم خانه

ارور ماشین ظرفشویی حایر، همان طور که متوجه شدید، سر منشا های مختلفی دارد. به شما توصیه می کنیم که حتما در زمان بروز هر اخطار ظرفشویی حایر، اگر مهارت کافی برای عیب یابی و تعمیر آن ندارید، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی حایر تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست